چیلر 70 تن نیک

فروش انواع چیلر 70 تن تراکمی هوا خنک و آب خنک

تضمین بهترین قیمت چیلر تراکمی 70 تن

مشاوره تخصصی خرید چیلر 70 تن تراکمی

ارسال چیلر 70 تن به سراسر داخل و خارج کشور

1,279,000,000 تومان

مشاوره رایگان + استعلام قیمت
فهرست محتوا
توضیحات محصول

قیمت چیلر 70 تن تراکمی بر اساس نوع و چند معیار دیگر مشخص می شود که ادامه شما را با این جزئیات آشنا می نماییم تا بتوانید قیمت چیلر 70 تن را در مدل های مختلف بررسی نمایید و خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر های 70 تن و غیره می باشد و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت چیلر 70 تن با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

انواع چیلر 70 تن تراکمی

چیلرهای تراکمی به دو صورت هوا خنک و آب خنک طراحی و تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود ار دارند که در ادامه هر کدام را بررسی می نماییم.

قیمت  چیلر 70 تن هوا خنک

قیمت چیلر 70 تن هوا خنک در شرایط یکسان کمی از نمونه آب خنک گران تر می باشد ولی به دلیل راحتی استفاده از آن محبوبیت بیشتری دارد این دسته از چیلر ها طول عمر زیادی دارند و هزینه تعمیر و نگهداری چیلر هوا خنک پایین می باشد ولی مصرف انرژی آن از چیلر های آبی بیشتر می باشد و دلیل آن هم فن های استفاده شده در ساختار کندانسور می باشد.

قیمت چیلر 70 تن

چیلر های هوا خنک در شرایط آب و هوایی مختلف راندمان متفاوتی دارند و استفاده از آن در مناطق با شرایط آب و هوایی گرم و خشک پیشنهاد نمی شود به این دلیل که راندمان و ظرفیت دستگاه کاهش می یابد و عملکرد بهینه ای در این مناطق ندارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب چیلر به مقاله چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 70 تن آب خنک

چیلر 70 تن آب خنک از راندمان بالایی برخوردار می باشد و قیمت آن از چیلر هوا خنک 70 تن مناسب تر می باشد ولی هزینه تعمیر و نگهداری آن در مقایسه با مدل هوا خنک بیشتر می باشد به این دلیل که کندانسور آبی استفاده شده در ساخت این چیلر نیاز به سرویس و شستشوی دوره ای دارد.

آب سبب فرسایش و رسوب گذاری در کندانسور می شود و این رسوب ها سبب کاهش راندمان دستگاه می شود و باید رسوب زدایی شود تا اختلالی در عملکرد چیلر 70 تن آب خنک ایجاد نشود.

از چیلر 70 تن آب خنک می توان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود.

قیمت چیلر تراکمی 70 تن

شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر های مختلف در ظرفیت مورد نیاز به صفحه قیمت چیلر هوا خنک و آب خنک  مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 70 تن متناسب با شرایط منطقه شما

انتخاب چیلر بر اساس معیار های مختلفی انجام می شود که قصد داریم شما را با این نکات آشنا نماییم.

چیلر های آب خنک از راندمان بسیار بالایی برخوردار می باشد و استفاده از آن ها در برخی مناطق توجیه بالایی دارد به عنوان مثال در مناطقی که به منابع آبی آزاد دسترسی داریم استفاده از چیلر آبی را راحت تر می کند به این دلیل که هزینه تامین آب مورد استفاده کندانسور چیلر کمتری می شود.

استفاده از چیلر آبی یا همان آب خنک در مناطق با شرایط آب و هوایی گرم خشک که چیلر های هوایی راندمان پایینی دارند بسیار منطقی می باشد به این دلیل که هزینه مصرف انرژی چیلر کاهش می یابد و ظرفیت نامی آن به ظرفیت واقعی نزدیکتر می باشد.

در مناطق گرم و مرطوب بهتر است از چیلر های هوایی استفاده شود مخصوصا اگر به منابع آبی آزاد دسترسی نداشته باشیم در این مناطق بازیافت و خنک نمودن آب گرم کندانسور انرژی زیادی را هدر می دهد.

استفاده از چیلرهای هوا خنک در مناطق با شرایط آب و هوایی معتدل و خنک مقرون به صرفه و توجیه اقتصادی بالایی دارد این دستگاه ها هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند و استفاده از آنها مشکلات کمتری دارد البته به نکته بسیار مهمی هم باید توجه کنیم و آن تامین برق این دستگاه می باشد و باید بدانید اختلاف مصرف انرژی چیلر 70 تن هوا خنک نسبتا بیشتر از چیلر 70 تن آب خنک می باشد.

جهت استعلام چیلر خانگی 70 تن مناسب با نیاز شما به صفحه قیمت چیلر خانگی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 70 تن : کمپرسور

کمپرسور استفاده شده در ساخت چیلر 70 تن تاثیر بسزایی در قیمت و عملکرد چیلر شما دارد در ساخت چیلر می توان از کمپرسورهای مختلفی چون اسکرو، اسکرال و پیستونی استفاده نمود که دو مدل اسکرو و اسکرال به دلیل صدای کمتر و راندمان بالا بیشتر در ساخت چیلر ها استفاده می شوند.

برند کمپرسور مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت چیلر 70 تن می باشد صنایع برودتی نوری در ساحت چیلر های خود از کمپرسور های بیتزر، دانفوس و کوپلند استفاده می کند که برترین برندهای تولید کننده کمپرسور در اروپا و امریکا می باشند.

یکی از برترین تولید کنندگان چیلر در ایران کمپانی نیک نوری می باشد و شما می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به صفحه چیلر نیک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 70 تن : کندانسور

کندانسور استفاده شده در ساخت چیلر همانطور که در بالا اشاره نمودیم از مدل ها آبی و هوایی می باشد و قیمت کندانسورهای هوایی کمی از کندانسورهای آبی بیشتر می باشد.

در ساخت کندانسور های آبی معمولا از لوله های استیل یا مسی استفاده می کنند که لوله های مسی ضریب انتقال حرارت بالاتری دارند و باعث افزایش راندمان کندانسور آبی می شود.

کندانسور هوایی مورد استفاده در ساخت چیلر معمولا دارای لوله های مسی با فین های آلومینیومی می باشد البته نوع جدیدی از آلیاژ در ساخت فین استفاده می شود که به آن ها گلدن فین یا فین طلایی می گویند این دسته از فین ها برای مناطق نزدیک به دریا بسیار مناسب می باشد به این دلیل که فین های آلومینیومی در این مناطق دچار فرسایش می شوند ولی کندانسور های گلدن فین مقاومت بالاتری دارند.

طراحی این دو مدل کندانسور باید با استفاده از آلیاژ های مرغوب که درصد خلوص بالایی دارند انجام شود و همچنین ضخامت و لوله ها و فین ها در اندازه مناسبی باشد تا علاوه بر افزایش راندمان طول عمر آن هم افزایش یابد.

استفاده از اصول مهندسی بر اساس تکنولوژی روز دنیا در ساخت چیلر باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی آن می شود.

خرید چیلر 70 تن

قیمت چیلر 70 تن : اواپراتور

اواپرتور چیلر 70 تن معمولا از نوع پوسته و لوله می باشد که بهتر است از اواپراتور با لوله مسی استفاده شود تا راندمان و عملکرد چیلر شما افزایش یابد. در اواپراتور چیلر 70 تن عملیات کاهش دمای آب انجام می شود و برای ساخت این دستگاه باید از آلیاژ های مناسب و جدیدترین تکنولوژی و علم روز بهره برد.

تجهیزاتی که در اینجا ذکر نمودیم مربوط به چیلر سرمایشی می باشد و چیلر های گرمایشی مجهز به تجهیزات دیگری نیز می باشند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع چیلرها به صفحه چیلر سرمایشی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 70 تن : برند تجهیزات

قطعات متعددی دیگری در ساخت چیلر استفاده می شود که در قیمت چیلر 70 تن بسیار تاثیر گذار می باشد این قطعات شامل فیلتر درایر، سایت گلاس، اکسپنشن ولو، اویل سپراتور، ترموستات و غیره می باشد که صنایع برودتی نوری در ساخت چیلر های خود از قطعات برندهای معروف کستل و دانفوس استفاده می کنند که کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

فهرست محتوا
نظرات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیلر 70 تن نیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *