سردخانه

ساخت سردخانه در عراق

ساخت سردخانه در عراق

برای ساخت انواع سردخانه در عراق شامل ساخت سردخانه صنعتی ، ساخت سردخانه میوه، ساخت سردخانه بالای صفر، ساخت سردخانه پایین صفر در نجف یا شهرهای دیگر می توانید از تجهیزات عالی صنایع برودتی نوری استفاده کنید .

صنایع برودتی نوری از پیشگامان ساخت سردخانه در عراق است که علاوه بر ارسال تجهیزات برودتی به عراق ، توانایی ارسال نیروی حرفه ای به این کشور را دارد .

لازم به ذکر است که تیم ساخت سردخانه در عراق در شهر نجف فعال است.

جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام بهترین قیمت سردخانه خود همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق گفتگوی آنلاین با ما در ارتباط باشید. شماره تماس : 09127444461

ما محدودیتی برای ساخت سردخانه در عراق نداریم و می توانیم انواع سردخانه های بزرگ و کوچک را برای شما به صورت تخصصی طراحی و اجرا نماییم.

انواع سردخانه در عراق

ساخت سردخانه در عراق مانند هرجای دیگر از دنیا با توجه به نیاز و شرایط محیطی مدل های مختلفی دارد.

ساخت سردخانه را می توان بر اساس ابعاد، دما، مبرد و دیگر معیار ها دسته بندی نمود و در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

جهت دریافت اطلاعات دقیق در زمینه قیمت سردخانه به مقاله بررسی قیمت سردخانه مراجعه فرمایید.

سردخانه صنعتی در عراق

ساخت سردخانه صنعتی در عراق بر اساس نیازهای یک مجموعه و آب و هوای محیط انجام می شود. سردخانه های صنعتی بر اساس دمای مورد نیاز محصولاتی که قرار است در آن نگهداری کنیم طراحی و ساخته می شوند.

سردخانه صنعتی در عراق می تواند به دو صورت سردخانه زیر صفر و سردخانه بالا صفر طراحی شود همچنین این سردخانه ها را می توان بر اساس درخواست شما به صورت فریونی یا آمونیاکی طراحی و اجرا نماییم.

برای ساخت سردخانه شما نیاز است که ابعاد زمین و بخش زیر ساخت را مشخص نمایید و همچنین میزان حجم یا تناژ مورد نیاز خود را به ما اعلام نمایید تا ما بهینه ترین حالت ممکن را برای شما طراحی نماییم.

طراحی اولیه و محاسبات باید با دقت بالایی انجام شود و هرچه که ابعاد کار بیشتر می شود میزان سرمایه گزاری افزایش می یابد به همین دلیل شما نیاز دارید که در انتخاب مجموعه برای انجام این کار دقت نمایید.

صنایع برودتی نوری با بیش از 40 سال سابقه در زمینه سردخانه و تجهیزات برودتی به همراه سابقه ای درخشان در همکاری با برترین برندهای مواد غذایی به شما این اطمینان خاطر را می دهد که مجموعه ای بی نقص و بهینه برای شما طراحی می نماید.

سردخانه میوه در عراق

ساخت سردخانه در عراق برای نگهداری میوه امری بسیار مهم می باشد صنعتگران و تاجران این کشور می توانند مواد غذایی وارداتی خود را در فصلهای مربوط به هر محصول با قیمت مناسبی تهیه نماید و برای مدت طولانی در سردخانه ها نگهداری نمایند.

با توجه به افزایش درخواست از سمت مصرف کننده برای تهیه مواد غذایی مختلف در تمامی فصول این کسب و کار رونق خوبی گرفته است.

ساخت سردخانه در عراق

ما می توانیم ساخت سردخانه در عراق را در بزرگترین و کوچک ترین ابعاد انجام دهیم و این اطمینان را به شما بدهیم که سردخانه ای بی نقص و بهینه به شما تحویل می دهیم.

ساخت سردخانه در عراق برای نگهداری میوه و سبزیحات به صورت بالا صفری طراحی می شود و دمای آن معمولا بین 4- تا 14 درجه می باشد تا رنج گسترده ای از محصولات را بتوان نگهداری نمود.

در ساخت سردخانه صنعتی برای میوه ها معمولا به چند اتاق مجزا تقسیم می شود که می توان دما و رطوبت هر کدام را به صورت مجزا تنظیم کرد و بر اساس شرایط مورد نیاز هر محصول دمایی مناسب ارائه نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت سردخانه میوه به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محاسبه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

سردخانه دارو در عراق

در ساخت سردخانه در عراق برای نگهداری دارو، برای مجموعه خود باید سیستم ها و تجهیزات پشتیبان در نظر بگیریم و همچنین از تجهیزات کنترلی دقیق و مطمئنی استفاده نماییم.

دمای مورد نیاز برای نگهداری دارو ها بسیار مهم می باشد برای همین استفاده از قطعاتی که دارای بالاترین ظریب اطمینان می باشند بسیار ضروری است.

ما در ساخت سردخانه  از تجهیزات با برندهای اروپایی استفاده می کنیم تا مطمئن باشیم که مجموعه دارای ظریب اطمینان بالایی می باشد.

شرکت های بزرگ داروسازی از خدمات ما استفاده نموده اند و در لیست مشتریان راضی ما قرار گرفته اند.

سردخانه بالا صفر در عراق

از سردخانه های بالا صفر در عراق برای نگهداری مواد غذایی مانند لبنیات، میوه، سبزیجات و دیگر محصولات که نیاز به دمای بین 4- تا 14 درجه دارند استفاده می شود.

شما می توانید احداث انواع سردخانه بالای صفر خود را به ما بسپارید تا با استفاده از بهترین تجهیزات و قیمت پروژه شما را انجام دهیم.

یکی از رایج ترین سردخانه های بالای صفر در عراق سردخانه سیب می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع سردخانه به صفحه سردخانه سیب مراجعه نمایید.

سردخانه زیر صفر در عراق

با استفاده از سردخانه های زیر صفر می توان مواد غذایی مانند گوشت و مرغ را برای مدت طولانی به صورت منجمد نگهداری نمود و آنها را به صورت تدریجی به بازار عرضه نماییم.

سردخانه زیر صفر را می توان بر اساس درخواست شما برای دماهای متفاوتی طراحی نماییم دمای این نوع سردخانه ها می تواند تا 40- یا حتی کمتر هم باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری گوشت به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه ساخت سردخانه گوشت مراجعه نمایید.

تجهیزات سردخانه در عراق

در ساخت سردخانه از قطعات و تجهیزات مختلفی استفاده می شود که بیشتر این قطعات را صنایع برودتی نوری تولید می نماید.

برخی قطعات مانند کمپرسور و تجهیزات اندازه گیری و غیره که ساخت صنایع برودتی نوری نمی باشد از شرکت های اروپایی که از برترین برندهای دنیا می باشد به صورت مستقیم خریداری می شود و در ساخت سردخانه در عراق استفاده می شود.

برندهایی که معمولا ما از آنها استفاده می کنیم بیتزر، دانفوس، دورین، فراسکلد و دیگر برندهای مطرح دنیا می باشند.

کمپرسور سردخانه در عراق

برای سردخانه در عراق می توان از انواع کمپرسورهای اروپایی که از برترین برندهای اروپایی می باشد استفاده نمود و همچنین در صورتی که برند خاصی مد نظر شما می باشد می توانیم آن را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نماییم و به شما تحویل دهیم یا در پروژه شما استفاده نماییم.

کمپرسور سردخانه فریونی در عراق

اواپراتور سردخانه در عراق

اواپراتورهای استفاده شده برای سردخانه در عراق ساخت صنایع برودتی نوری می باشد و شما می توانید انوع اواپراتورها را بر اساس نیاز خود یا با استفاده از مشاوره تخصصی رایگان ما سفارش دهید تا برای شما دستگاهی مطابق نیازتان بسازیم.

محاسبه قیمت سردخانه عراق

با استفاده از اوپراتور های سفارشی سازی شده در مجموعه خود می توانید سیستمی بهینه از نظر کارایی، مصرف انرژی و استفاده بهینه از فضا را به ارمغان آورید.

کندانسور سردخانه در عراق

کندانسور های استفاده شده برای سردخانه در عراق ، ساخت صنایع برودتی نوری می باشد. متخصصین ما به صورت کاملا حرفه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها این تجهیزات را آماده می نمایند.

در خرید کندانسور به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از مشاوره تخصصی رایگان ما برای انتخاب دستگاه و محاسبه ظرفیت کندانسور استفاده نمایید.

تابلو برق سردخانه در عراق

از دیگر تجهیزات مورد استفاده در ساخت سردخانه ها تابلو برق می باشد که تجهیزات کنترلی مختلفی بر روی آن نصب می شود و امکان مدیریت سردخانه را به ما می دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه تابلو برق سردخانه مراجعه نمایید.

تعمیر سردخانه در عراق

در صورتی که سردخانه شما دچار هرگونه مشکلی می باشد می توانید ابتدا از مشاوره تلفنی و آنلاین ما استفاده نماید و در صورتی که نیاز به ارسال نیرو بود سریعا برای شما نیرو اعزام خواهد شد.

امکان تعمیر و تعویض تمامی قطعات در محل شما امکان پذیر می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت سردخانه در عراق همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین جهت مشاوره رایگان برای ساخت سردخانه در عراق پیام بزارید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در عراق

  1. آواتار حسین حسین گفت:

    سلام
    هزینه احداث سردخانه در عراق با ظرفیت 20 تن برای نگهداری میوه تازه دمای بالا صفر حدودا چقدر می باشد ؟
    اگر بخواهیم خرما نیز در این سردخانه نگهداری کنیم با دمای 1- درجه سانتی گراد امکان پذیر هستش ؟

  2. آواتار قلم دست ( مدیر سایت ) قلم دست ( مدیر سایت ) گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    هزینه ساخت سردخانه 20 تنی در عراق نیاز به بررسی های متعددی دارد تا بتوان هزینه ساخت سردخانه در عرق را با توجه به ظرفیت محاسبه نمود. عواملی چون شرایط آب و هوایی و سایر ویژگی های اقلیمی محل نصب سردخانه در قیمت سردخانه در عراق تاثیر گذار می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت بر اساس نیاز خود با کارشناسان فنی ما از طریق شماره های درج شده در پایین سایت یا از طریق چت آنلاین سایت در ارتباط باشید.
    در رابطه با نگهداری خرما در سردخانه بالای صفر در عراق می توان گفت که مشکلی وجود ندارد و معمولا سردخانه های بالای صفر اجرا شده توسط تیم صنایع برودتی نیک نوری در عراق را می توان تا دمای 5- درجه سانتی گراد تنظیم نمود.
    شما می توانید برای کسب اطلاعات فنی بیشتر در زمینه ساخت سردخانه در عراق با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *