سردخانه

ساخت سردخانه ارزان

ساخت سردخانه ارزان

ساخت سردخانه ارزان یا ساخت سردخانه با بهترین قیمت شما کدام را انتخاب میکنید ؟!

ساخت سردخانه ارزان را می توان به صورت های متفاوتی معنی کرد اما منظور ما در اینجا از این عنوان، ساخت سردخانه با بهترین قیمت می باشد به این دلیل که صنایع برودتی نوری از بزرگترین صنعتگران این حوزه می باشد و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت سردخانه را به صورت مستقیم تولید می نماید و همچنین قطعاتی چون کمپرسور و کنترل جات را که تولید داخل کشور نیست به صورت مستقیم از کشور های اروپایی وارد می نماید.

برای ساخت سردخانه ارزان روش های متفاوتی وجود دارد به همین دلیل شما می توانید هزینه ساخت سردخانه میوه 200 تنی از شرکت های مختلف با استعلام قیمتی متفاوتی دریافت نمایید که در اینجا به بررسی عوامل تاثیر گذار در ساخت سردخانه ارزان می پردازیم.

صنایع برودتی نوری یکی از بزرگترین سازنده های سردخانه در کشور می باشد که می تواند ساخت و طراحی سردخانه شما را بر عهده بگیرد و شما می توانید برای استعلام هزینه ساخت سردخانه ارزان به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

ساخت سردخانه ارزان

ابعاد سردخانه

از مهمترین فاکتور ها در ساخت سردخانه ارزان ابعاد آن می باشد که تعیین کننده اصلی قیمت سردخانه می باشد با افزایش ابعاد سردخانه هزینه ساخت سازه آن افزایش می یابد و همچنین از سمت دیگر نیاز به تجهیزات برودتی قوی تری می باشد که بتواند محیط سردخانه را تا دمای مورد نظر ما کاهش دهد.

همچنین از سمت دیگر با افزایش ابعاد سردخانه طول لوله های مورد نیاز برای انتقال گاز افزایش می یابند که البته در این حالت با مدیریت درست و دقیق می توان این میزان را بسیار کاهش و کشیدن یک نقشه دقیق هزینه های اضافی لوله کشی را کاهش می دهد در صورتی که نتوان میزان لوله کشی را کاهش داد به حجم بیشتری از گاز درون خط لوله نیاز داریم و از سمت دیگر میزان هدر رفت انرژی از طریق لوله ها افزایش می یابد و باید به درستی این مساله در ساخت سردخانه ارزان مدیریت شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت سردخانه های کوچک و استعلام قیمت آن به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه محاسبه هزینه ساخت سردخانه کوچک مراجعه نمایید.

دمای سردخانه ارزان

عامل دیگری که در ساخت سردخانه ارزان تاثیر گذار می باشد دمای سردخانه می باشد هرچه نیاز به کاهش دمای بیشتری باشیم هزینه ساخت سردخانه افزایش می یابد به این دلیل که نیاز به بار برودتی بیشتری داریم و باید از تجهیزات قوی تر و بیشتری استفاده نماییم تا به دمای دلخواه خود برسیم.

به همین دلیل هزینه ساخت سردخانه های زیر صفر در مقایسه با سردخانه های بالای صفر بیشتر می باشد و هزینه نگهداری محولات در سردخانه زیر صفر بیشتر از سردخانه های بالای صفر می باشد و از سمت دیگر مصرف انرژی سردخانه های زیر صفر بیشتر هم می باشد.

دلایل تاثیر گذار دیگری که در اینجا وجود دارد نیاز به عایق بندی قوی تر می باشد که با کاهش دمای درون سردخانه نیاز به ساندویچ پانل های ضخیم تر داریم به این دلیل که با افزایش اخلاف دما نرخ تبادل حرارت افزایش می یابند و اگر جلو این تبادل گرما گرفته نشود حجم زیادی گرما به درون سردخانه وارد می شود و باعث افزایش کارکرد تجهیزات برودتی و هدر رفت انرژی می شود.

جهت استعلام قیمت سرخانه خود می توانید به صفحه محاسبه هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه ارزان

انواع سردخانه ارزان

ساخت سردخانه ارزان را می توان به دو صورت فریونی و آمونیاکی انجام داد که ساخت سردخانه آمونیاکی تنها در ابعاد بسیار وسیع توجیه اقتصادی دارد و اگر در ابعاد کوچیک آن را پیاده سازی هزینه تمام شده آن زیاد می باشد و هزینه ساخت سردخانه فریونی در ابعاد کوچک و متوسط ارزان تر می باشد.

عایق بندی سردخانه

استفاده از عایق بندی مناسب در ساخت سردخانه ارزان تاثیر بسزایی در مصرف انرژی سردخانه دارد هرجه ضخامت ساندویچ پانل ها بیشتر باشد و عملیات درزبندی و عایق کاری محیط سردخانه با دقت بیشتری انجام شده باشد در طولانی مدت هزینه خود را باز میگرداند و از سمت دیگر استقامت سازه سردخانه قوی تر می باشد و از استحکام بیشتری برخوردار می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت سردخانه های عظیم و صنعتی می توانید به صفحه ساخت سردخانه صنعتی مراجعه نمایید.

تعداد کنترل جات سردخانه

در ساخت سردخانه ارزان می توان لوازم و کنترل جات کمتری استفاده نمود که مشکل خاصی در عملکرد صحیح سردخانه ایجاد نمی کند ولی کار تعمیر و نگهداری سردخانه را دشوار می کند که بهتر است در هنگام ساخت بر اساس نظر سازنده تمامی کنترل جات مورد نیاز در ساخت سردخانه ارزان را تهیه نمایید.

برند تجهیزات سردخانه

استفاده از قطعات و تجهیزات برند های اروپایی در ساخت سردخانه ارزان هزینه را افزایش می دهد و می توانید از تجهیزات و برند های چینی استفاده نمایید که البته برندهای اروپایی چون دانفوس و کستل از کیفیت و ضریب اطمینان بالاتری برخوردار می باشند به همین دلیل صنایع برودتی نوری معمولا در ساخت سردخانه های خود از این تجهیزات استفاده می کند که می تواند بر اساس نظر مشتری از تجهیزات چینی هم استفاده نماید.

شرایط اقلیمی منطقه

هرچه منطقه احداث سردخانه گرم تر باشد هزینه ساخت سردخانه ارزان افزایش می یابد و باید از تجهیزات برودتی با توان بیشتر و ساندویچ پانل های ضخیم تر استفاده نماییم تا بتوانیم دمای محیط سردخانه را به شرایط مورد نظر خود تبدیل نماییم.

موردی دیگری که باید در نظر بگیریم برخی از تجهیزات در شرایط سخت آب و هوایی مثل مناطق گرم و مرطوب دچار خرابی می شوند و باید از کندانسور های مخصوصی استفاده نماییم تا طول عمر بیشتری داشته باشند که البته هزینه ساخت سردخانه را افزایش می دهد.

یکی از مکان هایی که ساخت سردخانه در آن نیاز به تخصص دارد شهر زاهدان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه ساخت سردخانه در زاهدان مراجعه نمایید.

میزان اثرات زیست محیطی

همانطور که میدانید مبرد های مورد استفاده در سیکل تبرید تراکمی برای محیط زیست و لایه اوزون خطرناک می باشند که البته نسل جدید از این مبرد ها تولید شده اند که میزان خطرات آن به شدت کاهش یافته است و می توان در ساخت سردخانه از آن ها استفاده نمود اما مشکلی که وجود دارد هزینه آن ها می باشد.

مبرد های نسل جدید قیمت بالاتری در مقایسه با مبرد ها قدیمی دارند به همین دلیل هزینه ساخت سردخانه را افزایش می دهند.

تعداد سالن های سردخانه

در ساخت سردخانه ارزان نمی توان تعداد سالن ها را افزایش داد به این دلیل که افزایش تعداد سالن ها نیاز به درب سردخانه، ساندویچ پانل، اواپراتور و دیگر تجهیزات بیشتری دارد که در نهایت باعث افزایش قیمت سردخانه می شود که البته در برخی صنایع نیاز به این سالن های مجزا می باشد تا بتوان محصولات متنوعی را در این سردخانه نگهداری نمود.

یکی از انواع سردخانه ها که کاربرد فراوانی دارد سردخانه میوه می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام هزینه ساخت آن به صفحه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه ارزان

هزینه ساخت سردخانه ارزان

هزینه ساخت سردخانه ارزان پس از مشخص شدن فاکتورهای بالا امکان پذیر می باشد و با رعایت نکات لازم می توانیم هزینه ساخت سردخانه را به کمترین حالت خود برسانیم و همچنین از کیفیت آن نکاهیم تا سردخانه ای با بهترین کیفیت و قیمت داشته باشم شما می توانید برای این منظور با کارشناسان صنایع برودتی نوری تماس بگیرید تا به صورت رایگان طراحی های اولیه و برآورد هزینه را در بهترین حالت برای شما انجام دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انواع سردخانه های می توانید به صفحه سردخانه مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه ارزان

  1. آواتار مینایی زاده مینایی زاده گفت:

    سلام ، برای ساخت سردخانه ارزان بایدچه نوعی از تجیهزات را تهیه کنم ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، برای ساخت سردخانه ارزان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *