ساندویچ پانل

قیمت ساخت خانه با ساندویچ پانل

ساخت خانه با ساندویچ پانل

ساخت خانه با ساندویچ پانل در بسیاری از کشور های دنیا رواج یافته است به این دلیل که این خانه های ویژگی های منحصر به فردی دارند و استفاده از این محصول در ساخت خانه مزایای فراوانی دارد که در ادامه به این موارد اشاره می نماییم.

صنایع برودتی نوری از بزرگترین مجریان ساخت خانه با ساندویچ پانل می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه و استعلام بهترین هزینه ساخت خانه با ساندویچ پانل با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های ساخت خانه با ساندویچ پانل

افزایش سرعت ساخت: ساندویچ پانل ها به صورت آماده و برش خورده به محل اجرای پروژه ارسال می شوند و فقط در محل نصب می شوند.

کاهش مصرف انرژی برای کاهش یا افزایش دما خانه: در ساختار ساندویچ پانل ها از عایق بسیار قوی استفاده می شود به همین دلیل از هدر رفت انرژی و تبادل حرارت از محیط داخل به بیرون خانه جلوگیری می شود.

مقاوم در برابر زلزله: ساندویچ پانل ها بسیار سبک می باشند و به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می شوند به همین دلیل در مقابل زلزله مقاوم می باشند.

حمل و نقل آسان: ساندویچ پانل ها بسیار سبک می باشند و در عرض 1 الی 1.2 متری تولید می شوند به همین دلیل به راحتی می توان آن را جابجا نمود.

بهداشتی و قابل شستشو: ساندویچ پانل ها با استفاده از ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک و غیره تولید می شوند و دارای پوشش رنگ الکترو استاتیکی می باشند به همین دلیل قابل شستشو بوده و مورد تایید بهداشت می باشد.

مقاوم در برابر باد و طوفان: در ساخت خانه با ساندویچ پانل، پانل ها به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می شوند و در برابر جریان باد و طوفان مقاومت خوبی دارند.

جلوگیری از رشد قارچ و باکتری: عایق های استفاده شده در ساختار ساندویچ پانل امکان رشد و باکتری را نمی دهند و همچنین ورق روی پانل قایل شستشو می باشد و می توان آن را کاملا تمیز نمود.

مقاوم در برابر آتش سوزی: در ساخت خانه با ساندویچ پانل می توان از پانل های نسوز یا کند سوز استفاده نمود که سبب افزایش ایمنی خانه می شود.

افزایش زیبایی خانه: ساندویچ پانل ها در مدل ها و رنگ بندی های متفاوتی تولید می شوند که به طراحان اجازه می دهد تا خانه را زیبا تر طراحی نمایند.

عایق رطوبت: در ساخت خانه با ساندویچ پانل، پانل ها به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می شوند و درز میان آن توسط عایق پر می شود به همین دلیل از نفوذ رطوبت کاملا جلوگیری می نماید.

مقاوم در برابر فرسایش: در ساخت پانل ها از ورق های بسیار مقاومی استفاده می شود و همچنین این ورق ها را با استفاده از مواد و رنگ های بسیار با کیفیت می پوشانند به همین دلیل در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم می باشند.

مراحل ساخت خانه با ساندویچ پانل

ساخت خانه فوری

ساندویچ پانل ها این امکان را به ما می دهند که خانه را با سرعت بالایی پیاده سازی و اجرا نماییم همچنین ساخت خانه با ساندویچ پانل در ابعاد کوچک می تواند به صورت پیش ساخته اجرا شود و فقط به محل مورد نظر ارسال شود.

ساخت خانه با ساندویچ پانل دیوار پیش ساخته

ساندویچ پانل ها مانند دیوار پیش ساخته می باشند و با عرض ثابت 1 الی 1.2 متری در طول های مختلفی طراحی و تولید و در محل پروژه فقط نصب می شوند به همین دلیل ساخت خانه با ساندویچ پانل بسیار سریع انجام می شود.

این دیوار های پیش ساخته با ضخامت های مختلف در طرح و رنگهای متنوعی تولید می شوند به همین دلیل باعث افزایش زیبایی سازه شما می شوند.

قیمت ساندویچ پانل

هزینه ساخت خانه با ساندویچ پانل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم.

قیمت ساخت خانه بر اساس نوع ساندویچ پانل

در ساخت خانه می توان از ساندویچ پانل های مختلفی استفاده نمود این مصالح ساختمانی نوین برای پوشش تمامی نیازها تنوع بسیار بالایی دارد و در ساخت آن از ورق و عایق با ویژگی های مختلفی استفاده می شود.

هزینه ساخت خانه با ساندویچ پانل

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محاسبه قیمت ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

تاثیر ورق در قیمت ساخت خانه با ساندویچ پانل

در ساخت ساندویج پانل از ورق های مختلفی چون آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک و دیگر ورق های فلزی و غیر فلزی استفاده می شود و پانل ها به صورت دو رو ورق یا یک رو ورق تولید می شوند که مدل های یک رو ورق آن هزینه ساخت پایین تری دارند و مدل های دو رو ورق قیمت بالاتری دارند و همچنین مقاومت فشاری بیشتری نیز دارند.

ورق های استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل دارای ضخامت 0.5 الی 1.5 میلی متری می باشد و هر چه ضخامت ورق بیشتر باشد مقامت فشاری و قیمت آن افزایش می یابد.

شیار هایی که بر روی ورق می زنند باعث افزایش مقاومت فشاری پانل می شود و هرچه عمق و تعداد این شیار ها افزایش یابد ورق بیشتری در ساختار پانل استفاده می شود که سبب افزایش بیشتر مقاومت فشاری و قیمت پانل می شود.

تاثیر عایق در قیمت ساخت خانه با ساندویچ پانل

عایق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل می توان از جنس پشم سنگ، پشم شیشه، xps، پلی استایرن، پلی اورتان و پلی یورتان باشد که در بین این عایق ها پلی یورتان ها بالاترین کیفیت را دارند و تمامی ویژگی های ساندویچ پانل را افزایش می دهند و این عایق به صورت نسوز یا کند سوز تولید می شود.

عایق های استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل دارای ضخامت و دانسیته متفاوتی می باشند و هرچه دانسیته و ضخامت عایق افزایش یابد به عایق قوی تری تبدیل می شود و عبور صدا و حرارت در آن کاهش می یابد همچنین سبب افزایش مقاومت فشاری و قینت ساندویچ پانل می شود.

ویژگی های ساخت خانه با ساندویچ پانل

قیمت ساخت خانه با ساندویچ پانل بر اساس متراژ

همانطور که مشخص است با افزایش ابعاد و ظرفیت خانه هزینه ساخت خانه با ساندویچ پانل افزایش می یابد و شما می توانید پس از مشخص نمودن ابعاد خانه مورد نظر خود برای استعلام هزینه ساخت خانه با ساندویچ پانل با کارشناسان ما در ارتباط باشید و کارشناسان ما شما برای انتخاب نوع ساندویچ پانل راهنمایی می نماید و قیمت تمام شده خانه با ساندویچ پانل را به شما اعلام می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت ساخت خانه با ساندویچ پانل
  1. آواتار همایون همایون گفت:

    سلام قیمت ساخت خانه با استفاده از ساندویچ پانل چجوری محاسبه می گردد

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام قیمت ساخت خانه با استفاده از ساندویچ پانل به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی‌توان به صورت دقیق این موضوع را بدون اطلاعات دقیق در مورد پروژه مشخص کرد. تعدادی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساخت با ساندویچ پانل عبارتند از:
      متراژ و ابعاد خانه:
      متراژ کل خانه و تعداد طبقات به طور مستقیم بر هزینه ساخت تأثیرگذار است.
      نوع ساندویچ پانل:
      نوع مواد ایزوله کننده در ساندویچ پانل (مثل پلی‌استایرن یا پلی‌یورتان) و ضخامت آنها تأثیر دارد.
      طراحی و مشخصات فنی:
      استفاده از طراحی‌های خاص، پنجره‌ها، درها و سایر ویژگی‌های ساختاری می‌تواند هزینه را تغییر دهد.
      لوازم و تجهیزات:
      نوع و کیفیت لوازم داخلی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های برقی و مکانیکی و … هزینه‌ها را متأثر می‌کنند.
      نیاز به سازه‌های پیشرفته:
      نیاز به سازه‌ها و تجهیزات پیشرفته مانند سیستم‌های هوشمند، انرژی‌های تجدیدپذیر و … هزینه را افزایش می‌دهد.
      شرایط ساخت:
      موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی، ویژگی‌های زمین و … نیازمند مطالعه دقیقی هستند.
      نیاز به مجوزها و استانداردها:
      مجوزهای ساخت و ساز و رعایت استانداردهای مرتبط نقش مهمی در تعیین هزینه دارند.
      نیاز به نیروی انسانی:
      هزینه نیروی انسانی برای نصب ساندویچ پانل و ساخت سازه نیز اهمیت دارد.
      برای به‌دست آوردن یک ارزیابی دقیق از هزینه، بهتر است با متخصصان نا در نیک نوری مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *