سردخانه

هزینه ساخت سردخانه کوچک

هزینه ساخت سردخانه کوچک

هزینه ساخت سردخانه کوچک بر اساس تجهیزات، مثلا قیمت ساخت سردخانه کوچک آمونیاکی یا فریونی و قطعات با برند های متفاوت متغیر می باشد.

همچنین قیمت ساخت سردخانه کوچک 5 تنی با 10 تنی متفاوت است .

می توان گفت قیمت ساخت سردخانه کوچک بنا به کاربرد، مثل قیمت ساخت سردخانه میوه یا هزینه ساخت سردخانه دارو نیز تفاوت دارد .

پیشنهاد می کنیم که برای داشتن ارزانترین قیمت ساخت سردخانه کوچک با کارشناسان صنایع برودتی نوری در ارتباط باشید .

برای آشنایی شما با هزینه تقریبی ساخت سردخانه کوچک  5 تنی را داشته باشید به صورت تفکیک شده هزینه تجهیزات سردخانه کوچک را برای شما لیست میکنیم.

ما در اینجا هزینه ساخت سردخانه کوچک را معادل سردخانه 5 تنی در نظر میگیریم و در دو حالت هزینه ساخت سردخانه کوچک بالای صفر و هزینه ساخت سردخانه کوچک زیر صفر محاسبه می کنیم..

هزینه ساخت سردخانه کوچک بالای صفر 

( هزینه ساخت سردخانه 5 تنی بالای صفر )

در اینجا هزینه ساخت سردخانه کوچک بالای صفر در ابعاد 3 در 3 با ارتفاع 2.2 متر برای مناطق با آب هوای معتدل را شرح خواهیم داد.

از این سردخانه می توان جهت نگهداری محصولات متنوعی همچون میوه ها استفاده نمود یک نمونه کاربرد آن جهت نگهداری زرشک می باشد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه ساخت سردخانه زرشک مراجعه نمایید.

کمپرسور سردخانه کوچک بالای صفر

قیمت کمپرسور سردخانه کوچک فریونی

کمپرسور مورد استفاده در این سردخانه باید حداقل 1.5 اسب باشد و معمولا ما از برند های آلمانی و ایتالیایی استفاده میکنیم که هزینه تقریبا آن در حال حاضر برابر با 23.000.000 تومان ( 23 میلیون تومان) می باشد.

از نمونه کمپرسور های قابل استفاده در این سردخانه می توان به مدل های زیر اشاره نمود:

  • کمپرسور بیتزر 2GES 2 40 S
  • کمپرسور فراسکلد  B1.5 – 9
  • کمپرسور دورین H 181 CC
  • کمپرسور بوک HG12P/90
  • کمپرسور دانفوس MT22

کندانسور سردخانه کوچک بالای صفر

در سردخانه کوچک زیر صفر از یک کندانسور فریونی مجهز به یک فن با ظرفیت 9 کیلووات استفاده می شود که هزینه تقریبی آن برابر با 9.260.000 تومان ( 9 میلیون و 260 هزار تومان ) می باشد.

اواپراتور سردخانه کوچک بالای صفر

در ساخت این سردخانه از یک اواپراتور فریونی که دارای یک فن می باشد استفاده می شود و قیمت تقریبی آن 12.830.000 تومان ( 12 میلیون و 830 هزار تومان ) می باشد.

انتخاب اواپراتور بر اساس نوع محصولی که در سردخانه نگهداری میکنیم متفاوت می باشد به عنوان مثال انتخاب صحیح اواپراتور سردخانه میوه تاثیر بسزایی در کیفیت میوه دارد که برای دریافت اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه ساخت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

تابلو برق سردخانه کوچک بالای صفر

تابلو برق مناسب این مجموعه 1.5 اسب می باشد که بدنه آن از ورق 1.5 میلی متری ساخته شده است و با  رنگ الکترواستاتیکی پوشیده شده است و قیمت آن تقریبا 6.200.000 تومان ( 6 میلیون و 200 هزار تومان ) می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تابلو برق به صفحه محصول تابلو برق سردخانه مراجعه نمایید.

محاسبه قیمت سردخانه

مدار تبرید سردخانه کوچک بالای صفر

تجهیزات مورد نیاز برای قسمت مدار تبرید سرخانه کوچک شامل کنترلرها، فیلتر جات، شیرآلات، مایع شکن، اویل سپراتور، گیج فشار، رابط های شلنگی، لرزه گیر و غیره می باشد که معمولا در سردخانه های ساخته شده توسط ما از برندهای دانفوس و کستل ایتالیا استفاده می شود.

هزینه کلی این تجهیزات حدودا 13.300.000 تومان ( 13 میلیون و 300 هزار تومان ) می باشد.

برای کسب اطلاعات در زمینه ساخت سردخانه 500 تنی و هزینه ساخت آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محاسبه هزینه ساخت سردخانه 500 تنی مراجعه نمایید.

لوله و اتصالات سردخانه کوچک بالای صفر

تجهیزاتی مانند لوله ها، عایق، مهره جات و اتصالات می تواند بسته به شرایط میزان متفاوتی استفاده شود ولی به طور معمول هزینه تقریبی این تجهیزات 1.480.000 تومان ( 1 میلیون و 480 هزار تومان ) می باشد.

گاز و روغن سردخانه کوچک بالای صفر

در ساخت این مجموعه از گاز و روغن با بهترین برند های استفاده می شود و هزینه آن تقریبا 800.000 تومان ( 800 هزار تومان ) می باشد.

ساندویچ پانل سردخانه کوچک بالای صفر

در ساخت این مجموعه باید از ساندویچ پانل 10 سانت دورو ورق فولاد با دانسیته فوم 40 کندسوز استفاده نمود و تقریبا 36.108 متر مربع ساندویچ پانل لازم داریم که هزینه تقریبی آن 21.700.000 تومان ( 21 میلیون و 700 هزار تومان ) می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت این نوع سردخانه در عراق به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه ساخت سردخانه در عراق مراجعه نمایید.

تجهیزات نصب اتاق سردخانه کوچک بالای صفر

برای نصب سازه و اتاق ها نیاز به نبشی برای داخل از جنس آلومینیوم رنگ شده و نبشی بیرونی فولادی داریم همچنین از تجهیزاتی مانند اسپری فوم و سیلیکون هم استفاده می شود که برندهای مورد استفاده ما معمولا sista و akfix می باشد.

هزینه تقریبی این تجهیزات حدود 2.500.000 تومان ( 2 میلیون و 500 هزار تومان ) می باشد.

هزینه ساخت سردخانه 5 تنی

جهت کسب اطلاعات در زمینه سردخانه 200 تنی و برآورد قیمت آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محاسبه هزینه ساخت سردخانه 200 تنی مراجعه نمایید.

عایق کف سردخانه کوچک بالای صفر

برای ساخت این سردخانه از عایق کف پلی استایلن 10 سانت استفاده می شود که دارای دانسیته 30 می باشد و حدود 9 متر مربع از این عایق لازم می باشد و هزینه تقریبی آن 1.600.000 تومان ( 1 میلیون و 600 هزار تومان ) می باشد.

کف سازی سردخانه کاری بسیار دقیق که نیازمند رعایت یکسری نکات می باشد شما می توانید جهت افزایش اطلاعات خود در این زمینه به صفحه کف سازی سردخانه مراجعه نمایید.

درب سردخانه کوچک بالای صفر

درب سردخانه استفاده شده توسط ما از بهترین برند های موجود می باشد که برای صادرات بوده و در این سردخانه از درب سردخانه لولایی برند ایوانس، سابکول یا پویا تکنیک استفاده می شود و قیمت آن تقریبا 4.900.000 تومان ( 4 میلیون و 900 هزار تومان ) می باشد.

برای محاسبه تقریبی هزینه ساخت سردخانه کوچک بالا صفر می توانید قیمت تقریبی تمامی بخش ها را با هم جمع بزنید.

برای استعلام دقیق هزینه ساخت سردخانه کوچک زیر صفر به همراه مشاوره تخصصی رایگان همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید.

هزینه ساخت سردخانه کوچک زیر صفر

( هزینه ساخت سردخانه 5 تنی زیر صفر )

تفاوت هزینه ساخت سردخانه کوچک زیر صفر با بالا صفر در کمپرسور استفاده شده، و تابلو برق آن می باشد و به دلیل کوچک بودن سردخانه تفاوت قیمت چندانی ندارد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات تخصصی کامل در زمینه ساخت سردخانه ها به صفحه مشاوره احداث سردخانه مراجعه نمایید.

کمپرسور سردخانه کوچک زیر صفر

کمپرسور استفاده شده در این سردخانه 2 اسب می باشد و قیمت تقریبی آن 29.000.000 تومان ( 29 میلیون تومان ) می باشد و چند مدل قابل استفاده را در زیر اشاره میکنیم :

کمپرسور بیتزر 2FES-3

کمپرسور فراسکلد  B2-10

کمپرسور دورین H 221

کمپرسور بوک HG12P/110

کمپرسور دانفوس MT28

هزینه بقیه تجهیزات استفاده شده در سردخانه 5 تنی زیر صفر مشابه سردخانه 5 تنی بالا صفر می باشد و فقط باید از تابلو برق 2 اسب برای این تجهیزات استفاده شود.

قیمت های اعلام شده در اینجا هزینه ساخت سردخانه کوچک می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه های عظیم به صفحه ساخت سردخانه صنعتی مراجعه نمایید.

برای استعلام دقیق هزینه ساخت سردخانه کوچک زیر صفر به همراه مشاوره تخصصی رایگان همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید.

 

جهت دریافت اطلاعات دقیق در زمینه قیمت انواع سردخانه به مقاله بررسی قیمت سردخانه مراجعه فرمایید.

دیدگاهی در مورد “هزینه ساخت سردخانه کوچک

  1. آواتار حسن رستگار حسن رستگار گفت:

    سلام وقت بخیر آیا برای ساخت سردخانه دارویی حاضر به همکاری با شبکه بهداشت پلدختر هستید؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      بله ما امکان همکاری با همه مراکز بهداشت در سراسر ایران را داریم و ساخت سردخانه دارو را با توجه به شرایط مورد نیاز شما به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی می نماییم.
      برای ثبت سفارش خود و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم که با تیم فنی ما از طریق چت آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *