مقالات

دستگاه بستنی قیفی

دستگاه بستنی قیفی

دستگاه بستنی قیفی توانایی تولید حجم بالایی از بستنی را دارد که در مکان های مختلفی چون بستنی فروشی، آبمیوه فروشی، کافی شاپ، هتل و غیره استفاده می شود این محصول در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است تا تمامی نیازها را برآورده نماید که در ادامه توضیحات کاملی در این زمینه ارائه می نماییم تا شما بتوانید خرید دستگاه بستنی قیفی خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع دستگاه بستنی قیفی می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت دستگاه بستنی قیفی و دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت خرید بهترین دستگاه بستنی ساز با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

ظرفیت دستگاه بستنی قیفی

دستگاه بستنی قیفی در ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید می شود و مصرف کننده بر اساس نیاز خود می تواند محصول مورد نظر را انتخاب نماید. دستگاه های بستنی قیفی معمولا با موتور های 1.5 اسب بخار تا 3 اسب طراحی و تولید می شوند و توانایی تولید 300 الی 600 بستنی قیفی در ساعت را دارند.

با افزایش ظرفیت کمپرسور دستگاه دیگر تجهیزات سیکل تبرید مانند کندانسور نیز ارتقا پیدا می کنند و امکان تولید حجم بیشتر بستنی امکان پذیر می شود .

در صورت نیاز می توانید برای خرید دستگاه بستنی قیفی سفارشی جهت تولید حجم بالاتر بستنی با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

دستگاه بستنی قیفی دلارام

ویژگی های بهترین دستگاه بستنی قیفی

دستگاه بستنی ساز قیفی باید توانایی تولید بستنی با کیفیت بالا را داشته باشد به این معنی که بستنی خروجی از دستگاه باید کاملا سفت و بافتی نرم و یکپارچه داشته باشد این معیارها زمانی محقق می شود که سیکل تبرید دستگاه عملکردی صحیح با راندمان بالا داشته باشد و همچنین همزن دستگاه طراحی اصولی داشته باشد و به درستی عمل نماید.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بستنی قیفی با کیفیت به صفحه محصول دستگاه بستنی ساز قیفی دلارام مراجعه نمایید.

تجهیزات دستگاه بستنی قیفی

کمپرسور دستگاه یکی از مهمترین بخش های سیکل تبرید می باشد و استفاده از کمپرسور های با کیفیت بالا مانند بیتزر، کوپلند و دانفوس در ساخت این دستگاه ضریب اطمینان آن را افزایش می دهد و همچنین سبب بهبود راندمان و طول عمر مفید دستگاه می شود که بهتر است در ساخت دستگاه از این برندهای کمپرسور در مدل و ظرفیت مناسب استفاده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور های استفاده شده در ساخت دستگاه بستنی قیفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

قطعه دیگری که در عملکرد این دستگاه تاثیر بسزایی دارد کندانسور آن می باشد. استفاده از کندانسور با کیفیت بالا و در ظرفیت مناسب سبب بهبود عملکرد دستگاه می شود. در ساخت دستگاه های بستنی قیفی معمولا از کندانسور های هوایی استفاده می شود که این نوع کندانسور ها بر اساس شرایط آب و هوایی از راندمان متفاوتی برخوردار هستند.

در صورت استفاده از دستگاه در مناطق دریایی که هوا خاصیت اسیدی دارد پیشنهاد می شود که از دستگاه های بستنی قیفی سفارشی که مجهز به کویل گلدن فین می باشند استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

عامل دیگری که در عملکرد دستگاه تاثیر گذار می باشد عایق بدنه دستگاه است در قسمت مخزن تولید بستنی باید با استفاده از عایق های بسیار قوی حرارتی این قسمت پوشیده شود تا از نفوذ گرما به این بخش جلوگیری شود تا از هدر رفت انرژی و افت کیفیت بستنی جلوگیری شود.

یکی از بهترین عایق های مورد استفاده در ساخت این دستگاه عایق پلی یورتان با دانسیته بالا می باشد که تاثیر بسزایی در افزایش راندمان دستگاه دارد.

دستگاه بستنی ساز قیفی

انواع دستگاه بستنی ساز قیفی

دستگاه های بستنی قیفی را می توان بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی نمود که در ادامه به آنها اشاره می نماییم.

دستگاه بستنی ساز قیفی تک فاز

این نوع دستگاه مجهز به کمپرسور تک فاز می باشد و بسیار کاربردی می باشد به این دلیل که در اکثر مکان ها دسترسی به برق تک فاز راحت می باشد و نیاز به شرایط خاصی برای استفاده از این نوع دستگاه نمی باشد.

دستگاه بستی ساز قیفی سه فاز

کمپرسور استفاده شده در ساخت این نوع دستگاه از نوع سه فاز می باشد و امکان استفاده از این دستگاه تنها در مکان هایی می باشد که به برق سه فاز دسترسی دارند. دستگاه های سه فاز را می توان در ظرفیت های بالایی طراحی نمود و کمپرسور با ظرفیت بالا بر روی آنها نصب نمود.

بستنی ساز ایستاده

بستنی ساز ها را می توان به دو صورت ایستاده و رو میزی طراحی نمود که تفاوت عمده میان این دو نوع در ظرفیت آنها می باشد و معمولا بستنی سازهای ایستاده در ظرفیت های بالاتری طراحی و تولید می شوند و آنها مجهز به چرخ می باشند تا بتوان به راحتی آنها را جابجا نمود.

بستنی ساز رومیزی

این نوع بستنی ساز ها فضای کمتری را اشغال می نمایند و بسیار کاربردی می باشند و می توان از آنها برای مکان هایی که نیاز دستگاه با ظرفیت بسیار زیاد نمی باشد استفاده نمایید. این نوع بستنی ساز ها مخزن کوچکتری دارند اما سیکل تبرید آنها با برخی از مدل های ایستاده یکسان می باشد و به صورت کلی ظرفیت یکسانی دارند.

دستگاه بستنی ساز تک قیف

این نوع دستگاه بستنی ساز تنها یک مدل بستنی تولید می نماید و البته قیمت آن نسبت به مدل سه قیف ارزان تر می باشد.

دستگاه بستنی ساز سه قیف

این نوع دستگاه توانایی تولید بستنی با مدل های مختلفی را دارد و به همین دلیل بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار میگیرد و امکان تولید بستنی قیفی با لبه ژله ای و در طعم های مختلف را فراهم می سازد.

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام

دستگاه بستنی ساز نیکنام از برترین برندهای موجود در بازار می باشد و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد این محصول در مدل های مختلف با ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید می شود. دستگاه بستنی قیفی نیکنام تکنولوژی ساخت بالایی دارد و با استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات طراحی و تولید می شود.

این دستگاه با استفاده از کمپرسور های بیتزر به صورت سه فاز و تک فاز تولید می شود و این دستگاه ها توانایی تولید 300 الی 900 بستنی قیفی در ساعت را دارند و این دستگاه کاملا مشابه با نمونه های ایتالیایی می باشد.

دستگاه بستنی قیفی نیکنامشما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام به صفحه دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مراجعه نمایید.

 

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی

برای خرید دستگاه بستنی قیفی به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان ما در زمینه انتخاب دستگاه مناسب استفاده نمایید و سپس استعلام بهترین قیمت دستگاه بستنی قیفی متناسب با نیاز خود را از کارشناسان ما بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بستنی قیفی و خرید این دستگاه به صفحه نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی به عوامل مختلفی چون برند ( ایرانی یا خارجی)، ظرفیت تولید، برند و نوع قطعات استفاده شده در ساخت آن، قابلیت های دستگاه و نوع کمپرسور بستگی دارد که پس از بررسی دقیق این موارد می توانید قیمت دستگاه های بستنی ساز مختلف را بررسی نمایید.

سوالات متداول FAQ

دستگاه بستنی قیفی در ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید شده اند و می توانید بر اساس نیاز خود از دستگاه های بستنی قیفی خریداری کنید

دستگاه های بستنی ساز قیفی به دو صورت تک قیف و سه قیف تولید و به بازار عرضه شده اند.

این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از سمت کارخانه می‌باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل، می‌توانید بدون هیچ دقدقه‌ای برای رفع مشکل خود درخواست خدمات نمایید.

در ساخت دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام از چه کمپرسورهای استفاده شده است؟

کمپرسورهای استفاده شده در دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام از برند بیتزر یا دورین می‌باشد که از ضریب اطمینان بالای دستگاه و راندمان خوب آن اطمینان فراهم می‌آید.

اینکه از دستگاه بستنی ساز ایستاده یا رومیزی استفاده کنید بستگی به حجم تولید بستنی و مکان قرار گیزی دستگاه دارد.

و ارجحیت خاصی ندارد.

کمپرسورهای استفاده شده در دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام از برند بیتزر یا دورین می‌باشد که از ضریب اطمینان بالای دستگاه و راندمان خوب آن اطمینان فراهم می‌آید.

دیدگاهی در مورد “دستگاه بستنی قیفی
  1. آواتار تبریزی تبریزی گفت:

    سلام، چه ویژگی‌هایی در دستگاه بستنی ساز قیفی با کیفیت بالا مورد توجه قرار می‌گیرد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام،ویژگی های مهم دستگاه بستنی ساز قیفی شامل موارد ذیل است:
      کیفیت بالای بستنی:
      دستگاه باید قابلیت تولید بستنی با کیفیت بالا، سفت، نرم و یکپارچه را داشته باشد.
      سیکل تبرید با راندمان بالا:
      عملکرد صحیح و با راندمان بالا در سیکل تبرید از ویژگی‌های مهم دستگاه است.
      همزن با عملکرد بهینه:
      همزن دستگاه باید طراحی اصولی داشته باشد و به درستی عمل کند.
      استفاده از کمپرسورهای با کیفیت:
      استفاده از کمپرسورهای با کیفیت مانند بیتزر، کوپلند و دانفوس بر راندمان و طول عمر دستگاه تأثیر گذار است.
      کندانسور با کیفیت:
      استفاده از کندانسور با کیفیت برای بهبود عملکرد دستگاه اهمیت دارد.
      عایق بدنه دستگاه:
      استفاده از عایق‌های حرارتی قوی در قسمت مخزن تولید بستنی جلوی نفوذ گرما را می‌گیرد.
      استفاده از عایق پلی‌یورتان با دانسیته بالا:
      استفاده از عایق پلی‌یورتان با دانسیته بالا بهبود راندمان دستگاه را فراهم می‌کند.
      دستگاه سفارشی برای شرایط خاص:
      در صورت استفاده در مناطق دریایی با هوای اسیدی، دستگاه سفارشی با کویل گلدن فین توصیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *