ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پلی یورتان یکی از بهترین مدل های ساندویچ پانل می باشد که امروزه بیشترین کاربرد را میان ساندویچ پانل ها پیدا کرده است و از آن در ساخت سازه های مختلفی چون سوله، سردخانه، ویلا و غیره استفاده می نمایند و در ایجا قصد داریم شما را با این محصول آشنا نماییم تا بتوانید خرید ساندویچ پانل پلی یورتان خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل پلی یورتان می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

تولید قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پلی یورتان چیست ؟

ساندیچ پانل پلی یورتان نیز مانند دیگر ساندویچ پانل ها دارای ساختار مشابهی می باشد به این صورت که تشکیل شده از یک یا دو لایه ورق فلزی مانند ورق گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم و غیره که عایق حرارتی پلی یورتان در میان ورق تزریق شده است این عایق با دانسیته و ضخامت های مختلفی استفاده می شود که با افزایش دانسیته و ضخامت مقاومت فشاری ساندویچ پانل افزایش می یابد و همچنین ضریب انتقال حرارت و صوت افزایش می یابد به این معنی که عایق قوی تری در مقابل صوت و گرما می شود.

ساندویچ پانل پلی یورتان با استفاده از پلی یورتان برای لایه میانی استفاده می شود که این عایق مقاومت حرارتی بالایی دارد که به آن دیر سوز یا کند سوز می گویند و باعث افزایش امنیت سازه در برابر آتش سوزی می شود که البته این عایق مزایای بسیار فراوان دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره می نماییم.

ساندویچ پانل ها را بر اساس کاربردی که دارند به دو گروه کلی سقفی و دیواری تقسیم می نمایند که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی

ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی همانطور که از اسم آن مشخص می باشد در ساخت سقف سازه ها استفاده می شود تفاوت این محصول با نوع دیواری آن در ظاهر آن می باشد که برای افزایش مقاومت فشاری و هدایت صحیح آب به سمت آبرو ها و عایق بندی بهتر سطح بالای ساندویچ پانل به صورت ذوزنقه ای طراحی شده است که به آن گام نیز می گویند.

ساندویچ پانل سقفی به صورت 3 گام، 4 گام و 5 گام طراحی و تولید می شود که هرچه تعداد گام های ساندویچ پانل بیشتر باشد استحکام و مقاومت فشاری سقف سازه افزایش می یابد که البته عوامل دیگری چون ضخامت ورق، دانسیته عایق و ضخامت عایق نیز در افزایش مقاومت پانل تاثیر گذار می باشد.

ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان را به صورت یک رو ورق و دو ورق در ضخامت های مختلفی در حدود 4 سانتی الی 20 سانتی متری تولید می نمایند و این ضخامت از بالاترین نقطه گام ساندویچ پانل تا ورق پایینی می باشد.

قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان بر اساس تعداد گام، ضخامت ورق، دانسیته عایق، ضخامت عایق، دو رو یا یک رو ورق و کیفیت ساخت و برند آن متفاوت می باشد بهتر است قبل از خرید این محصول ابتدا پانل مورد نظر خود را با کمک یک کارشناس فنی انتخاب نمایید و سپس قیمت آن را استعلام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان دیواری

ساندویچ پانل های دیواری همانطور که از اسم آن مشخص می باشد برای ساخت دیواره های سازه استفاده می شود این محصول در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که این مدل ها شامل مواردی چون پانل دیواری صاف، کلاسیک، مینیاتوری، پیچ مخفی و غیره می باشد که از این پانل ها بر اساس سلیقه و نیاز در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

در خرید ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان به زیبایی و رنگ پانل بسیار توجه می شود و به همین دلیل پانل های دیواری تنوع رنگی بالایی دارند و همچنین با ظاهر های متفاوتی تولید می شوند.

ساخت ساندویچ پانل دیواری با ضخامت ها و دانسیته های متفاوتی انجام می شود و تا بتوان از این محصول در تمامی سازه های ساختمانی استفاده نمود پانل های دیواری در ضخامت 2 سانتی تا 20 سانتی متری تولید می شوند که با افزایش ضخامت مقاومت دیواره های سازه افزایش می یابد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان دیواریبا استفاده از ساندویچ پانل دیواری کانکس های مختلفی طراحی می نمایند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه کانکس ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

کاربرد ساندویچ پانل پلی یورتان

از ساندویچ پانل پلی یورتان می توان در ساخت تمامی سازه های ساختمانی استفاده نمود برخی از ساندویچ پانل های غیر پلی یورتانی امکان استفاده گسترده ندارند اما ساندویچ پانل پلی یورتان کامل ترین مدل ساندویچ پانل می باشد و از آن می توان در ساخت سازه های پیشرفته و خاص یا سازه های معمولی استفاده نمود.

از ساندویچ پانل پلی یورتان بیشتر در ساخت سردخانه ها استفاده می شود به این دلیل که پلی یورتان عایق بسیار قوی حرارت می باشد و از هدر رفت انرژی سردخانه جلو گیری می نماید که باعث کاهش هزینه های نگهداری سردخانه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب ساندویچ پانل ها و استعلام هزینه نصب پانل شما می توانید به صفحه نصاب ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

تفاوت ساندویچ پانل پلی یورتان و پلی استایرن

پلی یورتان و پلی استایرن هر دو از خانواده استر ها می باشند و مشابه به یکدیگر می باشند و تفاوت عمده این دو عایق یکی در مقاومت حرارتی آنها می باشد به این صورت که عایق پلی یورتان بر اثر حرارت و اتش سوزی سریعا ذوب و مشتعل نمی شود و باید درجه حرارت به حدود 600 درجه برسد که در حالت عادی این اتفاق نمی افتد به همین دلیل امنیت سازه ها را افزایش می دهد ولی عایق پلی استایرن در دمای حدود 200 درجه ذوب می شود و حتی مشتعل می گردد که امنیت ساختمان ها را کاهش می دهد.

عامل بسیار مهم دیگری که عایق پلی یورتان را بسیار کاربردی نموده است ضریب مقاومت حرارتی و صوتی آن بسیار بالا می باشد به همین دلیل عایق بهتری می باشد. پیشنهاد می شود که در مناطق گرمسیر مانند خوزستان برای ساخت سردخانه از ساندویچ پانل پلی یورتان استفاده شود تا هدر رفت انرژی جلوگیری نمود. شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل در خوزستان بر روی لینک آن کلیک نمایید.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

همان طور که در بالاتر اشاره نمودیم این محصول در مدل های مختلف با ویژگی های متعددی تولید می شود به همین دلیل قیمت آن بسیار متفاوت می باشد و شما باید برای خرید این محصول ابتدا پانل مناسب کار خود را انتخاب نمایید و سپس برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در صورتی که در انتخاب آن نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از مشاوره تخصصی رایگان مجموعه برودتی نوری استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان
  1. آواتار جعفری جعفری گفت:

    سلام ، چه عواملی بر قیمت کانکس ساندویچ پانل پلی یورتان تأثیر می‌گذارند؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، عوامل ذیل بر یمت ساندیچ پنل پلی یورتان موثر است:
      ضخامت پانل:
      ضخامت پانل‌های استفاده شده در کانکس تأثیر مستقیم بر عایق‌بندی و سختی ساختار دارد. پانل‌های با ضخامت بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.
      مواد ساخت:
      نوع و کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت کانکس، مانند فولاد و هسته ساندویچ پانل، بر قیمت تأثیر می‌گذارد. مصالح با کیفیت عالی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.
      ابعاد و طراحی:
      ابعاد و طراحی کانکس نیز در قیمت تأثیرگذارند. کانکس‌های بزرگتر و با طراحی‌های پیچیده ممکن است گران‌تر باشند.
      تجهیزات اضافی:
      استفاده از تجهیزات اضافی مانند سیستم‌های گرمایش و سرمایش، پنجره‌ها، درب‌ها و سیستم‌های الکتریکی نیز می‌تواند قیمت را افزایش دهد.
      محل تولید:
      هزینه حمل و نقل و محل تولید نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. کانکس‌های تولید شده در محل‌های دورتر ممکن است هزینه حمل و نقل بالاتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *