ساندویچ پانل

ساندویچ پانل مسکونی

ساندویچ پانل مسکونی

ساندویچ پانل مسکونی مناسب برای ساخت انواع ویلا و ساختمان های مسکونی می باشد این محصول در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شود تا تمامی نیاز های طراحان و سازندگان را برای ساخت یک ساختمان شیک و با دوام را فراهم آورد.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل مسکونی می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل مسکونی و دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و خرید ساندویچ پانل با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل مسکونی چیست ؟

به صورت کلی ساندویچ پانل مصالح ساختمانی نوینی می باشد که از یک یا دو لایه ورق تولید شده است که میان آن توسط یک لایه عایق پر شده است. ساندویچ پانل مسکونی در مدل های متنوعی برای ساخت قسمت های مختلف ساختمان طراحی و تولید می شوند.

ساندویچ پانل مسکونی به صورت دو رو ورق فلزی یا یک رو ورق فلزی تولید می شود که در مدل یک رو ورق فلزی رویه دیگر را با استفاده از PVC یا چوب می پوشانند که در قسمت داخلی ساختمان قرار میگیرد و تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارد.

این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است و استفاده از آن گسترش یافته است که در ادامه این ویژگی ها را به شما معرفی می نماییم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب و اجرای ساندویچ پانل مسکونی به صفحه نصاب ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل مسکونی سقفی

ویژگی های ساندویچ پانل مسکونی

  • عایق قوی حرارت و صوت
  • نصب سریع و آسان
  • سبک و حمل آسان
  • عایق قوی الکتریسته
  • مقاوم در برابر آتش
  • مقاوم در برابر طوفان و زلزله
  • مقاوم در مقابل خوردگی و پوسیدگی
  • کاملا بهداشتی و قابل شستشو
  • عدم امکان رشد قارچ و باکتری در بافت آن
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • قابل بازیافت و عدم آسیب به محیط زیست
  • کمک به کاهش مصرف انرژی ساختمان
  • دارای قابلیت استفاده مجدد

ساندویچ پانل سقفی مسکونی

ساندویچ پانل های سقفی نسبت به مدل دیواری مقاومت فشاری بالاتری دارند و دلیل آن هم طراحی ذوزنقه ای سطح آن می باشد این نوع ساندویچ پانل مسکونی دارای ورق بالایی آن به صورت ذوزنقه طراحی شده که به آن گام نیز میگویند و هرچه تعداد این گام ها بیشتر باشد مقاومت ساندویچ پانل بیشتر می شود.

این محصول معمولا به صورت 3 گام و 5 گام در دو مدل یک رو ورق و دو رو ورق طراحی و تولید می شود که بر اساس نیاز در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل سقفی مسکونی و استعلام قیمت آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل دیواری مسکونی

تفاوت این محصول با مدل سقفی در شیار های روی سطح ورق پانل می باشد. این نوع پانل در مدل های صاف، پیچ مخفی، کلاسیک، مینیاتوری و غیره تولید می شود و برای ساخت ساختمان های مسکونی از مدل یک رو ورق فلزی و یک رو ورق PVC یا چوب استفاده می شود.

برای آشنایی بیشتر با مدل های مختلف ساندویچ پانل دیواری مسکونی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل مسکونی دیواری

عوامل تاثیر گذار در کیفیت ساندویچ پانل مسکونی

در ساخت ساندویچ پانل از ورق و عایق های مختلفی استفاده می شود که این عوامل در کیفیت ساندویچ پانل مسکونی تاثیر گذار می باشد که در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

ورق ساندویچ پانل

در ساخت ساندویچ پانل از ورق های فلزی و غیر فلزی مختلفی استفاده می شود و پر کاربردترین ورق های فلزی مورد استفاده در ساخت پانل ورق گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم می باشد که هر کدام از این آلیاژها ویژگی های متفاوتی دارند و بر اساس نیاز انتخاب می شوند.

ورق فلزی استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل دارای ضخامت 0.5 الی 1.5 میلی متری می باشد و هرچه ضخامت این ورق بیشتر باشد قیمت و مقاومت فشاری پانل افزایش می یابد برای استحکام بیشتر ساختمان بهتر است که از پانل با ضخامت ورق بالا استفاده شود.

در ساخت ساندویچ پانل هرچه ورق بیشتری استفاده شود مقاومت و قیمت پانل افزایش می یابد که با ایجاد شیار بر روی سطح پانل میزان ورق مصرفی افزایش می یابد.

عایق ساندویچ پانل

برای ساخت ساندویچ پانل مسکونی از عایق های مختلفی چون پشم سنگ، پشم شیشه، XPS، پلی استایرن، پلی یورتان و غیره استفاده می شود که عایق پلی یورتان نسبت به دیگر عایق ها برتری دارد و باعث افزایش کیفیت ساندویچ پانل می شود و بهتر است که برای ساخت ساختمان های مسکونی از ساندویچ پانل های پلی یورتان استفاده نمایید.

در ساخت ساندویچ پانل از عایق با ضخامت های مختلفی استفاده می شود این محصول معمولا در ضخامت های 2 الی 20 سانتی متری طراحی و تولید می شود که با افزایش ضخامت پانل مقاومت فشاری آن افزایش و به عایق قوی حرارتی و صوتی تبدیل می شود که البته در ساخت سازه های مسکونی معمولا از پانل های 4 الی 6 سانتی متری استفاده می شود و پانل های 8 الی 20 سانتی متری برای ساخت سازه های سردخانه ای استفاده می شود.

عامل دیگری که به افزایش مقاومت فشاری و مقاومت حرارتی و صوتی آن کمک می کند فشردگی یا دانسیته پانل می باشد و هرچه عایق میانی فشرده تر باشد این ویژگی ها افزایش می یابد.

قیمت ساندویچ پانل مسکونی

نحوه ساخت ساندویچ پانل مسکونی

نحوه ساخت ساندویچ پانل در کیفیت آن تاثیر گذار می باشد یکی از عوامل بسیار مهم در تشخیص کیفیت ساندویچ پانل مسکونی میزان چسبندگی عایق به ورق می باشد که هنگام خرید این محصول می توان این ویژگی را به راحتی بررسی نمود. در صورتی که ورق به راحتی از عایق جدا شود نشان دهنده کیفیت پایین محصول می باشد و عمر مفید ساندویچ پانل کاهش می یابد.

عامل دیگری که نشان دهنده کیفیت بالای ساخت ساندویچ پانل می باشد عدم وجود حفره در میان عایق می باشد هنگام تولید عایق باید تزریق موارد به شیوه صحیح و دقیقی انجام شود تا میان پانل حفره ایجاد نشود و در صورتی که در این لایه حفره وجود داشته باشد ویژگی های خاص این محصول افت می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

قیمت ساندویچ پانل مسکونی

قیمت ساندویچ پانل مسکونی بر اساس مدل و نوع آن متفاوت می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل مسکونی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و همچنین از مشاوره تخصصی رایگان ما برای انتخاب بهترین ساندویچ پانل مسکونی بهره ببرید.

دیدگاهی در مورد “ساندویچ پانل مسکونی
  1. آواتار غلام غلام گفت:

    سلام، چه تفاوت‌هایی بین ساندویچ پانل سقفی و دیواری مسکونی وجود دارد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری مسکونی تفاوت‌های مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
      طراحی سطح:
      ساندویچ پانل سقفی: دارای طراحی ذوزنقه‌ای با گام‌های بیشتر است، که به مقاومت فشاری بیشتری منجر می‌شود.
      ساندویچ پانل دیواری مسکونی: دارای شیارهای روی سطح ورق پانل است که بر اساس مدل و نوع طراحی آن متفاوت است.
      تعداد گام:
      ساندویچ پانل سقفی: معمولاً به صورت 3 گام و 5 گام تولید می‌شود.
      ساندویچ پانل دیواری مسکونی: تعداد گام‌ها بسته به نوع و مدل پانل مختلف است.
      کاربرد:
      ساندویچ پانل سقفی: بیشتر در ساختمان‌های مسکونی به عنوان سقف استفاده می‌شود.
      ساندویچ پانل دیواری مسکونی: برای دیوارهای ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود.
      شیوه تولید:
      ساندویچ پانل سقفی: معمولاً از مدل‌های یک رو و دو رو ورق تولید می‌شود.
      ساندویچ پانل دیواری مسکونی: از مدل‌های صاف، پیچ مخفی، کلاسیک و مینیاتوری استفاده می‌شود.
      هر یک از این نوع ساندویچ پانل‌ها بسته به نیازهای ساختمانی و طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *