فن کویل

فن کویل زمینی

فن کویل زمینی

فن کویل زمینی یکی از انواع مدل های فن کویل می باشد که به عنوان سیستم تهویه مطبوع ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه نصب و کاربری آسانی دارد و در ساختمان هایی که زیر ساخت مناسبی برای نصب چیلر و فن کویل وجود ندارد می توان از این مدل استفاده نمود.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع فن کویل زمینی در ظرفیت های مختلف می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل زمینی به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

فن کویل زمینی چیست ؟

فن کویل های زمینی روی سطح زمین قرار می گیرند و نصب بسیار آسانی دارند این نوع فن کویل ها در ظرفیت های متنوعی تولید می شوند و نیاز سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان ها را در تمامی فصول سال برآورده می نمایند این دستگاه مانند دیگر مدل های فن کویل دارای تجهیزاتی چون کویل حرارتی ، موتور الکتریکی یا همان فن، فیلتر هوا، لوله های ورودی و خروجی آب، شیر هواگیری و غیره مجهز می باشد.

فن کویل های زمینی ابعاد بسیار مناسبی دارند و جهت نصب نیاز به زیر ساخت خاصی ندارند و حتی می توان لوله کشی آب رفت و برگشتی را به صورت رو کار انجام داد و معمولا طراحی این فن کویل ها شیک و مدرن می باشد و قرار گرفتن آن در داخل ساختمان به به زیبایی محیط می افزاید.

فن کویل زمینیبهترین فن کویل زمینی

برای تشخیص بهترین فن کویل زمینی باید معیار های مختلفی را بررسی نماییم و این معیار ها از نظر مصرف کننده شامل عواملی چون صدای فن کویل زمینی، عمر مفید و راندمان فن کویل می باشد. از نظر مصرف کنندگان هرچه صدای فن کویل کمتر باشد کیفیت فن کویل بالاتر می باشد و تولید کنندگان فن کویل زمینی برای دستیابی به این برتری باید در ساختار دستگاه های خود از فن های سانتریفیوژی استفاده نمایند که با تجهیزات و دقت بالایی بالانس شده باشد تا میزان صدا تولیدی آن به حداقل برسد.

عامل دیگری که به آن اشاره نمودیم عمر مفید فن کویل می باشد که برای افزایش عمر مفید فن کویل باید در ساختار آن از آلیاژ ها و مواد اولیه مرغوب استفاده نماییم که در طولانی مدت بر اثر تماس با آب دچار فرسایش نشود و همچنین الکتروموتور فن دستگاه از کیفیت مطلوب و تجهیزات امنیتی کافی برخوردار باشد تا بدون مشکل برای مدت طولانی کار کند که البته سرویس منظم دستگاه تاثیر بسزایی در افزایش عمر مفید دستگاه دارد.

فن کویل زمینی

فاکتور راندمان گزینه دیگری می باشد که برای مصرف کنندگان بسیار اهمیت دارد به این دلیل که با افزایش راندمان مصرف انرژی دستگاه کاهش می یابد و همچنین کنترل دمای محیط بهتری می شود که این عامل به طراحی مهندسی بر اساس جدیدترین دستاوردهای علمی و همچنین استفاده از آلیاژهای مناسب در ساختار فن کویل بستگی دارد.

فن کویل زمینی بی صدا

منظور از فن کویل زمینی بی صدا فن کویلی می باشد که کمتر آلودگی صوتی ممکن را تولید نماید و در ساخت فن کویل ها می توان با استفاده از فن های دور پایین سانترفیوژی که بالانس بسیار حرفه ای دارند استفاده نمود تا میزان صدای تولید دستگاه را کاهش داد همچنین طراحی بدنه دستگاه باید به گونه ای باشد که کمترین صدا به محیط بیرون منتقل شود و بهتر است که با استفاده از عایق های صوتی مناسب بدنه دستگاه را پوشش دهیم تا میزان صدای دستگاه کاملا کاهش یابد.

فن کویل زمینی

فن کویل زمینی نیک

فن کویل زمینی نیک یکی از بهترین فن کویل های موجود در بازار می باشد که دارای راندمان بالا، صدای بسیار کم و طول عمر بسیار بالایی می باشد این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد و با نام تجاری NFCD به بازار عرضه می شود و می توان از آن در مراکز تجاری، اداری و مسکونی استفاده نمود.

این فن کویل در 4 مدل مختلف با میزان هوادهی 300 الی 800 فوت مکعب در دقیقه تولید می شود و ظرفیت سرمایشی آن بین 3.2 الی 9.1 کیلو وات و ظرفیت گرمایشی آن 5.4 الی 15.1 کیلو وات می باشد.

از مزایا فن کویل زمینی نیک می توان به طراحی زیبا و و مدرن اشاره نمود که با استفاده از آلیاژهای مرغوب بدنه و کویل بسیار محکمی هم دارد.

طراحی دقیق و مهندسی بدنه فن کویل NFCD نیک بدون سر و صدا و ارتعاش  می باشد و در محل نصب آلودگی صوتی ایجاد نمی کند به این دلیل که بر روی بدنه این دستگاه از عایق پلی یورتان اسفنجی انعطاف پذیر ( EPDM ) استفاده شده است که علاوه بر از تشکیل شبنم روی قطعات سرد جلوگیری می کند صدای کارکرد دستگاه را نیز کاهش می دهد و از سوی دیگر مجهز به فن سانترفیوژی کاملا بالانس دینامیک و استاتیک شده می باشد که به صورت یکپارچه از جنس ورق گالوانیزه با طول عمر بالا ساخته شده است.

فن کویل زمینی

بر روی فن کویل زمینی نیک مدل NFCD از فیلتر پلیمری استفاده می شود که افت فشار بسیار کمی دارد و از قدرت فیلتراسیون بالایی برخوردار می باشد که قابلیت شستشو و جابجایی بسیار آسان دارد و همچنین بدنه این دستگاه با حداقل ابعاد ممکن ساخته شده است تا فضا کمتری را اشغال نماید.

بر روی این دستگاه از هدرهای ورودی و خروجی استاندارد استفاده شده که مجهز به شیر هواگیری و تخلیه می باشد و امکان طراحی و ساخت کویل این دستگاه با فین پوشش دار به منظور جلوگیری از خوردگی وجود دارد که برای استفاده در مناطق با آب و هوای خاص پیشنهاد می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل های نیک و مشاهده مدل های مختلف آن به صفحه فن کویل نیک مراجعه نمایید.

چیلر فن کویل زمینی

دستگاه تامین کننده آب خنک مورد نیاز فن کویل چیلر می باشد و چیلر ها در ظرفیت های متفاوت بر اساس نیاز تولید می شود و باید ظرفیت چیلر با مجموع ظرفیت فن کویل ها متناسب باشد تا عملیات کاهش دمای محیط ساختمان به درستی انجام شود. انتخاب چیلر و فن کویل باید توسط متخصصین بر اساس محاسبات دقیقی انجام شود تا تهویه هوا ساختمان به درستی انجام شود و شما بتوانید از این سیستم بیشترین بهره را ببرید.

چیلر ها در دو مدل هوا خنک و آب خنک طراحی و تولید می شوند که انتخاب آن بر اساس شرایط آب و هوایی محل نصب چیلر و چند عامل دیگر انجام می شود که بهتر است برای انتخاب نیز حتما از مشاوره کارشناسان در این حوزه استفاده نمایید.

قیمت فن کویل زمینی

قیمت فن کویل زمینی بر اساس ظرفیت، تجهیزات و کیفیت ساخت آن متفاوت می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل زمینی با کارشناسان صنایع برودتی نوری در ارتباط باشید تا علاوه بر استعلام بهترین قیمت مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه به شما ارائه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “فن کویل زمینی
  1. آواتار عادلیان عادلیان گفت:

    سلام، قیمت فن کویل زمینی چگونه محاسبه می گردد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، به دلیل تغییرات مداوم در بازار و تفاوت‌های بین تأمین‌کنندگان، قیمت فن کویل زمینی ممکن است بسیار متفاوت باشد و بستگی به عوامل متعددی داشته باشد که می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. برخی از این عوامل عبارتند از:
      1. ظرفیت خنک کنندگی: فن کویل‌های زمینی با ظرفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
      2. ابعاد و اندازه: اندازه و ابعاد فن کویل نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. فن کویل‌های بزرگتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
      3. کیفیت ساخت و مواد استفاده شده: استفاده از مواد با کیفیت بالا و استانداردهای ساخت بالا می‌تواند قیمت را افزایش دهد.
      4. برند و تولیدکننده: برندها و شرکت‌های معروف ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.
      5. فناوری و ویژگی‌های اضافی: ویژگی‌هایی مانند کنترل دیجیتال، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، و خصوصیات تکنولوژیکی می‌توانند به قیمت تأثیر بگذارند.
      6. شرایط بازار: شرایط اقتصادی و عرضه و تقاضا در بازار نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.
      برای دریافت قیمت فن کویل زمینی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت روز را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *