مقالات

سایت گلاس دانفوس

سایت گلاس دانفوس

سایت گلاس دانفوس از بهترین محصولات موجود در بازار ایران می باشد و کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا می باشد به همین دلیل می توان از سایت گلاس دانفوس در ساخت انواع سیستم های تبریدی با دقت بالا استفاده نمود.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع سایت گلاس می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت سایت گلاس دانفوس و دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و خرید سایت گلاس دانفوس با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

کاربرد سایت گلاس

همانطور که می دانید از سایت گلاس در مسیر جریان سیالات و یا مخزن نگهداری سیال برای بررسی وضعیت و حجم استفاده می شود. سایت گلاس دانفوس دارای یک قسمت شیشه ای می باشد که با استفاده از آن می توان سیال موجود در داخل مخزن یا خط لوله را مشاهده نماییم و در برخی مدل ها این قطعه مجهز به نشانگر وجود رطوبت نیز می باشد.

از سایت گلاس ها معمولا در ساخت سیکل تبرید سردخانه ها و چیلر های استفاده می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کاربرد این قطعه به صفحه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

انواع سایت گلاس دانفوس

از سایت گلاس دانفوس در سیکل تبرید تراکمی برای مشاهده وضعیت گاز عبوری در لوله ها و همچنین مشاهده میزان و وضعیت روغن کمپرسورهای سیکل تبرید استفاده می شود وجود این قطعه به ما کمک می کند تا از بروز مشکلات اساسی جلوگیری نماییم.

انواع سایت گلاس

سایت گلاس دانفوس در مدل ها و سایزهای مختلفی طراحی و تولید می شود. سایت گلاس دانفوس در مدل پنجره ای و نشان گر جریان تولید می شود تا تمامی نیاز های صنایع برودتی را برآورده نماید.

سایت گلاس پنجره معمولا بر روی مخزن های قرار میگیرد به عنوان مثال در سیکل تبرید می توایند این نوع سایت گلاس را بر روی بدنه کمپرسور در قسمت مخزن روغن آن مشاهده نمایید که با استفاده از آن می توانید میزان روغن موجود در مخزن را بررسی نمایید و در صورت کاهش حجم آن نسبت به شارژ آن اقدام نمایید. همچنین با استفاده از این سایت گلاس می توان به کیفیت روغن نیز پی برد که بر اساس شفافیت و رنگ روغن این معیار مشخص می شود.

سایت گلاس دانفوس نشانگر جریان در خط لوله سیکل تبرید در قسمت های مختلفی نصب می شود. دو قسمت مهمی که از این قطعه استفاده می نمایند قبل از اکسپنشن ولو و بعد از اواپراتور یا قبل از کمپرسور می باشد.

در سایت گلاس نصب شده قبل از اکسپنشن ولو مبرد را باید به صورت مایع شفاف مشاهده نماییم و در صورتی که در آن هرگونه حباب یا ذرات خارجی دیگری مشاهده شود نشان دهنده وجود مشکل در سیکل تبرید می باشد که باید بطرف شود تا عملکرد سیستم تبریدی بهبود یابد.

از سمت دیگر وجود سایت گلاس بعد از اواپراتور برای بررسی وجود عدم خروج مبرد به صورت مایع می باشد در صورتی که مبرد به حالت مایع از اواپراتور خارج شود نشان دهنده وجود مشکل در اواپراتور یا شیر انبساط می باشد که باید بررسی و رفع گردد.

 

در ادامه به برخی از مدل های این قطعه اشاره می نماییم.

سایت گلاس فشار پایین SGR دانفوس

این نوع سایت گلاس دانفوس مناسب استفاده بر روی مخزن های مایع می باشند و حداکثر فشار کاری آن 35 psig یا 508 بار می باشد و در دمای بین 50- تا 80 سانتی گراد یا 58- تا 175 درجه فارنهایت کار می کند. سایت گلاس SGR ساکتی فاقد نشانگر رطوبت می باشد و از آن معمولا برای نشان وضعیت مبرد در قسمت های مختلف مانند داخل رسیور یا نشان دهنده وضعیت روغن در قسمت مخزن روغن کمپرسور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور های برودتی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور دورین مراجعه نمایید و نحوه نصب سایت گلاس بر روی این دستگاه را مشاهده نمایید.

این سایت گلاس در مدل های دیگری با نام های SGRI و SGRN نیز تولید می شود که به سنسور نشانگر رطوبت مجهز می باشند و در صورت وجود رطوبت در مبرد بر اساس رنگی که در قسمت سایت گلاس مشخص می شود متوجه آن می شویم.

قیمت سایت گلاس دانفوس

اتصال جوشی سایت گلاس فشار پایین SGN SGI دانفوس

این نوع سایت گلاس تا قابلیت عملرد تا حداکثر فشار 35 psig یا 508 بار را در دمای بین 50- تا 80 سانتی گراد یا 58- تا 175 درجه فارنهایت را تحمل می نماید.

این نوع سایت گلاس کمک بسزایی در شناسایی وجود رطوبت بیش از حد در سیستم تبرید، سابکولینگ ضعیف و کاهش مبرد در سیکل تبرید می نمایند.

سایت گلاس SGI و SGN دارای نشانگر حساس به رطوبت می باشد که در صورت وجود رطوبت در سیکل تبرید بر اساس میزان آن رنگ های متفاوتی را نشان می دهد.

سایت گلاس دانفوس SGI مناسب استفاده با مبردهای غیرقابل اشتعال مانند HFC ها می باشد.

این نوع سایت گلاس برای نصب در خط لوله جوش داده می شود و احتمال بروز نشتی در قسمت اتصال بسیار پایین می باشد.

اتصال مهره ای سایت گلاس فشار پایین SGN SGI دانفوس

سایت گلاس SGN و SGI اتصال مهره ای ویژگی های یکسانی با مدل جوشی خود دارد و فقط نحوه اتصال آن در سیکل تبرید متفاوت و به صورت مهره ای می باشد.

 

اتصال فیس سیل (Face Seal)

این نوع سایت گلاس دانفوس نیز دارای قابلیت و ویژگی های مشابهی با دو مدل دیگری که در بالا توضیح دادیم دارد و تنها تفاوت آن نحوه اتصال به خط لوله سیکل تبرید می باشد که به صورت فیس سیل وصل می شود.

سایت گلاس جوشی دانفوس

قیمت سایت گلاس دانفوس

قیمت سایت گلاس دانفوس در مقایسه با دیگر برندها کمی بیشتر می باشد این محصول که تولید کشور دانمارک می باشد با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با تکنولوژی بسیار بالایی تولید می شود و به دلیل دقت بسیار بالا و کیفیت خوب آن قیمت آن نیز کمی از دیگر برندها بیشتر می باشد.

قیمت سایت گلاس دانفوس بر اساس مدل و سایز متفاوت می باشد که شما برای استعلام بهترین قیمت سایت گلاس دانفوس و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی در مورد “سایت گلاس دانفوس

  1. آواتار حسینی بان حسینی بان گفت:

    سلام، سایت گلاس در سیکل تبرید و سیستم‌های برودتی چه نقشی ایفا می‌کند؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، سایت گلاس در سیستم‌های تبرید و برودتی به عنوان یک وسیله مشاهده و کنترل استفاده می‌شود. این قطعه دارای یک قسمت شیشه‌ای است که به کمک آن می‌توان سیال موجود در داخل مخزن یا خط لوله را مشاهده کرد. همچنین در برخی مدل‌ها، این قطعه ممکن است به نشانگر وجود رطوبت هم مجهز باشد.
      کاربردهای اصلی سایت گلاس در ساخت سیکل تبرید سردخانه‌ها و چیلرها قرار دارد. این قطعه به کاربران امکان مشاهده وضعیت گاز عبوری در لوله‌ها و همچنین مشاهده میزان و وضعیت روغن کمپرسورها را می‌دهد. با استفاده از سایت گلاس، مشکلات اساسی ممکن است قبل از ایجاد آسیب جدی شناسایی و رفع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *