ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل و ساخت سازه با ساندویچ پانل نسبت به استفاده از دیگر مصالح ساختمانی راحت تر می باشد اما برای این کار نیاز به تخصص و مهارت کافی می باشد تا نصب و اجرا سازه با ساندویچ پانل به درستی انجام شود. اگر ساندویچ پانل به صورت صحیح نصب نشود ویژگی هایی چون عایق حرارت، صوت، رطوبت، طول عمر بالا و غیره را نخواهد داشت به این دلیل که هنگام نصب ساندویچ پانل باید همه ورق های ساندویچ پانل به صورت صحیح و درست در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به صورت اصولی و حرفه ای نصب شوند.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل می باشد و همچنین نصب ساندویچ پانل را در پروژه های مختلف با دقت و سرعت بالا برای شما انجام می دهد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت نصب ساندویچ پانل به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

ساخت و نصب ساندویچ پانل

تولید ساندویچ پانل در کارخانه های متعددی انجام می شود و می توان گفت که این محصول با کیفیت بسیار بالایی در کشور ایران تولید  و حتی به کشور های همسایه نیز صادر می شود. این محصول به دو صورت سقفی و دیواری در ضخامت ها و مدل های متنوعی تولید می شود و امکان استفاده از این محصول در پروژه های مختلف ساختمانی امکان پذیر می باشد.

نصب ساندویچ پانل

شرکت های نصب ساندویچ پانل

شرکت ها و مجموعه های مختلفی کار نصب ساندویچ پانل را انجام می دهند که باید قبل از انتخاب یک مجموعه برای اجرای پروژه نصب ساندویچ پانل ابتدا رزومه و پروژه های قبلی اجرا شده توسط این شرکت را بررسی نمایید این کار باید با مهارت کافی و دقت بالا انجام شود تا این سازه طول عمر بالایی داشته باشد و همچنین ویژگی های ساندویچ پانل برای شما کاربردی باشد.

صنایع برودتی نوری از بزرگترین مجریان نصب ساندویچ پانل در کشور می باشد و پروژه های بسیار زیادی در سراسر داخل و خارج از کشور اجرا نموده است و شما می توانید برای اطمینان از کیفیت کار این مجموعه ابتدا نمونه های اجرا شده در شهر خود را بررسی نمایید و سپس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تیم نصب ساندویچ پانل برودتی نوری توانایی اجرای انواع سازه ها در سریعترین زمان ممکن با بالاترین دقت دارند و شما می توانید بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

راهنمای نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل نیاز به ابزار و تجهیزات مناسب و از همه مهمتر نیاز به سابقه دارد قبل از نصب ساندویچ پانل باید سازه یا همان اسکلت ساختمان به صورت بسیار دقیقی ساخته شده باشد که باید به مواردی چون ستون ها، عرض کلی، محل نصب پانل، ارتفاع پانل و شدت وزش باد در منطقه توجه نماییم.

نصب ساندویچ پانل

یکی از انواع برند های تولید کننده ساندویچ پانل شرکت ماموت می باشد و شما می توانید برای آشنایی با محصولات این کمپانی به صفحه ساندویچ پانل ماموت مراجعه نمایید.

نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری

برای نصب ساندویچ پانل دیواری باید مراحل مختلفی را بر اساس نوع پروژه انجام دهید که در اینجا به برخی از آنها اشاره می نماییم.

ابتدا باید زیر سازی مناسبی برای نصب ساندویچ پانل دیواری داشته باشیم و پروفیل ها را با فاصله صحیح به یکدیگر متصل نماییم سپس ساندویچ پانل ها را با  پیچ سر مته با قطر و طول مناسب برای پیچ کردن ساندویچ پانل به پروفیل در هر یک متر مربع استفاده می کنیم.

در قسمت های لازم نبشی مناسب را با استفاده از پیچ بر روی ساندویچ پانل نصب می نماییم و همچنین از فوم اسپری پلی اورتان جهت درز بندی پنل ها استفاده می نماییم و تمامی درز های بین هر پانل را با استفاده از این فوم پر می نماییم.

در نصب ساندویچ پانل دیواری باید هر پانل را تراز نماییم و از صاف بودن و محل نصب آن اطمینان یابیم.

در صورتی که در سازه نیاز به ورودی و پنجره می باشد باید قبل از نصب پانل ابتدا برش های لازم را بر روی پانل بزنیم و سپس نصب را انجام دهیم.

نصب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های دیواری دارای مدل های مختلفی می باشند و شیوه نصب هر کدام متفاوت می باشد به عنوان مثال نصب ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی به این صورت می باشد که هر پانل مستقیم روی محل مورد نظر پیچ می شود و اورلپ ساندویچ پانل بعدی بر روی محل پیچ قرار می گیرد که این باعث افزایش زیبایی سازه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

نحوه نصب ساندویچ پانل سقفی

پانل ها بر روی تیر فرعی که از جنس پروفیل می باشند نصب می شود و برای ساخت سازه های صنعتی و سوله ابتدا آبرو و سپس پروفیل با مقطع Z نصب می شود و پانل ها با استفاده از پیچ سرمته گالوانیزه واشردار به لایه زیرین متصل می شود.

پانل های سقفی را باید بر اساس طول و جهت نصب در محل نصب روی ساختار پشتیبان سقف محکم شوند تا در برابر لغزش و باد محفوظ بمانند. محل قرار گیری پانل به صورت عرضی یا طولی به شاسی یا ساختمان با استفاده از ناودانی های مخصوصی انجام می شود که دارای ضخامت 1.5 یا 2 میلی متر می باشد که این ناودانی ها را باید با استفاده از پرچ با فواصل 25 الی 30 سانتی متر انجام شود.

نصب ساندویچ پانل سقفی باید با دقت بیشتری انجام شود چون این قسمت از سازه در معرض تابش نور خورشید و دیگر عوامل جوی چون باران و برف می باشد به همین دلیل باید آب بندی و درزبندی مطمئنی داشته باشد تا پس از گذشت زمان دچار آسیب و نشتی نشود.

جهت آب بندی و درز بندی ساندویچ پانل ها از تجهیزاتی چون فوم پلی اورتان، ورق فلاشینگ، نوار چسب مخصوص و ورق آبرو استفاده می نمایند.

نصب ساندویچ پانل

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای نصب ساندویچ پانل می باشد و شما می توانید برای خرید این تجهیزات و لوازم با ما در ارتباط باشید.

نصب ساندویچ پانل سردخانه

نصب ساندویچ پانل سردخانه باید با دقت و عایق بندی بسیار دقیق تری انجام شود چون در سردخانه ها نیاز به یک عایق حرارتی بسیار قوی داریم تا از هدر رفت انرژی جلوگیری نماییم هرچه عایق بندی ساندویچ پانل سردخانه بهتر انجام شود مصرف انرژی سردخانه کاهش می یابد و همچنین تجهیزات برودتی مورد استفاده در سردخانه استهلاک پایین تری خواهند داشت که در نتیجه سبب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری سردخانه می شود.

قیمت نصب ساندویچ پانل

دستمزد نصب ساندویچ پانل برای اساس پروژه مختلف می باشد و قبل از استعلام اجرت نصب ساندویچ پانل ابتدا بهتر است که از توانایی و کیفیت کار مجری اطمینان کامل یابید همانطور که در بالا شما را تا حدودی با نحوه نصب ساندویچ پانل آشنا نمودیم متوجه می شوید که این کار نیاز به سابقه دارد و به شما پیشنهاد می کنیم که برای نصب ساندویچ پانل خود با بهترین قیمت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “نصب ساندویچ پانل
  1. آواتار جهرمی جهرمی گفت:

    کاربردهای ساندویچ پنل چیست؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، ساندویچ پنل‌ها به دلیل ویژگی‌های عایقی، مقاومت در برابر ضربه، سبک بودن و قابلیت نصب آسان، در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ذیل به برخی اشاره می کنیم :
      ساخت ساختمان‌های صنعتی و تجاری: برای دیوارها و سقف‌ها به کار می‌روند.
      کارگاه‌ها و کارخانه‌ها: برای ایجاد دیوارها و پوشش‌های داخلی و خارجی به کار می‌روند.
      ساخت سریع و مقرون به صرفه: به دلیل ساختار ساده و سریع، در پروژه‌هایی که نیاز به سرعت در اجرا دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.
      محیط‌های کنترل دما: به دلیل ویژگی‌های عایقی‌شان، برای ایجاد اتاق‌ها یا محیط‌هایی که نیاز به کنترل دما دارند، مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *