ساندویچ پانل

ساندویچ پانل کبیر پانل

ساندویچ پانل کبیر پانل

ساندویچ پانل کبیر پانل از مرغوب ترین ساندویچ پانل های موجود در بازار می باشد که کیفیت این محصول در مقایسه با دیگر ساندویچ پانل ها بسیار بالاتر می باشد که دلیل آن استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین استفاه از جدید ترین تکنولوژی های روز اروپا جهت تولید این محصول می باشد.

شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل کبیر پانل به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

شرکت کبیر پانل

شرکت کبیر پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری می باشد که در ساختار این ساندویچ پانل ها از فوم پلی یورتان به صورت کانتینیوس و از ورق های فلزی گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک و یک رو فویل استفاده می نماید.

شرکت کبیر پانل دارای سابقه تولید 5 میلیون متر مربع ساندویچ پانل از نوع سقی و دیواری می باشد و از پیشرفته ترین خطوط تولید اروپایی که کانتینیوس نام دارد استفاده می نماید و جهت افزایش دقت و کیفیت محصولات خود از کادری حرفه ای و مجرب در خط تولید خود استفاده می نماید.

شرکت کبیر پانل دارای گواهینامه های متعددی از جمله گواهی نامه استاندارد 17025 (آزمایشگاه) می باشد و  این شرکت دارای آزمایشگاه های فوق مدرن با تجهیزاتی کامل می باشد.

ساندویچ پانل کبیر پانل

ساندویچ پانل یکی از مهمترین بخش های ساخت سردخانه می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول به صفحه ساندویچ پانل سردخانه مراجعه نمایید.

نحوه تولید ساندویچ پانل کبیر پانل

همانطور که در بالاتر اشاره نمودیم نحوه تولید ساندویچ کبیر پانل به صورت کانتینیوس می باشد و این شرکت توانایی تولید ساندویچ پانل در طول ها متنوعی را دارا می باشد.

ساندویچ پانل کبیر پانل به صورت یک رو و دو رو ورق در ضخامت های 3 الی 20 سانتی متری تولید می شود و برای پوشش تمامی نیاز های صنعتی و خانگی این محصول را با ورق آلیاژ های مختلف تولید می نماید.

ساندویچ پانل سقفی کبیر پانل

ساندویچ پانل کبیر پانل مدل سقفی به صورت ذوزنقه ای یا گام دار تولید می شود که سبب افزایش استحکام این محصول می شود و ساندویچ پانل سقفی کبیر پانل به دو صورت تولید می شوند که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

ساندویچ پانل سقفی 5 گام کبیر پانل

این نوع ساندویچ پانل دارای 100 سانتی متر عرض مفید و 108 سانتی متر عرض غیر مفید می باشد که به صورت اورلب بر روی ساندویچ پانل کناری نصب می شود این محصول آب بندی بسیار مناسبی دارد و همچنین از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ساندویچ پانل های 3 و 4 گام برخوردار می باشد که البته به دلیل استفاده ورق بیشتر در ساختار آن قیمت این محصول در مقایسه با ساندویچ پانل های 3 گام در ضخامت و شرایط یکسان بیشتر می باشد.

ساندویچ پانل سقفی 3 گام کبیر پانل

ساندویچ پانل سقفی 3 گام کبیر پانل دارای عرض مفید 1 متر و غیر مفید 1.08 متر می باشد و این نوع ساندویچ پانل سقفی 3 گام دارد و مقاومت آن نسبت به مدل 5 گام کمتر می باشد که البته انتخاب این محصول به نیاز شما بستگی دارد و می توانید بر اساس محاسبات و برآورد هایی که دارید یکی از این دو مدل ساندویچ پانل سقفی را انتخاب نمایید.

ساندویچ پانل کبیر پانل

ساندویچ پانل دیواری کبیر پانل

ساندویچ پانل کبیر پانل مدل دیواری در ضخامت ها و مدل های مختلفی تولید می شود و این محصول جهت افزایش زیبایی با پوشش های گوناگونی چون PVC، ورق گالوانیزه، ورق آلوزینک، MDF، فویل آلومینیومی، فایبرگلاس، نایلون و غیره تولید می شود که رنج گسترده ای از نیازهای بخش ساختمان سازی را پوشش می دهد.

در ادامه به بررسی مدل های مختلف ساندویچ پانل کبیر پانل دیواری می پردازیم.

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی کبیر پانل

محل نصب پیچ این نوع ساندویچ پانل به گونه ای طراحی شده است که پس از بسته شدن پیچ، لبه ساندویچ پانل بعدی روی پیچ های ساندویچ پانل قبلی قرار میگیرد و باعث می شود پیچ های ساندویچ پانل مخفی بماند که باعث افزایش زیبایی سازه ساندویچ پانل می شود و عایق بسیار مناسبی در مقابل آب و باد می باشد و این نوع سازه ها علاوه بر ایمنی و استحکام بالایی که دارد زیبایی ظاهری خوبی نیز دارد.

ساندویچ پانل دیواری صاف کبیر پانل

ساندویچ پانل دیواری صاف بر روی سطح آن هیچ گونه شیاری وجود ندارد که برای افزایش زیبایی به این صورت طراحی و تولید می شود که البته مقاومت فشاری این دسته از ساندویچ پانل ها در مقایسه با نمونه استاندارد که دارای شیار های منظمی بر روی آن می باشد کمتر می باشد.

برای کسب اطلاعات در زمینه نصب و درخواست نصاب ساندویچ پنل کبیر پانل شما می توانید به صفحه نصاب ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل دیواری مینیاتوری کبیر پانل

ساندویچ پانل های مینیاتوری کبیر پانل دارای شیار های ریز متعددی می باشند که سبب افزایش استحکام این محصول می شود هرچه شیار های بیشتری بر روی سطح ساندویچ پانل باشد مقاومت فشاری آن را افزایش می دهد.

ساندویچ پانل کبیر پانل

ساندویچ پانل کبیر پانل دوستدار محیط زیست

شرکت کبیر پانل جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست همیشه از مواد اولیه و ماشین آلاتی استفاده نموده است که به حفظ محیط زیست کمک فراوانی می نماید و تنها شرکتی می باشد که در تولیدات خود از گاز پنتان که 100 درصد سازگار با محیط زیست استفاده می نماید که اثر تخریبی بر روی لایه اوزون ندارد و همچنین غیر آلاینده می باشد و موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO14000 ( محیط زیست ) و ISO18000 ( ایمنی و بهداشت ) شده است.

به طور کلی استفاده از ساندویچ پانل کبیر پانل کمک شایانی به حفظ محیط زیست می نماید این محصول که خود در بین دیگر مصالح ساختمانی کمک فراوانی به محیط زیست می نماید با توجهی که شرکت کبیر پانل در راستای تولید این محصول می نماید جزو سازگارترین محصولات با محیط زیست می باشد.

قیمت ساندویچ پانل کبیر پانل

قیمت ساندویچ پانل کبیر پانل بر اساس نوع، ضخامت، دانسیته، جنس و ضخامت ورق و دیگر عواملی که در ساختار ساندویچ پانل نقش دارند مشخص می شود که شما می توانید پس از اطمینان از نوع ساندویچ پانل مورد نیاز خود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از قیمت محصول مورد نیاز خود اطلاع یابد و یا می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه انتخاب ساندویچ پانل مناسب از طریق شماره های درج شده در پایین سایت با ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساندویچ پانل کبیر پانل
  1. آواتار حمیدی حمیدی گفت:

    سلام ،قیمت ساندویچ پنل کبیر چند است ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، قیمت ساندویچ پانل کبیر پانل بر اساس نوع، ضخامت، دانسیته، جنس و ضخامت ورق و دیگر عواملی مشخص می گردد.می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت ساندویچ پنل کبیر را به شما اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *