ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سوله

ساندویچ پانل سوله

ساندویچ پانل سوله در مدل ها و ضخامت های متنوعی طراحی و تولید می شود که بر اساس نیاز پروژه انتخاب و اجرا می شود این مصالح ساختمانی نوین دارای مزایای بسیاری می باشد که سبب شده است استفاده از آن گسترش یابد ولی باید اطلاعات دقیق از این محصول داشته باشید تا بتوانید بیشترین استفاده از آن را ببرید.

ساندویچ پانل ها دارای یک یا دو لایه ورق می باشند که میان آن توسط عایق پر شده است و قابل استفاده در ساخت انواع سوله ها می باشند و بر اساس نوع سوله می توان از ساندویچ پانل های مختلفی استفاده نمود.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل سوله می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل سوله

قیمت ساندویچ پانل سوله

قیمت ساندویچ پانل سوله بر اساس معیار های مختلفی تعیین می شود که باید اطلاعات دقیق از این محصول داشته باشید تا بتوانید استعلام قیمت آن را با مشخصات کامل بگیرید.

در اینجا شما را با اجزای مختلف ساندویچ پانل آشنا می کنیم و عوامل تاثیر گذار در قیمت آن را مشخص می کنیم تا بتوانید خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

ساندویچ پانل ها را می توان بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی نمود که مهمترین آن بر اساس کاربرد می باشد که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

انواع ساندویچ پانل سوله

  • ساندویچ پانل سوله سقفی
  • ساندویچ پانل سوله دیواری

ساندویچ پانل سوله سقفی

این نوع ساندویچ پانل به صورت ذوزنقه ای 3 گام یا 5 گام طراحی و تولید می شود هرچه تعداد گام ها بیشتر باشد مقاومت ساندویچ پانل افزایش می یابد. ساندویچ پانل سقفی در ضخامت و دانسیته های مختلفی طراحی و تولید می شود. ضخامت ساندویچ پانل سقفی بین 4 الی 15 سانتی متر می باشد و به صورت یک رو ورق یا دو رو ورق ساخته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به محصول ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل سوله

ساندویچ پانل سوله دیواری

ساندویچ پانل های دیواری از تنوع بالاتری در مقایسه با ساندویچ پانل های سقفی برخوردار می باشند و در مدل های ساده، صاف، کلاسیک پیچ مخفی و غیره تولید و طراحی می شود.

این ساندویچ پانل ها به صورت دو رو ورق و یک رو ورق طراحی و تولید می شوند و همچنین دارای ضخامت های 2، 3، 4 الی 15 سانتی متری می باشند که با افزایش ضخامت قیمت و مقاوت آن افزایش می یابد.

مدل های شیار دار ساندویچ پانل دیواری از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند و مدل ها صاف و بدون شیار زیباتر می باشند و می توان از مدل های صاف در ساخت خانه ها و ویلاهای شیک استفاده نمود.

ساندویچ پانل های دیواری دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و ورق استفاده شده بر روی آن می تواند از جنس فلز یا پی وی سی باشد و باعث افزایش کارایی ساندویچ پانل شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل سوله

اجزای ساندویچ پانل سوله و تاثیر آن بر قیمت

در اینجا به بررسی متریال و مواد استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل سوله میپردازیم و تاثیر آن در قیمت ساندویچ پانل را مشخص می کنیم.

ورق ساندویچ پانل سوله

ساندویچ پانل ها را می توان به صورت یکرو ورق و دورو ورق تولید نمود که بر اساس نیاز پروژه ها تولید و طراحی می شوند. ساندویچ پانل های یکرو ورق در مقایسه با ساندویچ پانل های دو رو ورق از قیمت کمتری برخوردار می باشند.

جنس ورق استفاده شده در ساخت پانل متفاوت می باشد و می تواند از جنس ورق گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم و غیره باشد. هر کدام از این ورق ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند که بر اساس نیاز و شرایط اقلیمی محل اجرای پروژه انتخاب می شوند.

ضخامت ورق مورد استفاده در پانل عامل مهم و تاثیر گذاری در قیمت می باشد هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد مقاوت و قیمت ساندویچ پانل سوله افزایش می یابد.

شکل ورق استفاده شده در ساخت پانل باعث افزایش مساحت آن می شود به عنوان مثال ساندویچ پانل های سقفی که طراحی ذوزنقه ای دارند در مقایسه با ساندویچ پانل های شیار دار دیواری ورق بیشتری لازم دارند در نتیجه قیمت تمام شده آن افزایش می یابد و همچنین ساندویچ پانل های صاف دیواری در مقایسه با ساندویچ پانل دیواری شیار دار از ورق کمتری استفاده می کنند.

عایق ساندویچ پانل سوله

نوع عایق استفاده شده در ساخت پانل باعث ایجاد تفاوت در ویژگی های آن می شود. در ساخت پانل می توان از عایق هایی چون پشم سنگ، پشم شیشه، پلی اورتان، پلی یورتان و غیره استفاده نمود که هر کدام از این عایق ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

دانسیته یا چگالی عایق عامل دیگری می باشد که در کیفیت، قیمت، مقاومت و میزان عایق بودن پانل تاثیرگذار می باشد دانسیته یا چگالی به معنی میزان فشردگی عایق می باشد و معمولا در ساخت ساندویچ پانل های با کیفیت از عایق پلی یورتان با دانسیته 40 استفاده می شود.

ضخامت عایق حرارتی پانل بر اساس نیاز پروژه مشخص می شود و معمولا در ساخت سوله سردخانه باید به این مورد توجه نمایید در ساخت سردخانه های زیر صفر به دلیل افزایش اختلاف دما میان محیط داخل و خارج باید از ساندویچ پانل با ضخامت بالا استفاده نمایید تا ضریب عایق بودن افزایش یابد و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

همچنین با افزایش ضخامت میزان مقاومت سازه افزایش می یابد و برای ساخت سوله های بزرگ باید از ساندویچ پانل با ضخامت بالا استفاده شود.

یک عامل مهم که باعث افزایش طول عمر ساندویچ پانل می شود میزان چسبندگی عایق به ورق می باشد و هرچه این چسبندگی بیشتر باشد بهتر است.

عایق هایی چون پلی یورتان میان دو ورق تزریق می شوند و شیوه تزریق این ماده بسیار مهم می باشد و باید به گونه ای باشد که در لایه میانی یا همان عایق حفره به وجود نیاید. وجود حفره در لایه میانی باعث می شود که مقاومت ساندویچ پانل سوله کاهش یابد و همچنین باعث افت ضریب عایق می شود.

در کشور افغانستان به دلیل بالا بودن هزینه برق و انرژی استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سازه های مختلف بسیار رایج می باشد و شما می توانید برای خرید این محصول به صفحه خرید ساندویچ پانل در افغانستان مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

مزایای ساندویچ پانل سوله

  • قابل شستشو
  • سبک و حمل آسان
  • نصب آسان و سریع
  • عایق حرارتی و صوتی
  • امکان جابجایی و نصب مجدد
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • دارای مدل های کند سوز و نسوز
  • ضد آب و رطوبت در صورت نصب اصولی
  • عدم امکان رشد باکتری و میکروب ( مورد تایید بهداشت )
سوالات متداول

در ساخت سوله با ساندویچ پنل های پیش ساخته قبل خرید به طول و عرض ، مشخصات فنی و سبک سوله ای که می خواهید بسازید توجه کنید تا دچار خسارات در سازه نشوید.

در ساخت سوله بهتر است از ساندویچ پنل سوله استفاده کنیم زیرا ساندویچ پانل ها دارای وزن کم، عایق حرارتی و صوتی عالی، برای مقابله با زلزله و سیل خوب هستند و خسارت کمتری را به بار می آورند .

همچنین ساندویچ پانل سوله ضد باکتری می باشد و نصب و حمل و نقل آسانی دارد.

ضخامت مناسب ساندویچ پانل سوله بستگی زیادی به آب و هوا و کارایی سوله دارد.

اگر نیاز باشد عایق سوله زیاد باشد از ساندویچ پنل های دارای ضخامت بیشتر استفاده می شود.

دیدگاهی در مورد “ساندویچ پانل سوله

  1. آواتار عسگری عسگری گفت:

    سلام ، ساندویچ پانل سوله را چجوری باید انتخاب کنیم ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، برای انتخاب ساندویچ پانل سوله باید به مکانی که قرار است استفاده شود، میزان عایق و بودجه و برند آن توجه کنید سپس خرید ساندویچ پانل سوله را انجام دهید.
      پیشنهاد می کنم با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را برای خرید ساندویچ پانل سوله راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *