ساندویچ پانل

سازه ساندویچ پانل

سازه ساندویچ پانل

سازه ساندویچ پانل شامل ساختمان های متفاوتی می باشد که با استفاده از این محصول ساختمانی نوین (ساندویچ پانل) طراحی و اجرا می شود سازه ساندویچ پانل دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد می باشد که باعث شده است استفاده از آن گسترش یابد در ادامه قصد داریم شما را با انواع این سازه ها و ویژگی های آن آشنا نماییم.

صنایع برودتی نوری از بزرگترین مجریان ساخت سازه ساندویچ پانل می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت ساخت سازه ساندویچ پانل با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها را می توان بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی نمود که در ادامه به دو گروه رایج آن اشاره می نماییم.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی همان طور که از اسم آن مشخص می باشد جهت ساخت سقف سازه ساندویچ پانل استفاده می شود در ساخت ساندویچ پانل سقفی سطح آن را به صورت ذوزنقه ای طراحی می نمایند تا میزان مقاومت فشاری آن افزایش یابد ساندویچ پانل های سقفی معمولا به صورت سه گام یا پنج گام طراحی و تولید می شوند و هرچه تعداد گام ها بیشتر باشد مقاومت فشاری آن افزایش می یابد.

سازه ساندویچ پانل سردخانه

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری نیز همان طور که می دانید جهت ساخت دیواره های سازه ساندویچ پانل استفاده می شود این محصول در مدل های مختلفی چون صاف، پیچ مخفی، کلاسیک و غیره تولید می شود این محصول تاثیر بسزایی در زیبایی سازه دارد به همین دلیل بیشتر بر روی زیبایی آن کار شده است و مدل های صاف و پیچ مخفی ظاهر سازه را بسیار مدرن نشان می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

تفاوت ویژگی های سازه ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها بر اساس نیاز با ویژگی های متفاوتی طراحی و تولید می شوند تا دامنه کاربرد خود را وسیع تر نمایند در ادامه به برخی از ویژگی های ساندویچ پانل اشاره می نماییم.

عایق ساندویچ پانل

همانطور که میدانید لایه میانی ساندویچ پانل نوعی عایق می باشد که می تواند پشم سنگ، پشم شیشه، پلی استایرن، XPS، پلی اورتان و پلی یورتان باشد که هر کدام از این عایق ها ویژگی های متنوعی دارند که بهترین آن بر اساس معیار های مختلف عایق پلی یورتان می باشد که به صورت کند سوز تولید می شود و همچنین از استحکام بالا و ضریب انتقال حرارت پایینی برخوردار می باشد.

این عایق را بر اساس نیاز در ضخامت و دانسیته متفاوتی در ساندویچ پانل استفاده می نمایند و هرچه ضخامت و دانسیته عایق ساندویچ پانل افزایش یابد مقاومت فشاری آن بیشتر و عایق قوی تری در مقابل صوت و حرارت می شود.

این عایق باید به صورت صحیح میان دو لایه ورق تزریق شود تا از ایجاد حفره جلوگیری شود و همچنین چسبندگی عایق حرارتی به ورق ها باید به گونه ای باشد که پس از گذشت زمان از یکدیگر جدا نشوند که توصیه میکنیم قبل از خرید ساندویچ پانل میزان چسبندگی آن را بررسی نمایید.

اجرای سازه ساندویچ پانل

ورق ساندویچ پانل

ورق استفاده شده در ساختار ساندویچ پانل متفاوت می باشد و معمولا از ورق گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم جهت ساخت ساندویچ پانل استفاده می شود و هرچه ضخامت این ورق بیشتر باشد مقاومت فشاری ساندویچ پانل افزایش می یابد.

ورق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل معمولا با استفاده از رنگ ها الکترواستاتیکی پوشانده می شوند تا در مقابل رطوبت و دیگر عوامل جوی مقاومت بیشتری داشته باشند.

مزیت های سازه ساندویچ پانل

سازه ساندویچ پانل ویژگی های مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم.

  • عایق بسیار قوی حرارت
  • عایق صوت
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید و UV
  • عایق رطوبت و آب
  • عدم عبور جریان الکتریکی در سطح آن
  • بسیار بهداشتی و قابل شستشو
  • عدم رشد کپک و قارچ درون آن
  • مقاوم در برابر طوفان و زلزله

انواع سازه ساندویچ پانل

سازه ساندویچ پانل را برای کاربردهای مختلف طراحی و اجرا می نمایند که هر کدام از این سازه ها بر اساس کاربردی که دارند با استفاده از ساندویچ پانل های متفاوت اجرا می شوند که در ادامه به بررسی دقیق تر آن می پردازیم.

سازه ساندویچ پانل انبار

انبار ها کاربردهای متفاوتی دارند و در ساخت آن می توان از ساندویچ پانل کلاسیک با ضخامت 5 سانت به بالا استفاده نمود و همچنین می توان سقف سازه را با استفاده از ساندویچ پانل سقفی یک رو یا دو رو اجرا نماییم. معمولا در انبار ها باید از ورود رطوبت به داخل محیط جلوگیری نماییم به همین منظور باید در اجرای این سازه درز ها را با استفاده از فوم آب بندی نماییم و همچنین آب رو های روی سقف را با دقت بالایی نصب نماییم.

سازه ساندویچ پانل سردخانه

ساندویچ پانل ها کمک شایانی به ساخت سردخانه ها نموده است این نوع سازه باعث کاهش مصرف انرژی می شوند به این دلیل که ساندویچ پانل از نفوذ گرما به محیط داخل سردخانه جلوگیری می نماید معمولا در ساخت سردخانه از ساندویچ پانل با دانسیته 40 استفاده می شود و ضخامت ساندویچ پانل بر اساس دمای محیط داخل و خارج از سردخانه متغییر می باشد به عنوان مثال در ساخت سردخانه های بالای صفر از ساندویچ پانل 8 الی 10 سانت استفاده می شود و در ساخت سردخانه های زیر صفر از ساندویچ پانل 12 الی 20 سانتی متری استفاده می شود.

هرچه اختلاف دمای بین محیط بیرون با محیط داخل سردخانه بیشتر باشد باید ضخامت ساندویچ پانل را افزایش دهیم تا از نفوذ گرما به درون محیط سردخانه جلوگیری نماییم.

یکی از انواع کمپانی های تولید کننده ساندویچ پانل شرکت ماموت می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ساندویچ پانل ماموت مراجعه نمایید.

سازه ساندویچ پانل صنعتی

سازه ساندویچ پانل ویلا ها

امروز با توجه به تولید ساندویچ پانل در مدل های مختلف از آن برای ساخت ویلا ها و حتی آپارتمان ها نیز استفاده می نمایند با استفاده از ساندویچ پانل در ساخت ویلا و ساختمان سرعت ساخت و ساز افزایش می یابد و همچنین مصرف انرژی خانه ها کمتر می شود و به دلیل تولید ساندویچ پانل با ظاهری مدرن زیبایی ویلا ها نیز بیشتر می شود که معمولا در ساخت ویلاها از ساندویچ پانل صاف پیچ مخفی استفاده می شود.

فروش ساندویچ پانل

شرکت های مختلفی در تولید و فروش ساندویچ پانل فعالیت می نمایند که باید سابقه آنها بررسی شود و صنایع برودتی نوری با افتخار در این زمینه سایقه درخشان و طولانی دارد که شما می توانید با بررسی پروژه های انجام شده توسط این شرکت از کیفیت محصول و نحوه اجرای پروژه ها اطمینان کافی بیابید.

هزینه ساخت سازه ساندویچ پانل

هزینه ساخت سازه ساندویچ پانل بر اساس معیار های مختلفی برآورد می شود و شما می توانید برای استعلام دقیق هزینه ساخت این نوع سازه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “سازه ساندویچ پانل

  1. آواتار اکبر خادم اکبر خادم گفت:

    سلام
    روز بخیر
    من قصد ساخت سازه ساندویچ پانل برای انبار کارخانه دارم. برای ساخت این سازه چه نوع ساندویچ پانلی پیشنهاد می کنید و اینکه بفرمایید امکان ساخت این سازه را به صورت کامل دارید یا خیر ؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      برای ساخت سازه ساندویچ پانل انبار کارخانه شما می توانید از ساندویچ پانل های دیواری و سقفی دو رو ورق با عایق پلی یورتان نسوز یا کند سوز استفاده نمایید. ضخامت ساندویچ پانل دیواری حداقل 3 سانتی متر و ساندویچ پانل سقفی با حداقل ضخامت 4 سانتی متر و 3 گام باشد.
      موارد اعلام شده در بالا حداقل ها می باشند و با توجه به شرایط و ابعاد سازه این موارد متفاوت می باشد که باید برای اطلاع از مناسب ترین نوع پانل برای ساخت سازه ساندویچ پانلی خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.
      برای ساخت سازه فوق ما دارای تیم حرفه ای در سراسر ایران می باشیم و شما می توانید ساخت سازه ساندویچ پانل خود را از صفر تا 100 به ما واگذار نمایید.
      برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *