فن کویل

فن کویل 400

فن کویل 400

فن کویل 400 دارای میزان هوادهی 400 CFM می باشد اما برندها و مدل های مختلف این دستگاه از راندمان و میزان سرمایش و گرمایش متفاوتی برخوردار می باشند که قبل از معرفی فن کویل 400 مناسب شما را با ویژگی های مختلف این دستگاه آشنا می نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع فن کویل 400 می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل 400 به همراه مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب فن کویل و انجام محاسبات لازم با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

فن کویل 400 چیست ؟

فن کویل 400 میزان هوادهی ملایمی دارد و در شرایط استاندارد برای هر 28 متر مربع نیاز به یکی از این فن کویل ها می باشد این نوع فن کویل در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می دهیم.

استفاده از فن کویل 400 باعث می شود که تعداد فن کویل های داخل ساختمان افزایش یابد و در این شیوه تهویه هوا با کیفیت بالاتری انجام می شود و دمای تمامی بخش های ساختمان به صورت یکنواخت افزایش می یابد.

 

انواع فن کویل 400

فن کویل 400 در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود و هر کدام دارای کاربری مختلفی می باشد اما ظرفیت همه یکسان می باشد که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می دهیم.

فن کویل 400 زمینی

این نوع فن کویل نصب آسان و سرویس آسانی دارد و برای استفاده از این نوع فن کویل نیاز به زیر ساخت خاصی نمی باشد و می توان در ساختمان هایی که از سیستم های تهویه مطبوع قدیمی استفاده شده است این نوع فن کویل را بدون مشکل نصب نمود و لوله کشی آب آن را به صورت رو کار یا تو کار بر اساس نیاز مشتری اجرا نمود.

فن کویل 400

فن کویل 400 سقفی

فن کویل سقفی با ظرفیت 400 در دو مدل توکار و روکار تولید می شود که مدل توکار آن درون سقف کاذب نصب می شود و به دلیل نداشتن قاب قیمت آن مناسب تر می باشد اما به دلیل اینکه این نوع فن کویل درون سقف نصب می شود دسترسی به آن آسان نمی باشد و تعمیر و نگهداری آن دشوار می باشد و همچنین باید قبل از نصب این دستگاه زیر ساخت های مناسبی برای آن فراهم شود.

مدل دیگر فن کویل سقفی 400 که به آن روکار می گویند دارای قاب می باشد و ظاهری شیک و مدرن دارد که البته این مدل هم درون سقف قرار میگیرد ولی بخش از آن بیرون می باشد که سرویس و نگهداری آن را آسان تر می نماید و البته قیمت آن در مقایسه با نمونه تو کار کمی بیشتر می باشد. این نوع فن کویل را معمولا در دو مدل طراحی می نمایند که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می دهیم.

فن کویل 400 کاستی 4 طرفه

فن کویل سقفی کاستی 4 طرفه باد را در 4 جهت مختلف پخش می نماید و معمولا بر اساس محل قرار گیری آن در ساختمان انتخاب می شود که این نوع فن کویل ها به دلیل ظاهر مناسبی که دارند و همچنین پرتاب باد در جهت های مختلف در مرکز اتاق یا سالن ساختمان قرار میگیرند و معمولا در ساختمان های تجاری، اداری، هتل و غیره مورد استفاده قرار میگیرند.

فن کویل 400

فن کویل کاستی 400 یک طرفه

این نوع فن کویل پرتاب باد را از یک جهت انجام می دهد و معمولا در نزدیکی دیوار ها نصب می شوند این نوع فن کویل مناسب استفاده در ساختمان های مسکونی می باشد که نیاز به نصب آن در مرکز سقف نمی باشد. از این نوع فن کویل در چندین قسمت ساختمان نصب می شود تا عملیات تهویه مطبوع را به درستی و با کیفیت بالا انجام دهد.

فن کویل 400

فن کویل 400 نیک

کمپانی نیک از برترین تولید کنندگان فن کویل در ایران می باشد و انواع مختلف فن کویل 400 را به صورت زمینی، دیواری، کاستی 4 طرفه و یک طرفه تولید می نماید و محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

برودتی نیک ساخت فن کویل های خود را بر اساس تکنولوژی روز اروپا و با استفاده از بهترین مواد اولیه انجام می دهد به همین دلیل فن کویل 400 نیک دارای راندمان بالا و طول عمر طولانی می باشد برودتی نیک در ساختار فن کویل های خود از فن های سانترفیوژی که به صورت کامپیوتری و بسیار دقیق بالانس شده است استفاده می نماید.

در قسمت های مختلف دستگاه از جمله سینی جمع آوری آب آن از فوم پلی یورتان فشرده استفاده می نماید تا علاوه بر جلوگیری از تشکیل شبنم بر روی قسمت های مختلف، صدای عملکرد دستگاه را کاهش دهد که در نتیجه باعث شده است این نوع فن کویل بی صدا ترین مدل فن کویل موجود در بازار شود.

فن کویل 400

کویل این دستگاه بسیار دقیق و حرفه ای طراحی شده است تا بالاترین راندمان را برای شما داشته باشد و در نتیجه میزان مصرف انرژی بهینه ای داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل های نیک و آشنایی با مدل های مختلف آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل نیک مراجعه نمایید.

چیلر فن کویل 400

انتخاب چیلر مناسب در کنار فن کویل عملیات تهویه مطبوع را کامل می نماید معمولا چیلر ها آب خنک مورد نیاز چندین فن کویل را تامین می نمایند که انتخاب چیلر بر متراژ محیطی که قرار است دمای آن را کاهش دهد انتخاب می شود و بهتر است که برای این کار از نظر کارشناسان ما استفاده نمایید.

چیلرها در دو مدل هوا خنک و آب خنک طراحی و تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف از راندمان متفاوتی برخوردار می باشند و باید انتخاب نوع چیلر و همچنین ظرفیت آن با انجام محاسبات دقیق و بررسی شرایط آب و هوایی محیط انجام شود تا راندمان چیلر شما در بهترین حالت باشد و همچنین تهویه مطبوع محل زندگی شما با بهترین کیفیت انجام شود.

قیمت فن کویل 400

قیمت فن کویل 400 بر اساس مدل و برند آن متفاوت می باشد و شما می توانید پس از انتخاب مدل مورد نظر خود برای استعلام بهترین قیمت فن کویل 400 با کارشناسان  ما در ارتباط باشید. ما به شما بهترین برند فن کویل را ارائه می دهیم که کیفیت ساخت بالایی دارد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در سراسر داخل و خارج از کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها و آشنایی با مدل های بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “فن کویل 400
  1. آواتار مهران مهران گفت:

    سلام،قیمت فن کویل 400 چگونه محاسبه می گردد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، به دلیل تغییرات متعدد در بازار، تفاوت‌های بین تأمین‌کنندگان، نوع فن کویل ( اندازه، کارایی، برند، ویژگی‌ها و …) و شرایط محلی، مشخص کردن یک قیمت دقیق برای فن کویل 400 امری بسیار دشوار است.
      عوامل متعددی که ممکن است بر قیمت فن کویل تأثیر بگذارند عبارتند از:
      1. ابعاد و اندازه: ابعاد فن کویل بسیار مؤثر بر قیمت آن هستند.
      2. کارایی و سطح کیفیت: فن کویل‌های با کیفیت بالا و کارایی بهتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
      3. برند: برندهای معروف و معتبر در این زمینه ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.
      4. فناوری و ویژگی‌های اضافی: ویژگی‌هایی مانند کنترل دیجیتال، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، و خصوصیات تکنولوژیکی می‌توانند به قیمت تأثیر بگذارند.
      5. شرایط بازار: شرایط اقتصادی، محل تأمین، تقاضا و عرضه در بازار ممکن است بر قیمت فن کویل تأثیر بگذارد.
      برای دانستن قیمت دقیق فن کویل 400، بهترین راه این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت فن کویل 400 را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *