مقالات

خرید و قیمت گاز R32

قیمت گاز r32

برای استعلام قیمت گاز R32 و بررسی مشخصات فنی مانند نقطه جوش گاز R32 و ضریب زمین گرمایی و سایر ویژگی های آن با ما همراه باشید. در اینجا توصیه های لازم نحوه شارژ گاز R32 را در اختیار شما قرار می دهیم و شما را در خرید این محصول یاری می نماییم.

قیمت گاز R32 با توجه به اینکه در گروه گاز های نسل جدید با ضریب زمین گرمایی پایین قرار دارد. در ساختار آن ترکیبات مضر برای تخریب لایه اوزون وجود ندارد. نسبت به گاز های دیگر ارزان تر می باشد. به همین دلیل سبب شده است تا در صنایع برودتی جزو گازهای پر کاربرد قرار بگیرد.

گاز R32 با نام شیمیایی دیفلورئور متان شناخته می شود و در دسته مبرد های آلی قرار میگیرد. این دسته از گاز ها در مقایسه با گازهای CFC که اثرات زیست محیطی بسیاری دارد خطرات محیطی بسیار کمی دارد.

این مبرد قابل اشتعال بوده که با طبقه بندی A2 ایمن شده است.  این محصول در خط لوله های سیکل تبرید از نظر افت فشار و انتقال حرارت عملکرد خوبی دارد.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع گاز های مبرد می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت گاز R32 به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

نقطه جوش گاز r32

مشخصات گاز R32

این گاز دارای فرمول مولکولی CH2F2 می باشد و خواص فیزیکی آن بی رنگ و بدون بو می باشد. در صورتی که انسان در معرض این گاز قرار بگیرد دچار سوزش ملایم چشم ها می شود.

گاز R32 به راحتی در روغن حل می شود ولی حلال در آب نمی باشد. این گاز دارای ODP صفر می باشد. به همین دلیل اثر تخریبی بر روی لایه اوزون ندارد و دارای ضریب زمین گرمایی 670 GWP می باشد. از این رو به این گاز، گاز سبز و دوستدار محیط زیست می گویند.

فشار گاز R32 در مقایسه با گاز R22 حدود 60 درصد بیشتر می باشد. که حدودا نزدیک به فشار گاز R410A می باشد و عملکرد این گاز در سیکل تبرید مشابه گاز R410A می باشد.

روغن مناسب برای کمپرسور سیستم تبرید تراکمی که با گاز R32 کار می کند بهتر است از نوع POE باشد. برای عملکرد در دماهای مختلف می توان از روغن در گرید های VG68 , VG75 , VG46 , VG56 استفاده نمود تا عملیات روانکاری بخش های متحرک کمپرسور برودتی به خوبی انجام شود.

قیمت گاز R32 یکی از مشخصه های این گاز می باشد. به این دلیل که قیمت آن نسبت به سایر گازهای نسل جدید کمتر می باشد و قیمت گاز R32 بر اساس وزن کپسول آن متفاوت می باشد.

گاز R32

نقطه جوش گاز R32

نقطه جوش این گاز در فشار اتمسفر 51.6- درجه سانتی گراد می باشد و حد احتراق در هوا برابر با 31 درصد می باشد.

جایگزین گاز R32

گاز R32 جایگزین مناسبی برای گاز R410A می باشد و خصوصیات شیمیایی مشابهی به هم دارند و از سمتی قیمت گاز R32 نسبت به گاز R410A مناسب تر می باشد و هم ضرر کمتری به محیط زیست وارد می نماید. فقط در استفاده از این گاز باید اطمینان یابیم که خط لوله و تجهیزات استفاده شده در این سیستم تحمل فشار این گاز را به خوبی داشته باشند.

کاربرد گاز R32

از گاز R32 معمولا در سیستم های تهویه مطبوع استفاده می کنند و به گفته کارشناسان بهتر است از این گاز در سیستم های تبرید تراکمی با حجم پایین گاز استفاده شود.

همانطور که در بالا گفتیم این گاز جایگزین مناسبی برای R410a می باشد که در سیستم های تهویه مطبوع بسیار کاربردی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با چیلر ها تراکمی که از این گاز استفاده می نمایند می توانید به صفحه محصول چیلر تراکمی مراجعه نمایید.

برندهای گاز R32

گاز های مبرد توسط برندهای مختلفی در سراسر جهان تولید و ارائه می شوند که کیفیت هر گاز با توجه به برند آن متفاوت می باشد. کمپانی های معروفی در این زمینه هستند که همیشه پیشرو در تولید انواع گاز های مبرد می باشند و کیفیت و خلوص گاز تولیدی این کمپانی ها نسبت به دیگر برندهای بازار بالاتر می باشد.

در ادامه قصد داریم دو کمپانی که گاز R32 تولید می نمایند را به شما معرفی نماییم :

قیمت گاز R32 کولیب

قیمت گاز R32 کولیب در مقایسه با دیگر برندها کمی بیشتر می باشد. این کمپانی در تولید گاز مبرد توانایی بالایی دارد و مبردهای تولیدی این برند کیفیت بالایی دارند. کمپانی کولیب ارائه دهنده بیشتر مدل های گاز مبرد می باشد و برای خرید هر گاز مبردی می توان به این کمپانی اعتماد نمود.

قیمت گاز R32 دایکین

کمپانی دایکین دارای ثبت اختراع گاز R32 می باشد و دیگر کمپانی های تولید کننده گاز R32 باید حق ثبت اختراع این شرکت را پرداخت نمایند. کمپانی دایکین ژاپن خود نیز این گاز را در حجم بسیار بالایی تولید می نمود. به این دلیل که در بازه زمانی خاصی این گاز در بیشتر تجهیزات برودتی ژاپنی مورد استفاده قرار می گرفت و همچنین قیمت گاز R32 در مقایسه با گاز مشابه ارزان تر می باشد.

نحوه شارژ گاز R32

نحوه شارژ گاز R32 همانند سایر گازها می باشد. اما باید با احتیاط بیشتر و در محیطی امن انجام شود به این دلیل که این گاز تا حدودی قابل اشتعال می باشد. هنگام شارژ گاز R32 باید بر اساس فشاری که دستگاه برودتی مشخص نموده است سیکل را شارژ نمایید.

در صورتی که از این گاز به عنوان جایگزین گاز R134 استفاده می نمایید باید سیستم را با فشار متفاوتی شارژ نمایید که در دستور العمل دستگاه برودتی به آن اشاره شده است. اگر این اطلاعات همراه با دستگاه ارائه نشده بود باید از متخصصین این حرفه درخواست نمایید تا سیستم برودتی شما را بررسی و بر اساس آن شارژ را انجام دهید.

خرید گاز R32

جهت خرید گاز R32 شما باید به مراکز معتبر فروش گاز های مبرد مراجعه نمایید و از اصالت و اورجینال بودن برند گاز اطمینان یابید. همچنین باید قیمت گاز R32 را با مراکز معتبر مختلف مقایسه نمایید و این گاز را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت ویژه 7,900,000 تومان

قیمت پایه 9,900,000 تومان

خرید گاز R32

صنایع برودتی نوری این امکان را برای شما فراهم آورده است تا گاز مورد نیاز سیستم برودتی خود را با بهترین قیمت و تضمین اصالت برند خریداری نمایید. همچنین برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب گاز مبرد، تجهیزات جانبی و حجم گاز مورد نیاز را فراهم آورده است تا خریدی مطمئن و راحت را تجربه نمایید.

قیمت گاز R32 با توجه به این که جزو گازهای نسل جدید می باشد ولی قیمت مناسبی دارد و می توان برای محافظت از محیط زیست استفاده از این گاز را افزایش داد.

قیمت گاز R32 با توجه به وزن و برند تولید کننده متفاوت می باشد و شما می توانید برای استعلام قیمت گاز R32 در حجم ها و برندهای مختلف با همکاران ما در ارتباط باشید.

شارژ گاز r32

گاز مبرد چیست ؟

گازهای مبرد دارای خواص ترمودینامیکی می باشند که با استفاده از این ویژگی ها می توانند در سیکل تبرید عملیات جذب و دفع حرارت را به خوبی انجام دهند. به این صورت که گاز مبرد درون کمپرسور فشرده می شود که در اثر این عملیات دمای آن افزایش می یابد و سپس به برای تبدیل آن به مایع سمت کندانسور هدایت می شود.

درون کندانسور دمای گاز مبرد کاهش می یابد و به دلیل فشار بالایی که دارد در دمایی بالاتر از دمای تقطیر به مایع تبدیل می شود و سپس از کندانسور خارج و به سمت اواپراتور هدایت می شود.

مایع مبرد قبل از ورود به اواپراتور ابتدا از شیر انبساط یا همان اکسپنشن ولو عبور می کند و فشار آن بسیار کاهش می یابد و سپس وارد اواپراتور می شود که درون اواپراتور به دلیل فشار بسیار پایینی که دارد تمایل به تبخیر شدن پیدا می کند. با دریافت گرمای نهان تبخیر خود از محیط اطراف به گاز تبدیل می شود و سپس از اواپراتور خارج می شود و به این صورت سیکل تبرید ادامه می یابد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع گاز های فریون به صفحه محصول گاز فریون مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

قیمت گاز R22 تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد از جمله عرضه و تقاضا، محدودیت‌های محیط زیستی، تحریم‌ها، تغییرات در فناوری خنک کننده و اقتصاد جهانی. این قیمت‌ها ممکن است بسته به منطقه و شرایط بازار مختلفی داشته باشند.

قیمت گاز R22 به دلیل توقف تولید آن به دلیل تحریم‌های محیط زیستی، افزایش قیمت پیدا کرده است. در مقایسه با گازهای جایگزین مانند R410A یا R134a که به عنوان جایگزین‌های سبزتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، قیمت گاز R22 معمولاً بالاتر است.

محدودیت‌های محیط زیستی و توصیه‌های بین‌المللی برای کاهش استفاده از گازهای مضر مانند گاز R22 باعث کاهش تولید و عرضه آن شده است، این موضوع منجر به افزایش قیمت گاز R22 شده است. نیاز به رفع و جایگزینی سیستم‌های استفاده کننده از این گاز نیز برای کاهش آسیب به محیط زیست اهمیت دارد.

دیدگاهی در مورد “خرید و قیمت گاز R32

  1. آواتار بهروز صفایی بهروز صفایی گفت:

    سلام
    روز بخیر
    ببخشید من یک چیلر دارم که با گاز R32 کار می کند ولی از عملکردش راضی نیستم به نظرتون باید مجدد گازش شارژ شود یا مشکل چیز دیگه ای هستش ؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      ابتدا خدمتتون عرض کنم که چیلرهایی که با گاز R32 کار می کنند نسبت به سایر چیلرها راندمان و عملکرد بهتری دارند و دلیل آن هم ویژگی های برتر گاز R32 نسبت به سایر مدل ها می باشد.
      مورد دیگه ای که باید خدمت شما عرض کنم این هستش که راندمان و عملکرد چیلر ها به عوامل متعددی بستگی دارد و اینکه الان چیلر شما خوب کار نمی کند یکی از دلایل آن می تواند کم بودن گاز مبرد باشد ولی باید همه عوامل توسط یک متخصص بررسی شود و سپس می توان به درستی تصمیم گیری نمود.
      یک از مشکلات رایج چیلر ها کثیف شدن کندانسور می باشد و مخصوصا در چیلرهای آبی که دچار رسوب می شوند و راندمان کلی چیلر کاهش می یابد. درصورتی که شما از چیلر هوا خنک استفاده می کنید می توانید آن را تمیز نمایید و نتیجه را بررسی نمایید و در صورتی که مشکل رفع نشد از مشاوره تلفنی متخصصین برای پیدا کردن مشکل یا اعزام کارشناس استفاده نمایید تا مشکل شما سریعتر برطرف شود.

  2. آواتار سروش ایمانی سروش ایمانی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من 50 تا کپسول گاز R32 لازم دارم شما موجود دارین ؟
    با شرکت های دیگه که صحبت کردم اغلب میگفتن این تعداد به سختی گیر میاد شما امکان تامین تعداد زیاد کپسول 13 کیلویی این گاز رو دارید ؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      این تعداد گپسول گاز R32 را ما در انبار شرکت خودمون موجود داریم و حتی اگر بیشتر هم لازم داشته باشید موجود هست.
      برای خرید گاز R32 در تعداد بالا به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا این محصول را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.
      مجموعه ما فروش گاز R32 را به صورت تکی و عمده انجام می دهد و هر تعداد کپسول گاز نیاز داشته باشید امکان تامین آن را داریم.

  3. آواتار کیارش رحیمی کیارش رحیمی گفت:

    سلام روز بخیر
    شما فروش اینترنتی گاز R32 هم دارید ؟
    برای خرید اینترنتی گاز R32 باید چکار کنم ؟ روی سایتتون امکان خرید آنلاین ندارید و الان میخوام که این گاز رو خریداری کنم
    لطفا قیمت گاز R32 رو هم بفرمایید.
    داخل کاتالوگ چیلر من نوشته R32 refrigerant گازی که شما ارائه می دهید همین هستش ؟

  4. آواتار قلم دست ( مدیر سایت ) قلم دست ( مدیر سایت ) گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    شما می توانید برای خرید اینترنتی گاز R32 از طریق چت آنلاین سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پس از اعلام قیمت گاز R32 به صورت دقیق اقدام به واریز وجه نمایید و سپس ما محصول را به ادرس شما ارسال می نماییم. همچنین شما می توانید برای خرید سریع گاز R32 با کارشناسان ما تماس بگیرید.
    در جواب سوال اخر شما باید خدمت شما عرض کنم که بله گاز مورد نظر شما همین گاز R32 می باشد.

  5. آواتار سامان مولایی سامان مولایی گفت:

    سلام، برای سیستم سرمایشی از بین گازهای R407،R410،R22،R32 بهتره است که از کدام گاز استفاده کنم ؟ ممنون میشم که توضیح کاملی رو ارائه بدید.

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، همانطور که می دانید یکی از نکات مهم قبل استفاده از هر گازی بررسی تاثیر آن بر روی لایه اوزون می باشد زیرا با ایجاد گرمایی که انسان ها باعث ایجاد آن هستند، لایه اوزون رو به تخریب شدن می رود. به همین علت در استفاده های خانگی و صنایع، از انواع گازها توجه به نکات محیط زیستی اصل اول می باشد.
      از گازهای R407،R410،R22 برای سیستم های برودتی استفاده می شده است ولی به خاطر آسیب هایی که این گاز ها بر محیط زیست و لایه اوزون وارد می کرده اند کم کم دیگر از این گازها استفاده نمی شود یا به مقدار کم استفاده می گردد.
      گازR32 به عنوان گاز جایگزین مناسبی برای گاز 410 R می باشد که در ذیل برخی از فواید استفاده از گاز R32 را به اختصار بیان می کنیم.
      گازR32 به دلیل داشتن ODP هیچگونه اثر مخربی روی محیط زیست و اوزون نمی گذارد.
      در استفاده از گازr32 به لایه اوزون آسیبی نمی رسد.
      گازr32 در سیستم های سرمایشی دارای عملکرد خیلی بهتر نسبت به گاز 410 R می باشد زیرا گرمای اطراف را خیلی سریع تر و بهتر جذب و به سرما تبدیل می کند.
      خرید گازR32 بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.
      در استفاده از گازR32 مصرف برق کمتر می شود.
      گاز r32 نسبت به باقی گازهای ذکر شده قابلیت اشتعال پایین تری را دارد.
      می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره گاز r32 و قیمت گاز r32 ونحوه خرید عمده گاز r32 با کارشناسان ما در صنایع برودتی نیک نوری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *