فن کویل

فن کویل تهویه (بهترین قیمت و گارانتی)

فن کویل تهویه

فن کویل تهویه یکی از بهترین تجهیزات برای تهویه هوای ساختمان ها می باشد این دستگاه کیفیت هوای محیط را در بهترین حالت ممکن نگه می دارد و نسبت به دیگر تجهیزات تهویه مطبوع راندمان بالاتری دارد به همین دلیل مصرف انرژی پایینی دارد و هزینه برق مصرفی شما را کاهش می دهد.

فن کویل ها برای کاهش دمای ساختمان از آب خنک تولید چیلر و برای افزایش دمای محیط ساختمان در فصل های سرد سال از آب گرم بویلر استفاده می نمایند و به همین دلیل فن کویل تهویه مناسب برای همه فصل های سال می باشد.

در ادامه شما را با انواع مختلف این دستگاه آشنا می نماییم و همچنین اطلاعات فنی در زمینه قطعات استفاده شده در آن و نحوه عملکرد آن به شما ارائه می نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع فن کویل تهویه می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل تهویه و دریافت مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب دستگاه مناسب در ظرفیت مناسب با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

انواع مدل فن کویل تهویه

فن کویل ها تهویه در مدل ها و ظرفیت های متنوعی تولید می شوند که در ادامه هر کدام از این مدل ها را به شما معرفی می نماییم و همچنین ظرفیت هر کدام را مشخص می نماییم.

فن کویل تهویه سقفی

فن کویل تهویه سقفی در دو مدل مختلف توکار و روکار طراحی و تولید می شود که به مدل روکار آن فن کویل کاستی نیز می گویند و تفاوت این دو مدل در قاب آن می باشد به این صورت که مدل سقفی توکار فاقد قاب می باشد و برای نصب آن باید زیر ساخت مناسبی فراهم شده باشد و محل ورود و خروج هوا بر روی سقف تعبیه شده باشد و این دستگاه معمولا در ظرفیت های 400 الی 800 CFM طراحی و تولید می شود.

فن کویل تهویه توکار

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل سقفی مراجعه نمایید.

فن کویل تهویه کاستی

فن کویل تهویه کاستی خود در چند مدل مختلف چون یک طرفه، دو طرفه و چهار طرفه تولید می شود و ظرفیت هوا دهی آن حدود 400 الی 900 CFM می باشد این دستگاه معمولا ظاهری شیک و مدرن دارد و می توان از آن در ساختمان های مختلف استفاده نمود.

فن کویل 4 طرفه طراحی بسیار خوبی دارد و از آن معمولا در پاساژ ها تجاری و اداری استفاده می کنند به این دلیل که توانایی پرتاب باد در 4 جهت مختلف را دارد و نیاز مجموعه ها را بر آورده می نماید.

فن کویل تهویه کاستی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها کاستی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل کاستی مراجعه نمایید.

فن کویل تهویه زمینی

فن کویل زمینی تهویه کاربری بسیار خوبی دارد و می توان از آن در ساختمان هایی که زیر ساخت مناسب جهت نصب فن کویل وجود ندارد استفاده نماییم این دستگاه را می توان در قسمت های مختلف ساختمان نصب نمود و لوله کشی آب مورد نیاز را برای آن انجام داد و دیگری نیازی به فضای مخصوص در سقف کاذب نمی باشد اما اگر محدودیت فضا دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از دیگر مدل های فن کویل استفاده نمایید.

فن کویل تهویه زمینی

این دستگاه نیز معمولا در ظرفیت 400 الی 900 CFM تولید می شود و بر اساس محاسبات لازم تعداد و ظرفیت این دستگاه انتخاب می شود.

فن کویل تهویه کانالی

فن کویل کانالی تهویه مانند فن کویل سقفی توکار می باشد با این تفاوت که این دستگاه ظرفیت بالایی دارد و میزان هوادهی آن بین 600 الی 2000 CFM می باشد و این دستگاه با استفاده از کانال هایی که به آن متصل می شود عملیات تهویه هوا را به خوبی انجام می دهد و استفاده از این نوع فن کویل صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارد.

فن کویل تهویه کانالی

قطعات و اجزای فن کویل تهویه

در ساخت فن کویل تهویه از قطعات و تجهیزات مختلفی استفاده می شود که معمولا در همه مدل ها یکسان می باشد و بیشتر تفاوت در ساختار ظاهری آنها و قاب دستگاه می باشد و در ادامه شما را با مهمترین تجهیزات استفاده شده در ساختار فن کویل تهویه آشنا می نماییم.

فن

یکی از مهمترین بخش های دستگاه فن استفاده شده در آن می باشد که معمولا در ساختار فن کویل تهویه از فن سانتریفیوژی که به صورت کامپیوتری بالانس شده است استفاده می نمایند تا آلودگی صوتی برای محل زندگی ما ایجاد نکند.

فن مورد استفاده در ساختار فن کویل باید کیفیت ساخت و راندمان بالایی داشته باشد تا طول عمر دستگاه ما کاهش نیابد.

کویل

از دیگر بخش های فن کویل همانطور که از اسم آن مشخص می باشد کویل حرارتی دستگاه می باشد کویل از چندین ردیف لوله رفت و برگشتی تشکیل شده است که بر روی این لوله ها صفحات نازک آلومینیومی وجود دارد که به آن فین می گویند. درون لوله های کویل آب گرم یا سرد جریان دارد و به دلیل ساختار و آلیاژ های استفاده شده در تولید کویل، هوای محیط تبادل حرارت بسیار خوبی با آب در گردش درون دستگاه دارد.

در ساخت کویل می توان از آلیاژ های مختلفی استفاده نمود که بر اساس شرایط متفاوت می باشد اما به صورت معمول با استفاده از لوله مسی و فین آلومینیومی تولید می شود.

سینی درین

سینی درین فن کویل در زیر کویل حرارتی قرار میگرد این سینی وظیفه دارد تا قطرات شبنم جمع شده بر روی سطح کویل سرد را جمع آوری و از محیط خارج نماید این سینی باید طراحی دقیقی داشته باشد و همچنین سطح زیرین آن با استفاده از مواد عایق مانند پلی یورتان ها پوشیده شده باشد تا شبنم بر روی سطح پایینی تشکیل نشود.

شیر هواگیری

بر روی کویل دستگاه باید یک شیر هواگیری باشد تا هنگام راه اندازی دستگاه و دیگر مواقع لازم هوای موجود درون کویل را خارج نماییم تا کویل عملکرد صحیحی داشته باشد.

شیر ووردی و خروجی آب

بر روی فن کویل تهویه شبر های ورودی و خروجی آب وجود دارد که جریان ورودی و خروجی آب به دستگاه را کنترل می نماید.

قیمت فن کویل تهویه

قیمت فن کویل تهویه بر اساس مدل، ظرفیت و کیفیت ساخت متفاوت می باشد در ساخت فن کویل باید از مواد اولیه مرغوب و مناسب استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و همچنین طراحی و ساخت آن باید بر اساس متود و تکنولوژی روز دنیا انجام شود عملکردی بهینه مناسب داشته باشد و این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت فن کویل تهویه دارد.

شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل تهویه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “فن کویل تهویه (بهترین قیمت و گارانتی)
  1. آواتار عباسی عباسی گفت:

    سلام،فن کویل تهویه چه نقشی در سیستم تهویه داخلی دارد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، فن کویل در سیستم تهویه داخلی نقش اساسی ایفا می‌کند. این دستگاه به منظور انتقال حرارت و تنظیم دما در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هوا از طریق فن کویل عبور کرده و با تمرکز گرمایش یا خنکی ایجاد شده توسط کویل، دمای آن تنظیم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *