ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل بر اساس ویژگی های مختلفی که دارد مشخص می شود در اینجا ابتدا قصد داریم شما را با این ویژگی ها آشنا نماییم تا خرید مطمئن و درستی داشته باشید و سپس قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل را بر اساس نیازی که دارید از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

همانطور که میدانید ساندویچ پانل از یک لایه عایق که میان دو ورق فلزی یا غیره قرار گرفته تشکیل شده است و از آن برای ساخت سازهای های مختلفی چون سوله کارخانه، انبار، سردخانه، ویلا و انواع دیگر سازه ها استفاده می نمایند که باید ساندویچ پانل را بر اساس کاربری که داریم انتخاب نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل به همراه مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و محاسبه متراژ ساندویچ پانل مورد نیاز با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل : عایق

در ساخت و تولید ساندویچ پانل ها از عایق های مختلفی مانند پشم سنگ، پشم شیشه، پلی استایرن، پلی اورتان، پلی یوتان و غیره استفاده می شود که عایق پلی یورتان ویژگی های متمتیز ساندویچ پانل ها را ارتقا داده است و می توان گفت که بهترین عایق مورد استفاده در ساخت ساندویچ پانل می باشد. این عایق به صورت نسوز یا کند سوز تولید می شود که سبب افزایش ایمنی سازه می شود و همچنین ویژگی هایی چون مقاومت فشاری، ضریب مقاومت حرارتی و چندین ویژگی دیگر در این عایق افزایش یافته است و آن را به بهترین گزینه تبدیل نموده است که البته باعث افزایش قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل نیز می شود.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

عایق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل می تواند ضخامت متفاوتی داشته باشد و هرچه ضخامت عایق افزایش یابد قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل افزایش می یابد که بر اساس نیاز پروژه باید ساندویچ پانل با ضخامت مناسب انتخاب شود و هرچه ضخامت عایق بیشتر باشد مقاومت فشار، ضریب مقاومت حرارتی و صوتی افزایش می یابد و به عنوان مثال در ساخت سردخانه ها برای کاهش انتقال حرارت به درون محیط سردخانه از ساندویچ پانل های 8 الی 15 سانت استفاده می نمایند که بر اساس شرایط مختلف انتخاب می شوند.

عایق استفاده شده در ساندویچ پانل از دانسیته یا چگالی متفاوتی برخوردار می باشد هرچه دانسیته یا چگالی بیشتر باشد مقاومت فشاری و ضریب مقاومت حرارتی و صوتی آن نیز افزایش می یابد و همچنین با افزایش این عامل قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل نیز افزایش می یابد و در کل می توان با افزایش ضخامت و دانسیته ساندویچ پانل آن را به دیواری محکم تر و عایقی قوی تر تبدیل نمود.

مثالی که برای ساندویچ پانل مورد استفاده در ساخت سازه سردخانه برای شما زدیم با استفاده از ساندویج پانل دانسیته 40 می باشد که سبب می شود با ضخامت های 8 الی 15 سانتی متر عایق حرارتی خوبی داشته باشیم.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل : ورق

همانطور که گفتیم در ساخت ساندویچ پانل از ورق و عایق حرارتی استفاده می شود که ویژگی های عایق را در بالا برای شما شرح دادیم و در اینجا در زمینه ورق استفاده شده صحبت می کنیم. در ساخت ساندویچ پانل از آلیاژ های مختلفی چون ورق گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم، PVC و غیره استفاده می نمایند که هر کدام از این آلیاژ ها ویژگی های خاص خود را دارند و معمولا قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل با ورق آلومینیوم نسبت به دیگر مدل ها بیشتر می باشد.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

ورق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل دارای ضخامت 0.5 الی 1.5 میلی متر می باشد و هر چه این صخامت بیشتر باشد استحکام و قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل افزایش می یابد که و ضخامت ورق ساندویچ پانل باید بر اساس نوع سازه، شرابط جوی و دیگر عوامل به درستی انتخاب شود تا عمر مفید سازه شما افزایش یابد.

ضخامت ورق ساندویچ پانل گاهی ممکن است به دلیل ضخامت زیاد رنگ افزایش یابد که این عامل باعث افزایش مقاومت پانل نمی شود و ضخامت ورق فلزی تنها عامل تاثیر گذار در مقاومت و قیمت می باشد و ضخامت رنگ باید بر اساس استاندارد لازم باشد.

صنایع برودتی نوری امکان ارائه ساندویچ پانل در سراسر داخل و خارج از کشور را فراهم آورده است و شما می توانید برای استعلام قیمت این محصول در تبریز به صفحه قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز مراجعه نمایید.

تاثیر نوع ساندویچ پانل در قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در دو مدل دیواری و سقفی تولید می شوند که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

از ساندویچ پانل های دیواری همانطور که از اسم آن مشخص است برای ساخت دیواره های سازه استفاده می شود این محصول در مدل های مختلفی چون صاف، پیچ مخفی، کلاسیک، مینیاتوری و غیره تولید می شود که هر کدام از این مدل ها بر اساس میزان ورقی که مصرف می کنند قیمت و مقاومت متفاوتی دارند به عنوان مثال مدل صاف از کمترین میزان ورق استفاده می نماید چون بر روی سطح آن هیچ گونه شیاری وجود ندارد و مدل مینیاتوری به دلیل شیارهای زیادی که دارد مقاومت و قیمت بیشتری دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل های دیواری به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی در مقایسه با نمونه دیواری بیشتر می باشد و دلیل آن شکل ظاهری این محصول می باشد سطح ساندویچ پانل سقفی به صورت ذوزنقه ای یا به اصطلاح دارای گام می باشد و معمولا در دو مدل 3 گام و 5 گام تولید می شود که وجود این گام ها باعث افزایش استفاده بیشتر ورق می شود که در نتیجه مقاومت و استحکام ساندویچ پانل بیشتر می شود و از سمت دیگر قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل افزایش می یابد و می توان این نتیجه را گرفت که مدل 5 گام مقاومت و قیمت بیشتری نسبت به مدل 3 گام دارد.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

لیست قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

همانطور که در بالا اشاره نمودیم ساندویچ پانل ها دارای ویژگی های بسیار متعددی می باشند و بهتر است که برای انتخاب تخصصی ساندویچ پانل بر اساس نیاز خود و استعلام قیمت آن با همکاران فنی ما از طریق شماره های درج شده در پایین سایت با ما در ارتباط باشید تا خرید خود را با اطمینان بالا انجام دهید.

  • قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز
  • قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در مشهد
  • قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در اصفهان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل
  1. آواتار کامران منش کامران منش گفت:

    سلام،قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چگونه محاسبه می گردد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، معمولاً قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل متغیر و متنوع است و بستگی به چندین عامل دارد که می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. این عوامل عبارتند از:
      1. جنس و نوع پوشش: ساندویچ پانل‌ها معمولاً دارای لایه‌های مختلفی از جمله هسته‌های عایق و پوشش‌های مختلف هستند که نوع و کیفیت این مواد می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت نهایی داشته باشد.
      2. ضخامت و ابعاد: ضخامت و ابعاد ساندویچ پانل نیز از جمله عواملی هستند که بر قیمت تأثیرگذار هستند. ساندویچ پانل‌های با ضخامت بالاتر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.
      3. کیفیت ساخت: کیفیت و استانداردهای ساخت ساندویچ پانل نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. مواد اولیه با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید پیشرفته ممکن است قیمت را افزایش دهند.
      4. برند و تولیدکننده: برند و شرکت تولیدکننده نیز می‌تواند در تعیین قیمت تأثیر داشته باشد. برندهای معروف ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.
      5. تقاضا و عرضه: شرایط بازار، تقاضا و عرضه در منطقه‌ای خاص نیز می‌توانند به قیمت نهایی ساندویچ پانل تأثیر بگذارند.
      به دلیل تغییرات مداوم در بازار و تنوع در ویژگی‌ها، توصیه می‌شود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *