فن کویل

فن کویل کانالی

فن کویل کانالی

ساختار فن کویل کانالی مانند دیگر فن کویل ها می باشد که کارایی و عملکرد متفاوتی دارد که در اینجا قصد داریم شما را با این فن کویل آشنا نماییم تا در انتخاب فن کویل مناسب ساختمان خود تصمیم گیری نمایید.

صنایع برودتی نیک نوری ارائه دهنده انواع فن کویل کانالی می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت محاسبه ظرفیت مناسب فن کویل، تعداد و چیلر مناسب آن به همراه استعلام بهترین قیمت فن کویل کانالی با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

فن کویل کانالی چیست ؟

فن کویل های کانالی دارای فشار باد استاتیکی بالایی می باشند و میزان هوادهی آنها در مقایسه با نمونه های دیگر بیشتر می باشد. این نوع فن کویل دارای کویل بزرگتری می باشد تا میزان آب خنک بیشتر در آن جریان داشته باشد تا عملیات خنک سازی برای گردش بالای هوایی عبوری در این دستگاه به درستی انجام شود.

فن کویل های کانالی در حدود ظرفیت 800 الی 2000 CFM طراحی و تولید می شوند و برای استفاده از این فن کویل نیاز به کانال کشی مناسبی دارید تا هوا را به همه قسمت های ساختمان منتقل نمایید.

فن کویل کانالی

این فن کویل به این صورت می باشد که در یک نقطه از ساختمان نصب و هوای خروجی آن توسط کانال به بخش های مختلف هدایت می شود و به این دلیل که در سقف و یک نقطه از ساختمان قرار میگیرد آلودگی صوتی در کل ساختمان ایجاد نمی کند.

فن کویل کانالی در دو مدل 2 لوله و 4 لوله تولید می شود که تفاوت این دو مدل در این می باشد که ورودی و خروجی آب گرم و سرد مجزا می باشد و خود دستگاه مدیریت این کار را انجام می دهد.

نصب فن کویل کانالی

برای استفاده از فن کویل کانالی باید زیر ساخت مناسبی در ساختمان تعبیه شده باشد تا بتوان آن را نصب و همچنین در مواقع لازم سرویس و تعمیر نماییم.

نصب این دستگاه به این صورت می باشد که بر اساس نقشه کانال کشی و قرار گیری لوله های آب چیلر دستگاه را در سقف نصب می نماییم و لوله های آب آن را به صورت صحیح با اطمینان از عدم وجود نشتی متصل می نماییم.

اتصال این دستگاه به کانال های هوا باید درز بندی مناسبی داشته باشد تا انتقال هوا به بخش های مختلف ساختمان به درستی انجام شود این دستگاه فشار باد آن بالا می باشد و وجود درز در قسمت اتصال دستگاه به کانال ها باعث هدر رفت انرژی و افت راندمان می شود.

یکی از مهمترین کارهایی که باید پس از نصب فن کویل کانالی انجام دهیم هواگیری دستگاه می باشد. در صورت وجود هوا درون کویل آب خنک در همه قسمت های کویل گردش نمی کند و تماس آب با لوله ها به صورت ناقص انجام می شود که سبب افت راندمان دستگاه می شود.

فن کویل کانالی

فن کویل کانالی نیک

فن کویل کانالی نیک از برترین محصولات موجود در بازار می باشد که کیفیت ساخت و راندمان بالایی دارد این محصول دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که باعث افزایش اطمینان خاطر شما می شود.

فن کویل کانالی نیک با نام تجاری NFCH به بازار عرضه می شود و با استفاده از کانال کشی هوا را به بخش های مختلف ساختمان منتقل می نماید و برای این کار از فشار استاتیکی بالایی برخوردار می باشد این دستگاه دارای رنج هوا دهی 600 الی 2000 فوت مکعب در دقیقه می باشد و در 8 مدل مختلف تولید می شود.

ظرفیت گرمایشی فن کویل کانالی نیک بر اساس مدل آن بین 6.7 الی 27.5 کیلو وات و ظرفیت سرمایشی آن بین 2.3 الی 16.9 کیلو وات می باشد.

این دستگاه نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار از مزایای زیر برخوردار می باشد:

از مزایای فن کویل کانالی نیک مدل NFCH می توان به طراحی بسیار محکم و در عین حال سبک بودن آن اشاره نمود.

این دستگاه با طراحی بسیار دقیق بدون سر و صدا و ارتعاش می باشد.

دارای سینی زیر کویل جهت جمع آوری آب که به صورت شیبدار نصب می شود.

این سینی فاقد گوشه های تیز بوده و از تجمع آب و رشد باکتری ها جلوگیری می نماید.

طراحی با ارتفاع کوتاه که آن را مناسب نصب در فضاهای کوچک می نماید.

ورق های استفاده شده دارای عایق پلی یورتان اسفنجی انعطاف پذیر (EPDM) می باشد که از تشکیل شبنم روی قطعات جلوگیری می کند و صدای عملکرد دستگاه را کاهش می دهد.

استفاده از فیلتر پلیمری که دارای کمترین میزان افت فشار می باشد و عملیات فیلتراسیون را به نحو عالی انجام می دهد.

این فیلتر دارای قابلیت شستشو می باشد و امکان نصب و جابجایی آسان دارد.

دارای هدهای ورودی و خروجی استاندارد که مجهز به شیر تخلیه و هواگیری می باشد.

استفاده از فن سانترفیوژی یکپارچه از جنس ورق گالوانیزه جهت طول عمر بالا که کاملا بالانس دینامیک و استاتیک شده اند.

امکان ساخت کویل ها به صورت سفارشی با فین پوشش دار به منظور جلوگیری از خوردگی در مناطق با آب هوای خاص می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل های نیک و آشنایی با مدل های مختلف آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل نیک مراجعه نمایید.

فن کویل کانالی

کاتالوگ فن کویل کانالی

شما می توانید برای کسب اطلاعات فنی بیشتر در زمینه این فن کویل و اطلاع از ابعاد و ظرفیت مدل های مختلف جهت انتخاب و طراحی محل نصب کاتالوگ آن را دانلود نمایید

دانلود کاتالوگ فن کویل کانالی

فن کویل کانالی

قیمت فن کویل کانالی

قیمت فن کویل کانالی بر اساس مدل و ظرفیت آن متفاوت می باشد و انتخاب این دستگاه باید بر اساس ابعاد محل استفاده انجام شود که به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید فن کویل کانالی از مشاوره رایگان تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایید و پس از تعیین دستگاه مورد نیاز قیمت آن را استعلام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فن کویل ها و آشنایی با مدل های مختلف آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول فن کویل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “فن کویل کانالی
  1. آواتار چمران چمران گفت:

    سلام ، نصب نصب فن کویل کانالی به چه صورت است ؟ ایا نیاز به نصاب دارد ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام بله باید نصاب این کار را برای شما انجام دهد ، جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *