ساندویچ پانل

اجرای ساندویچ پانل

اجرای ساندویچ پانل

اجرای ساندویچ پانل باید توسط یک تیم متخصص و حرفه ای انجام شود تا سازه شما زیبایی، استحکام و همچنین دیوارهای شما عایق قوی حرارتی باشد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

اجرای صحیح سازه ساندویچ پانل با مصالح مرغوب و با کیفیت سبب می شود که طول عمر سازه شما افزایش یابد و ویژگی های منحصر به فردی که ساندویچ پانل برای شما به ارمغان می آورد تنها با اجرای صحیح این سازه ها به واقعیت می پیوندد که در ادامه به این موارد اشاره می کنیم.

  • عایق قوی حرارت
  • ضد زلزله
  • ضد حریق
  • عایق الکتریسیته
  • امکان جابجایی سازه
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب
  • حمل و نقل آسان
  • نصب سریع و آسان
  • طول عمر بالا نسبت به مصالح ساختمانی سنتی
  • و …

مواردی که در بالا ذکر شود سبب افزایش محبوبیت سازه ساندویچ پانل شده است و اجرای ساندویچ پانل بسیار رواج یافته است و در ادامه نحوه ی اجرای ساندویچ پانل را برای شما شرح می دهیم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل می باشد و اجرای ساندویچ پانل را از صفر تا 100 برای شما انجام می دهد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل و اجرت اجرای ساندویچ پانل به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

اجرای ساختمان با ساندویچ پانل

نحوه ی اجرای ساندویچ پانل

برای اجرای ساندویچ پانل ابتدا باید اسکلت سازه را پیاده سازی نماییم. اسکلت ساختمان و سوله های ساندویچ پانل بر اساس نقشه از پیش آماده شده باید به صورت دقیق پیاده سازی شود و آهن کشی با فاصله مناسب اجرا شود.

ساندویچ پانل ها معمولا بر روی پروفیل با استفاده از پیچ سر مته فولادی نصب می شوند و آماده سازی زیر ساخت مناسب و دقیق برای نصب پانل های تاثیر بسزایی در مقاومت سازه شما دارد.

پس از آماده شدن اسکلت و زیر ساخت سازه پانل های دیواری و سقفی را بر روی این سازه نصب می نماییم که در ادامه توضیحات لازم برای هر کدام از این پانل ها را برای شما آورده ایم.

اجرای ساندویچ پانل سقفی

اجرای ساندویچ پانل سقفی باید به صورت دقیق و با شیب مناسب انجام شود و آبرو ها و درز گیری ها با دقت بالایی اجرا شود چون این قسمت از سازه بیشتر در معرض عوامل جوی می باشد.

ساندویچ پانل های سقفی که برای افزایش مقاومت انها به صورت ذوزنقه ای طراحی شده اند در مدل های 3 گام، 4 گام و 5 گام تولید می شوند که با افزایش این گام ها مقاومت فشاری ساندویچ پانل افزایش می یابد.

پانل های دیواری معمولا به صورت اورلب طراحی می شوند و لبه های آن بر روی یکدیگر قرار میگیرد و با استفاده از پیچ سر مته واشردار به یکدیگر و پروفیل زیرین خود متصل می شوند و به این صورت پانل ها به یکدیگر و اسکلت ساختمان متصل می شوند و البته قبل از نصب پانل سقفی ابتدا آبرو ها بر روی پروفیل نصب می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

اجرای ساندویچ پانل سقفی

نحوه اجرای ساندویچ پانل دیواری

پانل دیواری نیز مانند پانل سقفی بر روی پروفیل و زیر ساخت مناسب به صورت تراز با استفاده از پیچ سرمته با ضخامت و طول مناسب نصب می شود و در قسمت های لازم نبشی مناسب را با استفاده از پیچ بر روی ساندویچ پانل نصب می نماییم و همچنین از فوم اسپری پلی اورتان جهت درز بندی پنل ها استفاده می نماییم و تمامی درز های بین هر پانل را با استفاده از این فوم پر می نماییم.

پانل دیواری در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و نصب ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی به این صورت می باشد که پیچ در قسمت اورلب پانل نصب می شود و پس از نصب پانل به آهن و اسکلت پانل بعدی بر روی پیچ قبلی قرار میگیرد و به این صورت پیچ های سازه مشاهده نمی شود که سبب افزایش زیبایی ظاهر سازه می شود.

در اجرای ساندویچ پانل دیواری در صورتی که در نقشه پنجره یا درب وجود دارد باید قبل از نصب برش های لازم را بر روی پانل انجام دهید و سپس آن را نصب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

اجرای ساندویچ پانل دیواری

زیر سازی ساندویچ پانل دیواری

زیر سازی ساندویچ پانل دیواری همانطور که اشاره نمودیم باید به صورت بسیار دقیقی اجرا شود و پروفیل ها به فاصله مناسب بر اساس عرض ساندویچ پانل بر روی اسکلت سازه نصب شود به این صورت که پیچ باید در فاصله 1 تا 1.20 متری از یکدیگر به پروفیل متصل شوند و بر اساس همین امر زیر سازی منظمی ایجاد شود و پرفیل ها کاملا صاف و تراز شده نصب شوند.

اجرای ساختمان با ساندویچ پانل

در بسیاری از کشور های پیشرفته ساختمان ها را با استفاده از ساندویچ پانل اجرا می نمایند و برای این کار ابتدا باید نقشه مناسبی برای پیاده سازی اسکلت و سپس زیر سازی مناسب برای نصب پانل داشته باشیم که در ساخت ساختمان های متفاوت نیاز به نقشه و زیر ساخت های متفاوتی می باشد و برای انجام این کار به شما پیشنهاد می کنیم که از کارشناسان مربوط در این حوزه اطلاعات دقیق کسب نمایید و صنایع برودتی نوری مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه برای شما در نظر گرفته است.

اجرای ساندویچ پانل سردخانه

اجرای ساندویچ پانل ساختمان باید با استفاده از پانل های دانسیته 40 در ضخامت مناسب با درز بندی و عایق کاری بسیار دقیقی انجام شود چون اختلاف دمای داخل و خارج این سازه ها زیاد می باشد و باید میزان تبادل حرارت محیط بیرون با داخل را به حداقل برسانیم تا مصرف انرژی و استهلاک دستگاه های برودتی کاهش یابد که در نتیجه هزینه های تعمیر و نگهداری و هزینه برق مجموعه کاهش یابد.

در اجرای ساندویچ پانل سرخانه با استفاده از فلاشینگ، فوم پلی اورتان و چسب مخصوص باید تمامی درز ها پر نمود تا از ورود هوا به داخل محیط سرخانه جلوگیری شود.

دستمزد نصب ساندویچ پانل

دستمزد نصب ساندویچ پانل پروژه ها بر اساس نوع سازه و پانل متغیر می باشد که البته مهم ترین عامل تاثیر گذار در دستمزد اجرای ساندویچ پانل کیفیت کار و سرعت عمل مجری نیز می باشد همانطور که گفتیم این سازه باید با دقت بالایی اجرا شود تا کارایی مناسبی برای شما داشته باشد متاسفانه برخی از این پروژه با دقت لازم اجرا نمی شوند و بعد از مدت زمان کوتاهی به سازه آسیب وارد می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “اجرای ساندویچ پانل

  1. آواتار میترایی میترایی گفت:

    سلام ، برای اجرای ساندویچ پنل های سقفی و دیواری نیاز به زیر ساز یا وسایل خاصی است ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، بستگی به محل مورد نظر برای اجرای ساندویچ پنل دارد ، با همکاران من در سایت نیک نوری تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *