ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری سوله

ساندویچ پانل دیواری سوله

ساندویچ پانل دیواری سوله همانطور که از اسم آن مشخص می باشد جهت ساخت دیواره های سوله استفاده می شود این محصول در مدل های مختلف تولید می شود که تمامی نیاز های شما را برای ساخت یک سوله برآورده می نماید. در اینجا شما را با این محصول آشنا می نماییم تا بتوانید برای ساخت سوله خود مناسب ترین ساندویچ پانل دیواری را انتخاب نمایید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل دیواری سوله می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل دیواری سوله به همراه مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و محاسبه متراژ مورد نیاز با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل دیواری سوله چیست ؟

ساندویچ پانل دیواری سوله مصالح ساختمانی نوینی می باشد که از این محصول جهت ساخت دیوار های سازه استفاده می شود نوع دیگر از ساندویچ پانل وجود دارد که به آن ساندویچ پانل سقفی می گویند و از آن برای ساخت سقف سازه استفاده می نمایند.

ساندویچ پانل دیواری سوله تشکیل شده از یک یا دو لایه ورق فلزی که میان آن توسط یک عایق پر شده است که معمولا در عرض 1 متر یا 1.20 متری در طول ها مختلف تولید می شود.

ساندویچ پانل دیواری سوله قابلیت نصب و حمل نقل آسان دارد با استفاده از این مصالح ساختمانی نوین عملیات ساخت سوله بسیار سریع انجام می شود و می توان سازه های بسیار عظیمی را در مدت زمان کوتاهی اجرا نماییم.

ساندویچ پانل دیواری سوله

ساندویچ پانل ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند که در زیر به چند مورد آن اشاره می نماییم:

  • عایق قوی حرارت
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • دارای قابلیت نصب مجدد
  • عایق الکتریسیته
  • امکان تولید به صورت نسوز یا کند سوز
  • مقاوم در برابر زلزله
  • ضد قارچ و کپک
  • قابل شستشو
  • مورد تایید بهداشت

ساندویچ پانل دیواری سوله همانطور که گفتیم بر اساس نیاز با ویژگی های مختلفی تولید می شوند که در ادامه هر کدام از این ویژگی ها را بررسی می نماییم.

عایق ساندویچ پانل دیواری سوله

عایق استفاده شده در ساختار ساندویچ پانل دیواری سوله متفاوت می باشد و معمولا از عایق هایی چون پشم سنگ، پلی استایرن، XPS، پلی اورتان و پلی یورتان استفاده می شود که بهترین عایق را می توان پلی یورتان معرفی نمود که ویژگی های ساندویچ پانل را تکمیل می نماید.

عایق استفاده شده در ساختار ساندویچ پانل دیواری دارای دانسیته یا همان چگالی های متفاوتی می باشد هرچه دانسیته عایق بیشتر باشد مقاوت فشاری و ضریب عایق بودن پانل افزایش می یابد به عنوان مثال در ساخت سردخانه ها پیشنهاد می شود که از ساندویچ پانل با دانسیته 40 استفاده نمایند تا تبادل حرارت بین محیط بیرون و داخل سردخانه کاهش یابد و در نتیجه میزان انرژی مورد نیاز جهت کاهش دمای محیط سردخانه کاهش یابد.

مواد اولیه مورد استفاده در تولید عایق حرارتی بسیار مهم می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و همچنین نحوه تولید عایق تاثیر بسزایی در ضریب مقاومت حرارتی و همچنین مقاومت فشاری آن دارد، تزریق عایق باید به گونه ای انجام شود که هیچگونه حفره ای در میان ساندویچ پانل ایجاد نشود که قبل از خرید ساندویچ پانل می توانید با برش زدن بخش از پانل کیفیت پانل را ارزیابی نمایید.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل دیواری سوله

ورق ساندویچ پانل دیواری سوله

در تولید ساندویچ پانل دیواری از ورق های مختلفی استفاده می شود که ورق هایی چون ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک و PVC  بسیار رایج می باشند. این ورق ها در مقابل رطوبت و آب مقاوم می باشند و ساندویچ پانل با ورق آلومینیوم حتی نیاز به رنگ ندارد و می توان از آن در مناطق با رطوبت بالا استفاده نمود.

ورق های استفاده شده در ساختار پانل در ضخامت های 0.5 تا 1.5 میلی متر می باشند که هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد مقاوت فشاری پانل افزایش می یابد که البته باعث افزایش قیمت پانل نیز می شود.

یکی از عوامل مهم در ساخت ساندویچ پانل ها چسبندگی میان ورق و عایق می باشد که باید با استفاده از تکنیک ها و مواد اولیه مرغوب میزان چسبندگی میان عایق و ورق را افزایش داد اگر به هر دلیل ورق از عایق جدا شود ساندویچ پانل دیواری سوله ویژگی های خود را از دست می دهد و به مرور زمان آسیب می بیند.

ساندویچ پانل دیواری سوله

انواع ساندویچ پانل دیواری سوله

ساندویچ پانل های دیواری را می توان بر اساس ویژگی های مختلفی که دارد دسته بندی نمود و در اینجا قصد داریم این محصول را بر اساس شکل ظاهری به چند گروه مختلف دسته بندی نماییم.

ساندویچ پانل دیواری سوله کلاسیک

این نوع ساندویچ پانل از اولین مدل های تولیدی ساندویچ پانل می باشد در این مدل شیار هایی بر روی سطح ورق پانل وجود دارد که به افزایش مقاومت فشاری آن کمک فراوانی می نماید و استفاده از این نوع ساندویچ پانل بسیار رایج می باشد.

ساندویچ پانل دیواری سوله پیچ مخفی

همانطور که می دانید ساندویچ پانل ها را با استفاده از پیچ به یکدیگر متصل می نمایند و ساندویچ پانل های پیچ مخفی به گونه ای طراحی شده اند که پیچ زیر پانل بعدی مخفی می شود و زیبایی سازه را افزایش می دهد به همین دلیل در برخی از پروژه ها از این مدل پانل استفاده می شود.

ساندویچ پانل دیواری سوله صاف

در ساندویچ پانل های صاف سطح ورق هیچ گونه شیاری ندارد و معمولا از این نوع ساندویچ پانل در ساخت ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری استفاده می شود و همچنین در ساخت سوله های بسیار بهداشتی کاربرد دارد. در این نوع ساندویچ پانل به دلیل عدم استفاده از شیار بر روی سطح ورق باید ضخامت ورق را افزایش داد تا مقاومت فشاری آن افزایش یابد.

ساندویچ پانل دیواری سوله

قیمت ساندویچ پانل دیواری سوله

همانطور که در بالا توضیح دادیم ساندویچ پانل دیواری سوله در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و قبل از خرید این محصول ابتدا باید بهترین نوع را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید که برای این کار می توانید از مشاوره فنی رایگان مجموعه برودتی نوری استفاده نمایید و پس از مشخص شدن ساندویچ پانل مورد نیاز برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می نماییم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساندویچ پانل دیواری سوله

  1. آواتار عسگری عسگری گفت:

    ساندویچ پانل دیواری سوله دارای چه ویزگی هایی است ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ساندویچ پانل دیواری سوله دارای ویژگی های ذیل است.
      عایق قوی حرارت
      مقاوم در برابر آب و رطوبت
      مقاوم در برابر اشعه خورشید
      دارای قابلیت نصب مجدد
      عایق الکتریسیته
      امکان تولید به صورت نسوز یا کند سوز
      مقاوم در برابر زلزله
      ضد قارچ و کپک
      قابل شستشو
      مورد تایید بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *