سردخانه

قیمت موتور سردخانه زیر صفر

قیمت موتور سردخانه زیر صفر

قیمت موتور سردخانه زیر صفر بر اساس معیار های مختلفی مشخص می شود که مهمترین آن ظرفیت می باشد در ادامه به عوامل تاثیر گذار در قیمت موتور سردخانه زیر صفر اشاره می کنیم و چند برند مطرح تولید کننده موتور سردخانه زیر صفر را به شما معرفی می کنیم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع کمپرسور یا همان موتور سردخانه زیر صفر می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی رایگان به همراه استعلام بهترین قیمت موتور سردخانه زیر صفر با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت موتور سردخانه زیر صفر

در طراحی سردخانه زیر صفر باید از کمپرسور در ظرفیت و مدل مناسبی استفاده شود تا عملکرد سردخانه با مشکلی مواجه نشود در ادامه به سه عامل تاثیر گذار در قیمت کمپرسور سردخانه زیر صفر اشاره می کنیم.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر : ظرفیت

همانطور که گفتیم ظرفیت مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت موتور سردخانه زیر صفر می باشد و با افزایش ظرفیت قیمت موتور سردخانه زیر صفر افزایش می یابد. موتور یا کمپرسور سردخانه زیر صفر در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شود و معمولا در سردخانه های زیر صفر بسیار بزرگ از چندین کمپرسور در کنار یکدیگر استفاده می کنند تا ظرفیت بیشتری بدست آید.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر

البته در سردخانه زیر صفر کوچیک هم برای افزایش ضریب اطمینان از چند کمپرسور در استفاده می کنند به عنوان مثال در ساخت سردخانه زیر صفر که به کمپرسور 40 اسب بخار می باشد می توان از دو کمپرسور 20 اسب استفاده نمود تا در صورت نیاز به سرویس یا خرابی هر کدام از کمپرسورها موتور دیگر تا حدی از افزایش دما جلوگیری نماید.

جهت مقایسه قیمتی بین کمپرسور ها در ظرفیت های مختلف باید شرایط یکسانی وجود داشته باشد و در معیار های مختلف دیگری چون تکنولوژی ساخت و قطعات استفاده شده در کمپرسور و برند موتور یکسان باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع کمپرسور های مورد استفاده در ساخت سردخانه های زیر صفر به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور مراجعه نمایید.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر : نوع کمپرسور

همانطور که میدانید کمپرسور ها در مدل ها مختلفی طراحی و تولید می شوند که در ساخت سردخانه های زیر صفر بهتر است از کمپرسور های پیستونی، اسکرو و پیستونی دو مرحله ای استفاده شود که استفاده از کمپرسورهای دو مرحله ای برای دماهای بسیار پایین پیشنهاد می شود.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر در مدل های مختلف متفاوت می باشد و در شرایط یکسان با توجه به ظرفیت، تکنولوژی تولید و برند کمپرسور قیمت موتور سردخانه زیر صفر پیستونی از اسکرو ارزان تر می باشد و قیمت موتور سردخانه زیر صفر دو مرحله ای از کمپرسور پیستونی بیشتر می باشد.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر

قیمت موتور سردخانه زیر صفر : برند کمپرسور

عامل دیگری که در قیمت موتور سردخانه زیر صفر تاثیر گذار می باشد کمپانی تولید کننده کمپرسور می باشد که هر تولید کننده ای بر اساس سیاست ها  و قیمت تمام شده کمپرسور سردخانه قیمت گذاری متفاوتی دارند و کمپانی های معروف و بزرگ دنیا چون بیتزر، کوپلند، دورین، مایکوم و چند برند دیگر، قیمت موتور سردخانه زیر صفر آنها در مقایسه با دیگر برندهای بازار بیشتر می باشد.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر کمپانی های معرفی شده به دلیل تفاوت در تکنولوژی ساخت، قطعات و تجهیزات استفاده شده در ساخت هر کدام متفاوت می باشد که این کمپانی ها از جدیدترین تکنولوژی های و نوآوری ها در ساخت کمپرسور های خود استفاده می کنند.

تولید کنندگان موتور سردخانه زیر صفر

کمپانی های مختلفی در سراسر دنیا کمپرسور سردخانه تولید می کنند که برخی از این کمپانی ها به تکنولوژی بسیار بالایی دست یافته اند و برای تولید کمپرسور ها از آلیاژ ها بسیار مناسب و طراحی منحصر به فردی دارند که سبب افزایش راندمان و طول عمر کمپرسور ها می شود که این عوامل در قیمت موتور سردخانه زیر صفر تاثیر گذار می باشد و در ادامه برخی از این کمپانی ها را به شما معرفی می نماییم.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر بیتزر

کمپانی بیتزر آلمان از بزرگترین کمپانی های تولید کننده کمپرسور که دارای تنوع بالایی از محصولات می باشد این کمپانی در سال 1934 در آلمان تاسیس شد و در حال حاضر تولید کننده انواع کمپرسور های پیستونی، اسکرال، اسکرو، باز و دو مرحله می باشد و برای تمامی مبرهای آمونیاکی و فریونی کمپرسور مناسب را تولید می نماید.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر در مقایسه با کیفیت و خدمات پس از فروشی که در جهان و حتی ایران ارائه می دهد توجیه اقتصادی دارد و انتخاب آن برای کمپرسور سردخانه شما انتخابی مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور های بیتزر و مدل های مختلف آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر کوپلند

کمپانی کوپلند از زیر مجموعه های شرکت معروف امرسان امریکا می باشد و محصولات این کمپانی از تکنولوژی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این کمپانی کمپرسورهای پیستونی و اسکرال در ظرفیت های مختلف تولید می نمایند که کمپرسورهای پیستونی این کمپانی قابل استفاده در ساخت سردخانه های زیر صفر می باشد.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر کوپلند با توجه به کیفیت ساخت و طول عمری که دارد مقرون به صرفه می باشد و انتخاب مناسبی برای ساخت سردخانه های زیر صفر می باشد.

قیمت موتور سردخانه زیر صفرجهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور های کوپلند و مدل های مختلف آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور کوپلند مراجعه نمایید.

قیمت موتور سردخانه زیر صفر دورین

کمپرسور دورین ساخت کشور ایتالیا می باشد و این کارخانه فعالیت خود را در زمینه تولید کمپرسور های برودتی از سال 1932 آغاز نموده است کمپرسور های دورین از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و این کمپانی اروپایی که قدمت زیادی دارد هر روز در حال افزایش کیفیت محصولات خود می باشد.

کمپانی دورین کمپرسور های پیستونی متنوعی چون دو مرحله ای، باز، تاندوم و تکی در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می نماید و جزو انتخاب های مناسب برای ساخت سردخانه می باشد و قیمت موتور سردخانه زیر صفر دورین مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور های دورین و مدل های مختلف آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور دورین  مراجعه نمایید.

 

دیدگاهی در مورد “قیمت موتور سردخانه زیر صفر
  1. آواتار مومنیان مومنیان گفت:

    سلام ، قیمت موتور سردخانه زیر صفر را اعلام کنید.

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، قیمت موتور سردخانه زیر صفر بستگی به ظرفیت و برند آن متفاوت است ، با همکاران من تماس بگیرید تا قیمت موتور سردخانه زیر صفر برند مورد نظر شما را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *