چیلر

خرید و قیمت روغن کمپرسور چیلر

روغن کمپرسور چیلر

روغن کمپرسور چیلر دارای مدل های مختلفی می باشد و شما باید برای خرید و استعلام قیمت روغن کمپرسور چیلر ابتدا نوع روغن چیلر را مشخص نمایید که بر اساس نوع کمپرسور و مبرد متفاوت می باشد. شما می توانید برای این منظور ابتدا با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه به صورت تخصصی و رایگان راهنمایی نمایند.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع روغن کمپرسور چیلر می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب و خرید روغن مناسب و استعلام بهترین قیمت روغن کمپرسور چیلر با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کاربرد روغن کمپرسور چیلر

کاربرد روغن در چیلر برای روانکاری بخش های متحرک کمپرسور می باشد. همانطور که موتور ماشین خودرو نیاز به روغن دارد موتور چیلر که همان کمپرسور می باشد نیاز به روغن و روانکاری دارد. وجود روغن مناسب و کافی در مخزن کمپرسور امری بسیار ضروری می باشد تا روانکاری بخش های مختلف کمپرسور به درستی انجام شود تا از سایش و خرابی بخش های متحرک جلوگیری شود.

روغن چیلر اسکرو

همانطور که می دانید چیلر اسکرو مجهز به کمپرسور اسکرو می باشد. برای کمپرسورهای اسکرو باید با توجه به مبرد آنها روغن موتور مناسبی انتخاب شود تا عملکرد دستگاه را تضمین نماید. معمولا در این کمپرسور از روغن های پلی ال استر که با مبرد های R404 ، R407 و R134 سازگار می باشد استفاده می شود.

البته باید به این نکته توجه نماید که هر کمپرسور نیاز به روغن با ویسکوزیته و ویژگی مخصوص خود را دارد و باید برای انتخاب روغن مناسب برای چیلر اسکرو به کاتالوگ کمپرسور آن مراجعه نمایید.

قیمت روغن کمپرسور اسکرو تفاوت چندانی با روغن سایر کمپرسور ها ندارد و مهمترین عامل تعیین کننده قیمت روغن کمپرسور اسکرو نوع روغن و برند آن می باشد.

روغن چیلر

روغن چیلر اسکرال

برای اطلاع از روغن کمپرسور چیلر اسکرال خود به کاتالوگ کمپرسور ارائه شده توسط کمپانی مراجعه نمایید یا با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید تا علاوه بر مشاوره رایگان بهترین قیمت روغن چیلر اسکرال را به شما اعلام نمایند.

روغن چیلر پیستونی

برای اطلاع از روغن کمپرسور چیلر پیستونی خود به کاتالوگ کمپرسور ارائه شده توسط کمپانی مراجعه نمایید یا با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید تا علاوه بر مشاوره رایگان بهترین قیمت روغن چیلر پیستونی را به شما اعلام نمایند.

انواع روغن کمپرسور چیلر

شرکت های مختلف تولید کننده روغن کمپرسور چیلر اقدام به تولید این محصول با دسته بندی ها مختلفی نموده اند. در ادامه به بررسی دو برند معروف تولید کننده روغن کمپرسور می پردازیم و روغن های تولیدی هر کدام را معرفی می نماییم.

روغن کمپرسور بیتزر

کمپانی بیتزر که خود تولید کننده انواع کمپرسورهای برودتی می باشد اقدام به تولید روغن کمپرسور متناسب با نیاز محصولات خود نموده است. این کمپانی دارای طیف وسیعی از روانکارها می باشد که می توان از آن ها برای تمامی مدل های کمپرسور استفاده نمود. در ادامه به بررسی برخی از مدل های روغن کمپرسور بیتزر می پردازیم.

روغن کمپرسور چیلر بیتزر

روغن کمپرسور بیتزر BSE32

این رغن از نوع پلی ال استر می باشد و با گاز های R134a , R407 , R404 و R507 سازگار می باشد و مطابق با کاتالوگ کمپرسور بیتزر می توان از این روغن در کمپرسور های پیستونی مختلف استفاده نمود.

روغن کمپرسور بیتزر BSE55

این روغن نیز در دسته روغن های پلی ال استر قرار میگیرد و از آن با توجه به دمای سیکل تبرید در کمپرسور های تسمه ای، اسکرال و پیستونی استفاده می شود. از این روغن می توان در کنار مبردهایی چون R134a ، R407 ، R404 و R507 استفاده نمود.

روغن کمپرسور بیتزر B5.2

این روغن موتور بیتزر از نوع روغن های معدنی می باشد و از آن در کمپرسور های اسکرال، پیستونی، دو مرحله ای و تسمه ای استفاده می نمایند و با مبرد R22 سازگار می باشد.

روغن کمپرسور بیتزر B100

روغن کمپرسور B100 از نوع اکلیل بنزن می باشد و با مبرد R22 سازگار می باشد. از این روغن در کمپرسورهای اسکرو و کامپکت اسکرو استفاده می نمایند.

روغن کمپرسور بیتزر BSE170

این روغن نیز در دسته روغن های پلی ال استر قرار دارد و از آن در سیکل تبرید با مبرد هایی چون R407 , R507 , R404  و R134a استفاده می شود و در کمپرسورهای اسکرو، اسکرو تسمه ای و کامپکت اسکرو کاربرد دارد.

روغن کمپرسور B320 SX بیتزر

این روغن از نوع معدنی می باشد و با مبرد R22 سازگار می باشد و از آن معمولا در کمپرسورهای کامپکت اسکرو استفاده می شود.

روغن کمپرسور سانیسو

یکی دیگر از برندهای معروف تولید کننده روغن کمپرسور چیلر برند سانیسو می باشد. این کمپانی نیز روغن های متفاوتی ارائه نموده است که از آنها می توان در کمپرسور انواع چیلر تراکمی استفاده نمود و در ادامه برخی از مدل های پر کاربرد روغن کمپرسور سانیسو را به شما معرفی می نماییم.

روغن کمپرسور چیلر سانیسو

روغن سانیسو سری GS

این روغن کمپرسور چیلر سانیسو خود دارای مدل های مختلفی می باشد و با طیف گسترده ای از مبردها و کمپرسور ها سازگار می باشد. این روغن از نوع معدنی می باشد و با مبردهای گروه CFC که شامل R11 , R12 , R13 , R131b1 , R113 , R114 , R500 , R502 , R503 و مبردهای دسته HCFC  که شامل R22 , R123 , R124 , R401a , R402a , R402b , R403b , R406a , R408a , R409a می باشد سازگار می باشد.

این روغن چیلر در مدل های 3GS , 4GS و 5G تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشد و باید در کمپرسور چیلر مناسب استفاده شوند.

روغن کمپرسور سانیسو SL

روغن کمپرسور چیلر SL سانیسو از نوع پلی ال استر می باشد و با مبردهای زیر سازگار می باشد.

HFC : R23 , R134a , R234fa , R404a , R407a , R407b , R407c , R410a , R507 , R508

CFC : R11, R12, R13, R131b1, R113, R114, R500, R502, R503

HCFC :  R22, R123, R124, R401a, R402a, R402b, R403b R406a,R408a, R409a

از این روغن می توان در کمپرسور های مختلفی بر اساس ویژگی هایی که دارند استفاده شود.

قیمت روغن چیلر

قیمت روغن چیلر تراکمی بر اساس نوع روغن و برند آن متفاوت می باشد و به دلیل نوسانات قیمتی شما می توانید برای استعلام دقیق قیمت روغن چیلر تراکمی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و خرید مطمئنی را تجربه نمایید.

دیدگاهی در مورد “خرید و قیمت روغن کمپرسور چیلر

  1. آواتار ثمین ثمین گفت:

    سلام، چرا روغن در چیلرهای تراکمی استفاده می‌شود و نقش آن چیست؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، روغن در چیلرهای تراکمی به عنوان یک عنصر اساسی برای روانکاری بخش‌های متحرک کمپرسور مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند موتور خودرو که به روغن برای عملکرد صحیح و لوبریکیشن قطعات متحرک نیاز دارد، کمپرسور چیلر نیز به روغن جهت حفظ لوبریکیشن و کاهش سایش در بخش‌های متحرک خود نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *