سردخانه

ساخت سردخانه در افغانستان

احداث سردخانه در افغانستان

برای ساخت سردخانه در افغانستان و محاسبه هزینه ساخت سردخانه در افغانستان با تضمین بهترین قیمت احداث سردخانه در افغانستان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. احداث سردخانه میوه در افغانستان یا ساخت انواع سردخانه زیر صفر و بالای صفر در افغانستان تخصص ما می باشد.

صنایع برودتی نوری از پیشگامان ساخت سردخانه در افغانستان است که علاوه بر ارسال تجهیزات برودتی به افغانستان، توانایی ارسال نیروی حرفه ای به این کشور را دارد.

لازم به ذکر است که تیم ساخت سردخانه در افغانستان در شهر های هرات و کابل فعال است.

جهت استعلام بهترین قیمت سردخانه ساخت سردخانه در افغانستان و دریافت مشاوره تخصصی رایگان همین حالا از طریق واتساپ با ما تماس بگیرید یا با همکاران ما در گفتگو آنلاین سایت در ارتباط باشید. شماره تماس: 09127444461

شما می توانید ساخت و تجهیز انواع سردخانه در افغانستان را به ما بسپارید و با نگاهی به سابقه کار این مجموعه مطمئن باشید که سردخانه شما به بهترین شکل ممکن ساخته می شود.

انواع سردخانه در افغانستان

سردخانه ها را می توان بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی نمود و ما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره میکنیم تا اطلاعات بهتری از سردخانه در افغانستان کسب نمایید.

جهت دریافت اطلاعات دقیق در زمینه قیمت سردخانه به مقاله بررسی هزینه ساخت سردخانه مراجعه فرمایید.

ساخت سردخانه بدون برق در افغانستان

ساخت سردخانه بدون برق در افغانستان یا کشورهای دیگر در حال حاضر وجود ندارد.

و اکثر تبلیغات در این زمینه یا ساخت سردخانه با برق رایگان در اصل با کمک ژنراتور های تولید برق یا استفاده از پنل های خورشیدی اتفاق می افتاد.

احداث سردخانه در افغانستان

ساخت سردخانه صنعتی در افغانستان

سردخانه صنعتی خود می تواند شامل چندین مدل سردخانه شود به طور کلی سردخانه هایی که در مقیاس های بزرگ ساخته می شوند را سردخانه صنعتی می نامند.

احداث سردخانه در افغانستان در مقیاس بزرگ نیاز به تجهیزات و زمین وسیعی دارد و همچنین باید تمامی محاسبات لازم برای انجام این کار و پیش نیاز های اولیه آن رعایت شود تا بتوان سردخانه ای استاندارد احداث نماییم.

هرچه وسعت کار بیشتر می شود نیاز به سرمایه گذاری بیشتری داریم و از سمتی باید مطمئن باشیم که ساخت سردخانه در افغانستان را به مجموعه ای دارای اعتبار و سابقه طولانی بسپاریم تا سرمایه شما به دلیل نقص فنی یا محاسبات غلط از بین نرود.

سردخانه صنعتی می تواند بر اساس مبرد استفاده شده در آن به دو دسته فریونی و آمونیاکی تقسیم شود که هر کدام بر اساس معیار های شما قابل پیاده سازی و انجام می باشد.

صنایع برودتی نوری امکان ساخت سردخانه در سراسر داخل و خارج از ایران فراهم آورده است و در شهر های مختلف سردخانه احداث نموده است به عنوان مثال می توانید به صفحه ساخت سردخانه در شیراز مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه میوه در افغانستان

ساخت سردخانه میوه در افغانستان امری بسیار ضروری و سودآور می باشد همان طور که قبلا در مقاله ساخت سردخانه میوه به طور کامل در رابطه با هزینه و درآمد سردخانه صحبت کردیم اینجا هم اشاره میکنیم که به دلیل افزایش تقاضا از سمت مصرف کنندگان برای تهیه میوه و سبزیجات در تمامی فصول نیاز به سردخانه هم افزایش یافته است.

صنعتگرانی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند می توانند برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از هزینه تمام شده سردخانه مدنظر خود در افغانستان با ما در تماس باشند.

سردخانه میوه در افغانستان

سردخانه میوه در افغانستان معمولا به صورت بالا صفر طراحی می شود به این دلیل که دمای مورد نیاز برای نگهداری میوه بین 1- تا 8 درجه می باشد البته ساخت سردخانه و دمای آن کاملا طبق سفارش و نیاز شما صورت میگیرد.

جهت استعلام قیمت سردخانه میوه شما می توانید به صفحه محاسبه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

احداث سردخانه میوه در افغانستان با توجه به رشد کشاورزی و باغداری در این کشور به صورت گسترده مود توجه قرار گرفته است و داشتن سردخانه میوه در افغانستان یک کسب و کار سودمند می باشد.

ساخت سردخانه دارو در افغانستان

احداث سردخانه در افغانستان برای نگهداری دارو امری بسیار حساس می باشد در صورتی که سردخانه دارو در افغانستان به صورت کاملا اصولی و استاندارد طراحی نشده باشد و یا فاقد تجهیزات پشتیبان باشد می تواند خسارت سنگینی به مجموعه وارد نماید.

دمای نگهداری بعضی از داروها بسیار مهم می باشد و با تغییر دما ممکن است خاصیت خود را از دست بدهند یا مواد مضر تولید نمایند به همین دلیل نیاز است که در ساخت سردخانه دارو خود از متخصصین با تجربه بخواهید که محاسبات دقیقی را برای دمای مورد نظر خود انجام دهند.

صنایع برودتی نوری برای شرکت های داروسازی بزرگی سردخانه و تجهیزات برودتی تولید کرده و پشتیبانی و نگهداری آن ها را بر عهده دارد شما می توانید با خیالی آسوده کار خود را به ما بسپارید.

ساخت سردخانه بالا صفر در افغانستان

سردخانه بالای صفر در افغانستان برای نگهداری مواد غذایی مانند میوه، سبزیحات، شیر، ماست و غیره ساخته می شود که شما می توانید سردخانه خود را ابعاد و دماهای مختلف سفارش دهید تا برای شما پیاده سازی نماییم.

سردخانه بالای صفر دمایی بین 4- تا 14 درجه دارند که مناسب برای نگهداری طیف گسترده ای از مواد غذایی می باشد.

ساخت سردخانه زیر صفر در افغانستان

احداث سردخانه در افغانستان برای نگهداری مواد غذایی به صورت منجمد نیاز است که دمای آن زیر صفر درجه باشد تا بتوان مواد غذایی را برای مدت طولانی در آن نگهداری نمود.

سردخانه زیر صفر دمای آن بین منفی 12 تا منفی 40 درجه می باشد که طبق در خواست شما در دما و ابعاد مورد نیازتان طراحی و ساخته می شود.

تجهیزات سردخانه در افغانستان

برای احداث سردخانه در افغانستان به تجهیزات زیادی نیاز هست که تمامی این تجهیزات توسط صنایع برودتی نوری تولید و ساخته می شوند.

مهمترین قطعات برای ساخت سردخانه در افغانستان مانند کمپرسور از برترین برندهای اروپایی ( بیتزر، دانفوس، دورین و غیره ) استفاده می شود تا از عملکرد دقیق مجموعه مطمئن باشیم.

همچنین دیگر قطعات استفاده شده در ساخت سردخانه در افغانستان از بهترین مواد اولیه و آلیاژ ها ساخته شده است تا به صورت کاملا بهینه و با امنیت بالا عملکرد سردخانه را تضمین نماییم.

تجهیزات سردخانه در افغانستان

کمپرسور سردخانه در افغانستان

همانطور که اشاره شد در ساخت سردخانه در افغانستان از کمپرسور های اروپایی استفاده شده و شرکت هایی که دارای سابقه بسیار طولانی در تولید و ساخت تجهیزات برودتی دارند استفاده شده است.

ما به صورت مستقیم تمامی این کمپرسور ها را خریداری میکنیم و تضمین بهترین قیمت برای ساخت سردخانه در افغانستان را به شما می دهیم.

اواپراتور سردخانه در افغانستان

در ساخت سردخانه در افغانستان بر اساس میزان فضا و دمای مورد نیاز شما دقیقا اواپراتوری متناسب با آن میسازیم تا سردخانه شما به صورت کاملا بهینه در مصرف انرژی و استفاده از فضا برای نگهداری مواد غذایی طراحی شود.

همچنین تمامی اواپراتور ها دارای گارانتی معتبر و خدمات پس ار فروش می باشد تا بدون هیچ دغدغه ای از این تجهیزات استفاده نمایید.

کندانسور سردخانه در افغانستان

کندانسور ها استفاده شده برای سردخانه در افغانستان توسط صنایع برودتی نوری تولید می شود و دقیقا بر اساس دما و محیط سردخانه شما می باشد تمامی عملگرها و تچهیزات استفاده شده در این قطعات به صورت سفارشی تولید می شود و حداکثر کارایی ممکن را به شما ارائه می دهد.

این کندانسور ها دارای گارانتی معتبر کارخانه و خدمات پس از فروش در افغانستان می باشد تا با خیالی آسوده آن ها را سفارش دهید.

کندانسور و کمپرسور سردخانه بر روی یک یونیت نصب می شوند که به آن کندانسینگ یونیت می گویند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه کندانسینگ یونیت سردخانه مراجعه نمایید.

تعمیر سردخانه در افغانستان

شما می توانید در صورتی که هرگونه مشکلی در سردخانه خود داشتید با ما تماس بگیرید و اگر مشکل شما از طریق مشاوره تلفنی یا آنلاین با متخصصین ما حل نشد درخواست اعزام نیرو نمایید.

همچنین برای انجام تغییرات در سردخانه یا تعویض قطعات و سرویس های دوره ای می توانید روی ما حساب کنید تا با بهترین قیمت برای شما این خدمات را انجام دهیم.

عده ای بر این باور هستند که نبود سردخانه در افغانستان به دلیل عدم وجود تجهیزات و متخصصین می باشد که ما برای توسعه این بخش در کشور افغانستان با تکیه بر تجربه و دانش خود بهترین خدمات را ارائه می دهیم.

قیمت سردخانه در افغانستان

جهت اطلاع از پروزه های انجام شده در افغاستان می توانید از طریق چت آنلاین شماره های درج شده در پایین سایت با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما بخواهید که لیست کاملی از این موارد را به شما اعلام نمایند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت سردخانه در افغانستان همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین برای ما پیام بزارید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت سردخانه های عظیم و صنعتی می توانید به صفحه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در افغانستان

  1. آواتار اخلاص سلطان اخلاص سلطان گفت:

    سلام برادر
    برای احداث سردخانه در افغانستان که مصرف انرژی آن کم باشد چه راهکاری دارید ؟
    ما قصد احداث سردخانه سیب در افغانستان داریم که بتوان حدود 500 تن سیب در آن را نگهداری کنیم.

    1. آواتار میترا کمالی ( کارشناس فنی واحد برودت ) میترا کمالی ( کارشناس فنی واحد برودت ) گفت:

      سلام و درود خدمت شما

      ما برای کاهش مصرف انرژی شما می توانیم از تکنیک ها و روش های مختلفی استفاده کنیم و تیم تحقیق و توسعه بسیار قوی در این زمینه داریم. در ادامه چند نمونه از این روش های را برای شما شرح می دهیم تا بیشتر با کار ما آشنا شوید.
      برای احداث سردخانه در افغانستان با مصرف انرژی پایین می توان موارد زیر را برای شما اعمال نمود.
      احداث سردخانه در افغانستان با ساندویچ پانل های 20 سانتی متری با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب برای کاهش ضریب نفوذ گرما به درون سردخانه
      عایق کاری تخصصی کف سردخانه
      پوشاندن تمامی درزهای سازه با استفاده از فوم های عایق درجه یک
      انتخاب صحیح تجهیزات با توجه به شرایط اقلیمی محل احداث سردخانه در افغانستان به عنوان مثال عملکرد کندانسور ها در شرایط آب و هوایی مختلف متفاوت می باشد و راندمان متفاوتی دارند که باید بر اساس شرایط آب و هوایی انتخاب شوند.
      انتخاب قطعات برودتی سردخانه که راندمان بالایی دارند و رتبه انرژی آنها A تا A++ می باشند.
      اینها برخی از تمهیداتی می باشد که در ساخت سردخانه در نظر میگیریم تا مصرف انرژی مجموعه شما کاهش یابد و البته با توجه به پروژه می توان کارهای مختلفی در راستای کاهش مصرف انرژی انجام داد.
      شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره واتساپ درج شده در منو شناور یا چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *