کمپرسور

روغن کمپرسور گالف (Gulf)

روغن کمپرسور گالف

روغن کمپرسور گالف از محصولات پرفروش در بازار ایران می باشد این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و همچنین قیمت روغن کمپرسور گالف در مقایسه با دیگر برندها مناسب تر می باشد  در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات این محصول آشنا نماییم و همچنین مدل های مختلف آن را به شما معرفی نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع روغن کمپرسور گالف می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت روغن کمپرسور گالف برای کمپرسور های برودتی خود به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی روغن کمپرسور گالف

روغن کمپرسور گلف با استفاده از روغن پایه نفتی که به شیوه هیدروژنی تصفیه شده در کشور انگلستان تولید می شود. این محصول بر اساس معیارهای خاص مورد نیاز کمپرسور های برودتی طراحی و تولید شده است و می توان از این روغن در انواع کمپرسورهای سیکل تبرید استفاده نمود.

این محصول کمپرسور سیکل تبرید را از خوردگی، زنگ زدگی، اکسید شدن، ورود هوا، ایجاد کف و تخریب محافظت می نمایند این محصول روانکاری کمپرسور را به خوبی انجام می دهد و عملکرد مناسبی در دما های مختلف دارد.

این روغن برای استفاده در کمپرسور های سیکل تبرید طراحی شده است و می توان از این روغن در کنار گاز های مبرد غیر HFC مانند R22 ، R133 و R502 استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور های برودتی و روغن مورد نیاز آنها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

روغن کمپرسور تبرید گالف

کاربرد روغن کمپرسور گالف

روغن کمپرسور گالف کاربردهای فراوانی در صنعت برودت دارد و می توان گفت که از این روغن می توان در تمامی سیستم های برودتی استفاده نمود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نمایید.

از این محصول می توان در سیستم ها تبریدی که در آب استفاده می شود بهره برد.

عملکرد مناسب با کمپرسور های آمونیاکی و فریونی

عملکرد صحیح در سیستم های دوار غلتشی، یاتاقانی و پیستونی

مناسب برای کمپرسور های روتاری، اسکرو و اسکرال

استفاده در کمپرسور های سردخانه زیر صفر و بالای صفر

استفاده در سردخانه های کشتی ها

سازگار با کمپرسور های برندهای مطرح مانند بیتزر، کوپلند، دانفوس، دورین، مایکوم، فراسکلد و غیره

مزایای روغن کمپرسور گالف

تولید با استفاده از روغن پایه معدنی جهت افزایش مقاومت در برابر عوامل محیطی

عملکرد مناسب در دماهای پایین به دلیل دانسیته مناسب

سازگار با آلیاژ کمپرسور ها و مبردها

دارای افزودنی یا ادتیو های بسیار پیشرفته

روغن کمپرسور سردخانه گالف

انواع روغن کمپرسور گالف

شرکت Gulf Oil International یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن‌های کمپرسور در جهان است و برای کمپرسورهای برودتی مجموعه‌ای از روغن‌های مختلف ارائه می‌دهد. در زیر به برخی از مدل‌های روغن کمپرسور Gulf برای کمپرسورهای برودتی اشاره شده است:

  1. Gulf Crown Compressor Oil: این روغن برای کمپرسورهای پیستونی و برخی کمپرسورهای پیستونی گازی مناسب است. این روغن دارای ویسکوزیته‌ای است که تضمین می‌کند که کمپرسور تحت شرایط سخت و با تنش بالا عمل کند.
  2. Gulf Super Fleet Supreme Compressor Oil: این روغن برای کمپرسورهای پیستونی و سرشار از فشار مناسب است. این روغن دارای ویسکوزیته بسیار بالا است و مانع از ایجاد رسوب در کمپرسورها می‌شود.
  3. Gulf Synth Compressor Oil: این روغن از نوع روغن‌های پایه مصنوعی تهیه شده است و برای کمپرسورهای پیستونی و گریز از مرکز مناسب است. این روغن دارای پایداری حرارتی بالا و ویسکوزیته ثابت در شرایط حرارتی بالا است.
  4. Gulf Formula CX Compressor Oil: این روغن برای کمپرسورهای پیستونی مناسب است و دارای ویسکوزیته پایدار در شرایط حرارتی بالا است. این روغن مانع از ایجاد رسوب در کمپرسورها و افزایش عمر آن‌ها می‌شود.
  5. Gulf Harmony Synthetic Compressor Oil: این روغن از نوع روغن‌های صنعتی هوشمند است و برای کمپرسورهای گریز از مرکز مناسب است. این روغن دارای پایداری حرارتی بالا و ویسکوزیته ثابت در شرایط حرارتی بالا است. همچنین، این روغن از ایجاد رسوب در کمپرسورها جلوگیری می‌کند.

روغن کمپرسور گلف در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود تا تمامی نیاز های صنعت برودت را بر آورده نماید این محصول در حجم های مختلف 4 لیتری، 20 لیتری و 208 لیتری به بازار عرضه می شود و در ادامه به مدل پر کاربرد آن در صنعت برودت اشاره می نماییم.

معادل سازی روغن کمپرسور تبریدی گالف

– مدل G68 معادل 4GS سانیسو

– مدل G32 معادل 3GS سانیسو

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روغن های کمپرسور سانیسو می توانید به صفحه روغن کمپرسور سانیسو مراجعه نمایید.

روغن کمپرسور گالف G68

این محصول معادل روغن 4GS سانیسو می باشد و معمولا از این محصول در کمپرسور های سیستم های تبرید بالای صفری استفاده می شود.

روغن کمپرسور گالف G32

از روغن گالف G32 معمولا در سیستمهای تبرید تراکمی زیر صفر استفاده می شود و این محصول معادل روغن 3GS سانیسو می باشد و جایگزین خوبی برای این محصول می باشد.

روغن کمپرسور تبرید

قیمت روغن کمپرسور گالف

روغن کمپرسور گالف در مدل های مختلف در حجم های متنوعی به بازار عرضه می شود و قیمت این محصول بر اساس این دو معیار متفاوت می باشد و شما می توانید برای انتخاب صحیح روغن گالف مورد نظر خود از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان ما بهره ببرید و پس انتخاب روغن مناسب بهترین قیمت روغن گالف را از کارشناسان ما استعلام نمایید.

قیمت این محصول در مقایسه با روغن های مختلف دیگر مانند روغن کمپرسور سانیسو، روغن کمپرسور بیتزر و روغن کمپرسور فوکس ارزان تر می باشد و همچنین احتمال تقلبی بودن آن در بازار بسیار کم می باشد.

خرید روغن کمپرسور گالف باید از مراکز و فروشگاه های معتبر انجام شود تا از اصالت محصول مطمئن باشید.

استفاده از روغن کمپرسور با کیفیت پایین و غیر اصل باعث ایجاد خسارت های سنگینی به سیستم تبریدی شما می شود به همین دلیل در خرید این محصول بسیار دقت نمایید.

دیدگاهی در مورد “روغن کمپرسور گالف (Gulf)
  1. آواتار هامون هامون گفت:

    سلام، ویژگی‌های خاص روغن کمپرسور گالف چیست؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام از ویژگی های روغن کمپرسور گالف به موارد ذیل می توانیم اشاره کنیم:
      روغن کمپرسور گالف معمولاً دارای ویژگی‌های زیر است:
      پایداری حرارتی:
      مقاومت در برابر تغییرات دمایی که در فشارهای بالا در کمپرسورها اتفاق می‌افتد.
      عمر خدمت بلند:
      این نوع روغن معمولاً با فرمولاسیون‌های خاص تولید می‌شود تا عمر خدمت کمپرسور را افزایش دهد.
      مقاومت به خوردگی:
      مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون در شرایط فشار و حرارت بالا.
      عدم ایجاد رسوب:
      جلوگیری از ایجاد رسوبات و رسوبات ناشی از تجمع گرد و غبار در کمپرسورها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *