سردخانه

ساخت سردخانه در چابهار

ساخت سردخانه در چابهار

فاکتورهای اساسی و مهم در ساخت سردخانه در چابهار وجود دارد که قبل از اقدام برای ساخت این گونه سردخانه ها، باید با دقت بررسی شوند و تمامی تجهیزات و محاسبه ها بررسی شوند تا برای ساخت سردخانه صنعتی با دقت کامل عمل شود.

جهت سفارش ساخت سردخانه در چابهار به همراه مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت همین حالا با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری دارای تیم فنی فعال در چابهار می باشد و نیاز شما را سریعا برآورده می نماید.

نیاز ساخت سردخانه در چابهار

از زمانی که زندگی انسان ها به شیوه نوین شکل گرفت و تولیدات محصولات دامی و کشاورزی رونق گرفت، انسان ها نیاز به مکانی برای نگهداری محصولات کشاورزی و مواد غذایی پیدا کردند. در ادامه با استفاده از این مکان ها برای نگهداری مواد غذایی تولید محصولات افزایش پیدا کرد تا جایی که اکثر مواد غذایی تولیدی در تمام فصل های سال در دسترس قرار گرفت.

از سوی دیگر با رشد صنعت ساخت سردخانه در چابهار یک فرصت عالی برای صنعتگران قلمداد می شود تا به بهترین شکل از این فرصت پیش آمده استفاده نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت این سازه به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در چابهار

درست است که برای ساخت سردخانه در چابهار نیاز به محیطی بزرگ وجود دارد اما با توجه به برطرف کردن نیاز حجم وسیعی از بازار، ساخت و راه اندازی سردخانه های صنعتی کاملا به صرفه خواهد بود.

یکی از انواع سردخانه ها که همیشه مورد نیاز جوامع می باشد سردخانه میوه و سبزیجات می باشد که این محصولات فصلی را می توان در این سردخانه ها نگهداری نمود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه ساخت آن به صفحه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

تعریف سردخانه های صنعتی

سردخانه های صنعتی محلی جهت تولید برودت می باشند که ازآن جهت محافظت مواد غذایی از فاسد شدن و نگهداری هر گونه موادی که در فضای بیرون بیشتر از چند روز قابلیت نگهداری ندارند، به کار میرود.

این مواد می تواند مواد غذایی، محصولات کشاورزی، دارویی و دامی باشد.

کاربرد اصلی ساخت سردخانه در چابهار جلوگیری از فساد این مواد است تا از مجاورت این مواد در هوای گرم جلوگیری به عمل آید و تغییرات فیزیکی و شیمیایی در این مواد مشاهده نشود. به این ترتیب حفط تازگی این مواد (موادی که برای سالم ماندن نیاز به محیطی سرد و یا با دمای مناسب دارند) برای مدت طولانی وظیفه اصلی سردخانه ها می باشد.

سردخانه ها را می توان در چند دسته اصلی قرار داد:

  • سردخانه بالای صفر
  • سردخانه زیر صفر
  • سردخانه فریونی
  • سردخانه آمونیاکی

این ها دسته های اصلی سردخانه ها می باشند که ممکن است هر کدام زیرمجموعه دیگری باشد.

ساخت سردخانه بالای صفر در چابهار

سردخانه های بالای صفر برای حفظ مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات استفاده می شوند. این گونه سردخانه ها می تواند در اندازه و طرح های گوناگونی طراحی و راه اندازی شود.

سردخانه بالای صفر در اندازه صنعتی باید دارای فضاهای جدا باشد تا دمای مناسب برای هر محصول را تامین کند و محصولات کشاورزان را در مدت طولانی بدون تغییر حالت نگهداری نماید.

ساخت سردخانه در چابهار

ساخت سردخانه زیر صفر در چابهار

سردخانه های صنعتی زیر صفر جهت حفظ و نگهداری مواد غذایی مانند گوشت و مرغ به کار می رود که این سردخانه نیز باید در مقیاس متفاوت طراحی و راه اندازی شود تا برای هر مواد غذایی دمای متناسب با خودش را تامین کند.

در طراحی فضای سردخانه زیر صفر قبل از انتخاب کمپرسور یا همان موتور سردخانه باید دقت کافی داشت و همچنین انجام محاسبات قبل از انتخاب کمپرسور لازم و ضروری است.

تونل انجماد نوعی سردخانه زیر صفر می باشد که از آن برای نگهداری مواد در زیر صفر درجه و انجماد سریع مواد غذایی استفاده می شود.

در ساخت سردخانه در چابهار نیز باید فضاهای جدا در نظر گرفته شود و دمای هر اتاق نیز به دقت بررسی و محاسبه شود تا برای هر ماده غذایی اتاق مناسب آن در نظر گرفته شود.

جهت برآورد هزینه ساخت سردخانه به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

طرح توجیهی سردخانه

در طرح توجیهی ساخت سردخانه در چابهار عوامل زیادی باید بررسی گردند به عنوان مثال برای نگهداری میوه باید ابتدا هزینه نگهداری میوه در سردخانه محاسبه گردد و درآمد حاصله از این میوه ها در آینده تخمین زده شود تا بدانیم از نگهداری میوه ها در این مدت، قرار است چه مقدار درآمد داشته باشیم.

ساخت سردخانه در چابهار مخصوصا تونل انجماد باید توسط متخصصین این حوزه طراحی شود . پس از آماده سازی نقشه سردخانه و تونل انجماد باید برآورد تجهیزات سردخانه را انجام دهیم تا در نهایت هزینه های سردخانه را محاسبه کنیم.

هزینه های کمپرسور ها در ساخت تونل انجماد بیشترین عامل تعیین کننده هزینه تجهیزات را در بر دارد و تعیین کننده اصلی قیمت ساخت سردخانه در چابهار، کمپرسور ها می باشند.

پس از آن اپراتور ها و کندانسور ها هستند که هزینه بالایی را در ساخت سردخانه شامل می شوند. در واقع اینها اجزای اصلی سیستم های برودتی را تشکیل می دهند.

جهت راه اندازی یک سردخانه با بهترین قیمت به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه ساخت سردخانه ارزان مراجعه نمایید.

اندازه و ابعاد سردخانه و میزان طرفیت آن تعیین کننده بخش عظیمی از هزینه ها هستند . در اکثر اوقات راه اندازی سردخانه های کوچک با توجه به موادی که در آن نگهداری می شوند و روش خایی که برای ساخت سردخانه های کوچک به کار گرفته می شود توجیه اقتصادی بیشتری نسبت به سردخانه های بزرگ صنعتی دارند.

شرکت اجرایی ساخت سردخانه در چابهار باید بتواند با در نظر گرفتن کیفیت، تجهیزات را با مناسب ترین قیمت تهیه و در ساخت سردخانه در چابهار استفاده نماید.

برای ساخت سردخانه های کوچک به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه محاسبه هزینه ساخت سردخانه کوچک مراجعه نمایید.

ساخت سردخانه در چابهار

به طور کلی این نکته حائز اهمیت است که ساخت سردخانه در چابهار به تخصص و دانش کافی در این زمینه نیاز دارد . گروه برودتی نوری با سابقه درخشانی که در طراحی و ساخت انواع  سردخانه ها داشته ، با ساخت سردخانه در چابهار و شهرهای دیگر در داخل کشور و خارج از کشور توانسته ثابت کند که در انجام این امر بسیار متخصص و تواناست.

شرکت صنایع برودتی نوری در کشورهای همسایه افغانستان ، عراق و … امکان ساخت سردخانه های صنعتی را داراست. با دانش و تخصص گروه برودتی نوری ساخت سردخانه های خود در افغانستان و عراق و … را به ما بسپارید.

تمامی پروژه های انجام شده توسط صنایع برودتی نوری دارای گارانتی معتبر و 20 سال خدمات پس از فروش می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این سازه صنعتی به شما پیشنهاد میکنیم به مقاله سردخانه مراجعه نمایید.

هزینه ساخت سردخانه در چابهار

شما می توانید برای استعلام هزینه ساخت سردخانه در چابهار با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پس از بررسی دقیق نیازهای شما مانند ظرفیت سردخانه، دمای سردخانه (سردخانه بالای صفری یا زیر صفری ) ، نوع سردخانه ( آمونیاکی یا فریونی )، تعداد سالن ها، نوع محصول مورد نگهداری و شرایط ورود و خروج محصول اقدام به برآورد تجهیزات مورد نیاز نمایند و سپس هزینه ساخت سردخانه را به صورت کاملا دقیق به شما اعلام نمایند.

دیدگاهی در مورد “ساخت سردخانه در چابهار

  1. آواتار موسوی موسوی گفت:

    سلام ، برای ساخت سردخانه در چابهار با دمای منفی صفر برای نگه داری گوشت و مرغ چه میزان لازم است هزینه کنیم ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام هزینه ساخت سردخانه زیر صفر در چابهار بستگی به محل احداث سردخانه در چابهار و نوع مبرد استفاده شده دیگر موارد دارد ، پیشنهاد می کنم با هنمکاران من در سایت برودتی نیک نوری تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *