ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل در تهران

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده ساندویچ پانل در تهران می باشد و این محصول را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل در تهران و دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و محاسبه تعداد و ابعاد ساندویچ پانل مناسب جهت ساخت سازه در ابعاد مد نظر خودتان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چت آنلاین سایت : گفتکوی آنلاین سایت 

شماره تماس و واتساپ : 09127444461 

خرید ساندویچ پانل در تهران

برای خرید ساندویچ پانل در تهران ابتدا باید ساندویچ پانل مورد نظر خود را مشخص نمایید این محصول ساختمانی نوین دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

ساندویچ پانل در تهران

انواع ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل ها را می توان بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی نمود که پر کاربرد ترین نوع دسته بندی بر اساس کاربری آن می باشد و می توان ساندویچ پانل ها را به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم نمود که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

ساندویچ پانل سقفی در تهران

ساندویچ پانل سقفی همانطور که از اسم آن مشخص است جهت ساخت سقف سازه ها استفاده می شود ساندویچ پانل سقفی دارای شکل ذوزنقه ای می باشد که به آن گام می گویند وجود این گام ها باعث افزایش مقاومت فشاری ساندویچ پانل می شود و هرچه تعداد گام ها بیشتر باشد مقاومت ساندویچ پانل در تهران افزایش می یابد.

قیمت ساندویچ پانل سقفی به دلیل وجود این گام ها نسبت به ساندویچ پانل دیواری کمتر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل دیواری در تهران

از ساندویچ پانل های دیواری جهت ساخت دیوار سازه ها استفاده می شود این محصول در مدل های مختلفی چون صاف، کلاسیک، شیار دار و دیگر مدل های مختلفی تولید می شود که وجود شیار بر روی سطح ورق این محصول سبب افزایش مقاومت فشاری آن می شود اما برای زیبایی در ساخت ویلا ها معمولا از مدل صاف استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

مشخصات ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها با ضخامت، دانسیته، ورق و عایق های مختلفی طراحی و تولید می شود که هر کدام از این ویژگی ها در کاربرد ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد.

ساندویچ پانل در تهران

ضخامت ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل در تهران با ضخامت های مختلفی طراحی و تولید می شود که این افزایش ضخامت مربوط به عایق میانی ساندویچ پانل می باشد معمولا ساندویچ پانل ها را در ضخامت های 2 الی 20 سانتی متری تولید می کنند که با افزایش ضخامت مقاومت فشاری افزایش و ضریب انتقال حرارت کاهش می یابد یا به عبارتی عایق بهتری می شود.

دانسیته ساندویچ پانل در تهران

دانسیته یا چگالی میزان فشردگی عایق میانی را مشخص می کند هرچه فشردگی عایق میانی بیشتر باشد وزن ساندویچ پانل افزایش می یابد و در نتیجه مقاومت فشاری بیشتر می شود و ضریب انتقال حرارت هم کاهش می یابد.

معمولا در ساخت سازه سردخانه ها پیشنهاد می شود که از ساندویچ پانل با دانسیته بالا حدود 40 کیلوگرم بر متر مکعب استفاده شود تا از تبادل حرارت میان محیط سردخانه و هوای بیرون جلوگیری شود و حتی در سردخانه های زیر صفر که اختلاف دما بسیار زیاد می باشد باید ضخامت ساندویچ پانل در تهران را بین 15 الی 20 سانتی متر و دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب انتخاب نمود.

ورق ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل در تهران به دو صورت یک رو ورق و دو رو ورق تولید می شود و مدل های دو رو ورق از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند. جنس ورق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل می تواند آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک و غیره باشد.

ضخامت ورق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل تاثیر بسزایی در افزایش مقاومت آن دارد و معمولا ضخامت ورق بین 0.4 میلیمتر تا 1.5 میلیمتر می باشد.

در ساندویچ پانل با ورق آلومینیوم بهتر است که ضخامت ورق حداقل 0.6 میلیمتر باشد تا استحکام لازم را داشته باشد.

عایق ساندویچ پانل در تهران

عایق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل می تواند از جنس پلی اورتان، پلی استایرن، XPS ، پشم سنگ و شیشه و پلی یورتان می باشد که هر کدام از این عایق ها دارای ویژگی های خاصی می باشند.

عایق پلی یورتان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که این نوع عایق هم خود به چند مدل مختلف قابل اشتعال، کند سوز و بسیار کند سوز دسته بندی می شود.

نحوه تزیق عایق حرارتی میان ورق ها بسیار مهم می باشد به این دلیل که عایق باید به گونه ای فضای میان ورق ها را پر کند که هیچ گونه حفره ای وجود نداشته باشید وچود حفره میان ساندویچ پانل نشان دهنده کیفیت پایین آن می باشد.

عایق ساندویچ پانل مورد استفاده در ساخت سردخانه ها بسیار مهم می باشد و در خرید ساندویچ پانل سردخانه شما باید به این نکته کاملا توجه نمایید که از عایق با کیفیت استفاده شده باشد و دانسیته آن 40 کیلو گرم بر متر مربع باشد.

ساندویچ پانل در تهران

قیمت ساندویچ پانل در تهران

قیمت ساندویچ پانل در تهران بر اساس معیار هایی که در بالا برای شما آورده ایم مشخص می شود شما می توانید برای استعلام دقیق قیمت ساندویچ پانل و دریافت مشاوره تخصصی لازم جهت ساخت سازه های مختلف با ساندویچ پانل با همکاران ما در ارتباط باشید.

صنایع برودتی نوری دارای تیم نصب ساندویچ پانل در تهران می باشد و می تواند انواع سازه های مختلف را برای شما در تهران و سراسر کشور نصب و اجرا نمایند و نمونه پروژه های انجام شده فراوانی در سراسر کشور وجود دارد که نشان دهنده کیفیت بالای تیم نصب مجموعه صنایع برودتی نوری می باشد.

شما می توانید برای آشنایی کامل با انواع ساندویچ پانل ها و نحوه تولید آن ها به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید و اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساندویچ پانل در تهران

  1. آواتار حمید محمدی حمید محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من برای خرید ساندویچ پانل در تهران به شما پیام می دهیم و 500 متر ساندویچ پانل 10 سانتی می خواستم برای ساخت سردخانه شما چه برندی را پیشنهاد می کنید؟
    باید ساندویچ پانل یک رو ورق خریداری کنم یا دو رو ورق ؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      برای خرید ساندویچ پانل در تهران برای ساخت سردخانه باید از پانل دو رو ورق استفاده نمایید. در صورتی که قصد ساخت سردخانه زیر صفر در تهران دارید ساندویچ پانل 10 سانت مناسب می باشد و برای انتخاب برند به شما دو برند با کیفیت در بازار را پیشنهاد می کنیم یکی ساندویچ پانل ماموت یا ساندویچ پانل کبیر پانل که هر دو از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند و قیمت آنها تقریبا یکسان می باشد.
      برای ثبت سفارش خود و دریافت مشاوره تخصصی خرید ساندویچ پانل در تهران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *