مقالات

قیمت آیس بانک

قیمت آیس بانک

قیمت آیس بانک بر اساس ظرفیت، مدل و نوع آن متفاوت می باشد در طراحی و ساخت آیس بانک ها از آلیاژ و تکنولوژی های مختلفی استفاده می شود که سبب اختلاف قیمت در مدل های مختلف می شود که در اینجا شما را با این موارد آشنا می نماییم.

آیس بانک ها معمولا در کنار دیگر تجیهزات برودتی مخصوصا چیلر ها مورد استفاده قرار میگیرند و به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان سیستم برودتی کمک می نماید. نحوه عملکرد آیس بانک در کنار سیستم های برودتی به این صورت می باشد در شب ها که هزینه مصرف برق پایین می باشد از سیکل تبرید چیلر یا هر سیستم برودتی دیگر جهت تولید یخ استفاده می نماید.

یخ تولید شده در شب به سیستم برودتی کمک می کند که در طول روز انرژی کمتری مصرف نماید و همچنین فشار کمتری به تجهیزات وارد شود و سبب افزایش ظرفیت و کاهش مصرف انرژی تجهیزات برودتی می شود.

صنایع برودتی از بزرگترین تولید کنندگان آیس بانک می باشد و شما می توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان به همراه استعلام بهترین قیمت آیس بانک با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت آیس بانک

بررسی قیمت آیس بانک

عوامل مختلفی در قیمت آیس بانک تاثیر گذار می باشد که در ادامه برخی از این موارد را برای شما توضیح می دهیم تا در هنگام خرید آیس بانک اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید. پس به مطالعه ادامه متن قیمت آیس بانک ادامه دهید.

قیمت آیس بانک : ظرفیت

مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت آیس بانک ظرفیت آن می باشد با افزایش ظرفیت، ابعاد آیس بانک بیشتر می شود و نیاز به کویل بزرگتر و مخزن بزرگتری می باشد و همچنین بر روی دیگر تجهیزات نیز تاثیر گذار می باشد که در نهایت باعث افزایش قیمت آیس بانک می شود.

ظرفیت آیس بانک بر اساس نیاز و ظرفیت سیستم برودتی انتخاب می شود که در پروژه های مختلف باید توسط کارشناس محاسبه شود تا آیس بانک متناسب با چیلر یا دیگر تجهیزات برودتی خود انتخاب نمایید.

با افزایش ظرفیت آیس بانک میزان انرژی گرمایی بیشتری را می توان ذخیره نمود ولی میزان انرژی ذخیره شده به ظرفیت سیستم برودتی بستگی دارد و انتخاب آیس بانک بزرگ برای ذخیره حجم زیادی از انرژی تنها در صورتی امکان پذیر می باشد که سیستم برودتی توان لازم را داشته باشد و در غیر اینصورت هزینه اضافی پرداخت نموده اید به همین جهت باید برای انتخاب ظرفیت آیس بانک از کارشناسان صنایع برودتی برای محاسبه آن استفاده نمایید.

قیمت آیس بانک

قیمت آیس بانک : جنس لوله ها

عامل دیگری که در قیمت آیس بانک تاثیر گذار می باشد جنس لوله های اواپراتور می باشد استفاده از لوله های مسی باعث افزایش راندمان و عملکرد آیس بانک می شود اما در ساخت آیس بانک همیشه از لوله مسی استفاده نمی شود و می توان از لوله های استیل یا دیگر آلیاژ ها استفاده نمود که باعث اختلاف در قیمت آیس بانک می شود.

استفاده از لوله های استیل و مسی در ساخت آیس بانک رایج می باشد و هر کدام از این دو مدل مزایا و معایب خود را دارند که بر اساس پیسنهاد کارشناسان می توانید یکی از این دو مدل را انتخاب نمایید.

لوله های استیل از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند و از سمت دیگر لوله های مسی ضریب انتقال حرارت بالاتری دارند و همچنین ساخت کویل مسی راحت تر از کویل های استیل می باشد.

قیمت آیس بانک

 

قیمت آیس بانک : عایق بدنه

در ساخت آیس بانک ها بدنه آن از جنس عایق قوی گرما می باشد که از هدر رفت انرژی گرمایی درون آن جلوگیری نماید. بدنه آیس بانک ها را معمولا از ساندویچ پانل می سازند که عایق قوی گرما می باشد و همچنین از مقاومت فشاری بالایی برخوردار می باشد.

در مناطق با آب و هوای گرم که اختلاف دمای محیط با دمای یخ درون آیس بانک زیاد می باشد باید آیس بانک با عایق قوی خریداری نمایید که ضریب عایق گرمایی بدنه به جنس عایق، دانسیته عایق، نوع عایق و ضخامت آن بستگی دارد که باید هنگام خرید آیس بانک به این موارد دقت نمایید.

قیمت آیس بانک : تجهیزات

در ساخت آیس بانک از تجهیزات مختلفی چون پره گردش آب، موتور، سنسور ضخامت یخ، سنسور دما و غیره استفاده شده است که کیفیت و تعدد این تجهیزات در ساخت آیس بانک بر روی قیمت آن تاثیرگذار می باشد و همچنین در عملکرد و راندمان دستگاه تاثیر گذار می باشد.

وجود تجهیزات و قطعات جانبی مناسب و کافی در ساخت آیس بانک سبب می شود عمر مفید آیس بانک افزایش و از بروز هر گونه خرابی و مشکلی جلوگیری شود.

خرید آیس بانک

جهت خرید آیس بانک باید به مراکزی مراجعه نمایید که تخصص لازم در زمینه تجهیزات برودتی را داشته باشند و بتوانند شما را در این امر راهنمایی نمایند تا شما خریدی مطمئن و درست داشته باشید.

برای خرید این محصول شما می توانید با کارشناسان مجموعه برودتی نوری در ارتباط باشید تا شما را در خرید آیس بانک یاری نمایند.

یکی از کاربرد های مهم آیس بانک استفاده از آن در کنار چیلر های تراکمی می باشد تا هزینه مصرف انرژی را کاهش دهد و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرهای تراکمی به صفحه محصول چیلر تراکمی مراجعه نمایید.

مزایای آیس بانک

  • بهترین راهکار برای ذخیره انرژی گرمایی
  • کاهش مصرف انرژی در طول روز
  • کاهش هزینه ساخت تجهیزات برودتی
  • امکان انتقال سریع انرژی گرمایی ذخیره شده
  • عدم کاهش ظرفیت ذخیره سازی در طولانی مدت
  • هزینه راه اندازی پایین نسبت به تجهیزات برودتی
  • نگهداری آسان

قیمت آیس بانک

قیمت آیس بانک بر اساس معیارهایی که در بالا توضیح دادیم مشخص می شود و شما می توانید معیار های تاثیر گذار در قیمت آیس بانک را در بین مدل های مختلف بررسی نمایید و آیس بانک خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

سوالات متداول

از آیس بانک ها بیشتر در صنایع غذایی، لبنیات و فرآیندهایی که به سامانه‌های برودتی، سیستم هایی که سرما نیاز دارند، استفاده می شود.

در ساخت آیس بانک از دو جنس لوله مسی و استیل استفاده می شود .

که لوله های اواپراتورآیس بانک اگر مسی باشد ضریب انتقال حرارت بالاتری دارند باعث افزایش راندمان و عملکرد آیس بانک می شود.

ولی لوله های استیل اواپراتور آیس بانک از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند.

همچنین ساخت کویل مسی راحت تر از کویل های استیل می باشد.

از مزایای آیس بانک ها به موارد ذیل می توانیم اشاره کنیم.

کاهش هزینه انرژی :

آیس بانک در شب کار می کند و در طول روز انرژی سرمایشی که ذخیره کرده است به سیستم تبرید، تحویل می‌دهد.

امکان ذخیره انرژی به میزان 20 تا 100 درصد انرژی سرمایشی

افزایش قابلیت اطمینان سیستم :

از آنجاییکه آیس بانک وابستگی کمی به عملکرد کمپرسور در طول روز دارد و بخشی از بار سرمایشی سیستم تبرید به وسیله یخ ذخیره شده تامین می شود، قابلیت اطمینان سیستم نیز افزایش می‌یابد.

دیدگاهی در مورد “قیمت آیس بانک

  1. آواتار مخدومی مخدومی گفت:

    سلام قیمت آیس بانک را اعلام کنید و هزینه ارسال آن به بابلسز را نیز بفرمایید ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام سلام قیمت آیس بانک بسته به ظرفیت و برند و حجم آن متفاوت است ، با همکاران من تماس بگیرید تا علاوه بر قیمت آیس بانک هزینه ارسال آن را به بابلسز برای شما اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *