فن کویل

فن کویل کاستی

فن کویل کاستی

فن کویل کاستی نوعی فن کویل سقفی می باشد که دارای قاب می باشد و این محصول ظاهری زیبا و شیک دارد و قابل استفاده تمامی ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، و غیره می باشد فن کویل های کاستی به دلیل اینکه در نیاز به محفظه و مکان خاصی برای نصب ندارند قابلیت نصب در تمامی سقف های کاذب را دارا می باشند.

این محصول امکان سرویس و تعمیر آسانی دارد به این دلیل که دسترسی به بخش های مختلف آن آسان می باشد و می توان در صورت بروز مشکل با کمترین مشکل آن را بر طرف نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع فن کویل کاستی می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت فن کویل کاستی به همراه مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

اجزا فن کویل کاستی

فن کویل کاستی تشکیل شده از چندین قطعه مختلف می باشد که مهمترین بخش های آن فن و کویل می باشد که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

در ساختار فن کویل ها معمولا از فن سانتریفیوژی استفاده می شود که آلودگی صوتی چندانی ندارد و همچنین فشار باد قوی دارند و این نوع فن در ظرفیت های مختلفی تولید می شود که بر اساس ظرفیت فن کویل انتخاب می شود. فن های سانترفیوژی مورد استفاده باید به صورت بسیار دقیق بالانس شده باشند تا میزان صدای تولیدی آنها کاهش یابد.

فن کویل کاستی

بخش مهم دیگر فن کویل کاستی، کویل آن می باشد که تشکیل شده از لوله های رفت و برگشتی مسی که بر روی آن صفحات نازک آلومینیوم قرار گرفته است که به آن فین می گویند. کویل باید به گونه ای طراحی شده باشد که تبادل گرما بین آب خنک درون لوله ها با هوای در گردش با بالاترین ظریب ممکن انجام شود.

ابعاد کویل را بر اساس ظرفیت فن کویل طراحی می نمایند تا تهویه مطبوع محیط زندگی ما به بهترین نحو انجام شود.

در طراحی کویل استفاده از مس برای لوله ها و آلومینیوم برای فین ها بیشتری بازدهی را به ارمغان می اورد ولی در برخی مناطق ساحلی از فن کویل کاستی گلدن فین استفاده می شود که تا عمر مفید دستگاه افزایش یابد. در این مناطق هوا باعث خوردگی آلومینوم می شود و برای جلوگیری از این کار از آلیاژ دیگری برای ساخت فین ها استفاده می شود که مقاومت بیشتری در برابر این شرایط آب و هوایی دارد.

سینی درین یکی دیگر از بخش های فن کویل می باشد که قطرات شبنم جمع شده روی کویل را جمع و از طریق لوله تخلیه از دستگاه خارج می نماید این سینی در زیر کویل دستگاه قرار میگیرد و باید طراحی دقیق و مناسبی داشته باشید تا از تجمع آب درون آن جلوگیری شود تا میکروب و باکتری درون آن تشکیل نشود.

شیر هوا گیری قطعه دیگری می باشد که بر روی فن کویل کاستی قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان هوای موجود در کویل را خارج نمود تا راندمان دستگاه افزایش یابد.

فن کویل ها کاستی معمولا دارای پنل جهت کنترل عملکرد دستگاه می باشند که می توان میزان پرتاب باد و دمای مورد نظر را تنظیم نمود.

فن کویل های کاستی را می توان بر اساس ظرفیت یا جهت پرتاب بادی که دارند دسته بندی نمود که در ادامه دو نمونه از آنها را برای شما توضیح می دهیم.

فن کویل کاستی یک طرفه

فن کویل کاستی یک طرفه به این صورت می باشد که از یک سمت هوا را به داخل می کشد و پس از عبور از روی سطح کویل به بیرون هدایت می شود و معمولا در ساختمان های مسکونی و اداری در نزدیکی دیوار ها نصب می شوند. این فن کویل معمولا در ظرفیت های 300 الی 800 طراحی و تولید می شود.

فن کویل کاستی

فن کویل کاستی 4 طرفه

فن کویل کاستی 4 طرفه به این صورت می باشد که هوا را از یک سمت به داخل خود می کشد و پس از عبور از روی سطح کویل در 4 جهت مختلف هوا را پخش می نماید که کارایی بسیار مناسبی برای مکان های باز مانند پاساژ ها و یا مغازه ها بزرگ و کوچک دارد که می توان با استفاده از یک فن کویل هوای مطبوع را در همه جهت ها پخش نمود. این دستگاه معمولا در ظرفیت 400 الی 900 CFM طراحی و تولید می شود و دارای پره قابل تنظیم می باشد تا بر اساس نوع مکان جهت باد را تنظیم نمود.

فن کویل کاستی

فن کویل کاستی نیک

فن کویل کاستی نیک که در دو مدل چهار طرفه و یک طرفه تولید می شود از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد این محصول دارای گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. در ساخت فن کویل کاستی نیک تمامی اصول مهندسی رعایت شده است تا تهویه مطبوع محیط زندگی شما با بالاترین کیفیت انجام شود.

این دستگاه مجهز به فن سانتریفوژی می باشد که به صورت کامپیوتری بالانس شده است و هیچ گونه آلودگی صوتی ندارد و در ساخت کویل این دستگاه از لوله های مسی با درصد بالا استفاده شده و فین ها با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز به لوله ها متصل شده اند.

فن کویل کاستی چهار طرفه دو لوله دارای میزان هوادهی 200 الی 800 فوت مکعب در دقیقه و دارای ظرفیت گرمایشی 8.2 الی 11.2 کیلو وات و ظرفیت سرمایشی 2 الی 7 کیلو وات می باشد.

فن کویل کاستی چهار طرفه نیک مدل NFCF چهار لوله دارای میزان هوادهی 400 الی 800 فوت مکعب در دقیقه می باشد و از ظرفیت گرمایشی 6.2 الی 9.4 کیلو وات و ظرفیت سرمایشی 6.2 الی 8.4 کیلو وات برخوردار می باشد.

برخی از ویژگی های فن کویل کاستی نیک :

  • طراحی محکم و قوی همراه با ظاهری زیبا و سبک
  • ارتعاش و سر و صدا دستگاه بسیار کم می باشد
  • امکان نصب دستگاه در فضاهای کم ارتفاع با توجه به ارتفاع کم دستگاه
  • دارای فیلتر قابل شستشو که از الیاف مصنوعی ساخته شده است
  • فین های کویل دارای پوشش مناسب می باشند تا دچار خورندگی نشوند
  • فن کویل کاستی نیک مدل دارای شیر هواگیری می باشد
  • نصب و جداسازی آسان فیلتر جهت شستشو آسان
  • دارای سینی درین از جنس فوم پلی استایرن با دانسیته بالا
  • استفاده از پمپ درین با هد 70 یا 120 سانتی متر به همراه فلوسوئیچ و شیر یکطرفه
  • دارای فن سانتریفیوژی با موتور 3 حالته یا موتور EC
  • دارای ریموت کنترل برای تنظیمات مختلف دستگاه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل های نیک به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل نیک مراجعه نمایید.

کاتالوگ فن کویل کاستی

جهت دانلود کاتالوگ فن کویل کاستی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

کاتالوگ فن کویل کاستی

بهترین فن کویل کاستی

فن کویل ها را می توان بر اساس معیار های مختلفی بررسی نمود تا به برتری آنها پی برد اما سه عامل بسیار مهم تعیین کننده کیفیت راندمان، طول عمر و میزان صدا دستگاه می باشد که این عوامل زمانی بهبود می یابند که کیفیت ساخت دستگاه افزایش و از متود های جدید در ساخت فن کویل کاستی استفاده شده باشد.

قیمت فن کویل کاستی

همانطور که در بالا اشاره نمودیم فن کویل کاستی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و همچنین ظرفیت های متفاوتی دارند و قیمت فن کویل کاستی به این عوامل بستگی دارد که شما می توانید برای استعلام قیمت فن کویل کاستی مورد نیاز خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پس از انجام محاسبات دقیق بهترین گزینه ها را به شما معرفی و قیمت آن را به شما اعلام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “فن کویل کاستی
  1. آواتار کامران کامران گفت:

    سلام، چه ویژگی‌هایی در فن کویل کاستی نیک چهار طرفه دو لوله و مدل NFCF چهار لوله وجود دارد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، فن کویل کاستی نیک دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:
      برخی از ویژگی‌های فن کویل کاستی نیک:
      طراحی محکم و زیبا: دستگاه با طراحی محکم، قوی، زیبا و سبک تولید شده است.
      کاهش ارتعاش و صدا: دستگاه ارتعاش و سر و صدا کمی دارد که به بهبود کیفیت تجربه کاربری کمک می‌کند.
      نصب در فضاهای کم ارتفاع: این امکان وجود دارد که دستگاه در فضاهای با ارتفاع کم نصب شود.
      فیلتر قابل شستشو: دستگاه دارای فیلتر قابل شستشو از الیاف مصنوعی است که امکان تمیز کردن آسان فیلتر را فراهم می‌کند.
      پوشش مناسب برای فین‌ها: فین‌های کویل دارای پوشش مناسبی هستند تا از خورندگی جلوگیری شود.
      شیر هواگیری: دستگاه دارای شیر هواگیری است.
      نصب و جداسازی آسان: نصب و جداسازی فیلتر بسیار آسان است.
      سینی درین با دانسیته بالا: دستگاه دارای سینی درین از جنس فوم پلی استایرن با دانسیته بالا است.
      ریموت کنترل: دارای ریموت کنترل برای تنظیمات مختلف دستگاه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *