تونل انجماد

تجهیزات تونل انجماد

تجهیزات تونل انجماد

در اینجا قصد داریم شما را در خرید تجهیزات تونل انجماد راهنمایی نماییم تا بتوانید قطعات مورد نظر خود را با بهترین قیمت و اطمینان خاطر خریداری نمایید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع قطعات تونل انجماد می باشد و شما می توانید برای خرید و استعلام بهترین قیمت تجهیزات تونل انجماد با مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

انتخاب قطعات و تجهیزات تونل انجماد باید با دقت بالایی انجام شود. این سیستم بار برودتی زیادی را برای کاهش دما به حدود منفی 40 درجه سانتی گراد لازم دارد به همین دلیل این تجهیزات تحت فشار کاری زیادی عمل می نمایند. خرید تجهیزات تونل انجماد از برندهای معروف و با کیفیت سبب افزایش ضریب اطمینان تونل انجماد شما می شود.

لیست تجهیزات تونل انجماد

در زیر لیست قطعات دارای موجودی ذکر شده اند :

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • اواپراتور
  • اکسپنشن ولو
  • اویل سپراتور
  • هیت اکسچنجر
  • مایع شکن
  • فیلتر درایر
  • ساندویچ پانل
  • درب سردخانه ای
  • تجهیزات تابلو برق

انواع تجهیزات تونل انجماد

در ساخت تونل انجماد از قطعات و تجهیزات مختلفی استفاده می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم و شما را در انتخاب قطعه و برند آن راهنمایی می نماییم.

کمپرسور تونل انجماد

کمپرسور یکی از مهمترین تجهیزات تونل انجماد می باشد. این قطعه وظیفه فشرده سازی و به گردش در آوردن مبرد در سیکل تبرید را بر عهده دارد. در ساخت تونل انجماد معمولا از کمپرسور های دو مرحله استفاده می شود که برای کاهش دمای محیط تونل انجماد بهترین عملکرد را دارد.

کمپرسور تونل انجماد

پیشنهاد می شود که برای ساخت تونل انجماد از کمپرسور پیستونی دو مرحله ای بیتزر یا دورین استفاده شود که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

کندانسور تونل انجماد

کندانسور یکی دیگر از تجهیزات تونل انجماد می باشد که اهمیت بسیار بالایی در سیکل تبرید دارد. این دستگاه وظیفه کاهش دمای مبرد و تبدیل آن به مایع را بر عهده دارد. کندانسور ها در 3 مدل هوایی، آبی و تبخیری طراحی و تولید می شوند. هر کدام از این 3 نوع کندانسور در شرایط آب و هوایی مختلف راندمان متفاوتی دارند و باید به صورت کارشناسی شده انتخاب شوند.

استفاده از کندانسور آبی که راندمان بسیار بالایی دارد انتخاب مناسبی برای تونل انجماد می باشد. از این نوع کندانسور می توان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود. از برترین برندهای تولید کننده کندانسور می توان به کمپانی نیک اشاره نمود که انواع کندانسور ها را در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می نماید.

کندانسور تونل انجماد

اواپراتور تونل انجماد

قطعه مهم دیگری که در ساخت تونل انجماد مورد استفاده قرار میگیرد اواپراتور می باشد. اواپراتور مورد استفاده در تونل انجماد مجهز به فن های بسیار قوی می باشد و فاصله بین فین های آن بسیار زیاد می باشد. اواپراتور تونل انجماد باید به گونه ای طراحی شده باشد تا در دمای 40 – درجه سانتی گراد عملکرد مناسبی داشته باشد و فن آن توانایی گردش هوا در کل محیط تونل را داشته باشد.

از برترین تولید کنندگان اواپراتور تونل انجماد می توان به کمپانی نیک اشاره نمود که محصولات آن کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

ساندویچ پانل تونل انجماد

از ساندویچ پانل برای ساخت سازه تونل انجماد استفاده می شود. استفاده از ساندویچ پانل مرغوب و با ضخامت بالا از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید و از افزایش استهلاک تجهیزات برودتی نیز جلوگیری می نماید. پیشنهاد می شود که برای ساخت سازه تونل انجماد از ساندویچ پانل 15 الی 20 سانتی متری استفاده شود تا از ورود حرارت به درون سازه تا حد زیادی جلوگیری شود.

یکی از برترین تولید کنندگان ساندویچ پانل کمپانی کبیرپانل می باشد که در ساخت پانل های خود از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می نماید و دارای خط تولید بسیار پیشرفته اروپایی می باشد.

درب تونل انجماد

یکی دیگر از تجهیزات تونل انجماد درب آن می باشد که همانند درب سردخانه ای می باشد ولی از ضخامت بالاتری برخوردار می باشد و همچنین مجهز به المنت می باشد تا از یخ زدن جلوگیری نماید. درب تونل انجماد باید با دقت بالایی طراحی شده باشد و همچنین قطعات و یراق الات استفاده شده در آن توانایی عملکرد مناسب در دمای بسیار پایین را داشته باشد.

درب سالن تونل انجماد

فروش قطعات تونل انجماد

برای خرید تجهیزات تونل انجماد به شما پیشنهاد می کنیم که به مراکز معتبر فروش قطعات مراجعه نمایید تا از مشاوره تخصصی کارشناسان مجموعه برای انتخاب قطعات و تجهیزات خود استفاده نمایید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع قطعات تونل انجماد می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب تجهیزات سردخانه در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تونل های انجماد سریع به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه تونل انجماد سریع مراجعه نمایید.

قیمت تجهیزات تونل انجماد

به دلیل گسترده بودن برندها و قطعات تونل انجماد امکان ارائه لیست قیمت آنلاین تجهیزات وجود ندارد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت تجهیزات تونل انجماد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهی در مورد “تجهیزات تونل انجماد

  1. آواتار خادم خادم گفت:

    سلام، کمپرسور چه نقشی در تونل انجماد دارد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، کمپرسور یکی از اجزای اساسی تونل انجماد است و وظیفه فشرده‌سازی و به گردش درآوردن مبرد در سیکل تبرید را بر عهده دارد. در ساخت تونل انجماد معمولا از کمپرسورهای دو مرحله استفاده می‌شود که برای کاهش دمای محیط تونل انجماد بهترین عملکرد را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *