سردخانه

ساخت سردخانه در دزفول

ساخت سردخانه در دزفول

سردخانه در دزفول

برای حفظ و نگهداری میوه جات و سبزیجات و مواد غذایی از سردخانه ها استفاده می شود. به منظور افزایش عمر موادغذایی باید مواد غذایی را در دمای مطلوب نگهداری کرد. طوری که نه از تازگی و سالم ماندن محصول چیزی کم شود و نه اینکه دما به اندازه کافی پایین نباشد و باعث خرابی محصول شود. نگهداری مواد غذایی در دمای مطلوب موجب جلوگیری از فساد مواد غذایی و رشد و تکثیر میکرو ارگانیسم ها می شود.

ساخت سردخانه در دزفول در اندازه بزرگ نیاز به تجهیزات و امکانات و فضای بزرگ و وسیعی دارد . همچنین باید تمامی محاسبات لازم توسط متخصصان این کار صورت گیرد و پیش نیازهای اولیه آن رعایت شود . در این صورت سردخانه ای استاندارد با تمامی امکانات مورد نیاز برای شما ساخته و اجرا می شود.

جهت سفارش ساخت سردخانه در دزفول به همراه مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری دارای تیم فنی فعال در دزفول می باشد و نیاز شما سریعا برآورده می نماید.

هر چه اندازه سردخانه بزرگتر باشد به سرمایه بیشتری برای طراحی و اجرا و ساخت سردخانه در دزفول نیاز است. از همه مهمتر سپردن صفر تا صد ساخت سردخانه در دزفول به تیمی متخصص باعث می شود تا هزینه های اضافی در کار به وجود نیاید و سرمایه شما به دلیل نقص فنی یا محاسبات اشتباه نابود نشود.

ساخت سردخانه در دزفول

سردخانه ها بر اساس نوع تولید کننده برودت به دو دسته آمونیاکی و فریونی طبقه بندی می شود که هر کدام بر اساس نیازهای سنجیده شده و معیارهای شما، پیاده سازی می شود.

ساخت سردخانه میوه در دزفول

ساخت سردخانه در دزفول امری ضروری و پرسود است . برای تامین بازار میوه و سبزی در همه فصل ها، نیاز به حفظ و نگهداری مواد غذایی در سردخانه افزایش پیدا کرده است. سردخانه میوه باید برای حفظ تازگی میوه ها با دمای بالای صفر طراحی شود زیرا دمای مطلوب برای نگهداری میوه و سبزیجات دمای بین منفی 4 تا 14 درجه میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه های میوه و اطلاع از هزینه ساخت آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محاسبه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه دارو در دزفول

ساخت سردخانه در دزفول برای نگهداری دارو امری حساس است زیرا اگر به صورت استاندارد طراحی نشده باشد و تجهیزات لازم را نداشته باشد، می تواند خسارات جبران ناپذیری را به داروها وارد کند.

دمای نگهداری داروها برای سالم ماندن دارو مهمترین عامل است و ممکن است با تغییر دمایی اندک دارو فاسد و غیر قابل استفاده شود.  به همین علت باید در ساخت سردخانه جهت نگهداری دارو، از نیروهای با تجربه کمک بگیرید و با انجام محاسبات دقیق در این زمینه ساخت سردخانه در دزفول را شروع کنید.

صنایع برودتی نوری برای شرکت های داروسازی بزرگ سردخانه های استاندارد و مجهز دارو تولید کرده و همچنین وظیفه پشتیبانی و نگهداری این سردخانه ها را بر عهده دارد.

جهت برآورد هزینه ساخت سردخانه به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

 

سردخانه بالای صفر در دزفول

سردخانه بالای صفر جهت حفظ مواد غذایی ، میوه و سبزی، شیر و لبنیات و هر ماده غذایی که برای تازه ماندن باید در دمای بالای صفر نگهداری شود، کاربرد دارد. مواد غذایی را می توان به مدت طولانی در این سردخانه نگهداری کرد و از سالم ماندن و تازگی مواد غذایی اطمینان کامل داشت.

این سردخانه ها برای حفظ و نگهداری گروه وسیعی از مواد غذایی به کار می رود و دمای نگهداری آن برای این دسته از مواد غذایی مناسب می باشد.

سردخانه زیر صفر در دزفول

این نوع از سردخانه برای انجماد مواد غذایی کارایی دارد  و برای منجمد کردن مواد غذایی دمای آن تا منفی 40 در جه هم می رسد.

تجهیزات ساخت سردخانه در دزفول

برای ساخت سردخانه در دزفول به تجهیزات زیادی نیاز است. مهمترین و اصلی ترین قطعات برای ساخت سردخانه در دزفول کمپرسور یا همان موتور اصلی تولید سرما در داخل سردخانه است. گروه صنایع برودتی از بهترین برندهای اروپایی برای تجهیز کردن سردخانه استفاده می کنند تا از صحت عملکرد سردخانه ها اطمینان پیدا کنید.

علاوه بر این قطعات دیگری که در ساخت سردخانه در دزفول به کار می روند ، از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند تا بهترین نتیجه و عملکرد بالا را در ساخت سردخانه تجربه کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت این سازه به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در دزفول

کمپرسور سردخانه

صنایع برودتی نوری از کمپرسورهای برندهای اروپایی مانند  بیتزر، دانفوس، دورین و شرکت هایی که در تولید و ساخت قطعات و تجهیزات برودتی تجربه و سابقه درخشان دارند، برای ساخت سردخانه در دزفول استفاده می کند.

صنایع تولید قطعات برودتی نوری به صورت مستقیم و بدون واسطه تمامی این تجهیزات را تهیه میکنیم و تضمین میدهیم که بهترین قیمت و کیفیت برای ساخت سردخانه در دزفول را برای شما فراهم آوریم.

اپراتور سردخانه

اپراتور مناسب برای ساخت سردخانه در دزفول بر اساس ابعاد، دمای مناسب و میزان فضای در نظر گرفته شده برای ساخت سردخانه استفاده می شود. در این صورت سردخانه شما مصرف بهینه ای در انرژی و استفاده از فضا برای نگهداری مواد غذایی خواهد داشت. علاوه بر این اپراتورهای سردخانه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند تا نگرانی و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشید.

 

کندانسور سردخانه

در گروه صنایع برودتی نوری کندانسور ها توسط خود مجموعه تهیه و ساخته می شود و با توجه به فاکتورهای تعیین کننده کندانسور مناسب برای ساخت سردخانه در دزفول در نظر گرفته می شود. کارایی کندانسورها به صورت سفارشی و اختصاصی بر اساس دما و فضای سردخانه تولید می شوند تا بهترین عملکرد را در سردخانه داشته باشند. کندانسورها نیز مانند دیگر تجهیزات این مجموعه دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند.

کندانسور و کمپرسور سردخانه بر روی یک یونیت نصب می شوند که به آن کندانسینگ یونیت می گویند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه کندانسینگ یونیت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در دزفول

به طور کلی راه اندازی و طراحی فضای سردخانه باید با تخصص کافی انجام شود. گروه صنایع برودتی نوری با سابقه درخشان در تولید تجهیزات و قطعات و ساخت سردخانه در دزفول حتی در خارج از کشور توانسته ثابت کند که در این امر از دیگر رقیبان برتری دارد.

برای ساخت سردخانه در دزفول ابتدا باید توسط متخصصان نیاز سنجی شود و قطعات و تجهیزات بر اساس نیازتان در نظر گرفته شود. متخصصان نقشه سردخانه را طراحی می کنند تا قیمت تجهیزات مشخص شود و برآورد نهایی قیمت سردخانه انجام می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این سازه صنعتی به شما پیشنهاد میکنیم به مقاله سردخانه مراجعه نمایید.

هزینه ساخت سردخانه در دزفول

ساخت سردخانه در دزفول به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای برآورد هزینه ساخت آن باید عواملی چون دمای سردخانه، ظرفیت، نوع محصول مورد نگهداری، تعداد سالن ها، نوع سردخانه (آمونیاکی یا فریونی) و چندین معیار دیگه را مورد بررسی قرار دهیم و سپس محاسبات لازم را برای انتخاب تجهیزات و قطعات سردخانه را انجام می دهیم.

شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت هزینه ساخت سردخانه در دزفول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در دزفول

  1. آواتار محمدیان محمدیان گفت:

    سلام، من میخوام یک سرخانه بالای صفر در دزفول احداث کنم ، چه تجهیزاتی برای ساخت سردخانه در دزفول نیاز است.

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام بر ای احداث سردخانه در دزفول نیاز به ظرفیت سردخانه، کاربرد سرخانه و دیگر موارد داریم ، پیشنهاد می کنم برای اطلاعات دقیق درباره تجهیزات ساخت سردخانه در دزفول با همکاران من در برودتی نیک نوری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *