فن کویل

قیمت فن کویل 800

قیمت فن کویل 800

فن کویل 800 توانایی هوادهی تا 800 CFM را دارا می باشد این محصول در مدل های مختلف توسط برند های متنوعی تولید می شود و در اینجا قصد داریم شما را در انتخاب و خرید این محصول راهنمایی نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع فن کویل 800 در مدل های سقفی روکار و توکار، کانالی، زمینی می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل 800 و دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه انتخاب و خرید فن کویل 800 با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

انواع فن کویل 800

فن کویل 800 در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود تا بتوان از آن در مکان های مختلف بر اساس نیاز استفاده نمود که در ادامه آنها را به صورت کامل توضیح می دهیم.

فن کویل 800 زمینی

فن کویل زمینی 800 نصب آسان و راحتی دارد و از آن می توان در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و غیره استفاده نمود این نوع فن کویل نیاز به زیر ساخت خاصی ندارد و می توان از آن در ساختمان های قدیمی که سیستم تهویه مطبوع قدیمی و فرسوده دارند   این محصول را جایگزین نمود.

قیمت فن کویل 800 زمینی

فن کویل های زمینی مانند دیگر فن کویل ها مجهز به کویل و فن های کم صدایی هستند و در محل نصب باید برق و لوله های رفت و برگشت آب را فراهم آورد تا بتوان این دستگاه را نصب نمود.

فن کویل 800 سقفی توکار

فن کویل سقفی 800 توکار نسبت به دیگر مدل ها قیمت مناسب تری دارد به این دلیل که فاقد قاب می باشد برای نصب این محصول باید زیر ساخت مناسبی فراهم شود تا بتوان آن را درون سقف کاذب نصب نمود. در محل نصب فن کویل سقفی توکار باید دریچه های مناسب جهت ورود و خروج هوا تعبیه شود تا تهویه هوا به درستی انجام شود.

قیمت فن کویل 800 توکار

فن کویل 800 سقفی روکار

فن کویل سقفی روکار ظاهر شیک و مدرنی دارد و از این محصول در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری مختلف مانند هتل ها، پاساژها و غیره استفاده می نمایند این محصول خود نیز در مدل های مختلفی چون یک طرفه، دو طرفه و چهار طرفه تولید می شود.

فن کویل 800 چهار طرفه روکار کاربرد فراوانی در مراکز تجاری مختلفی دارد به این دلیل که گردش هوای خوبی ایجاد می نمایند این محصول نیز در سقف کاذب نصب می شود ولی قاب آن بیرون از سقف می باشد و دریچه های هوا بر روی خود دستگاه می باشد.

این نوع فن کویل امکان سرویس و تعمیر آسانی دارد به این دلیل که دسترسی به بخش های مختلف آن راحت می باشد.

قیمت فن کویل 800 سقفی

فن کویل 800 کانالی

فن کویل کانالی 800 درون سقف نصب می شود و معمولا از آن برای تهویه هوا چند بخش از ساختمان استفاده می شود این نوع فن کویل 800 امکان اتصال به کانال را دارد و با استفاده از یک فن کویل هوا مطبوع را به قسمت های مختلف ساختمان هدایت می نماییم این نوع فن کویل معمولا در ظرفیت های بالا از 600 الی 2000 CFM طراحی و تولید می شود.

 

ویژگی های برترین فن کویل 800

برای تعیین برترین فن کویل 800 باید عواملی چون راندمان، طول عمر و صدای عملکرد دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه نماییم که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

راندمان فن کویل 800

هرچه راندمان فن کویل بالاتر باشد مصرف انرژی پایین تر و عملکرد بهتری دارد برای تشخیص راندمان می توان از اطلاعات درج شده بر روی محصول استفاده نمود و پس از بررسی این اطلاعات دستگاه با راندمان بالاتری را انتخاب نمود.

طول عمر فن کویل

ساخت فن کویل باید با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب انجام شود تا طول عمر فن کویل افزایش یابد در ساخت بدنه دستگاه باید از پلاستیک فشرده با کیفیت بالا استفاده شود و همچنین در ساخت کویل از لوله های مسی با ضخامت و خلوص بالا استفاده شود.

از سمت دیگر فن استفاده شده در دستگاه باید کیفیت ساخت بالایی داشته باشد تا عمر مفید ان افزایش یابد و به صورت کلی طراحی مهندسی و دقیق بخش های مختلف دستگاه باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود که می توان با بررسی دستگاه های نصب شده در مکان های مختلف این مورد را بررسی نمود.

میزان صدای فن کویل 800

فن کویل ها باید صدای عملکرد پایینی داشته باشند تا مزاحمتی برای محل سکونت نداشته باشند به همین دلیل در ساخت فن کویل از فن های سانتریفیوژی استفاده می شود که به صورت بسیار دقیقی بالانس شده اند و همچنین در بدنه این دستگاه از عایق های صوتی مختلفی استفاده می نمایند تا صدا الکتروموتور دستگاه به بیرون منتقل نشود.

با رعایت مواردی که در بالا ذکر شد صدای عملکرد دستگاه بسیار کاهش می یابد و آرامش بیشتر در محل سکونت ایجاد می شود.

جهت استعلام قیمت فن کویل های مختلف با تضمین بهترین کیفیت به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت فن کویل مراجعه نمایید.

خرید فن کویل 800 نیک

کمپانی نیک از برترین تولید کنندگان فن کویل در ایران می باشد محصولات این کارخانه بر اساس تکنولوژی روز اروپا تولید می شود این کمپانی انواع مختلف فن کویل 800 را تولید می نماید و شما می توانید بر اساس نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

فن کویل های نیک کیفیت ساخت بالایی دارند و در تولید کویل آن از لوله های مسی 3/8 استفاده می شود و همچنین برای افزایش راندمان و عملکرد بهتر کویل های این دستگاه ابعاد بزرگتری دارند. در ساخت فن کویل نیک از فن سانتریفیوژی که به صورت کامپیوتری بالانس شده اند استفاده می شود که صدای عملکرد بسیار پایینی دارد و همچنین در بدنه دستگاه از عایق پلی یورتان فشرده استفاده شده است تا صدا عملکرد دستگاه کاملا کاهش یابد.

فن کویل های نیک مجهز به فیلتر هوا می باشند که نصب آسانی دارند و می توان به راحتی آن ها را باز و شستشو داد.

سینی درین فن کویل نیک از جنس پلی یورتان فشرده می باشد تا از تشکیل شبنم بر روی سطح آن جلوگیری شود و همچنین به عنوان عایق صدا نیز عمل می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها نیک و دانلود کاتالوگ فن کویل 800 نیک به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل نیک مراجعه نمایید.

قیمت فن کویل 800 کاستی

قیمت فن کویل 800

قیمت فن کویل 800 بر اساس نوع و برند آن متفاوت می باشد و شما می توانید برای استعلام دقیق مدل های مختلف این دستگاه و دریافت مشاوره تخصصی رایگان برای خرید فن کویل 800 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هرچه فن کویل کیفیت ساخت بالاتر و امکانات بیشتر داشته باشد قیمت آن افزایش می یابد که البته در برخی موارد نقض این مورد وجود دارد به همین دلیل باید قبل از خرید فن کویل تجهیزات و قطعات استفاده شده در آن را بررسی و از فروشنده توضیحات کاملی بخواهید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید که صنایع برودتی نوری همه این موارد را برای شما فراهم می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهی در مورد “قیمت فن کویل 800

  1. آواتار ثنایی راد ثنایی راد گفت:

    سلام، چه عواملی بر قیمت فن کویل 800 تأثیر می‌گذارند؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، قیمت فن کویل 800 تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل عبارتند از:
      ظرفیت فن کویل:
      فن کویل‌ها با ظرفیت بالا معمولاً هزینه بیشتری دارند. ظرفیت مورد نیاز بر اساس حجم هوا یا مایع خنک‌کننده مورد استفاده تعیین می‌شود.
      نوع و کیفیت فن کویل:
      استفاده از فن کویل‌های با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته ممکن است قیمت را افزایش دهد.
      جنس و ساختار فن کویل:
      انتخاب جنس و ساختار مواد در تولید فن کویل نقش مهمی در قیمت دارد. استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم ممکن است هزینه را افزایش دهد.
      توان مصرفی:
      فن کویل‌های با توان مصرفی کمتر معمولاً به لحاظ اقتصادی جذاب‌تر هستند، اما ممکن است هزینه خرید آن‌ها بیشتر باشد.
      ابعاد و اندازه:
      ابعاد و اندازه فن کویل نیازهای فضایی را تعیین می‌کند و در نتیجه بر قیمت تأثیرگذار است.
      شرکت تولیدکننده:
      شرکت‌های مختلف ممکن است با توجه به برند و شهرت خود قیمت‌گذاری متفاوتی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *