چیلر 10 تن نیک

فروش انواع چیلر 10 تن تراکمی هوا خنک و آب خنک

تضمین بهترین قیمت چیلر تراکمی 10 تن

مشاوره تخصصی خرید چیلر 10 تن تراکمی

ارسال چیلر 10 تن به سراسر داخل و خارج کشور

375,250,000 تومان

مشاوره رایگان + استعلام قیمت
فهرست محتوا
توضیحات محصول

قیمت چیلر 10 تن به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه قصد داریم شما را با این عوامل آشنا نماییم و شما را در خرید چیلر 10 تن راهنمایی نماییم.

در ابتدا باید به شما بگوییم که ظرفیت واقعی مورد نیاز شما بسیار مهم می باشد و قبل از خریداری جیلر 10 تن به شما پیشنهاد می کنیم که از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان صنایع برودتی نوری جهت محاسبه ظرفیت چیلر مورد نظر استفاده نمایید.

ظرفیت چیلر به دو صورت نامی و واقعی محاسبه می شود که ظرفیت واقعی چیلر به عوامل و شرایط محیطی بستگی دارد و برای خرید چیلر 10 تن باید به این نکته توجه نمایید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و آشنایی با انواع چیلر ها فراهم آورده است شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر 10 تن و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

چیلر 10 تن چیست ؟

چیلر 10 تن تبرید دستگاهی می باشد که تولید آب خنک می نماید و از این آب می توان جهت کاهش دمای محیط و یا خنک نمودن تجهیزات و دستگاه های مختلف استفاده نمود. این نوع چیلر دارای سیکل تبرید تراکمی می باشد و عملکرد آن را به صورت کامل در زیر شرح می دهیم.

در چیلر تراکمی گاز مبرد در گردش می باشد و گرمای آب را در قسمت اواپراتور جذب و در قسمت کندانسور دفع می نماید به این صورت که گاز ابتدا درون کمپرسور فشرده می شود و سپس به سمت کندانسور هدایت می شود درون کندانسور دمای گاز کاهش می یابد و به مایع تبدیل می شود سپس از کندانسور خارج می شود و به سمت اواپراتور هدایت می شود.

مایع مبرد قبل از ورود به اواپراتور ابتدا از شیر انبساط عبور می کند و دچار افت فشار شدیدی می شود سپس مایع با فشار پایین وارد اواپراتور می شود و تمایل به تبخیر شدن پیدا می کند که با دریافت گرمای نهان تبخیر خود از محیط اطراف از حالت مایع به گاز تبدیل می شود و سبب کاهش دمای آب که درون اواپراتور قرار دارد می شود.

انواع چیلر 10 تن

چیلرهای 10 تن تراکمی را می توان بر اساس نوع کندانسوری که دارند به دو دسته تقسیم نمود که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

قیمت چیلر 10 تن هوا خنک

قیمت چیلر هوا خنک 10 تن در شرایط یکسان کمی از چیلر آبی بیشتر می باشد به این دلیل که کندانسورهای هوایی هزینه ساخت بالاتری دارند و همچنین وجود فن های کندانسور قیمت را کمی افزایش می دهد.

قیمت چیلر 10 تن

چیلرهای هوا خنک استهلاک بسیار پایینی دارند که سبب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود این نوع چیلرها برای کاهش دمای گاز مبرد از هوای محیط اطراف استفاده می کنند و شرایط آب و هوایی منطقه تاثیر بسزایی در راندمان و عملکرد چیلر هوایی دارد.

چیلرهای هوایی علیرغم قیمت بیشتری که نسبت به چیلر آبی دارند بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد چون استفاده از آن راحت تر می باشد و خرابی و استهلاک پایینی دارد و شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید چیلر به مقاله چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 10 تن آب خنک

چیلرهای آب خنک راندمان بالاتری دارند و دلیل آن هم استفاده از آب برای کاهش دمای مبرد می باشد در این نوع چیلرها از کندانسور آبی استفاده می شود و به دلیل جریان دائمی آب در این کندانسور بر روی سطح انتقال حرارت جرم و رسوب می گیرد که نیاز به سرویس و شستشو منظم کندانسور می باشد به همین دلیل هزینه های تعمیر و نگهداری این نوع چیلر بیشتر از چیلر هوایی می باشد.

خرید چیلر 10 تن

کندانسور چیلر آب خنک نیاز به یک منبع تامین دائمی آب دارد که می توان از منابع آزاد آبی یا برج خنک کننده استفاده نمود شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برج های خنک کننده به صفحه محصول برج خنک کننده چیلر مراجعه نمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت چیلر 10 تن

قطعات و تجهیزات استفاده شده در ساخت چیلر 10 تن تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده آن دارد که در ادامه برخی از آنها اشاره می نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت انواع چیلرها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت چیلر هوا خنک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 10 تن : کمپرسور

کمپرسور ها دارای مدل ها و ظرفیت های متفاوتی می باشند استفاده از کمپرسور با ظرفیت مناسب بسیار مهم می باشد در ساخت چیلر های می توان از کمپرسور های متفاوت مانند اسکرو، اسکرال و پیستونی استفاده نمود که معمولا برای چیلرهای 10 تن از کمپرسور اسکرال استفاده می شود.

برند کمپرسور عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت چیلر می باشد استفاده از کمپرسورهای تولیدی کارخانجاتی چون بیتزر، دانفوس، کوپلند و دورین سبب افزایش ضریب اطمینان و عمر مفید چیلر می شود و قیمت بالاتر این کمپرسور ها صرفه اقتصادی دارد چون هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

قیمت چیلر تراکمی 10 تن

قیمت چیلر 10 تن : کندانسور

همانطور که در بالا اشاره نمودیم کندانسور استفاده شده در ساخت چیلرها از دو مدل هوایی یا آبی می باشد که هر کدام مزایا و قیمت متفاوتی داشتند.

کندانسور آبی استفاده شده در ساخت چیلر معمولا از نوع پوسته و لوله می باشد که باید در ساخت آن از آلیاژ های مناسب با طراحی مهندسی و دقیق استفاده شود و تا در اثر گردش آب در آن دچار فرسایش و خرابی نشود.

در کندانسور های هوایی هم رعایت اصول طراحی بر اساس محاسبات دقیق و جدیدترین نوآوری های تولید کویل کندانسور الزامی می باشد و همچنین استفاده از فن های با کیفیت سبب افزایش راندمان، کیفیت و طول عمر دستگاه می شود.

قیمت چیلر 10 تن : اواپراتور

اواپراتور آبی مورد استفاده در ساخت چیلر نیز معمولا از دو نوع پوسته و لوله یا صفحه ای می باشد اواپراتور های صفحه ای راندمان بالاتری دارند به همین دلیل معمولا در ساخت چیلر 10 تن از این اواپراتور استفاده می نمایند.

استفاده از اواپراتور صفحه برند دانفوس و اواپراتور پوسته و لوله برند نیک نوری سبب افزایش ناچیز قیمت چیلر 10 تن می شود اما هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و عمر مفید چیلر افزایش می یابد.

قیمت چیلر 10 تن : شیرآلات و کنترل جات

تعداد و برند شیرآلات و کنترل جات استفاده شده در چیلر تاثیر بسزایی در قیمت چیلر 10 تن دارد برخی از تولید کنندگان برای کاهش قیمت چیلر برخی از این تجهیزات حذف می نمایند که نگهداری دستگاه را دشوار و هزینه های تعمیر و نگهداری را افزایش می دهد.

استفاده از برندهای معتبر مانند دانفوس و کستل ضریب اطمینان چیلر شما را افزایش می دهد و تعمیر و نگهداری دستگاه را آسان می نماید.

قیمت چیلر 10 تن

قیمت چیلر 10 تن بر اساس تجهیزات استفاده شده در آن و همچنین مدل آن مشخص می شود که در بالا به صورت مختصر این موارد را توضیح دادیم تا شما برای خرید چیلر 10 تن با دانش و اطمینان بیشتر عمل نمایید و شما میتوانید برای استعلام دقیق قیمت چیلر 10 تن خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت آشنایی بیشتر با دستگاه چیلر به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

فهرست محتوا
نظرات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیلر 10 تن نیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *