ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه قصد داریم شما را با این فاکتور ها آشنا نماییم تا خرید ساندویچ پانل مورد نیاز خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل در تبریز می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز در مدل های مختلف و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز : نوع ساندویچ پانل

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز نوع ساندویچ پانل می باشد همانطور که می دانید ساندویچ پانل ها در 2 دو مدل سقفی و دیواری تولید می شوند که سطح روی ساندویچ پانل دیواری نسبتا صاف و سطح روی ساندویچ پانل سقفی به صورت ذوزنقه ای می باشد که به دلیل وجود این گام ها بر روی سطح ساندویچ پانل سقفی ورق بیشتری مصرف می شود که در نتیجه قیمت تمام شده ساندویچ پانل سقفی در شرایط یکسان از ساندویچ پانل دیواری بیشتر می باشد.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز : ضخامت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در صخامت های متفاوتی طراحی و تولید می شوند برای افزایش ضخامت ساندویچ پانل لایه میانی که عایق می باشد را بیشتر می نمایند که با افزایش قطر این لایه ضریب تبادل حرارت آن افزایش می باید و به عایق حرارتی قوی تری تبدیل می شود و همچنین مقاومت فشاری ساندویچ پانل افزایش می یابد پس در نتیجه قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز در شرایط یکسان با افزایش ضخامت بیشتر می شود.

معمولا در ساخت سردخانه ها نیاز به عایق قوی حرارتی می باشد که بر اساس معیارهای مختلف ضخامت ساندویچ پانل را مشخص و برای ساخت سازه خود استفاده می نمایند.

شما می توانید برای استعلام قیمت ساندویچ پانل در مدل های مختلف به صفحه قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز : عایق ساندویچ پانل

در ساخت ساندویچ پانل ها از عایق های متفاوتی چون پلی اورتان، پلی استایرن، XPS، پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می شود هر کدام از این عایق ها ویژگی ها و قیمت متفاوتی دارند که بر اساس نیاز در ساختار ساندویچ پانل استفاده می شوند که معمولا از بهترین مدل آن یعنی پلی یورتان در ساختار ساندویچ پانل استفاده می شود این عایق به صورت دیر سوز یا کند سوز نیز تولید می شود که سبب افزایش ایمنی سازه می شود.

عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز دانسیته عایق می باشد با افزایش دانسیته عایق مقاومت فشاری و ضریب مقاومت حرارتی آن افزایش می یابد و همچنین قیمت ساندویچ پانل افزایش می یابد.

معمولا در ساخت سردخانه ها از ساندویچ پانل با دانسیته بالا حدود 40 استفاده می نمایند که از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز : ورق ساندویچ پانل

همانطور که میدانید ساندویچ پانل تشکیل شده از یک یا دو لایه ورق که عایق در میان آن قرار میگیرد ساخته می شود که مدل های یک رو ورق یا یک رو فویل نسبت به مدل های دو رو ورق ارزان تر می باشند و دو عامل دیگر نیز در قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز تاثیر گذار می باشد که ضخامت و آلیاژ ورق می باشد که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می دهیم.

قیمت آلیاژ های مختلف با یکدیگر فرق دارد و در ساندویچ پانل معمولا از ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک، pvc و غیره جهت ساخت این محصول استفاده می شود که بر اساس نیاز مشتری تولید و استفاده می شود به عنوان مثال در ساخت سازه در مناطق مرطوب می توان از ساندویچ پانل با ورق آلومینیوم استفاده نمایید که مقاومت بسیار بالایی در مقابل رطوبت دارد.

عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل ضخامت ورق ساندویچ پانل می باشد که با افزایش ضخامت ورق ساندویچ پانل قیمت این محصول افزایش می یابد که البته مهمترین عامل برای افزایش مقاومت فشاری ساندویچ پانل افزایش ضخامت ورق می باشد و عواملی چون وجود شیار بر روی سطح ساندویچ پانل باعث افزایش مقاومت این محصول می شود.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز : کیفیت ساندویچ پانل

مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت تمام شده ساندویچ پانل در تبریز کیفیت ساخت آن می باشد در تولید ساندویچ پانل عواملی چون چسبندگی عایق به ورق و عدم وجود حفره در لایه عایق بسیار مهم می باشد و فاکتور های دیگری چون انتخاب آلیاژ با ضخامت مناسب و طراحی اصولی و مهندسی در کیفیت ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد.

در ساختار ساندویچ پانل اگر ورق به خوبی بر روی عایق زیرین خود نچسبیده باشد پس از مدتی از عایق جدا می شود و ساندویچ پانل ویژگی های خود را از دست می دهد و باعث ایجاد خرابی در سازه می شود.

در صورت وجود حفره در عایق میانی ضریب مقاومت حرارتی ساندویچ پانل کاهش می یابد و همچنین سبب کاهش مقاومت ساندویچ پانل می شود که تزریق فوم یا همان عایق میانی ساندویچ پانل باید به صورتی انجام شود که هیچ گونه حفره ای در این لایه به وجود نیاید.

در ساختار ساندویچ پانل برای به دست آورن دانسیته مورد نیاز باید تحت فشار مناسب ترزیق فوم انجام شود که در صورت وجود مشکل در دستگاه های این بخش دانسیته کاهش می یابد و محصول کارایی مد نظر ما را نخواهد داشت.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

لیست قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

صنایع برودتی نوری انواع ساندویچ پانل های دیواری و سقفی در مدل ها مختلف را ارائه می نماید و شما می توانید برای استعلام قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز بر اساس نیاز خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا محصول خود را با تضمین بهترین قیمت خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

  1. آواتار ثنایی ثنایی گفت:

    سلام ، قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز چقدر است ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز بستگی به نوع ساندویچ پنل ، جنس و مواد بکار رفته و … دارد . برای دریافت قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز با همکاران من در سایت نیک نوری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *