کمپرسور

نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران

bitzer-company

نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران ارائه دهنده انواع قطعات شرکت بیتزر آلمان می باشد. این مجموعه تجهیزاتی چون انواع کمپرسور ها، کندانسور ها و قطعات یدکی کمپرسور را نیز ارائه می نماید. شما می توانید برای خرید از نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران با صنایع برودتی نوری از طریق گفتکوی آنلاین سایت یا با شماره 09127444461 تماس بگیرید.

کمپانی های بسیاری در دنیا وجود دارند که در در زمینه تولید محصولات برودتی فعالیت می کنند. از میان این شرکت ها باید به شرکت بیتزر آلمان به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع کمپرسور در جهان اشاره کنیم. این کمپانی در سال 1934 توسط مارتین بیتزر تاسیس شد و در زمان کوتاهی به یکی از بزرگترین کمپانی های تولید محصولات برودتی در جهان تبدیل گشت و در سراسر دنیا اقدام به تاسیس نمایندگی نمود که نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران یکی از آنها می باشد.

در سالهای ابتدای فعالیت شرکت بیتزر آلمان، این کمپانی تنها در زمینه تولید انواع کمپرسورهای رفت و برگشتی، اکسپنشن ولو و کمپرسورهای دو سیلندری فعالیت داشت. اما به سرعت جایگاه خود را در کشور آلمان به دست آورد و این مسئله منجر به گسترش فعالیت شرکت بیتزر برای تولید انبوه متنوعی از محصولات برودتی گردد و تمامی این محصولات در نمایندگی کمپرسور بیتزر ایران موجود می باشد.

این میزان رشد سریع منجر شد تا این کمپانی محصولات خود را به بیش از 50 کشور در جهان صادر نموده و بیش از 200 نفر کارمند و مهندس فعال داشته باشد. در حال حاضر در تمام کشورهای جهان محصولات شرکت بیتزر آلمان توسط نمایندگی های معتبر عرضه و به فروش می رسد. اما آیا شما میدانید کمپانی بیتزر چه محصولاتی را به بازار عرضه می کند؟

از مهمترین محصولات برودتی که توسط بیتزر طراحی و تولید می شوند باید به انواع کمپرسورهای دو مرحله ای، کمپرسورهای سمی هرمتیک، کمپرسورهای تسمه ای، کمپرسورهای سیلندر پیستونی، کمپرسورهای سمی هرمتیک اسکرو و … اشاره کنیم. البته علاوه بر این محصولات، محصولات دیگری نیز توسط این کمپانی تولید می شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران

انواع محصولات شرکت بیتزر آلمان 

بسیاری از مردم دنیا کمپانی بیتزر را تنها به دلیل معروفیت کمپرسورهای آن می شناسند. اما باید بگوییم با وجود تنوع بالای تولید کمپرسورها در این کمپانی، محصولات دیگری نیز توسط بیتزر طراحی و تولید می شوند که برای استفاده در سیستم های برودتی و مبدل های حرارتی کاربرد دارند.

از آنجایی که شرکت بیتزر آلمان در طی سالهای گذشته اولین تولید کننده انواع کمپرسورها و مبدل های حرارتی بوده است، باید از آن به عنوان شرکت مادر در تولید این محصولات یاد کنیم. حال اجازه دهید بیشتر با محصولاتی که توسط شرکت بیتزر آلمان در نمایندگی کمپرسور بیتزر ایران ارائه می شود آشنا شویم.

  • کمپرسور بیتزر

کمپرسور بیتزر که از سالهای آغازین قرن بیستم توسط کمپانی بیتزر تولید و به بازار عرضه گردید که ابتدا در مدل کمپرسورهای پیستونی طراحی و تولید شد. در مدت زمان کوتاهی این کمپرسورها موفق شدند رشد کرده و به محبوبیت دست یابند. که این مسئله بیتزر را مشتاق به طراحی نوین کمپرسورها برای جایگزینی کمپرسورهای اولیه نمود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول به صفحه محصول کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

کمپرسور بیتزر در نمایندگی ایران

این شرکت پس از تولید کمپرسور پیستونی بیتزر اقدام به طراحی و تولید کمپرسور اسکرو بیتزر، روتاری، اسکرال، هرمتیک و سمی هرمتیک و موارد دیگر نمود. که این کمپرسورها با ورود به بازار جهانی، موفق شدند بیتزر را به یک برند جهانی تبدیل کنند.

  • کندانسور بیتزر

کندانسور بیتزر یکی دیگر از محصولاتی است که توسط کمپانی بیتزر تولید و توسط نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران به بازار عرضه می شود. کندانسورها که به معنای چگالنده هستند اصولا برای تبدیل ماده مبرد از حالت گاز به مایع در سیستم های تبریدی و برودتی استفاده می شوند. در اصل باید بگوییم کندانسورها وظیفه خنک کردن مبرد را در سیستم های سیکل تبرید بر عهده دارند.

کندانسورهایی که توسط شرکت بیتزر آلمان طراحی و تولید می شوند، از نظر عملکرد و نحوه قرار گیری در سیستم های تبریدی مختلف، متفاوت هستند. از این رو این سیستم ها را باید به دو دسته کلی کندانسورهای هوایی و کندانسورهای آبی دسته بندی کنیم. البته کندانسورهای هوایی بیتزر نیز، خود به نمونه های مختلفی دسته بندی شده و پس از تولید بسته به محل مورد نیاز از آنها استفاده می شود.

این کندانسورها در ظرفیت های بسیار متنوعی تولید می شوند و همچنین دو مدل آبی و هوایی در شرایط آب و هوایی مختلف راندمان یکسانی ندارند. از این رو لازم است پیش از اقدام به تهیه این نمونه کندانسورها از نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران ابتدا به محل مورد نیاز برای استفاده از کندانسورها توجه نموده و سپس سیستم مورد نظر را تهیه کنید.

  • روغن کمپرسور بیتزر

در انتها باید از روغن کمپرسور بیتزر به عنوان لوازم جانبی تولید شده توسط کمپانی بیتزر برای کمپرسورهای بیتزر اشاره کنیم. این روغن ها از جنس های متنوع همچون معدنی، پلی وینیل اِتِر، آلکیل بِنزِن و پلی اُل اِستر تولید شده و دارای مدل های مختلفی هستند. تمام کمپرسورها نیاز به روغن کاری دارند تا به روان شدن حرکت قطعات آنها و جلوگیری از فرسایش شدید کمپرسورها کمک کنند.

روغن بیتزر نمایندگی ایران

روغن های کمپرسوری که توسط شرکت بیتزر آلمان تولید می شوند، دارای شاخصه های مختلفی بوده و برای اطمینان از صحت کارکرد کمپرسورها و افزایش طول عمر آنها استفاده می شوند. نوع روغن هایی که برای کمپرسورها استفاده می شود باید با مبرد مورد استفاده در سیکل برودتی سازگار باشد. در غیر این صورت به کمپرسور آسیب وارد می کند. پس لازم است بسته به نوع کمپرسوری که انتخاب می شود، روغن کمپرسور را نیز تهیه نمود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول به صفحه محصول روغن کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

محصولات نمایندگی کمپرسور بیتزر در ایران

برای این که بتوانید بیشتر با شرکت بیتزر آلمان آشنا شده و در مورد محصولاتی که در این کمپانی طراحی و تولید میشوند اطلاعات بیشتری به دست آورید، بهتر است از سایت بیتزر بازدید نمایید. با مراجعه به آدرس سایت https://www.bitzer.de/ir/en/ می توانید با کمپانی بیتزر و محصولات تولید شده توسط این کمپانی آشنا شوید.

شرکت بیتزر آلمان

البته برای تهیه محصولات تولید شده در این کمپانی بهتر است اقدام به شناسایی نمایندگی معتبر بیتزر در ایران نمایید و محصولات مورد نیاز خود برای صنایع برودتی را از نمایندگی معتبر این کمپانی در داخل کشور تهیه کنید.

نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر ایران

صنایع برودتی نوری نمایندگی بیتزر ایران، تمام محصولات تولید شده توسط شرکت بیتزر آلمان را با کیفیت بالا به خریداران عرضه می کند. می توانید به راحتی محصولات صنایع برودتی مورد نیاز خود را از این نمایندگی معتبر تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. همانطور که بیان نمودیم تمام محصولات تولیدی در کمپانی بیتزر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از فناوری روز دنیا برخوردار هستند.

از این رو این محصولات در تمام دنیا و همچنین ایران بسیار پرطرفدار هستند. بیشتر محصولات برودتی تولید شده توسط شرکت بیتزر آلمان در ایران برای صنایع برودتی و تهویه مطبوع استفاده می شود. از این رو لازم است این محصولات را از نمایندگی معتبر تهیه نمایید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. صنایع برودتی نوری با اطمینان بهترین محصولات را به خریداران عرضه می کند.

 

دیدگاهی در مورد “نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر در ایران
  1. آواتار زارع زارع گفت:

    سلام آیا محصولات بیتزر را موجود دارید ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام بله ، تماس بگیرید تا بدانیم کدام محصول مد نظر شماست تا موجودی محصول اعلام شود؟

  2. آواتار AMINMOHAMMAD GHALAMDAST AMINMOHAMMAD GHALAMDAST گفت:

    به دلیل بروزرسانی موجودی در بازه های زمانی متفاوت، برای اطلاع از موجودی کمپرسور بیتزر و دیگر محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *