ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در دزفول

ساندویچ پانل در دزفول

ساندویچ پانل محصول ساختمانی نوینی میباشد که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که از آن می توان در ساخت انواع سازه های مختلف استفاده نمود. ساندویچ پانل در دزفول استفاده فراوانی دارد که در ادامه قصد داریم شما در خرید ساندویچ پانل در دزفول یاری نماییم و اطلاعات دقیقی در این زمینه به شما ارائه نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل در دزفول می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و دریافت لیست پروژه های انجام شده در دزفول به همراه استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل در دزفول با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل چیست ؟

ساندویچ پانل ها از یک یا دو لایه ورق که میان آن توسط یک عایق پر شده تشکیل شده است و برای ساخت آن از ورق های مختلفی مانند آلوزینک، آلومینیوم، گالوانیزه، PVC و دیگر ورق های فلزی و غیر فلزی استفاده می شود و برای لایه میانی آن از عایق های مختلفی مانند پشم سنگ، پشم شیشه، پلی استایرن، xps و پلی یورتان استفاده می شود که هر کدام از این عایق ها ویژگی های مختلفی دارند.

ساندویچ پانل ها در ضخامت و دانسیته های مختلفی طراحی و تولید می شود و هرچه ضخامت و دانسیته آن بیشتر باشد مقاومت فشاری آن افزایش می یابد و عایق حرارتی بهتری می شود.

نصب ساندویچ پانل در دزفول

مزایای ساندویچ پانل برای استفاده در دزفول

  • عایق حرارتی قوی
  • کاملا بهداشتی و قابل شستشو
  • عدم رشد قارچ و باکتری
  • عایق صوتی و الکتریسیته
  • مقاومت در برابر باد و طوفان
  • مقاوم در برابر زلزله
  • سبک و قابل حمل آسان
  • نصب سریع و آسان

انواع ساندویچ پانل در دزفول

ساندویچ پانل ها را می توان بر اساس ویژگی های مختلفی دسته بندی نمود و رایج ترین دسته بندی بر اساس کاربرد آن می باشد که در ادامه هر کدام را برای شما توضیح می دهیم.

ساندویچ پانل سقفی دزفول

ساندویچ پانل های سقفی همانطور که از اسم آن مشخص است در ساخت سقف سازه استفاده می شود. ورق استفاده شده در ساخت این ساندویچ پانل دارای شیار های ذوزنقه ای می باشد که به آنها گام می گویند این گام ها باعث افزایش مقاومت فشاری ساندویچ پانل در دزفول می شود و هرچه تعداد این گام ها بیشتر باشد ساندویچ پانل محکم تر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

فروش ساندویچ پانل در دزفول

ساندویچ پانل دیواری دزفول

تفاوت عمده ساندویچ پانل دیواری با سقفی شیار های روی سطح ورق آن می باشد به این صورت که در ساندویچ پانل ها دیواری از شیار با عمق زیاد استفاده نمی شود و یا به صورت صاف و بدون شیار تولید می شود و بر همین اساس ساندویچ پانل های دیواری را دسته بندی می نمایند.

با استفاده از ساندویچ پانل دیواری می توان کانکس ساندویچ پانل نیز طراحی و اجرا نمود و معمولا سقف این سازه های نیز از ساندویچ پانل می باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل در دزفول

در ساخت ساندویچ پانل در دزفول مواد اولیه مورد استفاده در آن تاثیر بسزایی در قیمت این محصول دارد که در ادامه هر کدام را بررسی می نماییم.

ورق ساندویچ پانل در دزفول

برای ساخت ساندویچ پانل از ورق با آلیاژهای مختلفی استفاده می نماید و معمولا ساندویچ پانل های آلومینیومی قیمت بالاتری نسبت به دو مدل رایج دیگر دارند.

ساندویچ پانل ها را به صورت یک رو ورق و دو رو ورق طراحی و تولید می نمایند و قیمت ساندویچ پانل های دو رو ورق بیشتر از مدل های یک رو ورق می باشد.

در ساخت ساندویچ پانل از ورق با ضخامت های مختلفی استفاده می نمایند و هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد قیمت ساندویچ پانل افزایش می یابد که البته افزایش ضخامت ورق باعث افزایش مقاومت ساندویچ پانل در دزفول نیز می شود. در ساخت ساندویچ پانل معمولا از ورق 0.5 الی 1.5 میلی متر استفاده می نمایند.

عامل دیگری که در قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد شیار های روی سطح ساندویچ پانل در دزفول می باشد هر چه این شیار ها بیشتر و با عمق بیشتری ایجاد شوند ورق بیشتری برای تولید هر متر مربع ساندویچ پانل استفاده می شود به همین دلیل قیمت ساندویچ پانل افزایش می یابد.

عایق ساندویچ پانل در دزفول

در ساخت ساندویچ پانل از عایق های مختلفی استفاده می نمایند و هر کدام از این عایق ها ویژگی های متفاوتی دارند که عایق پلی یورتان یکی از بهترین آنها می باشد و همچننی هزینه ساخت ساندویچ پانل با استفاده از این عایق نسیت به دیگر مدل ها بیشتر می باشد که البته به دلیل برتری هایی که دارد صرفه اقتصادی بالایی نیز دارد.

عایق استفاده شده در ساندویچ پانل در ضخامت های متفاوتی تولید می شود و هرچه ضخامت عایق بیشتر باشد مقاومت فشاری ساندویچ پانل افزایش و به عایق بهتری تبدیل می شود همچنین برای بهبود این ویژگی ها عایق را به صورت متراکم تر تولید می نمایند و هرچه تراکم یا دانسیته عایق بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

تزریق عایق های فوم مانند به میان ورق باید با دقت بالایی انجام شود تا هیچگونه حفره و فضای خالی باقی نماند در صورتی که این کار به صورت صحیح انجام نشود کیفیت ساندویچ پانل کاهش می یابد.

قیمت ساندویچ پانل در دزفول

ساندویچ پانل سردخانه ای در دزفول

برای ساخت سردخانه در دزفول می توان از ساندویچ پانل با ضخامت های 8 الی 15 سانتی متری با دانسیته 40 استفاده نمود که با توجه به دمای سردخانه ضخامت دقیق ساندویچ پانل در دزفول مشخص می شود. هرچه ضخامت ساندویچ پانل بیشتر باشد راندمان سردخانه افزایش و مصرف انرژی آن کاهش می یابد.

فروش ساندویچ پانل در دزفول

خرید ساندویچ پانل در دزفول باید از مراکز معتبری انجام شود که محصولات این مجموعه در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته باشد تا شما بتوانید با بررسی این محصول پس از گذشت مدت زمان طولانی از کیفیت ساندویچ پانل اطمینان یابید همچنین خرید این محصول باید از مجموعه های معتبری انجام شود که بتوانند به شما مشاوره و خدمات مناسبی برای خرید ساندویچ پانل مناسب در دزفول ارائه نمایند.

نصب ساندویچ پانل در دزفول

نصب ساندویچ پانل مراحل مختلفی دارد که پس از ساخت اسکلت فلزی سازه شروع می شود و شما باید برای نصب ساندویچ پانل در دزفول از افرادی که تخصص و مهارت کافی در این زمینه دارند استفاده نمایید تا سازه شما را به بهترین نحو پیاده سازی نمایند و بهتر است قبل از انتخاب پیمانکار نمونه پروژه های مختلفی که توسط این گروه انجام شده است را بررسی نمایید.

برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده توسط صنایع برودتی نوری می توانید با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

برخی از پروژه های انجام شده توسط صنایع برودتی نوری در دزفول :

  • سردخانه 2000 تنی آقای شریفیان
  • سردخانه 500 تنی آقای یلداش
  • سردخانه 2000 تنی آقای ابراهیم کرامت خواه
  • سردخانه 500 تنی آقای حمید دمرچیلو
  • سردخانه 2000 تنی آقای رحمتی(شرکت رحمت تجارت)
  • سردخانه زندان اهواز
  • سردخانه 1000 تنی کشت و صنعت شهید رجایی

 

قیمت ساندویچ پانل در دزفول

قیمت ساندویچ پانل بر اساس ویژگی هایی که در بالا ذکر نمودیم متقاوت می باشد و شما می توانید پس از تعیین نوع ساندویچ پانل مورد نیاز برای استعلام بهترین قیمت ساندویچ پانل در دزفول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “ساندویچ پانل در دزفول

  1. آواتار سامان سامان گفت:

    سلام ، هزینه تقریبی برای ساخت سردخانه با ساندویچ پانل در دزفول چقدر است؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، برای تخمین هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل در دزفول ، باید به عوامل مختلفی توجه کنید که ممکن است تأثیرگذار باشند. در ادامه، بعضی از این عوامل و سوالات مرتبط با هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل در دزفول را مطرح خواهیم کرد:
      انتخاب مواد ساخت سردخانه با ساندویچ پانل در دزفول
      از چه نوع موادی برای هسته و پوشش ساندویچ پانل استفاده می‌شود؟
      ابعاد و اندازه:
      چه اندازه و ضخامتی برای ساندویچ پانل در نظر گرفته شده است؟
      کیفیت پوشش:
      آیا پوشش ساندویچ پانل از نوعی خاص و با کیفیت بالاست؟
      استانداردها و مقررات:
      آیا ساندویچ پانل با استانداردها و مقررات صنعت سازگار است؟
      نیاز به سفارشی‌سازی:
      آیا ساندویچ پانل نیاز به سفارشی‌سازی دارد؟
      مقدار سفارش:
      مقدار سفارش ساندویچ پانل چقدر است؟
      نصب و اجرا:
      هزینه نصب و اجرا به چه شکلی است؟
      محل ساخت:
      آیا ساندویچ پانل در محل ساخته شده یا از جای دیگر وارد شده است؟
      نرخ کاری و اجاره کارخانه:
      نرخ کاری و اجاره کارخانه در منطقه ای که ساندویچ پانل ساخته می‌شود چقدر است؟
      تأثیرات تورم:
      تورم و تغییرات بازار چگونه بر هزینه تأثیر می‌گذارند؟
      با توجه به این عوامل، هزینه ساخت ساندویچ پانل متغیر است و برای به دست آوردن یک ارقام دقیق، مشاوره با تولیدکنندگان ساندویچ پانل یا متخصصان ساختمانی توصیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *