ساندویچ پانل

خرید ساندویچ پانل متراژ پایین

خرید ساندویچ پانل متراژ پایین

برای خرید ساندویچ پانل متراژ پایین برای ساخت یا ترمیم سازه خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل ها در متراژ های مختلف می باشد و شما می توانید برای خرید و استعلام قیمت ساندویچ پانل متراژ پایین با ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل ها در متراژ های مختلف می باشد. شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل متراژ پایین به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید انواع ساندویچ پانل متراژ پایین

ساندویچ پانل ها دارای مدل های مختلفی چون سقفی و دیواری می باشند و در ضخامت ها و مدل های متعددی طراحی و تولید می شوند. در ادامه به بررسی انواع ساندویچ پانل ها می پردازیم و شما را در خرید این محصول راهنمایی می نماییم.

خرید ساندویچ پانل متراژ پایین برای ساخت سازه های مختلف مانند ساخت کانکس با ساندویچ پانل استفاده می شود.

ویژگی های ساندویچ پانل

  • عایق قوی حرارت و صوت
  • مقاوم در برابر زلزله
  • سبک و حمل آسان
  • طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر آتش
  • سازگار با محیط زیست
  • امکان فروش به صورت دسته دوم
  • نصب سریع و آسان

خرید ساندویچ پانل متراژ پایین دیواری

ساندویچ پانل های دیواری در ضخامت های 2 الی 20 سانتی متری طراحی و تولید می شوند. برای خرید ساندویچ پانل متراژ پایین دیواری شما می توانید از میان مدل های یک رو یا دو رو ورق، صاف، مینیاتوری، پیچ مخفی، کلاسیک یا هر مدل دیگر بر اساس موجودی انتخاب نمایید.

قیمت ساندویچ پانل متراژ پایین

از ساندویچ پانل های ضخیم دیواری می توان برای ساخت انواع سردخانه و سالن هایی با کنترل دمای مناسب استفاده نمود. از ساندویچ پانل های دیواری با ضخامت پایین تر معمولا برای ساخت سازه های انبار یا دیوار های جدا کننده استفاده می شود.

ساندویچ پانل های دیواری ارائه شده توسط مجموعه ما همه با دانسیته 40 می باشند و نسوز می باشند به همین دلیل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند.

برای آشنایی بیشتر با ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

خرید ساندویچ پانل متراژ پایین سقفی

ساندویچ پانل های سقفی نیز همانند مدل دیواری در ضخامت های مختلفی طراحی و تولید می شود. این نوع ساندویچ پانل معمولا در ضخامت های 4 الی 20 سانتی متری تولید می شود.

برای خرید ساندویچ پانل متراژ پایین سقفی شما نیز بین مدل های موجود مانند 3 گام، 5 گام، یک رو ورق یا دو رو ورق تنها بر اساس موجودی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و برای استعلام موجودی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل های 5 گام در مقایسه با نمونه های 3 گام از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند که باید هنگام خرید ساندویچ پانل متراژ پایین به آن توجه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

فروش ساندویچ پانل متراژ پایینقیمت خرید ساندویچ پانل متراژ پایین

در قیمت ساندویچ پانل عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشند که در ادامه شما را با این عوامل آشنا می نماییم تا قبل از خرید ساندویچ پانل متراژ پایین بتوانید بررسی دقیقی در این زمینه داشته باشید.

ورق ساندویچ پانل

ورق ساندویچ پانل به صورت های مختلفی در قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد. ساندویچ پانل هایی که به صورت دو ورق تولید می شوند هزینه ساخت بالاتری نسبت به مدل یک رو ورق دارند.

همچنین شیاری که بر روی سطح ورق ایجاد می شود در قیمت خرید ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد. به عنوان مثال ساندویچ پانل های دیواری نسبت به مدل سقفی در شرایط یکسان ارزان تر می باشند به این دلیل که شیار های ایجاد شده بر روی سطح ساندویچ پانل سقفی عمق بیشتری دارند به همین دلیل ورق بیشتری در ساخت آنها استفاده شده است به همین دلیل قیمت آن افزایش می یابد.

هرچه شیار های روی سطح ورق ساندویچ پانل بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد و باید در خرید ساندویچ پانل متراژ پایین به این نکته نیز توجه نمایید که با افزایش شیار ها مقاومت ساندویچ پانل نیز افزایش می یابد.

ضخامت ورق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل نیز عامل دیگری می باشد که باعث تغییر قیمت می شود. هرچقدر ورق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل ضخامت بیشتری داشته باشید مقاومت فشاری پانل و قیمت آن نیز بیشتر می شود.

در ساخت ساندویچ پانل از ورق های مختلفی چون ورق گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم و غیره استفاده می شود که هر کدام از این آلیاژ ها قیمت متفاوتی دارند و بر همین اساس قیمت پانل تغییر می نماید.

عایق ساندویچ پانل

عامل دیگری که باید هنگام خرید ساندویچ پانل متراژ پایین به آن دقت نمایید نوع عایق ساندویچ پانل می باشد. عایق های دارای مدل های مختلفی چون xps ، پلی یورتان، پشم سنگ، پلی استایرن و غیره می باشند که بهترین آن پلی یورتان ها می باشند که مزایای فراوانی نسبت به سایر مدل ها دارند.

پلی یورتان ها عایق حرارت بسیار قوی نسبت به سایر عایق ها می باشند و همچنین مقاومت بیشتری نسبت به آنها دارد. ویژگی بارز این عایق تولید آن به صورت دیر سوز یا نسوز می باشد که باعث افزایش ایمنی سازه در برار حریق می شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد متوجه می شوید که این عایق قیمت بالاتری دارد و ساندویچ پانل های تولید شده با آن همراه با کیفیت بالایی که دارند قیمت آنها نیز بیشتر می باشد که البته مزایای آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

انتخاب ضخامت و نوع عایق با توجه به سازه ساندویچ پانل مشخص می شود که باید با دقت بالایی بر اساس نیاز انتخاب شود.

ساندویچ پانل متراژ پایین

عایق ها در دانسیته های مختلفی در ساندویچ پانل استفاده می شوند هرچه دانسیته یا همان تراکم عایق بیشتر باشد مقاومت فشاری آن افزایش و به عایق بهتری تبدیل می شود و همچنین قیمت بالاتری دارد.

نحوه تزریق عایق به میان پانل نیز در قیمت تاثیر گذار می باشد و با در هنگام خرید ساندویچ پانل متراژ پایین به این نکته دقت نمایید. تزریق عایق ساندویچ پانل باید به نحوی انجام شود که از ایجاد حباب و حفره در میان آن جلوگیری شود تا کیفیت پانل و ویژگی های آن حفظ شود.

عایق ساندویچ پانل سردخانه باید از بهترین نوع عایق یعنی پلی یورتان و با دانسیته 40 باشد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر برای خرید این محصول به صفحه ساندویچ پانل سردخانه مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “خرید ساندویچ پانل متراژ پایین

  1. آواتار همدانی همدانی گفت:

    سلام، چه ویژگی‌هایی در انتخاب ساندویچ پانل متراژ پایین دیواری برای ساخت سازه‌های مختلف مهم است؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، در انتخاب ساندویچ پانل دیواری، ویژگی‌هایی مانند ضخامت، نوع ورق، نوع مدل و.. مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *