فن کویل

قیمت فن کویل

قیمت فن کویل

قیمت فن کویل بر اساس ظرفیت و نوع آن متفاوت می باشد و در اینجا قصد داریم تا مدل های مختلف آن را بررسی نماییم و شما را در خرید این محصول راهنمایی نماییم پس تا انها این مطلب با ما همراه باشید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع فن کویل و چیلر می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت انواع فن کویل

فن کویل ها بر اساس ساختار ظاهری که دارند در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که ادامه هر کدام را بررسی می نماییم.

قیمت فن کویل کانالی

فن کویل های کانالی ظرفیت هوادهی بالاتری نسبت دیگر مدل ها دارد و معمولا در ظرفیت های 600 الی 2000 CFM تولید می شوند و هوای مطبوع تولید شده توسط این دستگاه با استفاده از کانال به بخش های مختلف ساختمان هدایت می شود.

قیمت فن کویل کانالی

قیمت فن کویل کانالی با ظرفیت بالا معمولا از قیمت چند فن کویل با ظرفیت پایین کمتر می باشد و به همین منظور در برخی از ساختمان ها به جای استفاده از چند فن کویل یک فن کویل کانالی با ظرفیت بالا استفاده می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل های کانالی می توانید به صفحه فن کویل کانالی مراجعه نمایید.

قیمت فن کویل سقفی

قیمت فن کویل سقفی بر اساس نوع و ظرفیت آن متفاوت می باشد این محصول در دو مدل توکار و روکار تولید می شوند و قیمت فن کویل سقفی توکار به دلیل اینکه فاقد قاب می باشد ارزان تر از مدل های سقفی روکار می باشد که البته به فن کویل سقفی روکار، فن کویل کاستی نیز می گویند و محصولی بسیار پرکاربرد می باشد.

قیمت فن کویل توکار

فن کویل سقفی توکار قیمت مناسبی دارد اما نصب آن به راحتی مدل های روکار نمی باشد و برای نصب آن باید زیر ساخت مناسب فراهم آوریم و همچنین سرویس و نگهداری این نوع فن کویل ها کمی دشوار می باشد.

برای آشنایی بیشتر با فن کویل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه فن کویل سقفی مراجعه نمایید.

قیمت فن کویل کاستی

فن کویل ها کاستی محصولی بسیار جذاب و کاربردی می باشند این محصولات قابل استفاده در انواع ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، پاساژها، هتل ها و غیره می باشند این محصول ظاهری شیک و مدرن دارد و در مدل های مختلفی چون یکطرفه، دوطرفه و چهار طرفه تولید می شود.

فن کویل های کاستی نیز به صورت 2 لوله و 4 لوله تولید می شوند که مدل 4 لوله آن برای ورودی و خروجی آب گرم و سرد ورودی متفاوتی دارد و قیمت آن بالاتر می باشد فن کویل کاستی در ظرفیت 400 الی 800 CFM تولید می شود و با افزایش ظرفیت قیمت آن نیز افزایش می یابد.

قیمت فن کویل سقفی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل های کاستی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل کاستی مراجعه نمایید.

قیمت فن کویل زمینی

این نوع فن کویل بسیار کاربردی می باشد و از آن می توان در همه ساختمان های استفاده نمود و از این محصول می توان در ساختمان هایی که زیر ساخت کافی برای نصب فن کویل ندارد استفاده نماییم و بسیار کاربردی می باشد فن کویل های زمینی در ظرفیت 400 الی 800 CFM طراحی و تولید می شوند و قیمت این محصول با افزایش ظرفیت افزایش می یابد.

قیمت فن کویل نیک

فن کویل نیک یکی از برترین فن کویل های موجود در بازار می باشد و این محصول کیفیت ساخت و راندمان بالایی دارد که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر دارد.

فن کویل های نیک در مدل های مختلفی چون کانالی، کاستی یک طرفه، کاستی چهار طرفه، زمینی و سقفی توکار طراحی و تولید می شود.

در ساختار فن کویل های نیک از فن سانتریفیوژی که با دقت بالایی به صورت کامپیوتری بالانس شده استفاده می شود و به همین دلیل صدا این فن ها بسیار کم می باشد و همچنین در بخش های مختلف این دستگاه مانند سینی درین از فوم پلی یورتان با دانسیته بالا کار شده است که از تقطیر قطعات آب روی بخش های مختلف جلوگیری می نماید و همچنین عایق صوتی قوی می باشد به همین دلیل این فن کویل ها الودگی صوتی ندارند.

قیمت فن کویل زمینی

فن کویل های نیک دارای کویل با لوله مسی می باشند و طراحی این کویل ها بر اساس جدید ترین تکنولوژی روز اروپا صورت می گیرد به همین دلیل راندمان این دستگاه بسیار بالای می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل های نیک به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل نیک مراجعه نمایید.

قیمت بهترین فن کویل

برای اطلاع از قیمت بهترین فن کویل ابتدا باید مشخص نماییم که بهترین فن کویل چه ویژگی هایی دارد که در ادامه این عوامل برسی می نماییم.

عوامل تاثیر گذار در قیمت فن کویل

در ادامه به سه عامل مهم که نشان دهنده کیفیت فن کویل می باشد می پردازیم .

راندمان فن کویل

هرچه راندمان فن کویل بالاتر باشد به این معنی می باشد که مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن کاملا مناسب انتخاب شده است و همچنین تکنولوژی ساخت بسیار بالا می باشد در نتیجه مصرف انرژی فن کویل شما کاهش می یابد و همچنین هزینه های برق شما کمتر می شود و معمولا قیمت فن کویل هایی که راندمان بالایی دارند کمی بیشتر از مدل های مشابه می باشد که البته خرید این نوع فن کویل ها توجیه اقتصادی دارد.

صدای فن کویل

هرچه فن کویل صدا کمتری داشته باشد بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرد به این دلیل که این دستگاه در داخل ساختمان نصب می شود و نباید آلودگی صوتی ایجاد نماید.

که برای این منظور در ساختار فن کویل ها از فن سانتریفیوژی بالانس شده استفاده می نمایند و همچنین بدنه دستگاه را با عایق صوتی می پوشانند.

طول عمر فن کویل

تولید کنندگان فن کویل باید برای افزایش طول عمر دستگاه از مواد اولیه مرغوب و مناسب استفاده نمایند و می توان با بررسی کاتالوگ ارائه شده توسط تولید کننده از این جزئیات مطلع شد و یا نمونه دستگاه های نصب شده در ساختمان های مختلف را بررسی و از عمر مفید آن ها اطلاع یافت و بررسی این مورد نیاز که کمی تخصص و تحقیق دارد.

قیمت فن کویل تهویه

همان طور که در این مقاله اشاره نمودیم فن کویل ها مدل های مختلفی دارند و بر اساس کیفیت ساخت، قیمت فن کویل مشخص می شود پس برای خرید فن کویل ابتدا باید ظرفیت و مدل دستگاه را انتخاب نمایید که شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت محاسبه ظرفیت فن کویل مورد نیاز و همچنین انتخاب نوع دستگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سپس بهترین فن کویل موجود در بازار را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها به شما پیشهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت فن کویل

  1. آواتار فاطمی فاطمی گفت:

    سلام، عواملی که بر قیمت فن کویل تأثیر می‌گذارند چیست؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، عوامل زیادی بر قیمت فن کویل تأثیر می‌گذارند. برخی از این عوامل عبارتند از:
      ظرفیت خنک‌کنندگی:
      فن کویل با ظرفیت خنک‌کنندگی بیشتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.
      مصرف انرژی:
      فن کویل‌های با بهره‌وری انرژی بالا ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند اما در طولانی مدت می‌توانند به صرفه باشند.
      توان فن:
      توان فن بر اساس حجم هوای تصفیه شده و توان مورد نیاز برای تنظیم دما تأثیر دارد.
      کیفیت ساخت:
      استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته ممکن است هزینه را افزایش دهد.
      ابعاد و اندازه:
      اندازه و ابعاد فن کویل نیازهای فضایی را تعیین کرده و در نتیجه بر قیمت تأثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *