سردخانه

ساخت سردخانه در اصفهان

ساخت سردخانه در اصفهان

یکی از اساسی ترین مسائلی که در حوزه مواد غذایی مورد توجه این صنف است، به وجود آوردن محیطی برای نگهداری مواد غذایی در شرایط ایده آل و سلامت کامل است. روش های مختلفی برای انجام این کار در گذشته مورد استفاده بوده است. اما بهترین این روش ها قرار دادن مواد غذایی در مجاورت سرماست . سرما نسبت به هر روشی برای این کار مناسب تر است به همین دلیل امروزه همه از این روش برای انبار کردن مواد غذایی در طولانی مدت استفاده می کنند.

جهت سفارش ساخت سردخانه در اصفهان به همراه مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری دارای تیم فنی فعال در اصفهان می باشد و نیاز شما سریعا برآورده می نماید.

مراحل ساخت سردخانه در اصفهان

برای شروع ساخت سردخانه در اصفهان باید درباره این موضوع به طور کامل تحقیق و بررسی صورت گیرد تا طراحی و ساخت سردخانه در اصفهان به بهترین روش انجام گیرد و از هدر رفتن سرمایه در این کار جلوگیری به عمل آید.

مواردی که در ابتدای کار ساخت سردخانه در اصفهان باید به آن توجه داشت  در این مقاله توضیح داده شده اند:

1. مواد اولیه جهت نگهداری در سردخانه از چه نوعی هستند؟

نوع موادی که برای نگهداری آنها نیاز به ساخت سردخانه داریم، تعیین کننده ادامه کار در ساخت سردخانه است. اینکه این مواد چه ویژگی هایی دارند و چه شرایطی برای نگهداری و تازه ماندن آنها لازم است در تهیه تجهیزات و قطعات تعیین کننده است.

ساخت سردخانه در اصفهان

به عبارتی دیگر، موادی که در سردخانه نگهداری و حفظ می شوند عامل اصلی تعیین کننده نوع قطعات و تجهیزات و در نتیجه موثر بر هزینه ساخت سردخانه در اصفهان می باشند. هر ماده قابل نگهداری در سردخانه برای سالم ماندن دارای شرایط متفاوتی است و دمای مناسب خود را برای طولانی مدت می طلبد که همین امر باعث می شود در سردخانه ها فضاهای زیاد و اتاق های مجزا در نظر گرفته شود تا شرایط دمایی و محیطی بر اساس مواد غذایی سنجیده و تنظیم شوند.

جهت برآورد هزینه ساخت سردخانه به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

این مواد به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند و این دسته بندی بر اساس دمای مناسب برای نگهداری، صورت می گیرد. دو دسته برای این مواد در نظر گرفته شده است. موادی که باید در دمای بالای صفر درجه سانتی گراد نگهداری شوند و در مقابل موادی که در زیر صفر درجه در سردخانه نگهداری و انبار می شوند.

یکی از انواع سردخانه ها که کاربرد فراوانی دارد سردخانه میوه می باشد و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

2. چه ابعادی برای ساخت سردخانه در اصفهان مناسب تر است؟

تعیین ابعاد مناسب برای ساخت سردخانه در اصفهان به حجم و وزن کالاهای موجود در سردخانه بستگی دارد. برای تعیین دقیق تر ابعاد سردخانه باید بررسی های تخصصی تر و دقیق تر در این حوزه صورت گیرد. تعیین ابعاد سردخانه بدون تخصص و در سایز اشتباه، می تواند در بلند مدت شما را دچار ضرر های کلان و از بین رفتن سرمایه کند. اگر ابعاد سردخانه به طور دقیق پیش بینی نشود انتظارات شما از هزینه ساخت سردخانه در اصفهان برآورده نمی شود و بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر می تواند پروژه را با شکست مواجه کند.

در صورت نیاز به ساخت سردخانه پرتابل و قابل حمل به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه سردخانه کانتینری مراجعه نمایید.

3. چه تجهیزاتی برای ساخت سردخانه در اصفهان نیاز است؟

پس از تعیین فضای مورد نیاز برای طراحی و ساخت سردخانه در اصفهان، نوبت به تجهیزات و قطعات لازم برای سردخانه می رسد. اولین موردی که در تجهیز کردن بیشترین اهمیت را دارد، دستگاه هایی برای تولید سرماست که نوع این دستگاه نیز به ابعاد و فضای سردخانه بستگی دارد.

ساخت سردخانه در اصفهان

مقدار سرمایی که توسط این دستگاه ها تولید می شوند باید به میزان لازم برای مواد درون سردخانه تولید شود و در فضای سردخانه حفظ شود. همچنین دما به اندازه مشخصی کاهش یابد. مهمتر از تولید سرما حفظ و نگهداری سرما در محیط سردخانه است که برای این امر عایق بندی مناسب صورت می گیرد و از تبادل هوا به بیرون از سردخانه جلوگیری می شود.

با توجه به نیازهایی که در ساخت سردخانه در اصفهان مورد انتظار شماست تجهیزات بررسی تهیه می شوند و روند نصب و اجرا آغاز می شود.

سردخانه ها در دو مدل مختلف زیر صفر و بالای صفر طراحی می شوند و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه بالای صفر به این صفحه مراجعه نمایید.

3. انبارداری در سردخانه

انبارداری در سردخانه برای نگهداری کالاها در بهترین شرایط ، مورد اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت. انبارداری داخل سردخانه معمولا هر شش ماه یک بار انجام می شود. به این صورت که هر شش ماه یک بار تمامی کالاهای داخل سردخانه تخلیه می شوند و سردخانه به وسیله مواد ضدعفونی کننده کاملا شست و شو داده شود تا برای کالاهای جدید محیطی عاری از کپک و قارچ فراهم شود و ضایعاتی از کالاهای قبلی در سردخانه باقی نماند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت این سازه به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در اصفهان

در ساخت سردخانه ها از ساندویچ پانل جهت ساخت سازه و سالن های سردخانه استفاده می شود و شما می توانید برای استعلام قیمت آن به صفحه ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

دلایل استفاده از سیستم های سرمازا در سردخانه

استفاده از سیستم های سرمازا برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در سطح وسیعی در همه جای دنیا در حال انجام است. تمامی اصنافی که برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود نیاز به نگهداری مواد اولیه در سردخانه دارند، از این صنعت استفاده می کند.

اگر به این صنعت اعتماد نکنند و با روش های دیگر قصد انجماد و نگهداری مواد غذایی در بلند مدت را داشته باشند، به دلیل عدم بکارگیری تجربه و دانش و تخصص کافی در این زمینه موارد مورد انتظار برآورده نخواهد شد و با شکست مواجه می شود. برای استفاده از مواد غذایی و دارویی در تمام فصول سال و زمان هایی که در دسترس نیستند، ساخت سردخانه در اصفهان مناسب ترین گزینه هستند.

از این صنعت در سیستم های دارویی، نظامی، تولیدات کشاورزی و دامی و …. در سطح گسترده استفاده می شود تا از فساد این مواد جلوگیری شود. همین امر مهمترین دلیل بر استفاده از سردخانه ها به شمار می رود.

با  در نظر گرفتن این نکات در ساخت سردخانه در اصفهان مدیریت سرمایه صورت می گیرد و تمامی تجهیزات با توجه به نوع نیاز و مقدار مشخص، استفاده می شود و با گذشت زمان از هزینه های احتمالی اضافی ، جلویگری خواهد شد و بهترین نتیجه را در ساخت سردخانه تجربه خواهید کرد .

گروه صنعتی برودتی نوری با بکارگیری نیروی متخصص در این زمینه و استفاده از بهترین ابزار آلات و تجهیزات بهینه ترین کارایی را از ساخت سردخانه در اصفهان برای شما به ارمغان می آورند.

صنایع برودتی نوری امکان ساخت سردخانه در سراسر داخل و خارج از ایران فراهم آورده است و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت سردخانه در خارج از ایران به صفحه ساخت سردخانه در افغانستان مراجعه نمایید.

هزینه ساخت سردخانه در اصفهان

شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت هزینه ساخت سردخانه در اصفهان با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پس از بررسی درخواست ها و نیاز شما هزینه ساخت سردخانه در اصفهان را برای شما برآورد نمایند.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در اصفهان

  1. آواتار میلاد میلاد گفت:

    سلام ، یک سردخانه بالای صفر در اصفهان لازم داریم ، این سردخانه با ظرفیت 50 تن لازم است باشد ، ممنون می شوم تجهیزات لازم برای احداث سردخانه در اصفهان را برایم بفرستید.

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام تجهیزات لازم برای احداث سردخانه بالای صفر در اصفهان با ظرفیت 5 تن ، بستگی به محل احداث سردخانه ، مواد قابل نگه داری و … متفاوت است.
      با همکاران من در سایت برودتی نوری تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما لیست تجهیزات ساخت سردخانه 5 تن بالای صفر در اصفهان برای شما ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *