چیلر

تعمیر چیلر

تعمیر چیلر

از جمله خدمات صنایع برودتی نوری تعمیر چیلر صنعتی و تعمیر چیلر خانگی، تعمیر چیلر تراکمی، سرویس چیلر در مشهد و باقی شهر ها می باشد که تیم فنی مجرب ما این خدمات را به صورت حرفه ای و سریع با تضمین بهترین قیمت برای شما انجام می دهند.

تعمیر چیلر یکی از خدماتی است که پس از فروش چیلر مهم است ، چون تعمیرچیلر یک کار تخصصی می باشد می توانید برای سرویس چیلر از مهندسین و متخصصین ما با توجه به سابقه ( بیش از 40 سال تجربه ) طولانی و درخشانی که در زمینه تجهیزات برودتی دارند استفاده کنید تا این خدمات را به صورت کاملا حرفه برای شما انجام گیرد.

تعمیر چیلر خانگی

صنایع برودتی نوری دارای تعمیرکاران حرفه ای می باشد که تعمیر و سرویس دستگاه شما را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. نگهداری صحیح از چیلر خانگی و سرویس مرتب دستگاه باعث افزایش عمر مفید و راندمان آن می شود.

جهت درخواست مشاوره رایگان یا اعزام نیرو و استعلام اجرت تعمیر چیلر می توانید همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید همچنین می توانید از طریق گفتگوی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

چرا برودتی نوری را انتخاب نمایید ؟

  • دارای تیم فنی متخصص
  • دارای بیش از 40 سال سابقه
  • تعهد به مشتری
  • عملکرد حرفه ای و سریع
  • تضمین بهترین قیمت
  • ارائه گارانتی خدمات
  • دارا بودن انبار قطعات و تضمین بهترین قیمت قطعات
  • مشتری مداری
  • پوشش سراسری کل کشور

تعمیر چیلر 1

در صورت نیاز به خرید چیلر جدید و استعلام قیمت انواع چیلرها می توانید به صفحه قیمت چیلر مراجعه نمایید.

سرویس و تعمیرات چیلر

چیلر ها به صورت دوره ای نیاز به سرویس و تعمیرات دارند تا بتوانند به صورت ایده آل و بدون مشکل کار خود را انجام دهند.

چیلر های آب خنک (چیلر مجهز به کندانسور آبی) نیاز به سرویس دوره ای دارند به دلیل که کندانسور های آبی نیاز به رسوب زدایی دارند و در صورتی که این کار انجام نشود راندمان دستگاه افت خواهد کرد.

کندانسور های هوا خنک هم نیاز به شستشو و سرویس دوره دارند تا راندمان آن ها کاهش نیابد.

با انجام سرویس دوره مرتب و منظم می توانید از خراب شدن بخش های اصلی چیلر جلوگیری نمایید و از راندمان مطلوب آن بهره ببرید.

در مناطق با آب و هوای مرطوب و گرم احتمال ایجاد خرابی زیاد می باشد و مواردی چون سوراخ شدن اواپراتور چیلر و در بیشتر مواقع سوراخ شدن کندانسور چیلر اتفاق می افتد و برای رفع این مشکلات ما شما را یاری می کنیم.

چیلرها دارای طیف گسترده ای می باشند و خدمات سرویس و تعمیرات چیلر خانگی و صنعتی مانند تعمیر چیلر دستگاه لیزر و غیره را با توجه به سابقه طولانی این مجموعه در زمینه تجهیزات برودتی انجام می دهیم.

صنایع برودتی نوری در شهر های زیر دارای تیم فنی فعال می باشد و شما می توانید برای دریافت خدمات در شهر خود با ما در ارتباط باشید.

  • تعمیر چیلر در تهران
  • تعمیر چیلر در کرج
  • تعمیر چیلر اصفهان
  • تعمیر چیلر مشهد
  • تعمیر چیلر در اهواز
  • تعمیر چیلر در بوشهر
  • تعمیر چیلر در بندر عباس
  • تعمیر چیلر در دزفول

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرهای سرمایشی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه چیلر سرمایشی مراجعه نمایید.

تعمیر چیلر

تعمیر چیلر تراکمی نیاز به دانش فنی بالایی دارد و در صورتی که هرگونه سهل انگاری در این تعمیرات صورت گیرد باعث خسارت بیشتر به تجهیزات شما می شود و بهتر است که این خدمات را از مجموعه بخواهید که دارای تجربه کافی باشد و خدمات انجام شده را برای شما گارانتی نماید.

صنایع برودتی نوری نمایندگی چیلر های برودتی نیک می باشد و همچنین در تعمیر و سرویس انواع برندهای چیلر می تواند شما را یاری نماید و شما می توانید برای رفع ایراد چیلر ساختمان و چیلر صنعتی خود مانند چیلر دستگاه تزریق با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورتی که برای تعمیر یا سرویس چیلر خود به موقع اقدام نکنید می تواند خسارت های زیادی به سیستم شما وارد شود به شما پیشنهاد میکنیم با مشاهده هر گونه عیب یا تغییر در چیلر خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره اختصاصی و رایگان برودتی نوری بهره مند شوید تا از بروز خسارت به چیلر شما جلوگیری شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلر های خانگی و استعلام قیمت آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت چیلر خانگی مراجعه نمایید.

اجرت تعمیر چیلر

اجرت تعمیر چیلر بر اساس خدمات انجام شده متفاوت می باشد و برای محاسبه هزینه تعمیر چیلر ابتدا بررسی های لازم انجام شود و سپس اجرت تعمیر چیلر را مشخص نماییم البته یکسری خدمات هزینه و مبلغ ثابتی دارند که می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در پایین سایت یا از طریق چت آنلاین از این موارد مطلع شوید.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از اجرت تعمیر یا سرویس چیلر خود فرم دریافت مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی و در صورت نیاز به محل شما نیرو اعزام نمایند.

یکی از انواع چیلرها که استهلاک پایین و کارایی خوبی دارد مینی چیلر تراکمی هوا خنک می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک آن کلیک نمایید.

خدمات ویژه 

انتخاب چیلر مناسب بر اساس نوع و ظرفیت کار بسیار دقیقی می باشد و اگر شما از چیلر نا مناسبی استفاده می کنید ما می توانیم چیلر شما را مناسب با نیاز شما تعویض نمایید استفاده از چیلر نامناسب باعث می شود که مصرف انرژی افزایش یابد و استهلاک دستگاه افزایش یابد به همین دلیل باید دائم چیلر را تعمیر نمایید ولی اگر چیلری مناسب با شرایط اقلیمی و محیطی خود داشته باشید این مشکلات کاهش می یابند.

تعمیر چیلر

به عنوان مثال اگر از چیلر هوا خنک در منطقه آب و هوایی گرم و خشک استفاده می کنید هزینه برق شما افزایش می یابد و دستگاه به صورت دائم در حال کار می باشد و در نهایت هم دمای محیط به میزان دلخواه شما نمی رسد.

یکی از پر کاربردترین چیلرها، مینی چیلر می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مینی چیلر ها و استعلام قیمت آن به صفحه قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

در این مواقع شما باید از چیلر آب خنک با برج خنک کننده استفاده کنید تا میزان مصرف انرژی کندانسور شما کاهش یابد و همچنین عملیات خنک سازی مبرد به راحتی انجام شود درست که هزینه و نگهداری چیلر آبی بیشتر از چیلر هوایی می باشد اما در موقعیت اقلیمی شما امکان استفاده از چیلر هوایی وجود ندارد به این دلیل که اختلاف دمای مبرد با دمای هوا بسیار کم می باشد و خنک سازی و تقطیر گاز به درستی انجام نمی شود

جهت آشنایی بیشتر با انواع چیلر ها صنعتی و کاربرد آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر صنعتی مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “تعمیر چیلر

  1. آواتار مونس عمید مونس عمید گفت:

    سلام. خسته نباشید.
    شما امکان تعمیر چیلر در افغانستان را نیز دارید ؟
    ما یک چیلر تراکمی در افغانستان داریم که نیاز به تعمیر دارد لطفا راهنمایی نمایید.

  2. آواتار قلم دست ( مدیر سایت ) قلم دست ( مدیر سایت ) گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    اگر چیلر شما از نوع صنعتی یا مرکزی می باشد و تعمیرکار در افغانستان نیست ما می توانید برای تعمیر چیلر صنعتی یا مرکزی شما به شهر مورد نظر نیرو اعزام نماییم تا عملیات تعمیر چیلر را برای شما انجام دهند.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی های بیشتر با کارشناسان ما از طریق واتساپ شماره همراه درج شده در پایین سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *