سردخانه

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی به عوامل مختلفی بستگی دارد که قصد داریم در ادامه به بررسی دقیق این موارد بپردازیم و هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی را در سال 1402 بر اساس معیارهایی که در اینجا توضیح می دهیم را برآورد می نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع سردخانه ها می باشد و شما می توانید برای استعلام  هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی در سال 1402 به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی چقدر می باشد ؟

همانطور که می دانید در ساخت سردخانه تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده می شود که این قطعات بر اساس محاسبات انجام شده توسط متخصصین و بر اساس معیارهای مختلفی صورت میگیرد که در ادامه قصد داریم شما را با این معیار ها و عوامل تاثیر گذار در قیمت سردخانه آشنا نماییم.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی : نوع سردخانه

یکی از عواملی که در هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی تاثیر گذار می باشد نوع سردخانه می باشد منظور ما از نوع سردخانه نوع مبرد استفاده شده در سیکل تبرید می باشد که مبردها به دو دسته کلی آمونیاکی و فریونی تقسیم می شوند.

سردخانه 20000 تنی که در دسته سردخانه های صنعتی قرار میگیرد امکان ساخت به دو صورت آمونیاکی و فریونی وجود دارد و هر دو نوع سردخانه توجیه اقتصادی دارد اما هزینه اولیه ساخت هر کدام از این سردخانه ها متفاوت می باشد که معمولا به دلیل هزینه پایین تعمیر و نگهداری سردخانه آمونیاکی، سردخانه ها در این ابعاد را به صورت آمونیاکی طراحی و اجرا می نمایند.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی

 

گاز های فریون مخصوصا نسل های قدیمی این گاز اثرات مخربی بر روی لایه اوزن دارند و همچنین دارای اثرات زمین گرمایی می باشند که جهت کاهش این مشکلات گازهای نسل جدید تری تولید شده اند که اثر تخریبی بر روی لایه اوزون ندارند و همچنین ضریب زمین گرمایی آنها کاهش یافته است که بهتر است در ساخت سردخانه 20000 تنی از این نوع گاز های استفاده شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه های آمونیاکی به صفحه محصول سردخانه آمونیاکی مراجعه نمایید.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی : دمای سردخانه

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی به دمای آن بستگی دارد این نوع سردخانه را بر اساس نوع محصول مورد نظر جهت نگهداری به دو صورت زیر صفر و بالای صفر طراحی و اجرا می نمایند که معمولا هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی زیر صفر بیشتر از سردخانه بالای صفر می باشد.

سردخانه های زیر صفر به بار برودتی بیشتری نسبت به سردخانه های بالای صفر نیاز دارند به همین دلیل از تجهیزات با ظرفیت بالاتری استفاده می شود که سبب افزایش قیمت این دسته از سردخانه های می شود.

دمای سردخانه های بالای صفر بین 1- الی 14 درجه سانتی گراد می باشد و دمای سردخانه های زیر صفر حدود 18- الی 40- درجه سانتی گراد می باشد.

به جای استفاده از کلمه دما سردخانه می توان گفت که بار برودتی مورد نیاز سردخانه بر روی هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی تاثیر گذار می باشد چون دمای محصول ورودی به محیط سردخانه بسیار مهم می باشد و هرچه دمای محصول ورودی پایین تر باشد نیاز به بار برودتی بیشتری می باشد تا بتوان محصول را به دمای مورد نیاز برسانیم.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی : نوع محصول مورد نگهداری

نوع محصول مورد نگهداری در سردخانه تاثیر بسزایی در هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی دارد محصولات مختلف علاوه بر دما پایین به شرایط دیگری چون رطوبت، نور، کنترل گازهای سردخانه و غیره نیاز دارند که برای تامین این شرایط نیاز به استفاده از تجهیزات و قطعات مناسبی می باشد که این تجهیزات و قطعات در هزینه احداث سردخانه 20000 تنی تاثیر گذار می باشد.

سردخانه سیب زمینی جزو آن دسته از سردخانه های می باشد که باید برای افزایش مدت زمان نگهداری محصول نیاز به نور می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ساخت سردخانه سیب زمینی مراجعه نمایید.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی : شرایط اقلیمی محل احداث

از دیگر عوامل تاثیر گذار در هزینه احداث سردخانه 20000 تنی شرایط اقلیمی محل احداث سردخانه می باشد به این دلیل که در محاسبات بار برودتی مورد نیاز و انتخاب قطعات و تجهیزات دمای هوا منطقه تاثیر گذار می باشد و هرچه دما هوا کمتر باشد نیاز به تجهیزات با بار برودتی بیشتر و عایق های قوی تری می باشیم.

علاوه بر دما عامل رطوبت، ارتفاع و چند فاکتور دیگر در انجام محاسبات و انتخاب تجهیزات سردخانه 20000 تنی موثر می باشد به عنوان مثال کندانسور ها که در 3 مدل هوایی، آبی و تبخیری تولید می شوند و کندانسور های هوایی در مناطق گرم و خشک راندمان پایینی دارند و پیشنهاد می شود که از کندانسورهای تبخیری یا آبی استفاده شود که تفاوت قیمتی بین کندانسور های مختلف در هزینه احداث سردخانه 20000 تنی تاثیر گذار می باشد.

هزینه احداث سردخانه 20000 تنی : تجهیزات

تجهیزات استفاده شده در ساخت سردخانه باعث ایجاد اختلاف قیمتی در هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی می شود تعداد قطعات استفاده شده و برند تجهیزات که نشان دهنده کیفیت قطعات می باشد باعث ایجاد اختلاف قیمت می شود. در ادامه به برخی از این تجهیزات اشاره می نماییم و برندهای معروف هر قطعه را به شما معرفی می نماییم.

کمپرسور

مهمترین بخش هر سردخانه کمپرسور آن می باشد کمپرسورها در مدل و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و انتخاب کمپرسور در ظرفیت مناسب که دارای کیفیت بالایی باشد بسیار مهم می باشد برندهایی چون بیتزر، دانفوس، دورین، مایکوم و کوپلند از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند و ضریب اطمینان سردخانه شما را افزایش می دهد.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی

کندانسور

کندانسور ها در 3 مدل مختلف هوایی، آبی و تبخیری طراحی و تولید می شوند که هر کدام از این کندانسور ها در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف راندمان متفاوتی دارند که باید با دقت بالا بر اساس محاسبات در ظرفیت مناسب انتخاب شوند.

کندانسور های تولید برودتی نیک نوری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد و برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف حتی اسیدی ترین مناطق بسیار مناسب می باشد.

اواپراتور

از دیگر تجهیزات مهم استفاده شده در ساخت سردخانه 20000 تنی اواپراتور آن می باشد این دستگاه وظیفه جذب گرمای محیط سردخانه را بر عهده دارد و تاثیر بسزایی در میزان رطوبت سردخانه دارد انتخاب این دستگاه باید با دقت بالایی بر اساس نوع محصول و دمای نگهداری انجام شود و اواپراتور هم باید بر اساس استاندارد ها و جدیدترین متود ها طراحی شده باشد تا عملکرد درستی در سردخانه داشته باشد.

اواپراتور برودتی نیک نوری بر اساس جدیدترین متود ها و استاندارد ها طراحی شده است و این امکان را به شما می دهد که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی در سردخانه نگهداری نمایید.

هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی

اواپراتور ها نقش بسیار اساسی در ساختار سردخانه های میوه دارد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه سردخانه میوه مراجعه نمایید.

جمع بندی هزینه احداث سردخانه 20000 تنی

همانطور که در اینجا متوجه شدین هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی به عامل های متفاوتی بستگی دارد که باید هزینه احداث سردخانه 20000 تنی را در سال 1402 با توجه به این موارد استعلام نمایید. شما می توانید برای استعلام قیمت دقیق هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بر اساس اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می دهید بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را به شما ارائه نماییم تا کسب و کار موفقی را شروع نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت سردخانه های متفاوت به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محاسبه هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

 

دیدگاهی در مورد “هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی

  1. آواتار معلم معلم گفت:

    سلام ، هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی بالای صفر برای شیراز چقدر است ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام برآورد قیمت ساخت سردخانه 20000 تنی بالای صفر بستگی به تجهیزات مورد استفاده ، مبرد و مکان احداث سردخانه دارد. با همکاران من در سایت نیک نوری تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *