چیلر

مینی چیلر صنعتی

مینی چیلر صنعتی

برای خرید مینی چیلر صنعتی ابتدا پیشنهاد می کنیم که از مشاوره رایگان تیم فروش مینی چیلر ما استفاه نمایید و سپس این محصول را با تضمین بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع مینی چیلرهای صنعتی می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت مینی چیلر صنعتی و دریافت مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

مینی چیلر صنعتی دستگاهی می باشد که تولید آب خنک در حجم بالا می نماید و دارای کاربردهای فراوانی در صنعت می باشد و در کارخانجات و صنایع مختلفی استفاده می شود. در اینجا قصد داریم که شما را با این محصول آشنا نماییم تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

مینی چیلر صنعتی چگونه کار می کند ؟

عملکرد همه چیلرهای تراکمی تقریبا یکسان می باشد و مینی چیلر صنعتی که جزو چیلرهای تراکمی می باشد دارای سیکل تبرید تراکمی می باشد و عملکرد آن به این صورت می باشد که گاز مبرد با استفاده از کمپرسور فشرده و در سیکل تبرید به گردش در می آید و پس از فشرده سازی به سمت کندانسور هدایت می شود.

درون کندانسور دمای گاز فشرده شده کاهش می یابد و به دلیل فشار بالایی که دارد از حالت گاز به مایع تبدیل می شود و سپس از کندانسور خارج شده و به سمت اواپراتور هدایت می شود.

مایع مبرد قبل از ورود به اواپراتور ابتدا از شیر انبساط عبور می نماید و دچار افت فشار شدیدی می شود سپس وارد اواپراتور می شود. درون اواپراتور مایع مبرد به دلیل فشار بسیار پایینی که دارد تمایل به تبخیر شدن پیدا می کند و با دریافت گرمای نهان تبخیر خود از محیط اطراف به گاز تبدیل می شود و سپس از اواپراتور خارج می شود و این چرخه در مینی چیلر صنعتی ادامه پیدا می کند.

فروش مینی چیلر صنعتی

مزایای مینی چیلر صنعتی

مینی چیلر صنعتی کمک شایانی به صنایع مختلف می نماید از این دستگاه در صنایع غذایی برای تولید محصولات مختلف مانند شکلات استفاده می شود و باعث افزایش کیفیت محصولات می شود و یا از این دستگاه در ساخت تجهیزات پزشکی مانند MRI و سی تی اسکن استفاده می شود که باعث عملکرد بهتر و افزایش طول عمر دستگاه می شود.

از این دستگاه برای تولید لوازم مختلفی استفاده می شود به عنوان مثال در دستگاه های تزریق پلاستیک از مینی چیلر برای کاهش سریع دمای محصولات تولیدی استفاده می شود که باعث افزایش سرعت و کیفیت محصولات می شود.

مینی چیلرهای صنعتی دارای ابعاد کوچکی می باشند.

حمل و نقل آنها آسان می باشد.

راندمان بالایی دارند.

تولید در ظرفیت های مختلف

امکان استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف

و …

انواع مینی چیلر صنعتی

مینی چیلر های صنعتی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و به صورت کلی دارای دو دسته اصلی می باشند که در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

مینی چیلر صنعتی هوا خنک

این نوع مینی چیلر مجهز به کندانسور هوایی می باشد و برای کاهش دمای گاز مبرد از هوای محیط اطراف استفاده می نماید و به همین دلیل راندمان آن بر اساس شرایط آب و هوایی متفاوت می باشد. این نوع چیلرها استهلاک بسیار پایینی دارند و هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین می باشد به همین دلیل بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار میگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی قیمت چیلرهای مختلف به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت چیلر هوا خنک مراجعه نمایید.

خرید مینی چیلر صنعتی

مینی چیلر صنعتی آب خنک

این نوع مینی چیلر صنعتی راندمان بالاتری نسبت به مدل هوایی دارد و دلیل آن هم وجود کندانسور آبی در ساختار آن می باشد. مینی چیلر صنعتی آب خنک نیاز به یک منبع تامین آب برای کندانسور خود دارد و می توان برای تامین این آب از منابع آزاد آبی و یا از یک برج خنک کننده استفاده نماییم.

در مینی چیلر آب خنک صنعتی به دلیل گردش دائمی آب در قسمت کندانسور استهلاک بالایی دارد و کندانسور دستگاه دچار فرسایش و رسوب می شود به همین دلیل باید کندانسور دستگاه به صورت منظم سرویس و شستشو شود تا راندمان چیلر کاهش نیابد. به همین دلیل استفاده از این نوع کندانسور بسیار کاهش یافته است و معمولا از کندانسور های هوایی استفاده می نمایند.

البته در برخی مناطق که دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد استفاده از چیلر آب خنک بسیار منطقی می باشد به این دلیل که راندمان چیلر هوا خنک در این مناطق بسیار پایین می باشد.

اجزا مینی چیلر صنعتی

در ساخت مینی چیلرها از تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده می شود که در ادامه برخی از آنها را نام می بریم و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هر کدام از این قطعات به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

  • کمپرسور مینی چیلر صنعتی
  • کندانسور مینی چیلر صنعتی
  • اواپراتور مینی چیلر صنعتی
  • اویل سپراتور
  • اکسپنشن ولو
  • فیلتر درایر
  • گیج فشار
  • سایت گلاس
  • ترموستات
  • تابلو برق
  • و …

 

ظرفیت مینی چیلر صنعتی

مینی چیلرهای صنعتی معمولا در ظرفیت های 2 الی 12 تن تبرید طراحی و تولید می شوند تا طیف وسیعی از نیاز ها را برآورده نماید. در مواقعی که نیاز به ظرفیت بیشتری می باشد می توان از چند مینی چیلر به صورت موازی یا سری استفاده نمود و یا از یک چیلر مرکزی استفاده نمود که ابعاد و ظرفیت بالایی دارد و دیگر در دسته مینی چیلرهای صنعتی قرار نمیگیرد.

قیمت مینی چیلر صنعتی

خرید مینی چیلر صنعتی

خرید مینی چیلر صنعتی باید بر اساس نیاز و محل نصب آن انتخاب شود به همین دلیل باید قبل از خرید این محصول تحقیق و بررسی دقیق انجام دهید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه نمایید به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید این محصول ابتدا از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید و سپس اقدام به خرید این محصول نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت مینی چیلرها به صفحه قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

قیمت مینی چیلر صنعتی

قیمت مینی چیلر صنعتی بر اساس ظرفیت، برند، قطعات استفاده شده در آن و برند این قطعات متفاوت می باشد و شما باید هنگام استعلام قیمت چیلر صنعتی به این موارد توجه نمایید به این دلیل که تنها ظرفیت عامل تعیین کننده قیمت چیلر صنعتی نمی باشد و شما باید به دیگر مواردی که ذکر شود دقت نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرها به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “مینی چیلر صنعتی
  1. آواتار حسینی زاده حسینی زاده گفت:

    سلام، مینی چیلر صنعتی آب خنک چه ویژگی‌هایی دارد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، مینی چیلر صنعتی آب خنک با داشتن کندانسور آبی، در مقایسه با مدل هوایی، راندمان بالاتری دارد. این دستگاه نیاز به یک منبع آب برای کندانسور دارد و از منابع آزاد آبی یا برج خنک کننده برای تأمین این آب استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *