مقالات

قیمت کانکس ماموت

کانکس ماموت

قیمت کانکس ماموت بر اساس نوع و ویژگی هایی که دارد متفاوت می باشد این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از آن می توان برای کاربری های مختلفی استفاده نمود که در ادامه به بررسی دقیق این محصول می پردازیم.

صنایع برودتی نیشک نوری ارائه دهنده انواع کانکس ماموت می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت کانکس ماموت و دریافت مشاوره تخصصی رایگان برای سفارش کانکس مناسب نیاز شما با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

کانکس ماموت

کانکس ماموت چیست ؟

کانکس ماموت سازه پیش ساخته ای می باشد که برای استفاده موقت در مکان خاصی مورد استفاده قرار میگیرد این محصول دارای قابلیت حمل آسان می باشد و می توان از آن در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود.

معمولا از این سازه در پروژه های عمرانی مختلف برای اسکان پرسنل و کارگران پروژه استفاده می شود و امکانات رفاهی مختلفی را می توان در این سازه ها فراهم آورد تا راحتی افراد را افزایش داد.

کانکس ماموت به دلیل تولید با ساندویچ پانل های با کیفیت عایق بسیار قوی حرارت می باشد و با استفاده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مختلف در این سازه می توان هوای مطلوبی را برای افراد ساکن در این سازه فراهم آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

در ادامه ویژگی های این محصول را به شما معرفی می نماییم.

قیمت کانکس ماموت قابل حمل

کانکس ماموت به گونه ای طراحی شده است تا بتوان آن را به راحتی حمل نمود به گونه ای که به بخش های مختلف آن آسیبی وارد نشود و نصب کردن و باز کردن کانکس ماموت به راحتی انجام می شود.

کانکس ماموت آسان نصب

تولید و نصب کانکس ماموت در کارخانه انجام می شود اما در برخی مدل ها که نیاز به تجهیزات و بخش های قابل نصب دارد در محل پروژه انجام می شود و به دلیل برنامه ریزی دقیقی که انجام شده است نصب این بخش جانبی به دلیل طراحی مناسب و اماده سازی اولیه صحیح بسیار سریع و بدون مشکل انجام می شود.

کانکس ماموت وزن سازه

به دلیل تولید و ساخت کانکس با ساندویچ پانل این محصول سبک می باشد و این سبک بودن به معنی ضعیف بودن سازه نمی باشد و کانکس در مقابل زلزله و دیگر حوادث عملکرد مناسبی دارد.

کانکس ماموت زیبایی

کانکس ماموت دارای طراحی زیبایی می باشد این محصول با استفاده از ساندویچ پانل دیواری در رنگ های مختلف تولید می شود و این کانکس ها با دقت و ظرافت بالایی تولید می شوند به همین دلیل زیبایی لازم برای استفاده در مکان های مختلف را دارد.

مواد اولیه با کیفیت

همانطور که می دانید محصولات ماموت دارای طول عمر بالایی می باشند که دلیل آن استفاده از مواد اولیه مرغوب و بسیار با کیفیت می باشد.

تنوع بالای تولیدات و کاربری های متفاوت

از این سازه ابتدا تنها در محل پروژه های عمرانی مختلف جهت استراحت کارگران استفاده می شود ولی به دلیل ویژگی های خوبی که این محصول داشت کم کم در مکان های مختلفی حضور پیدا کرد و بر اساس نیاز در مدل های مختلفی طراحی و به بازار ارائه شد.

کانکس ماموت در مدل های مختلفی چون کانکس نگهبانی، مسکونی، پارکینگی، اداری، سرویس بهداشتی و غیره در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شود.

قیمت کانکس ماموت اداری

کانکس ها اداری ماموت بر اساس نیاز به صورت یک طبقه و دو طبقه طراحی و تولید می شوند این محصول با توجه به کاربردی که دارد دارای بخش های مختلف چون اتاق های مجزا، آبدارخانه و سرویس بهداشتی می باشد و این سازه را می توان به صورت ساده یا لوکس طراحی و تولید نمود.

کانکس ماموت

قیمت کانکس ماموت مهندسی

کانکس ماموت مهندسی معمولا محل کار کارشناسان و مهندسان پروژه می باشد که باید دارای اتاق کنفرانس، آبدارخانه، سرویس بهداشتی و اتاق استراحت باشد و این کانکس نیز می تواند به صورت معمولی یا بسیار شیک طراحی و تولید شود که بر اساس محل استفاده معمولا متغیر می باشد.

قیمت کانکس نگهبانی

کانکس های نگهبانی که از رایج ترین مدل های کانکس ماموت می باشد معمولا طراحی معمولی دارد و کمتر به صورت لوکس طراحی می شود این سازه محل مناسبی برای استقرار نگهبانان یا مسئول پارکینگ می باشد این کانکس ها معمولا در قسمت ورودی مجموعه های مختلف چون شرکت ها، پارکینگ ها و یا محل احداث پروژه قرار می گیرند و این سازه برای نظارت کامل محیط اطراف مناسب می باشد و پنجره های متعددی در اطراف آن قرار دارد.

کانکس ماموت

این محصول را می توان در رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی نمود تا نیاز تمامی مشتریان را برآورده نمود و همچنین امکانات رفاهی چون تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در آن نصب می شود تا بتوان در تمامی فصل ها از این سازه استفاده نمود.

کانکس سردخانه ماموت

کانکس سردخانه ماموت برای نگهداری محصولات غذایی فاسد شدنی در دمای پایین مناسب است. این کانکس عایق قوی حرارت می باشد و ضریب انتقال حرارت به درون محیط کانکس بسیار پایین می باشد. با استفاده از تجهیزات برودتی دمای محیط داخل کانکس سردخانه ماموت را می توان بین 8 تا 40- درجه سانتی گراد تنظیم نمود و برای نگهداری محصولات غذایی تازه و منجمد مناسب می باشد.

در ساخت کانکس ماموت سردخانه از ساندویچ پانل های بهداشتی برای صنایع غذایی استفاده می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع ساندویچ پانل ها به صفحه ساندویچ پانل صنایع غذایی مراجعه نمایید.

مشخصات فنی کانکس ماموت

همانطور که می دانید کانکس ماموت از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه ویژگی هر بخش را به صورت مجزا بررسی می نماییم.

اسکلت و شاسی

کانکس های ماموت دارای اسکلت و شاسی قوی و یکپارچه می باشند در ساخت اسکلت این محصول از تیرآهن استفاده شده است و اسکلت آن فلزی می باشد و ضخامت تیر آهن و دیگر بخش های فلزی اسکلت و شاسی بر اساس ابعاد و کاربری کانکس متفاوت می باشد و بخش های مختلف این سازه به وسیله جوش یا پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند.

کانکس ماموت در ابعاد مختلفی طراحی و اجرا می شود اما رایج ترین ابعاد این کانکس ها 6 متری، 12 متری و 15 متری می باشد که با توجه به درخواست مشتری طراحی و اجرا می شود.

ورق بدنه و سقف

بدنه و سقف کانکس با استفاده از ساندویچ پانل سقفی و دیواری ساخته شده است و ورق استفاده شده در ساختار این محصول متفاوت می باشد که معمولا از ورق گالوانیزه یا آلوزینک با ضخامت 0.7 میلی متر دو رو رنگ که به صورت شادولاین یا گام دار فرم گرفته است در دیوارهای این سازه استفاده می شود و برای سقف کانکس از همین ورق با فرم کرکره ای استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

در طراحی سقف سازه کانکس شیب بندی و درز بندی مناسبی لازم می باشد تا از نفوذ رطوبت و باد جلوگیری شود و همچنین ناوادانی و نبشی های مناسب باید در ساخت آن استفاده شود تا از آسیب رسیدن به کانکس جلوگیری شود.

کانکس ماموتعایق

در ساخت ساندویچ پانل های کانکس ماموت از عایق پلی اورتان دیر سوز یا نسوز با ضخامت 4 سانت استفاده می شود و معمولا از عایق با دانسیته 40 استفاده می نمایند تا عایق صوتی و حرارتی قوی باشد.

قیمت کانکس ماموت

کانکس ماموت در مدل های مختلف با کاربری های متفاوتی تولید می شود و هر کدام از این کانکس ها دارای ابعاد و ویژگی های مختلفی می باشد که شما می توانید برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید و استعلام بهترین قیمت کانکس ماموت را از ما بخواهید.

 

 

سوالات متداول

از بیشترین جاهایی که کانکس ماموت کاربرد دارد می توانیم به استفاده های مسکونی، کارگاهی، سردخانه‌ای،

نگهبانی، سرویس بهداشتی، عوارضی،عابر بانک (ATM)،حفاری، مخابراتی (شلتر) و… اشاره کنیم.

قیمت کانکس ماموت بستگی زیادی به نوع جنس استفاده شده ، تجهیزات ، برند آن ها ، حجم انکس و کاربری آن دارد.

به طور مثال قیمت کانکس ماموت عابر بانک با قیمت کانکس سردخانه ماموت بکی نیست.

معمولا در کانکس های ماموت از عایق پلی اورتان دیرسوز یا نسوز با دانستیه 40 استفاده می شود.

دیدگاهی در مورد “قیمت کانکس ماموت

  1. آواتار حمید امیدواری حمید امیدواری گفت:

    سلام و روز بخیر
    من قصد خرید کانکس ماموت سردخانه ای دارم و میخوام که در آن حدود 3 تن گوشت منجمد نگهداری کنم آیا امکان پذیر هست یا خیر ؟

  2. آواتار امین محمد قلم دست ( مدیر سایت ) امین محمد قلم دست ( مدیر سایت ) گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    ما امکان ساخت کانکس سردخانه ماموت 3 تن با دمای 18- درجه سانتی گراد را داریم و شما می توانید برای خرید کانکس ماموت سردخانه ای در ابعاد و دمای مورد نظر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
    ما حتی ساخت کانکس تونل انجماد ماموت برای انجماد سریع محصولاتی پروتئینی را انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *