سردخانه

ساخت سردخانه در اهواز

ساخت سردخانه در اهواز

سردخانه مواد غذایی ، بستنی ، میوه جات و سبزیجات ، گوشت، خشکبار، مرغ و انواع مواد غذایی هر روزه در حال گسترش می باشد. در این بین تهیه تجهیزات مناسب برای طراحی و راه اندازی استاندارد سردخانه در اهواز، باعث تسریع ساخت سردخانه و جلوگیری از هدر رفت سرمایه می گردد.

قبل از ساخت سردخانه باید از مشاوره های فنی و تخصصی عبور کرده باشید و با دقت کامل امکان سنجی کرده باشید. در نظر داشته باشید که شرکت های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند، برای تصمیم گیری بهتر در انتخاب مجری ساخت سردخانه در اهواز، به مسائلی مانند اطلاعات دقیق سرمایه گذاری ، محل ساخت سردخانه، ظرفیت و نوع کاربری سردخانه توجه داشته باشید.

این مساله را فراموش نکنید که بهترین شرکت برای انجام این کار، شرکتی است که از بهترین متخصصان و باتجربه ترین نیروی کار در این زمینه برخوردار بوده و توانایی تهیه قطعات وتجهیزات را از بهترین برندها دارند.

جهت سفارش ساخت سردخانه در اهواز به همراه مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری دارای تیم فنی فعال در اهواز می باشد و نیاز شما سریعا برآورده می نماید.

ساخت سردخانه در اهواز

یکی از موارد اصلی و مهم در ساخت سردخانه در اهواز هزینه ساخت سردخانه و تجهیزات آن می باشد. در این مقاله هزینه ساخت و راه اندازی سردخانه را به طور کامل شرح داده ایم.

یکی از انواع سردخانه ها که کاربرد فراوانی دارد سردخانه میوه می باشد و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ساخت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

قیمت تمام شده ساخت سردخانه در اهواز

فاکتورهای مهم و اساسی در هزینه های ساخت سردخانه در اهواز در ادامه آورده شده است.

  • ابعاد : ابعاد و اندازه سردخانه از اصلی ترین عوامل موثر در ساخت سردخانه به شمار می رود. هر چقدر این ابعاد بزرگ تر باشد هزینه راه اندازی نیز افزایش پیدا می کند.
  • دمای سردخانه : سردخانه ها در دو حالت دمای بالای صفر و دمای پایین صفر وجود دارند.
  • برق تک فاز یا سه فاز : قیمت راه اندازی و تجهیز سردخانه با برق تک فاز بیشتر است. البته در ساخت سردخانه های بزرگ نمی توان از برق تک فاز استفاده کرد.
  • کمپرسور (موتور اصلی سردخانه
  • کندانسور و اپراتور : کندانسور ها و اپراتور ها نیز برندهای متفاوت و همچنین قیمت های متفاوتی نیز دارند.
  • ساندویچ پانل : جهت استعلام قیمت ساندویچ پانل ها می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و یا به صفحه استعلام ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.
  • تابلوهای برق : طراحی و ساخت تابلوهای برق سردخانه از نظر عملکرد مورد نیاز در بهای تمام شده سردخانه موثر واقع میگردد. نوع و برند تجهیزات تابلو برق از عوامل موثر بر قیمت سردخانه هستند.
  • جنس درب سردخانه : توانایی حفظ دما در درب های سردخانه عامل مهمی برای ساخت سردخانه در اهواز است . درب سردخانه باید به گونه ای باشد که دما را حفظ کند. پرسنل سردخانه نیز در هنگام ورود و خروج باید قوانین را رعایت کنند تا کمترین میزان تبادل هوا وجود داشته باشد و هدر رفت برق و سرما صورت نگیرد.
  • سایز درب سردخانه
  • تجهیزات کنترلی
  • نصب تجهیزات سردخانه

با وجود تمامی عوامل تعیین کننده قیمت سردخانه ، مهمترین و اصلی ترین مورد در این لیست، فضای سردخانه می باشد. البته انتخاب تجهیزات و فضا باید زیر نظر متخصصین این امر انجام پذیرد و کیفیت و دقت لازم در ساخت سردخانه در اهواز بکار گرفته شود.

به طور کلی هزینه ساخت سردخانه در اهواز به ابعاد و دمای سردخانه بستگی دارد.

جهت برآورد هزینه ساخت سردخانه به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در اهواز

در صورت نیاز به ساخت سردخانه قابل حمل شما می توانید برای استعلام قیمت و بررسی مشخصات فنی آن به صفحه قیمت سردخانه کانتینری مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه صنعتی در اهواز

برآورد هزینه های ساخت سردخانه صنعتی در اهواز با توجه به ابعاد و ظرفیت سردخانه و همچنین دمای سردخانه صورت می گیرد. در آغاز ساخت سردخانه در اهواز باید طرح توجیهی از ساخت سردخانه در اهواز را ارائه داد. با ارائه طرح توجیهی می توان مدیریت سرمایه کرد و زمان بازگشت سرمایه را تعیین نمود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت این سازه به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

خدمات ضروری برای ساخت سردخانه در اهواز

– طراحی تخصصی و اصولی در ساخت سردخانه در اهواز
– بکارگیری تجهیزات با کیفیت با برندهای معتبر
– رعایت قوانین مهندسی در نصب و راه اندازی انواع تجهیزات سردخانه
– چکاپ در بازه های زمانی معین جهت عیب یابی
– ضمانت تجهیزات اصلی : کمپرسور، کندانسور و اواپراتور، تابلو برق
– ضمانت عملکرد کلی سردخانه
– بازدید اورژانسی و اضطراری (برای سردخانه های حساس)

یکی از انواع سردخانه ها که می توان محصولات را تا مدت زمان طولانی تری نگهداری نمود سردخانه کنترل اتمسفر می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه سردخانه کنترل اتمسفر مراجعه نمایید.

رعایت نکات زیر در احداث سردخانه از اهمیت بالایی برخوردار است

اولین و مهمترین نکته این است که فضاهای مختلف سردخانه با یکدیگر در ارتباط باشند همه بخش ها در سردخانه باید از این قانون پیروی کنند.

نوع موادی که قرار است در سردخانه حفظ و نگهداری شوند در طراحی و تهیه تجهیزات سردخانه نکته مهمی به شمار میرود.

عایق بندی دیوارها و تمامی جداره ها باید با توجه به نوع مواد نگهداری شده در سردخانه انجام شود زیرا اگر قصد انجماد مواد غذایی موجود در سردخانه را دارید باید از لایه های ضخیم تر برای عایق بندی در ساخت سردخانه استفاده شود.

شرایط آب و هوای منطقه در تنظیم دمای سردخانه تاثیر مستقیم دارد  و بر اساس آب و هوای منطقه ای دما را برای انجماد مواد غذایی تنظیم می کنند. زیرا تبادل هوای داخل سردخانه با بیرون به فشار هوای منطقه بستگی دارد.

پرسنل و کارکنان سردخانه باید تمامی قوانین و دستورالعمل ها را در کار با تجهیزات سردخانه و حتی ورود و خروج رعایت کنند و از تبادل بیش از حد هوای داخل سردخانه با محیط بیرون جلوگیری کنند. در صورت عدم رعایت نکات لازم در کار درون سردخانه، برق و انرژی که برای برا تولید سرما هزینه شده است هدر رفته و برای تولید دوباره ، هزینه ها افزایش می یابد. به این ترتیب تمامی نکات کارشناسی و تخصصی در این مورد به طور کامل رعایت گردد تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود.

صنایع برودتی نوری امکان تعمیر سردخانه را در سراسر داخل و خارج از کشور را فراهم آورده است و شما می توانید جهت تعمیر سردخانه و دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه تعمیر سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در اهواز

وجود یک دستگاه آلارم برای هشدار در مواقع ضروری در تهیه تجهیزات ساخت سردخانه در اهواز الزامیست. این دستگاه باید در اتاق هایی که کارکنان سردخانه رفت و آمد می کنند نصب و راه اندازی شود. طوری که در صورت به صدا در آمدن هشدار پرسنل به سرعت متوجه هشدار شده و برای رفع آن اقدام کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این سازه صنعتی به شما پیشنهاد میکنیم به مقاله سردخانه مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در اهواز
  1. آواتار محمدی محمدی گفت:

    سلام ، برای ساخت سردخانه دارو در اهواز با دمای بالای صفر چه میزان لازم است هزینه کنیم ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام هزینه ساخت سردخانه بالای صفر در اهواز بستگی به محل احداث سردخانه در اهواز و نوع مبرد استفاده شده دیگر موارد دارد ، پیشنهاد می کنم با هنمکاران من در سایت برودتی نیک نوری تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *