سردخانه

ساخت سردخانه در شیراز

ساخت سردخانه در شیراز

سردخانه های مواد غذایی، میوه، سبزی، گوشت، خشکبار و انواع مواد غذایی برای نگهداری و حفظ این مواد و جلوگیری از فساد آنها هر روزه در حال توسعه و گسترش می باشد. برای آغاز کار ساخت سردخانه در شیراز ابتدا باید طرح توجیهی به سرمایه داران ارائه گردد. سپس  طراحی فضای سردخانه انجام گیرد پس از آن تجهیزات مورد نیاز تهیه و نصب شود.

جهت سفارش ساخت سردخانه در شیراز به همراه مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری دارای تیم فنی فعال در شیراز می باشد و نیاز شما را سریعا برآورده می نماید.

قبل از هر اقدامی برای ساخت سردخانه در شیراز از مشاوره های فنی متخصصان صنایع برودتی بهره بگیرید و نیاز سنجی در زمینه ساخت سردخانه به طور واضح و روشن انجام شود . بدون انجام مشاوره های فنی و مشورت با متخصصین، ساخت سردخانه در شیراز منجر به شکست در پروژه خواهد شد. جهت اخذ تصمیم بهتر و مدیریت سرمایه به موارد مهمی باید توجه داشته باشید که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

میزان بودجه برای ساخت سردخانه در شیراز

تعیین فضای مناسب برای ساخت سردخانه

ظرفیت و نوع کاربری سردخانه

و …

برای انجام این کار به تیمی متخصص و باتجربه در انجام این کار اعتماد کنید و صفر تا صد ساخت سردخانه در شیراز را به گروه صنایع برودتی نوری بسپارید. گروه صنایع برودتی نوری تجهیزات مورد نیاز برای طراحی و راه اندازی سردخانه را از بهترین شرکت ها و برندها تهیه می کند و در راه اندازی سردخانه به کار می برد.

قیمت نهایی ساخت سردخانه در شیراز از مسائلی است که جهت مدیریت سرمایه باید از آن اطلاع داشته باشید.

ساخت سردخانه در شیراز

یکی از انواع سردخانه های پر کاربرد در شیراز سردخانه میوه می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از هزینه ساخت آن به صفحه محاسبه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

عوامل موثر در هزینه ساخت سردخانه در شیراز

فضای ساخت سردخانه: اندازه و ابعاد ساخت سردخانه و فضای ساخت سردخانه از مهم ترین موارد این لیست می باشد. طبیعتا هر چقدر سردخانه در سایز و ابعاد بزرگتری ساخته و راه اندازی شود، هزینه بیشتری برای شما در پی خواهد داشت.

دمای سردخانه: سردخانه ها از نظر دما به دو گروه تقسیم می شوند، سردخانه های بالای صفر درجه و سردخانه های پایین صفر درجه. این دو سردخانه برای راه اندازی نیاز به تجهیزات متفاوتی دارند .قطعا از لحاظ قیمت هم با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. پس باید مشخص شود که برای کالاهای مورد نظر شما کدام سردخانه مناسب است و برآورد قیمت بر اساس سردخانه مورد نظر، صورت گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه بالای صفر به شما پیشنهاد میکینم که بر روی لینک آن کلیک نمایید.

برق تک فاز یا سه فاز: ساخت سردخانه در شیراز با برق تک فاز هزینه های بیشتری را در پی دارد. در ضمن برای ساخت سردخانه های بزرگ برق تک فاز کارایی ندارد و باید از برق سه فاز استفاده کرد.

کمپرسور: کمپرسورها موتور اصلی سردخانه هستند. باید از بهترین برند با کیفیت بالا استفاده کرد.

کندانسور و اپراتور: برای انتخاب کندانسور و اپراتور نیز دقت کنید. این قطعات در برندها و قیمت های متفاوتی وجود دارند.

ساندویچ پانل

تابلو برقتابلوهای برق از لحاظ کارایی و عملکرد در قیمت ساخت سردخانه موثر هستند. نوع تابلو برق و برند تابلو برق بر قیمت ساخت سردخانه در شیراز تاثیرگذارند.

جنس و سایز درب سردخانه: برای حفظ دما در درب سردخانه باید از درب هایی با جنس مرغوب و مناسب برای این کار استفاده نمود. درب سردخانه باید توانایی حفظ دما را داشته باشد. همچنین برای ورود و خروج افراد به سردخانه دستورالعمل هایی نیاز است تا افراد برای حفظ دما در سردخانه نیز از آن پیروی کنند. در این صورت کمترین میزان تبادل هوای سردخانه با هوای بیرون صورت می گیرد و از اتلاف انرژی و مصرف برق جلوگیری می شود.

بر اساس مواردی که در بالا ذکر شد می توان قیمت سردخانه را با مشورت گرفتن از تیمی متخصص و با تجربه تخمین زد و کیفیت و دقت لازم در ساخت سردخانه در شیراز بکار گرفته شود.

جهت برآورد هزینه ساخت سردخانه به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در شیراز

یکی از کاربردی ترین سردخانه ها در شیراز، سردخانه سیب می باشد. برای ساخت سردخانه سیب نیاز به انتخاب صحیح قطعات و تجهیزات مختلف می باشد تا این محصول با کیفیت بالا نگهداری شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع سردخانه به صفحه سردخانه سیب مراجعه نمایید.

خدمات ضروری برای ساخت سردخانه در شیراز

– طراحی تخصصی و اصولی در ساخت سردخانه در اهواز
– بکارگیری تجهیزات با کیفیت با برندهای معتبر
– رعایت قوانین مهندسی در نصب و راه اندازی انواع تجهیزات سردخانه
– چکاپ در بازه های زمانی معین جهت عیب یابی
– ضمانت تجهیزات اصلی : کمپرسور، کندانسور و اواپراتور، تابلو برق
– ضمانت عملکرد کلی سردخانه
– بازدید اورژانسی و اضطراری (برای سردخانه های حساس)

نحوه ساخت سردخانه در شیراز

برآورد قیمت و هزینه های ساخت سردخانه در شیراز با در نظر گرفتن ظرفیت و اندازه سردخانه و دمای سردخانه صورت می گیرد.

در ادامه به نکاتی می پردازیم که در راه اندازی سردخانه توجه ویژه ای را می طلبد.

مهمترین نکته ارتباط داشتن اتاق ها و فضاهای مختلف سردخانه با یکدیگر می باشد .در واقع همه بخش ها باید از این قانون پیروی کنند.

موادی که امکان فاسد شدن دارند و برای جلوگیری از فساد در سردخانه نگهداری می شوند، تعیین کننده تجهیزات مورد نیاز برای ساخت سردخانه در شیراز می باشند.

برای جلوگیری از اتلاف انرژی و از بین رفتن برودت، تمامی سقف و کف و دیوارها باید عایق بندی شوند. البته این مورد نیز با توجه به کالاهای درون سردخانه انجام می شود. اگر مواد درون سردخانه به قصد انجماد در سردخانه نگهداری می شوند، باید با لایه های ضخیم و تجهیزات عایق بندی پیشرفته تمامی خطوط اتصال را عایق بندی کرد.

تنظیم دمای سردخانه به شرایط آب و هوای منطقه بستگی دارد و برطبق آب و هوای منطقه دمای داخل سردخانه را برای انجماد مواد غذایی تنطیم می کنند.

افراد و کارکنانی که به سردخانه رفت و آمد دارند باید تمامی قوانین کار با تجهیزات سردخانه را رعایت کنند. در صورت عدم رعایت قوانین و دستورالعمل ها بازگشت سرمایه اتفاق نمی افتد و ممکن است ضررهای زیادی بر شما وارد شود.

صنایع برودتی نیک نوری امکان ساخت سردخانه در سراسر داخل و خارج از ایران فراهم نموده است و در تمامی شهر های ایران، افغانستان و عراق دارای نیرو فعال می باشد به عنوان مثال جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت سردخانه در چابهار بر روی لینک آن کلیک نمایید.

ساخت سردخانه در شیراز

جمع بندی

قبل از تصمیم نهایی برای ساخت سردخانه در شیراز ، تمام هزینه های مربوط به تجهیزات و محیط سردخانه را برنامه ریزی کنید و به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهید. هر چقدر این اطلاعات اولیه دقیق تر و فنی تر و تخصصی تر باشند، تخمین قیمت و هزینه ساخت سردخانه در شیراز به میزان واقعی نزدیک تر است در این صورت راحت تر می توانید سرمایه خود را کنترل کنید. مشاوره ، طراحی و برآورد هزینه ها از تیمی متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بازگشت سرمایه تضمین شده داشته باشید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت این سازه به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در شیراز
  1. آواتار شیرازی شیرازی گفت:

    سلام ، برای ساخت سردخانه در شیراز با دمای منفی صفر برای نگه داری گوشت و مرغ چه میزان لازم است هزینه کنیم ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام هزینه ساخت سردخانه زیر صفر در شیراز بستگی به محل احداث سردخانه در شیراز و نوع مبرد استفاده شده دیگر موارد دارد ، پیشنهاد می کنم با هنمکاران من در سایت برودتی نیک نوری تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *