سردخانه

ساخت سردخانه در بندرعباس

ساخت سردخانه در بندرعباس

صنایع برودتی نوری از پیشکسوتان ساخت سردخانه در بندرعباس می باشد که توانایی طراحی و ساخت صفر تا صد سردخانه و تامین تجهیزات لازم برای ساخت سردخانه در بندرعباس را داراست و در حال حاضر نیروهای کارآمد و متخصص در این شهر را دارد.

شما با اعتماد به گروه صنایع برودتی نوری و نگاهی به سابقه کار این مجموعه تجربه ساخت بهترین سردخانه در این شهر را خواهید داشت.

جهت سفارش ساخت سردخانه در بندر عباس به همراه مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری دارای تیم فنی فعال در بندر عباس می باشد و نیاز شما سریعا برآورده می نماید.

ساخت سردخانه در بندرعباس

انواع مختلف سردخانه در بندرعباس

سردخانه ها انواع مختلفی دارند سردخانه های صنعتی به سردخانه هایی گفته می شود که از لحاظ سایز و حجم با دیگر سردخانه ها تفاوت زیادی دارند و در مقیاس بزرگتری ساخته می شوند.

ساخت سردخانه در بندرعباس در مقیاس بزرگ به سردخانه صنعتی نیز تلقی می شود ساخت اینگونه سردخانه ها قطعا نیاز به تجهیزات تخصصی و فضای وسیعی دارد . همچنین در روند ساخت سردخانه در بندرعباس ابتدا باید محاسبات تخصصی در این زمینه صورت گیرد و تمامی پیش نیاز های آن به طور دقیق بررسی و لحاظ شوند. در این صورت است که می توان انتظار ساخت سردخانه ای استاندارد داشت.

ساخت سردخانه در بندرعباس می تواند در ابعاد بسیار کوچک در حد یک کانتینر انجام شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه سردخانه پرتابل مراجعه نمایید.

در ساخت سردخانه در بندرعباس باید توجه داشته باشید که ابتدا با توجه به نوع موادی که قرار است در سردخانه نگهداری شود فضای مورد نیاز انتخاب شود. هر چه این فضا بزرگتر باشد سرمایه بیشتری مورد نیاز است و تجهیزات نیز در طراحی سردخانه های در مقیاس بزرگتر ، متفاوت تر و تخصصی تر خواهند بود.

پس در این زمینه برای ساخت سردخانه در بندرعباس باید  در ابتدای کار با دقت تمام محاسبات لازم انجام شود و تجهیزات مورد نیاز لیست شوند تا هزینه طراحی و ساخت بر اساس سرمایه مورد نیاز صورت گیرد تا با محاسبات نادرست با نقص فنی مواجه نشویم و شاهد از بین رفتن وقت و سرمایه نباشیم.

با توجه به نوع تولید کننده برودت که در ساخت سردخانه به کار می رود سردخانه ها به دو نوع مختلف آمونیاکی و فریونی تقسیم می شوند که هر کدام با توجه به نوع فعالیت و استفاده شما از سردخانه قابل پیاده سازی و انجام می باشد.

ساخت سردخانه های به دو صورت زیر صفر و بالای صفری انجام می شود و به شما پیشنهاد میکینم که جهت ساخت سردخانه خود به صورت زیر صفر به صفحه ساخت سردخانه زیر صفر مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در بندرعباس

برای استعلام هزینه ساخت سردخانه میوه و اطلاعات دقیق تر به صفحه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه میوه در بندرعباس

ساخت سردخانه در بندرعباس برای نگهداری میوه به جهت جلوگیری از فاسد شدن آنها، امری بسیار ضروری و پرسود است . به دلیل تقاضای زیاد از سوی مصرف کنندگان، تولید کنندگان نیز برای تامین انواع میوه در تمامی فصول سال از سردخانه های میوه بیشتر از قبل استفاده می کنند و نیاز به ساخت سردخانه در بندرعباس افزایش یافته است.

به همین دلیل برای ساخت سردخانه ها باید توجیه اقتصادی داشت و برآورد هزینه در ابتدای کار، از واجبات کار است.

فاکتورهای اساسی در ساخت سردخانه در بندرعباس

هزینه طراحی و ساخت سردخانه به عوامل مختلفی وابسته است. در ادامه به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • کاهش سرمایه‌گذاری اولیه
  • کاهش هزینه مصرف انرژی
  • حفظ محیط زیست
  • نیاز به نگهداری کمتر
  • افزایش قابلیت اطمینان سیستم
  • سهولت در نصب و راه‌اندازی

در طراحی و ساخت سردخانه در بندرعباس ، مواد قابل نگهداری در سردخانه باید در دماهای متفاوت و مناسب خود نگهداری شوند. بنابراین نیاز به طراحی اتاق های مجزا وجود دارد تا دمای هر اتاق را بر اساس مواد مختلف تنظیم کرد . این اتاق ها با توجه به وسعت زمین و نیاز مشتری طراحی و اجرا می شوند.براساس حجم و ابعاد، سردخانه‌ها به سردخانه‌های اتاقی، کانکسی، متحرک و سردخانه‌های صنعتی تقسیم می‌شوند.

برای مواد غذایی مانند گوشت و مرغ، ظرفیت سردخانه ها بر اساس فاکتورهایی مانند  ارتفاع سقف یا ریل نگهدارنده و ارتفاع قلاب در دو حالت شقه شده و نیم شقه تعیین می شوند. برای میوه و سبزیجات باید در نظر داشت که سرما و هوا به طور کاملا یکنواخت در تمامی محیط سردخانه در جریان باشد و چیدمان میوه و سبزی باید به گونه ای باشد که سرما به صورت کاملا یکنواخت در قفسه ها در جریان باشد و این متناسب با ظرفیت و فضای موجود تعیین می گردد.

یکی از سردخانه های پر کاربرد در بندرعباس سردخانه خرما می باشد و به شما پیشنهاد میکنیم که جهت ساخت این نوع سردخانه به صفحه ساخت سردخانه خرما مراجعه نمایید.

هزینه ساخت سردخانه در بندرعباس

همان طور که در بالاتر اشاره کردیم، محیط و فضای سردخانه با توجه به نوع مواد قابل نگهداری و نیاز مشتری ابعاد مختلفی دارند و ابعاد سردخانه اساسی ترین مساله در هزینه ساخت سردخانه در بندرعباس به شمار می رود. هر چه ابعاد بزرگتر باشد هزینه های جاری بیشتر خواهد بود . اما به صورت کلی هزینه های مربوط به ساخت و طراحی سردخانه به عوامل مختلفی از جمله نوع شیرآلات و تجهیزات کنترلی به کار رفته در آن ، تابلو برقی که در آن استفاده شده،نوع ساندویچ پانل ها، نوع کمپرسور و کندانسور و اوپراتورسردخانه بستگی دارد.

نکته مهم دیگری که در راه اندازی سردخانه به طور مستقیم بر روی هزینه تاثیر گذار است ، استفاده از برق تک فاز یا سه فاز است که هزینه هایی که بر استفاده از برق سه فاز متحمل می شوید بیشتر است اما سردخانه های با ابعاد بزرگ ملزم به استفاده از برق سه فاز می باشند و نمی توان در آنها از برق تک فاز استفاده کرد.

جهت برآورد هزینه ساخت سردخانه به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در بندرعباس

با جمع بندی مطالب فوق هزینه ساخت سردخانه در بندرعباس به کیفیت تجهیزات به کار رفته در سردخانه، برند قطعات و تجهیزات، دقت و تخصص بالا و ضمانت تجهیزات سردخانه بستگی دارد. شاخصه های مهمی که باید در تخمین هزینه سردخانه به آن توجه داشت در ادامه بیان شده اند:

  • طول
  • عرض
  • ارتفاع
  • نوع موادی که قرار است در سردخانه نگهداری شوند
  • مقدار موادی که در روز از سردخانه خارج می شوند
  • مقدار موادی که در روز وارد سردخانه می شوند
  • دمای محصولاتی که وارد سردخانه می شوند
  • دمای مناسب برای نگهداری مواد در سردخانه
  • بیشترین دمای شهر محل ساخت سردخانه
  • زمان دقیق برای رسیدن از دمای ورودی به دمای مناسب جهت نگهداری محصول در سردخانه
  • جنس، مدل و ابعاد درب ورودی سردخانه
  • نوع مواد بکار رفته در عایق کاری سقف
  • نوع مواد بکار رفته در عایق کاری دیوارها
  • نوع مواد بکار در عایق کاری کف سردخانه
  • لامپ
  • پرسنل سردخانه
  • لیفتراک
  • تعداد دفعات باز و بسته شدن درب اصلی سردخانه

جمع بندی

قبل از تصمیم گیری برای ساخت سردخانه در بندرعباس بایستی تمامی هزینه های مورد نیاز جهت احداث سردخانه برآورد شوند و برای مدیریت هر چه بهتر سرمایه طراحی سردخانه توسط متخصصان این امر صورت گیرد. با جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد پروژه  مشاوره، طراحی و برآورد هزینه ها دقیق‌تر خواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت این سازه به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه سردخانه صنعتی مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در بندرعباس

  1. آواتار حسینیان حسینیان گفت:

    سلام ، برآورد هزینه ساخت سردخانه میوه در بندرعباس با به چه صورت است؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام هزینه ساخت سردخانه میوه در بندرعباس بستگی به محل احداث سردخانه در بندرعباس و نوع مبرد استفاده شده و دیگر موارد دارد ، پیشنهاد می کنم با همکاران من در سایت برودتی نیک نوری تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *