ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در خوزستان

ساندویچ پانل خوزستان

ساندویچ پانل خوزستان از مصالح ساختمانی بسیار پرکاربردی می باشد از ساندویچ پانل در این منطقه برای ساخت سازه های مختلفی استفاده می شود که مهمترین آن ساخت سردخانه می باشد این محصول ویژگی های منحصر به فردی دارد و برای مناطق با شرایط آب و هوایی سخت کارایی بسیار خوبی دارد.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل در خوزستان می باشد و دارای دفتر فروش فعال در این استان می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل در خوزستان و دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب محصول مناسب در ابعاد صحیح با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های ساندویچ پانل در خوزستان

  • ساندویچ پانل عایق قوی حرارت می باشد و از نفوذ گرما به محیط داخل جلوگیری می نماید و باعث کاهش مصرف انرژی می شود.
  • این محصول مقاوم در برابر طوفان و زلزله می باشد و دلیل آن سبک بودن و نحوه نصب آن می باشد که به صورت یکپارچه کل سازه به هم متصل می شود.
  • ساندویچ پانل مقاومت بسیار خوبی در مقابل اشعه خورشید دارد و اشعه خورشید باعث خرابی آن نمی شود.
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و فرسایش
  • عایق صوتی قوی
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • عدم امکان رشد باکتری و قارچ در ساختار آن
  • کاملا بهداشتی و قابل شستشو
  • مقاوم در برابر آتش سوزی (تولید به صورت نسوز یا کند سوز)
  • عایق الکتریسیته
  • حمل آسان و سبک
  • سرعت بالای اجرای آن
  • امکان جداسازی و جابجایی سازه

 

فروش ساندویچ پانل در خوزستان

خرید ساندویچ پانل در خوزستان باید از یک مجموعه معتبر انجام شود که محصولات با کیفیت بالایی ارائه دهد و همچنین نمونه پروژه های اجرا شده مختلفی داشته باشد تا بتوان کیفیت محصول و نحوه اجرای آن را بررسی نمایید همچنین فروشنده ساندویچ پانل در خوزستان باید اطلاعات فنی دقیقی در زمینه انواع ساندویچ پانل ها و کاربرد آن داشته باشد تا بتواند محصولی متناسب با نیاز شما پیشنهاد نماید.

ساندویچ پانل در خوزستان

همانطور که می دانید ساندویچ پانل ها دارای مدل های مختلف با ویژگی های متفاوتی می باشند که رنج گسترده ای از نیاز ها را براورده می نماید و باید مدل مناسبی برای هر پروژه استفاده شود.

ساندویچ پانل تشکیل شده از یک یا دو لایه ورق فلزی که میان آن توسط نوعی عایق پر شده است در ساخت این محصول از ورق با آلیاژهای مختلفی چون ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک و غیره استفاده می شود و همچنین عایق استفاده شده در ساختار آن متفاوت می باشد که از جنس پشم سنگ، xps، پلی استایرن، پلی اورتان و پلی یورتان می باشد.

از ساندویچ پانل در ساخت کانکس های با کیفیت نیز استفاده می شود که کاربرد فراوانی در مناطق با شرایط سخت محیطی دارد و شما می توانید برای خرید کانکس ساندویچ پانل در خوزستان نیز با ما در ارتباط باشید.

تاثیر ورق در قیمت ساندویچ پانل در خوزستان

در ساختار ساندویچ پانل در خوزستان می توان از یک یا دو لایه ورق فلزی استفاده نماییم و مدلهایی که به صورت دو رو ورق تولید می شوند قیمت بالاتری دارند که البته مقاومت فشاری آنها بیشتر می باشد. همچنین ورق استفاده شده در ساختار ساندویچ پانل متفاوت می باشد که سبب ایجاد اختلاف قیمت در پانل می شود. برای ساخت پانل ها از ورق با ضخامت های مختلفی استفاده می شود و معمولا ضخامت آن بین 0.5 الی 1.5 میلی متر می باشد و هرچه ضخامت بیشتر باشد مقاومت فشاری آن افزایش می یابد.

فرم دهی عایق نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل در خوزستان می باشد هرچی فرم دهی ورق ببشتر باشد یا به عبارتی ورق بیشتری در عرض 1 متری استفاده شود مقاومت فشاری و قیمت افزایش می یابد.

تاثیر عایق در قیمت ساندویچ پانل در خوزستان

در ساخت ساندویچ پانل از عایق های مختلفی استفاده می شود که بهترین آن عایق پلی یورتان می باشد که ویژگی های ساندویچ پانل را منحصر به فرد می نماید و ویژگی هایی که برای ساندویچ پانل در بالا ذکر شد بر اساس این نوع عایق می باشد.

هرچه ضخامت ساندویچ پانل در خوزستان افزایش یابد به ضریب انتقال حرارت آن کاهش می یابد به این معنی که عایق بهتری می شود و همچنین مقاومت فشاری و قیمت آن نیز افزایش می یابد.

ساندویچ پانل دیواری خوزستان

دانسیته عایق نیز تاثیر بسزایی در قیمت، مقاومت فشاری و ضریب انتقال حرارت ساندویچ پانل دارد به این صورت که با افزایش دانسیته مقاومت فشاری و قیمت افزایش و ضریب انتقال حرارت آن کاهش می یابد و به عایق بهتری تبدیل می شود.

ساندویچ پانل دیواری خوزستان

ساندویچ پانل دیواری همانطور که از اسم آنها مشخص است برای ساخت دیوار سازه استفاده می شود این محصول در مدل های مختلفی چون کلاسیک، صاف، پیچ مخفی، مینیاتوری و غیره تولید می شود که بر اساس نیاز در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

این محصول معمولا در ضخامت های 2 الی 15 سانت تولید می شود و بر اساس ویژگی هایی که در بالا ذکر شود تفاوت هایی در ساختار آنها وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل سقفی خوزستان

تفاوت عمده ساندویچ پانل سقفی با نمونه دیواری ساختار ظاهری آن می باشد به این صورت که در ساندویچ پانل سقفی خوزستان ورق به صورت ذوزنقه ای فرم دهی می شود و به آن گام می گویند و معمولا ساندویچ پانل های سقفی به صورت 3 گام، 4 گام و 5 گام تولید می شوند که هرچه تعداد گام های آن بیشتر باشد مقاومت فشاری آن افزایش می یابد.

این محصول نیز در ضخامت های مختلفی چون 4 سانت الی 15 سانتی متری تولید می شود و بر اساس نیاز در پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

ساندویچ پانل سقفی خوزستان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

نمایندگی ساندویچ پانل خوزستان

صنایع برودتی نوری دفتر فروش ساندویچ پانل در خوزستان می باشد و شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل در خوزستان با ما در تماس باشید. صنایع برودتی نوری نمایندگی ساندویچ پانل خوزستان دارای سابقه درخشانی می باشد و در این استان پروژه های متعددی اجرا نموده است که شما می توانید برای اطمینان از کیفیت  و رضایت مشتریان از این پروژه ها بازدید نمایید.

در اینجا شما را با عوامل تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل آشنا نمودیم و اکنون می توانید دقیق تفاوت قیمت بین ساندویچ پانل های مختلف را متوجه شوید و برای استعلام دقیق قیمت ساندویچ پانل به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس برای استعلام قیمت آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عامل بسیار مهم دیگری که در قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد کیفیت ساخت آن می باشد که برای تشخیص کیفیت ساخت این محصول می توانید از کارشناسان فنی ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

قیمت ساندویچ پانل در اهواز

صنایع برودتی نوری امکان فروش ساندویچ پانل در سراسر استان خوزستان را فراهم آورده است و شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل در اهواز نیز با ما در ارتباط باشید تا این محصول را در مدل زمان کوتاهی به دست شما برسانیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساندویچ پانل در خوزستان
  1. آواتار عبداالهی عبداالهی گفت:

    سلام، ساندویچ پانل در خوزستان را چجوری بخریم و برای چه استفاده‌هایی مناسب است؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، می توانید از سایت نیک نوری ساندویچ پنل در خوزستان را سفارش دهید تا برایتان ارسال کنیم.
      همچنین ساندویچ پانل‌ها برای ساختمان‌ سازی، انبارها، سردخانه‌ها، و غیره استفاده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *