ساندویچ پانل

بزرگ ترین کارخانه ساندویچ پانل

کارخانه ساندویچ پانل

با افزایش تقاضا برای پانل ساندویچی، تعداد زیادی کارخانه ساندویچ پانل در سراسر کشور شروع به فعالیت نمودن و هر کدام از کارخانه های ساندویچ پانل برای افزایش کیفیت ساخت محصولات خود از تکنولوژی جدیدتر و مواد اولیه بهتری استفاده می نمایند که در اینجا قصد داریم شما را با این کارخانجات آشنا نماییم و همچنین ویژگی های ساندویچ پانل مرغوب را به شما معرفی نماییم.

معرفی کارخانه ساندویچ پانل

کارخانه ساندویچ پانل این محصول را در مدل های مختلفی تولید می نمایند به این صورت که برخی از کارخانه های ساندویچ پانل این محصول را با استفاده از ورق فلزی و برخی با ورق های غیر فلزی مانند پی وی سی و غیره تولید می نمایند و یا برخی از این کارخانجات این محصول را با استفاده از عایق های متفاوتی چون XPS یا فوم پلی یورتان تولید می نمایند.

کارخانه ساندویچ پانل پیشرفته این محصول را در تمامی مدل ها تولید می نمایند تا نیاز های مختلف مصرف کنندگان را برآورده نماید.

کارخانه های ساندویچ پانل پانل معمولا ساخت کانکس ساندویچ پانل را نیز انجام می دهند و شما می توانید برای خرید کانکس ساندویچ پانل نیز به این کارخانه ها مراجعه نمایید.

انواع ساندویچ پانل ها

ساندویچ پانل ها داری مدل های مختلفی می باشند که در ادامه بررسی آنها می پردازیم.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی در کارخانه ساندویچ پانل در ضخامت های مختلفی بین 4 الی 20 سانتی متری تولید می شود ورق ساندویچ پانل سقفی را به صورت ذوزنقه ای فرم می دهند که به آن گام می گویند. این گام ها باعث افزایش مقاومت فشاری ساندویچ پانل های سقفی می شود و هرچه تعداد گام ها بیشتر باشد مقاومت پانل بیشتر می شود.

کارخانه ساندویچ پانل مشهد

ساندویچ پانل سقفی با استفاده از ورق فلزی در ضخامت های 0.5 الی 1.5 میلی متر تولید می شود که هرچه این ضخامت بیشتر باشد مقاومت پانل بیشتر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی استعلام قیمت آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

 

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری نیز همانند نمونه سقفی طراحی و تولید می شود با این تفاوت که معمولا ورق استفاده شده در ساخت این پانل از شیار با عمق کمتری برخوردار می باشد و برای تولید ساندویچ پانل دیواری صاف هیچ گونه شیاری بر روی سطح ورق ایجاد نمی کنیم.

کارخانه ساندویچ پانل این محصول را در ضخامت های 2 الی 20 سانتی متری تولید می نماید و برخی از مدل های این ساندویچ پانل عبارتند از ساندویچ پانل دیواری کلاسیک، مینیاتوری، صاف و پیچ مخفی که بر اساس سلیقه و نیاز انتخاب می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

کارخانه ساندویچ پانل دیواری

ویژگی های ساندویچ پانل

کارخانه ساندویچ پانل این محصول را با ویژگی های مختلفی ارائه می نماید که در ادامه ویژگی های ساندویچ پانل ها را بررسی می نماییم.

ورق ساندویچ پانل

کارخانه ساندویچ پانل این محصول را با استفاده از ورق های مختلفی چون ورق گالوانیزه، ورق آلوزینک و آلومینیوم تولید می نمایند و هر کدام از این ورق ها ویژگی های خاص خود را دارند که در قیمت ساندویچ پانل نیز تاثیر گذار می باشد.

ورق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل دارای ضخامت های مختلفی می باشد و معمولا از ورق 0.5 الی 1.5 میلی متری جهت ساخت پانل استفاده می نمایند و هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد مقاومت پانل افزایش می یابد که البته باعث افزایش قیمت ساندویچ پانل نیز می شود.

عامل دیگری که در مقاومت و استحکام ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد شیار های روی سطح پانل می باشد هرچه این شیارها بیشتر و عمق بیشتری داشته باشند مقاومت ساندویچ پانل افزایش می یابد و همچنین ورق بیشتر در ساخت پانل استفاده می شود که سبب افزایش قیمت ساندویچ پانل می شود.

عایق ساندویچ پانل

کارخانه ساندویچ پانل برای ساخت این محصول از عایق های مختلفی چون پشم شیشه، پشم سنگ، XPS، پلی استایرن، پلی یورتان و غیره استفاده می نمایند که بهترین عایق برای ساخت ساندویچ پانل پلی یورتان ها می باشند که ویژگی های منحصر به فردی دارند.

عایق استفاده شده در ساختار ساندویچ پانل دارای ضخامت های مختلفی می باشد و هرچه ضخامت عایق بیشتر باشد مقاومت پانل افزایش و به عایق صوتی و حرارتی بهتری تبدیل می شود.

برای افزایش مقاومت پانل و همچنین ساخت عایق حرارتی قوی تر، عایق را به صورت فشرده تولید می نمایند و هرچه دانسیته عایق بیشتر باشد این ویژگی ها بهبود می یابد و همچنین قیمت تمام شده ساندویچ پانل را افزایش می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

تولید کنندگان ساندویچ پانل

تعداد کارخانه های تولیدکننده ساندویچ پانل در ایران افزایش یافته است و در ادامه قصد داریم که شما را با دو کارخانه ساندویچ پانل که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می نمایند آشنا نماییم.

کارخانه ساندویچ پانل کبیر پانل

کارخانه ساندویچ پانل کبیر پانل از بزرگترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در ایران می باشد این شرکت مدل های مختلف ساندویچ پانل را با بالاترین کیفیت تولید می نماید و محصولات این کارخانه با استفاده از ورق گالوانیزه، آلوزینک و آلومینوم و عایق پلی یورتان با دانسیته های مختلف ارائه می شود.

کارخانه ساندویچ پانل کبیرپانل

محصولات کارخانه ساندویچ پانل کبیر پانل مناسب برای استفاده در سخت ترین شرایط آب و هوایی می باشد کبیر پانل ساندویچ پانل سقفی و دیواری با دانسیته 40 تولید می نماید که مناسب استفاده در ساخت سردخانه ها می باشد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری نماید.

شرکت کبیر پانل

محصولات  کارخانه ساندویچ پانل کبیر پانل به صورت کانتینیوس تولید می شوند به این معنی که این کمپانی می تواند ساندویچ پانل با طول های مختلفی را تولید نماید.  تکنولوژی ساخت ساندویچ پانل های کبیر پانل مطابق با استاندارد های روز اروپا می باشد و خط تولید این شرکت با استفاده از تجهیزات ایتالیایی ساخته شده است.

بزرگترین کارخانه ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ماموت

کارخانه ساندویچ پانل ماموت از دیگر شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل در ایران می باشد که محصولات این کارخانه نیز کیفیت ساخت بالایی دارد و تنوع بالای محصولات این کمپانی رنج گسترده ای از نیاز ها را برآورده می نماید.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل بر اساس نوع و ویژگی هایی که دارد مشخص می شود و همچنین برند ساندویچ پانل نیز در قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد. شما می توانید برای انتخاب ساندویچ پانل متناسب با نیاز خود با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و پس از انتخاب محصول مورد نیاز استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل مورد نظر را از کارشناسان فروش ما بگیرید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی در مورد “بزرگ ترین کارخانه ساندویچ پانل
  1. آواتار ناهد منش ناهد منش گفت:

    سلام ، کاربرد ساندویچ پنل در کجاست ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام از ساندوچ پنل ها در موارد ذیل استفاده می شود:
      ساختمان‌های صنعتی:
      در ساختمان‌های صنعتی برای ساخت دیوارها و سقف‌ها به‌کار می‌رود به دلیل ویژگی‌های عایق‌بندی، سبک بودن و سرعت نصب.
      سردخانه‌ها و انبارها:
      به عنوان دیوارها و سقف‌های سردخانه‌ها و انبارها جهت حفظ دما و کنترل حرارت به کار می‌رود.
      واحدهای تولید و کارگاه‌ها:
      در این مکان‌ها به‌عنوان دیوارها و پوشش‌های سقفی جهت عایق‌بندی حرارت و صدا به کار می‌رود.
      وسایل حمل و نقل:
      در ساخت قطارها، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها به عنوان بخشی از ساختار کراسه و دیوارهای خارجی به کار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *