کمپرسور

تعمیر کمپرسور بیتزر

تعمیر کمپرسور بیتزر

کمپرسور بیتزر که از برترین برندهای اروپایی می باشد با طراحی سمی هرمتیک بیشتر کمپرسور های خود امکان تعمیر و سرویس آنها را فراهم کرده است همچنین ارائه تمامی قطعات یدکی اورجینال، تعمیر کمپرسور بیتزر را بسیار راحت نموده است و شما می توانید با خیالی راحت کمپرسور خراب خود را احیا نمایید.

اما تعمیر کمپرسور بیتزر در تعمیر سردخانه باید توسط تیمی حرفه ای و متخصص انجام شود که ما در اینجا با در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی در این زمینه شما را در انتخاب درست ترین مکان برای تعمیر کمپرسور بیتزر خود معرفی می کنیم.

تعمیر کمپرسور بیتزر در ایران

تعمیر کمپرسور بیتزر در ایران توسط نمایندگی های معتبر و شرکت های قدیمی فعال در زمینه تجهیزات برودتی انجام می شود و وجود قطعات یدکی اورجینال بیتزر این کار، بسیار اصولی و دقیق انجام می شود و همچنین تعمیر کمپرسور بیتزر بسیار مقرون به صرفه می باشد به دلیل افزایش شدید قیمت تجهیزات وارداتی کشور خرید کمپرسور نو بسیار هزینه بر می باشد و صرفه اقتصادی ندارد.

تعمیر کمپرسور بیتزر

صنایع برودتی نوری برای شما تعمیر کمپرسور بیتزر را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می دهد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام اجرت تعمیر کمپرسور همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتگوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

تعمیر کمپرسور بیتزر باید با دقت بالا و دانش کافی توسط متخصصین دوره دیده در این کمپانی انجام شود به این دلیل که کمپرسور ها تحت فشار بالایی کار می کنند و اگر تعمیر کمپرسور بیتزر به درستی انجام نشده باشد و قطعات به درستی در محل خود قرار نگرفته باشند عملکرد کلی کمپرسور با مشکل مواجه می شود و همچنین احتمال ایجاد خرابی بیشتر برای کمپرسور شما وجود دارد.

معمولا تعمیر کمپرسور بیتزر توسط مجموعه های بزرگی انجام می شود که دانش و اطلاعات کافی در زمینه تمامی تجهیزات استفاده شده در داخل کمپرسور را دارند تا بتوانند تک تک قطعات را به درستی بررسی و مشکل را شناسایی و سپس رفع نمایند.

در بیشتر مواقع تعمیرکاران غیر مجاز تنها برای رفع مشکل اقدام به تعویض سیم پیچ کمپرسور می نمایند که خود به تنهایی مشکل کلی کمپرسور را رفع نمی کند و پس از مدتی دوباره همین مشکل برای کمپرسور شما بوجود می آید پس تعمیر کمپرسور بیتزر تنها با تعویض یا تعمیر قطعه ای که خراب شدن آن مشهود است منتهی نمی شود و باید موارد دیگر هم بررسی شوند.

تعمیر کمپرسور بیتزر به دو صورت انجام می شود یکی تعویض قطعات داخل کمپرسور و دیگری تعمیر قطعات کمپرسور بیتزر می باشد هر یک از این حالت ها بر اساس نیاز و در خواست مشتری قابل انجام می باشد که در ادامه برخی از این قطعات و نحوه تعمیر یا تعویض آنها صحبت می کنیم.

جهت اطلاعات از قیمت کمپرسور های بیتزر می توانید به صفحه قیمت کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

تعمیر الکتروموتور کمپرسور بیتزر :

برای تعمیر کمپرسور بیتزر زمانی که الکترو موتور آن دچار مشکل شده است دو راه حل داریم که اولین و راحت ترین کار تعویض کامل سیم پیچ الکترو موتور می باشد که کمپانی بیتزر هم این قطعه را ارائه کرده است و توصیه می کند که از این روش استفاده نمایید و روش دیگری که می توان برای تعمیر این قطعه به کار گرفتم سیم پیچی مجدد آن می باشد که این کار باید به صورت دقیق و تخصصی انجام شود.

در سیم پیچ های اماده کمپانی بیتزر مجهز به سنسور کنترل دما می باشد و از درجه حفاظتی بالاتری برخوردار می باشد و نسبت به سیم پیچی مجدد طول عمر بالاتری دارد ولی هزینه آن هم بیشتر می باشد.

سرسیلندر کمپرسور بیتزر

در تعمیر کمپرسور بیتزر زمانی که سرسیلندر آن به دلیل دمای بالا موتور یا عملکرد در شرایط غیر استاندارد دچار آسیب شده است می توان دو راه حل ارائه کرد یکی تعویض کامل سرسیلندر و دیگری تراش سرسیلندر می باشد که در برخی مواقع با تراش سر سیلندر خرابی رفع نمی شود و باید به کل سرسیلندر را تعویض نمود و به شما توصیه می کنیم که حتما از سرسیلندر اورجینال بیتزر استفاده نمایید تا تعمیر کمپرسور بیتزر به صورت اصولی انجام شده باشد.

تعمیر کمپرسور بیتزر

میل لنگ کمپرسور بیتزر

این قطعه از کمپرسور بیتزر فشار بسیاری را تحمل میکند و وظیفه انتقال قدرت از الکتروموتور به شاتون را بر عهده دارد میل لنگ کمپرسور بیتزر ممکن است به دلیل ضربه های ناشی از حرکت شاتون دچار شکستگی یا خراشیدگی شود که می توان این مشکلات را از طریق تراشکاری یا تعویض کامل بر طرف نمود.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده قطعات و کمپرسور بیتزر در سراسر داخل و خارج از کشور می باشد و برای خرید قطعات و کمپرسور بیتزر در چابهار  و خرید قطعات و کمپرسور بیتزر در اصفهان بر روی لینک آن کلیک نمایید.

شاتون کمپرسور بیتزر

شاتون در کمپرسور ضربات زیادی را تحمل می کند با اینکه شاتون کمپرسور بیتزر از مقاومت بالایی برخوردار می باشد در برخی مواقع شاهد شکسته شدن این قطعه هستیم و برای تعمیر کمپرسور بیتزر که شاتون آن شکسته است تنها راه حل تعویض شاتون می باشد و به شما پیشنهاد میکنیم که از قطعات اورجینال استفاده نمایید.

کمپرسور بیتزر شامل هزاران قطعه درشت و کوچک می باشد که نمی توان در اینجا به همه آنها اشاره نمود اما می توانید برای مشکلات خود با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

قطعات نام برده شده در اینجا مربوط به کمپرسور پیستونی می باشد و مدل های مختلف کمپرسور بیتزر دارای قطعات و تجهیزات مختلفی می باشد البته کمپرسور های اسکرو بیتزر که به صورت هرمتیک طراحی می شوند غیر قابل تعمیر می باشند و قطعات آن هم موجود نمی باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه کمپرسور اسکرو بیتزر مراجعه نمایید.

سرویس کمپرسور بیتزر

با سرویس دوره ای کمپرسور بیتزر می توان از خرابی کمپرسور جلوگیری نمود تا نیاز به تعمیر کمپرسور بیتزر نباشد با انجام این سرویس های دوره ای میزان روغن و گاز کمپرسور باید به دقت چک شود به این دلیل که اگر میزان روغن کمپرسور به میزان کافی نباشد عملیات روانکاری به درستی انجام نمی شود و باعث افزایش اصطکاک در نتیجه افزایش استهلاک موتور می شود که خود باید ایجاد خرابی می شود.

 

تعمیر کمپرسور بیتزر

در صورتی که گاز موجود در سیکل تبرید مناسب نباشد مشکلاتی به همراه دارد که باعث دائم کار شدن کمپرسور و کاهش کارایی آن می شود به عنوان مثال زمانی که مبرد به میزان کافی در مدار نباشد کمپرسور باید میزان ناچیز گاز در مکش کرده و فشرده نماید که عملیات فشرده سازی به خوبی انجام نمی شود و مشکل در سیستم ایجاد می نماید و یا در صورتی که بیش از حد در سیستم گاز باشد اورلود می شود و ممکن است مبرد به صورت مایع وارد کمپرسور شود و باعث یخ زدن کمپرسور و خرابی قطعات داخل آن می شود که درنهایت نیاز به تعمیر کمپرسور می باشد.

برای دریافت اطلاعات فنی هر کمپرسور شما می توانید پلاک آن را بخوانید و با مراجعه به صفحه پلاک خوانی کمپرسور بیتزر اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید.

حال متوجه نیاز به سرویس دوره سیستم برودتی مخصوصا کمپرسور شده اید پس برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری مجموعه خود این موارد را بررسی نمایید.

برای انجام سرویس های دوره ای و تعمیر کمپرسور بیتزر خود همین حالا با شماره های درج شده در پایین سایت تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسورهای بیتزر به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “تعمیر کمپرسور بیتزر
  1. آواتار شریفی شریفی گفت:

    سلام ، شما تعمیر کمپرسور بیتزر در اصفهان هم انجام می دهید ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام با همکاران من در پشتیبانی نیک نوری تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کننند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *