چیلر 15 تن نیک

فروش انواع چیلر 15 تن تراکمی هوا خنک و آب خنک

تضمین بهترین قیمت چیلر تراکمی 15 تن

مشاوره تخصصی خرید چیلر 15 تن تراکمی

ارسال چیلر 15 تن به سراسر داخل و خارج کشور

413,250,000 تومان

مشاوره رایگان + استعلام قیمت
فهرست محتوا
توضیحات محصول

قیمت چیلر 15 تن به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا قصد داریم این عوامل تاثیر گذار را برای شما مشخص نماییم تا شما بتوانید خرید چیلر 15 تن خود را با اطمینان و دانش کافی انجام دهید.

قبل از خرید چیلر 15 تن به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا محاسبه دقیقی برای ظرفیت مورد نیاز خود داشته باشید تا چیلر خریداری شده کارایی لازم را داشته باشد و به ظرفیت نامی و واقعی چیلر توجه لازم و کافی را داشته باشید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و آشنایی با انواع چیلر ها فراهم آورده است شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر 15 تن و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

چیلر 15 تن چیست ؟

چیلر 15 تن دستگاهی می باشد که تولید آب خنک می نماید و می توان از آن در ساختمان ها به عنوان سیستم تهویه مطبوع استفاده نمود همچنین از این دستگاه در صنایع مختلف جهت کاهش دمای تجهیزات مختلف استفاده می شود به عنوان مثال در کنار دستگاه هایی چون برش لیزر و یا دستگاه های پزشکی مانند MRI و CT اسکن عملیات خنک سازی قطعات را انجام می دهد.

استفاه از چیلرها در ساختمان ها بسیار رایج شده است به این دلیل که سیستم تهویه مطبوع که بر پایه چیلر می باشد عملیات خنک سازی را با کیفیت بالاتری انجام می دهد و کیفیت هوا را مطلوب نگه می دارد و سبب خشک شدن هوا یا افزایش بیش از حد رطوبت نمی شود.

قیمت چیلر 15 تن در مقایسه با دیگر تجهیزات برودتی با همین ظرفیت کم بیشتر می باشد اما مصرف انرژی بسیار پایین تر می باشد و استفاده از چیلر در ساختمان ها صرفه اقتصادی بیشتر نسبت به دیگر تجهیزات تهویه مطبوع دارد شما می توانید برای

نحوه عملکرد چیلر به این صورت می باشد که در مدار تبرید خود تولید آب خنک می نماید و این آب خنک را به سمت فن کویل ها یا هوا ساز منتقل می نماید درون این دستگاه ها هوای محیط از روی سطحی که آب خنک در جریان می باشد عبور می کند و عملیات تبادل حرارت بین هوا و آب انجام می شود و آب گرمای محیط را به خود جذب می کند و سبب کاهش دمای محیط ساختمان می شود.

یکی از پر کاربرد ترین مدل چیلر، مینی چیلرها می باشند که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

انواع چیلر 15 تن

چیلر 15 تن تبرید تراکمی به دو دسته کلی هوا خنک و آب خنک تقسیم می شود که تفاوت این دو نوع چیلر در کندانسور آنها می باشد ولی عملکرد و راندمان متفاوتی دارند که در ادامه هر کدام را بررسی می نماییم.

قیمت چیلر 15 تن هوا خنک

چیلرهای هوا خنک همان طور که از اسم آن مشخص می باشد مجهز به کندانسور هوایی می باشد و قیمت چیلر 15 تن هوایی کمی بیشتر از چیلر آبی می باشد ولی این نوع چیلر استهلاک پایینی دارد و دردسر کمتری برای مصرف کننده ایجاد می کند و به همین دلیل سبب افزایش محبوبیت این نوع چیلر شده است.

قیمت چیلر 15 تن

کندانسور چیلر هوا خنک عملیات خنک سازی گاز مبرد را با استفاده از هوای محیط انجام می دهد و بر روی این کندانسور این چیلر از تعدادی فن استفاده شده است و به همین دلیل مصرف انرژی آن کمی بیشتر از چیلر آبی می باشد ولی نیاز به دستگاه جانبی دیگری مانند چیلر آبی ندارد.

راندمان چیلر هوایی به دلیل استفاده از هوای محیط برای کاهش دمای مبرد در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف تغییر می یابد و به عنوان مثال راندمان چیلر هوایی در مناطق با آب و هوای گرم و خشک بسیار کاهش می یابد و پیشنهاد می شود که در این مناطق از چیلر آبی استفاده نمایید. شما می توانید برای بررسی بیشتر در زمینه چیلرهای مسکونی به صفحه چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه چیلر تراکمی هوا خنک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 15 تن آب خنک

قیمت چیلر 15 تن آبی یا همان آب خنک کمی از چیلر هوایی ارزان تر می باشد و همچنین راندمان بالاتری نسبت به چیلر هوایی دارد اما به دلیل جریان دائمی آب در کندانسور این دستگاه فرسایش و رسوب گذاری اتفاق می افتد و هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه را افزایش می دهد و برای جلوگیری از راندمان کندانسور و چیلر باید به صورت منظم شستشو و رسوب زدایی شود.

چیلر های آب خنک مصرف انرژی کمتری نیز دارند اما نیاز به یک منبع تامین آب برای کندانسور خود می باشند که می تواند از منابع آزاد آبی یا برج خنک کننده برای تامین این آب استفاده نمود.

خرید چیلر 15 تن

جهت استعلام قیمت چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت چیلر مراجعه نمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت چیلر 15 تن

عوامل تاثیر گذار در قیمت چیلر 15 تن قطعات استفاده شده در آن می باشد که در ادامه قصد داریم این موارد را بررسی نماییم و به صورت مختصر برخی از قطعات استفاده شده در ساخت چیلر را معرفی نماییم.

قیمت چیلر 15 تن : کمپرسور

کمپرسور یا موتور چیلر مهمترین وظیفه و نقش را در عملکرد صحیح چیلر دارد و این دستگاه در مدل های مختلف توسط برندهای متنوعی به بازار ارائه می شوند از برترین برندهای کمپرسور موجود در بازار می توان به بیتزر، دانفوس، کوپلند و دورین اشاره نمود که این کمپانی ها در ساخت کمپرسور های خود از جدیدترین نوآوری های استفاده می نمایند و طول عمر این کمپرسور ها در مقایسه با دیگر برند ها بسیار بیشتر می باشد که البته اختلاف قیمت این کمپرسور ها با توجه به عملکردی که دارند توجیه اقتصادی بالایی دارد.

نوع کمپرسور استفاده شده در ساخت چیلر نیز در قیمت چیلر 15 تن تاثیر گذار می باشد همانطور که می دانید در ساخت چیلر ها می توان از کمپرسور های متنوعی چون پیستونی، اسکرال و اسکرو استفاده نمود که در بیشتر چیلر ها از کمپرسور اسکرال استفاده می شود.

قیمت چیلر 15 تن : اواپراتور

اواپراتور چیلر قطعه بسیار مهمی می باشد در این بخش از دستگاه عملیات خنک سازی یا همان جذب گرمای آب انجام می شود و باید آلیاژ و طراحی ساخت دقیق داشته باشد تا راندمان چیلر را افزایش دهد.

در ساخت چیلر از دو نوع اواپراتور صفحه ای و پوسته و لوله استفاده می شود که مدل صفحه ای راندمان بالاتری نسبت به مدل پوسته و لوله دارد و از برندهای معروف و با کیفیت تولید کننده اواپراتور می توان به شرکت دانفوس برای اواپراتور صفحه ای و شرکت نیک نوری برای اواپراتور های پوسته و لوله اشاره نمود.

قیمت چیلر 15 تن : شیرآلات و کنترل جات

برند و تعداد شیرآلات و کنترل جات استفاده شده در ساخت چیلر تاثیر بسزایی در قیمت چیلر 15 تن دارد این تجهیزات شامل قطعاتی چون بال ولو، شیر برقی، بوبین، سایت گلاس و چندین قطعه دیگر می باشد که برخی از تولید کنندگان برای کاهش هزینه ها برخی از آنها را حذف می نمایند و باعث افزایش هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه می شود.

قیمت انواع چیلر 15 تن

این تجهیزات توسط برندهای مختلفی در دنیا تولید می شوند که از برترین برندها در این حوزه می توان به کمپانی دانفوس و کستل اشاره نمود.

قیمت چیلر 15 تن

همانطور که تا اینجا متوجه شدین قیمت چیلر 15 تن به تجهیزات و مدل آن بستگی دارد که پس از بررسی نکات بالا می توانید با خیالی آسوده خرید چیلر خود را انجام دهید و برای دریافت بهترین قیمت چیلر 15 تن با کارشناسان صنایع برودتی نوری در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعت بیشتر در زمینه چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

 

فهرست محتوا
نظرات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیلر 15 تن نیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *